Skip to main content

Welke stappen moet ik ondernemen om mijn privé mobiel abonnement om te zetten naar een zakelijk abonnement? 

Snap dat daar kosten mee geboeid kunnen zijn, dat is geen probleem, mijn belangrijkste reden is dat het de aanvraag van een hypotheek tegenwerkt!

Alvast bedankt!

Welkom op het forum, Piewie61

mijn belangrijkste reden is dat het de aanvraag van een hypotheek tegenwerkt!

Dat zal eerder aan een lopende toestellening liggen dan privé/zakelijk.

Er zit niks anders op dan die lening vervroegd af te lossen, waarna de BKR bijgewerkt kan worden.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/aflossen.htm


Apart, zelfs het leasecontract van de auto van mijn vrouw kon heel gemakkelijk op haar zaak worden gezet, we zijn alle 2 ondernemer.

Feitelijk veranderd er alleen de aanhef van de naam, voor de rest blijft alles het zelfde, adres, woonplaats en gebruiker..

 


Heb je al klantenservice gebeld? Onder "deze kant” van kpn, consumenten/privé, valt ook klein zakelijk ZZP. Bel dus eens de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402 (ma-vr 8:00-20:00; zat. tot 17:00)

Ik heb altijd geleerd: je leent voor een auto of een huis.

Een telefoon valt bij mij daarbuiten. Waarom ook een lening voor een telefoon? Relatief klein bedrag en het zit andere leningen zoals PL of hypotheek dus in de weg. Voor zo'n klein bedrag! Een paar honderd euro.

N.m.m. als je leent voor een telefoon kun je het uitgekozen toestel al niet betalen. (hoe dan een huis?)