Skip to main content

Mijn 06 nr valt steeds weg. In 5 minuten 5 x verbing verbroken

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Wanneer jullie niet kunnen bieden, wat je zegt, wel te kunnen, is dat een tekortkoming van jullie kant. 

Ik wil mijn abonnementen kwijt bij jullie. Graag bericht. Ik ben er klaar mee.

Noortje Koesen,

 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy + verplaatst naar eigen topic


Hoi @Noortje Koesen.v.d Hoogen, welkom bij ons op het forum. Als de verbinding zo vaak wegvalt kan ik me goed voorstellen dat dat vervelend is! Meer dan dat weet ik er zo ook nog niet over, daardoor kan ik er ook geen verdere uitspraken over doen. Kan je meer vertellen over de situatie?

  • Heb je dit overal, of op een specifieke locatie?
  • Als het op een specifieke locatie is, hebben anderen het daar ook?
  • Merk je dit ook als je jouw simkaart in een ander toestel doet?
  • Is de simkaart al eens vervangen?
  • Heb je er al contact over gehad met onze telefonische klantenservice (0800-0402)? Zo ja, wat is daarbij precies gedaan?

Wij weten alleen wat jij ons verteld, hoe meer informatie jij kunt geven hoe meer we kunnen meedenken.


In mijn huis geen of slecht bereik. Nwe simkaart, alles opnieuw gwinstalleerd, nwe bedrading, noem maar op! Heb nu experiabox 10. Geen verbetering. Blijft hetzelfde. Iedereen klaagt.


In je eerste bericht klonk het alsof het puur om de mobiele verbinding ging, maar nu komt er meer bij kijken? Je hebt het nu ook over de bekabeling en de Experia Box. Het is me nu niet meer helemaal duidelijk wat er precies wegvalt. Wat valt er precies weg? En hoe?


Het gesprek. Telefoonverbinding weg!!


Dat gaat dus wel om de mobiele telefoonverbinding als ik je goed begrijp. Gebruik je thuis ook bellen via Wifi, of gaat het puur over de mobiele verbinding? Als het de mobiele verbinding is heeft de Experia Box en de bekabeling daar geen invloed op.

Zoals ik zei weten wij alleen wat jij ons verteld, daarom is het van belang om zoveel mogelijk informatie te geven. Het meedenken is, zoals je merkt, lastig zonder volledige informatie.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook, we zijn zoals gezegd bereikbaar op 0800-0402.


Ja maar dat heb ik al zo vaak gedaan! Geeft geen verbetering! Alles al gedaan. Nu, het gaat om mijn mobiele telefoon. Ik heb in mijn huis geen bereik. Soms even. Dan wordt heel gauw verbinding verbroken.


Wat heb je precies al gedaan? Je zegt ‘alles’, maar zoals je je kunt voorstellen weet ik niet wat dat precies inhoud. We hebben echt meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken, anders kan ik alleen maar suggesties geven die je al gedaan hebt. Ik kan jou niet helpen zonder jouw hulp.


Jullie hebben nieuwe Simcard gestuurd. In mijn buurt is de zendmast aangepast met nwe apparatuur.

Vaste telefoon houdt ook zomaar op. Nwe bekabeling. Nwe experiabox, gereset, vanuit jullie eea gereset of opgewaardeerd,wifi.


Nu is er toch weer iets met de vaste telefoon? In je vorige bericht zei je dat het om de mobiele telefoon ging. Ik ben in de war en ik snap niet wat er precies speelt. Met de antwoorden die je geeft wordt het voor mij ook niet duidelijker, waardoor ik ook niets voor je kan doen. 

Ik moet je daarom toch vragen om met 0800-0402 te bellen en de situatie daar uit te leggen. Dan kan er meteen met je worden meegekeken, en dat geeft jou de gelegenheid om het uit te leggen.


Laat maar! Ik heb inderdaad 2 problemen. Vaste verbinding en mobiele verbinding. Woon in het bos, tegen de Duitse grens aan. In Berg en dal.