Skip to main content
Vraag

Mijn telefoon is naar mijn oude adres gegaan terwijl ik deze al wel aangepast had

• July 30, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

ik heb meerdere keren mijn adres gewijzigd alleen mijn oude adres blijft er steeds maar in staan? ik heb zojuist een nieuwe telefoon gekocht / of terwijl verlengt en die wordt morgen of overmorgen bij mijn oude adres geleverd? is dit gewoon een fout van kpn web browser? want in mijn kpn app staan wel de juiste gegevens. ???? niet dat die zometeen om een oud adres wordt geleverd ;p 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 30, 2025

Je kunt bij een verhuizing je adres niet zelf wijzigen via MijnKPN. Dan moet via een verhuizing opgeven. Dat kan je telefonisch doen.

De kans is inderdaad groot dat je telefoon naar je oude adres gaat. Moest je bij aankoop een adres opgeven?

Wel raar dat je adres niet overeenkomt online en app. Want dat is één account. Tenzij je per ongeluk 2 KPN ID's hebt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@djuwendry welkom op de KPN Community. Dat is even flink balen dan. Ik zou snel mogelijk even contact zoeken met de klantenservice zodat dit na verificatie uitgezocht kan worden. Ik vermoed dat er dan toch niet het juiste adres in de systemen staat :-( . Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.