Skip to main content
Beantwoord

Mijn telefoon is geblokkeerd, het simkaartnummer is te kort om de pukcode op te vragen

• December 9, 2025
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

mijn telefoon is geblokkeerd. Het simkaartnummer wat op de simkaart staat is te kort, namelijk 8 cijfers. Dit werkt dan niet bij het invoeren van het nummer om de pukcode op te vragen. Inloggen in mijnkpn gaat niet, want dan krijg je een sms ter bevestiging en die kan ik niet lezen met een geblokkeerde telefoon. Hoe kom ik nu aan het juiste simkaartnummer?

Beste antwoord door Ralph de Vreede

zonder de simkaart kan ik wel in het toestel, maar nog niet in de kpn app, want daar krijg je een sms ter extra controle. Ik ben naar een winkel gegaan en heb het daar geregeld. Maar dank voor het meedenken 

4 reacties

• December 9, 2025

Als jij de simkaart uit het toestel hebt. En je zet dan het toestel aan. Kan jij dan het toestel gewoon gebruiken? Kan je er dan gewoon in komen en bijvoorbeeld met de browser op het toestel dit forum bezoeken als het toestel op WiFi zit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 9, 2025

zonder de simkaart kan ik wel in het toestel, maar nog niet in de kpn app, want daar krijg je een sms ter extra controle. Ik ben naar een winkel gegaan en heb het daar geregeld. Maar dank voor het meedenken 

• December 9, 2025

Ok 👍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Ralph de Vreede welkom op de KPN Community. Vreemd dat de PUK dan niet de juiste lengte had zeg. Ik kan niet verklaren waarom er dan cijfers ontbraken. Fijn dat het dan via de winkel opgelost kon worden Ralph. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten. We helpen graag!