Skip to main content
Vraag

Mijn samsung s22 maakt geen verbinding meer met het KPN netwerk

• April 7, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb sinds donderdag dat mijn samsung s22 geen verbinding meer kan maken met het kpn netwerk.. VanĀ alles al geprobeerd..

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 9, 2025

Hi ​@andrew_89, welkom bij onze community.

Dit is vrij breed maar ik denk graag mee. Heb jij je toestel al uit en weer aan gezet? Zo ja, herstel ook de netwerkinstellingen, zie hieronder. Mag ik ervan uitgaan dat je wel een actief abonnement of prepaid hebt bij ons?Ā 

Netwerkinstellingen herstellen: Ga naarĀ Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in

Ik hoor graag van je.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2025

Hi ​@Alex van KPN,Ā 

Ik heb alles al geprobeerd zelfs al mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet.

Ā 

Het ligt echt aan het toestel zelf,Ā mijn simkaart doet het in een andere telefoon gewoon goed. En met een andere kpn simkaart erin doet hij het ook niet.

Op de een of andere maakt hij geen verbinding met de kpn torens hier in de buurt of soms heel slecht. Maar in en rondom huis maakt hij gewoon geen verbinding.Ā Op andere plekken kon hij wel gelijk verbinding maken met het netwerk. Ā 

Mocht je nog meer tips hebben hoor ik het graag.Ā 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 9, 2025

Ben bang dat ik geen andere tips heb, had ik die maar.Ā šŸ˜• Heb je dit toestel via ons aangeschaft? Dan kan je het online aanmelden voor reparatieĀ en anders een KPN winkel bezoeken.Ā 

Ā