Skip to main content
Beantwoord

Mijn telefoon is kapot, ik kan niet verlengen doordat ik niet kan inloggen op MijnKPN met 2FA

• December 29, 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Laura Bal
Nieuwkomer

Ik wil inloggen op mijn kpn om mijn abonnement te verlengen met een nieuw toestel.

Mijn telefoon is kapot en ik moet inloggen met een tweestapsverificatie die ik krijg via sms. Lekker handig als mijn telefoon kapot is. Hoe kan ik nu een nieuwe telefoon bestellen?

Beste antwoord door Joep1965

Of je stopt jouw simkaart even in de telefoon van een ander of je gaat naar één van de winkels van kpn. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 29, 2025

Of je stopt jouw simkaart even in de telefoon van een ander of je gaat naar één van de winkels van kpn. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Laura Bal, welkom op de community. Als je telefoon defect is is dat lastig inderdaad, je komt dan niet voorbij de 2FA sms. Joep geeft al een paar opties die je in dit geval kunt doen, is het daarmee gelukt om het abonnement te verlengen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 1, 2026

Heb je de app op je telefoon niet in gebruik met de toegangscode van 5 cijfers? Kpn heeft die opzettelijk buiten de sms verificatie gehouden. Juist ook vanwege dit soort situaties. 

Tevens had je bij inloggen met KPN ID kunnen kiezen voor 'onthoud dit apparaat'. Ook dan heb je (6 maanden) geen sms verificatie.