Skip to main content
Beantwoord

Mijn telefoon is gestolen in het buitenland

• March 24, 2025
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Maxim van Ooijen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Mijn telefoon is gestolen in het buitenland. Ik kan dus niet inloggen bij KPN, ik kan niet bellen en die digitale assistent begrijpt me niet. Help!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Maxim van Ooijen, welkom op de community. Dat is een vervelende ervaring in het buitenland! Het blokkeren van je simkaart lukt niet via MijnKPN begrijp ik. Je kunt ons vanuit het buitenland ook bellen (via een andere telefoon) op +316 1200 1200.  Telefonisch is de snelste weg. Lukt dat wel?

Als dat ook niet lukt kan je jouw profiel volledig invullen en een seintje geven, dan kunnen wij kijken of we het voor je kunnen blokkeren. De community is hier niet de snelste weg voor, ik kan me voorstellen dat je het liever zo snel mogelijk geregeld wilt hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 24, 2025

Hoi ​@Maxim van Ooijen, welkom op de community. Dat is een vervelende ervaring in het buitenland! Het blokkeren van je simkaart lukt niet via MijnKPN begrijp ik. Je kunt ons vanuit het buitenland ook bellen (via een andere telefoon) op +316 1200 1200.  Telefonisch is de snelste weg. Lukt dat wel?

Als dat ook niet lukt kan je jouw profiel volledig invullen en een seintje geven, dan kunnen wij kijken of we het voor je kunnen blokkeren. De community is hier niet de snelste weg voor, ik kan me voorstellen dat je het liever zo snel mogelijk geregeld wilt hebben.

Maxim van Ooijen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb op dit moment geen andere telefoon tot mijn beschikking. De digitale assistent weigert pertinent de chat door te zetten naar een echt persoon. Ik kan alleen maar gebeld worden op de telefoon die ik niet meer heb. Dit is enorm frustrerend.

Ik heb het profiel aangepast met de gegevens die ik hier bij de hand heb. Ik heb ook de IMEI- en SIM-nummers. En ik heb een verzekering tegen diefstal bij jullie.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 24, 2025

Hoi ​@Maxim van Ooijen, bedankt voor het invullen van je profiel! 

Ik heb je aansluiting meteen geblokkeerd zodat er geen misbruik van kan worden gemaakt. Als je terug bent in Nederland, kun je bij bijvoorbeeld een KPN winkel meteen een nieuwe simkaart ophalen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 24, 2025

De chat is niet gekoppeld aan mensen. 

Facebook en X wel. Gaat dat misschien lukken? Links onderaan deze pagina. 

(Oh. Ik zie dat Jan je kaart al heeft geblokkeerd)

Maarre, waarmee ben je nu dan op internet?

Maxim van Ooijen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ze hebben iets nieuws uitgevonden: internet op je laptop. Werkt prima, ook zonder telefoon. :-)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 24, 2025

Oh. Ik zou m'n laptop niet eens mee sjouwen op vakantie. Alles kan op de mobiel. 

Dus ging er uit eigen denkwijze niet van uit dat....