Skip to main content
Vraag

Mijn telefoon ligt op het werk helaas (vergeten) dat is dicht tot maandag, wat nu?

• July 15, 2023
  • 8 reacties
  • 162 keer bekeken

Helaas ben ik mijn telefoon op het werk vergeten. Dat is dicht tot maandag. Wat nu te doen? Heb een mobiel abonnement bij KPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 15, 2023

Wat nu? Gewoon niks. Wachten tot maandag…

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 15, 2023

Eh, ja wachten ja.

Want ook doorschakelen kan je alleen vanaf de mobiel doen (heb nog even gespit in MijnKPN via de website).

Geniet van je rustige weekend en vergeet de oplader niet mee te nemen. Want hij zal tegen die tijd dan uit zijn door stroomgebrek.

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

Wat nu te doen??

Je zou een boek kunnen gaan lezen, bioscoopje pakken, lekker uit eten, wandeling in het bos. Er is echt een hoop te doen waar je geen telefoon bij nodig hebt ;-)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2023

Ja dat snap ik! Maar ik ben nu iets verder: kan ik ergens in mijn computer iets vinden of ik een back-up heb van mijn Google-account? Bv. telefoonnummers enzo? 

Weet een of ander computer wizkid dat? 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 15, 2023

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2023

Super bedankt  Nick! Daar zitten veel tel nrs bij!    Fijn!

Enne. ....Emiel, ik werk zelf in de bieb! Ik heb genoeg te lezen (dank voor de tip! Maar ik lees al 2-3 boeken of zo per week).

Ik ben een documentaire fan en IDFA-ganger met museumkaart, dus ik mis echt niks, het ging mij niet om rare filmpjes, Instagram, Tiktok enz, dat ik allemaal niet heb, maar gewoon om WhatsApp, mijn contacten die ik nu niet bereiken kan. Het komt goed! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 15, 2023

Euh. WhatsApp nooit op je pc gebruikt? Inloggen is de mobiel voor nodig, maar daarna.…

Dus in ieder geval een tip.

http://web.whatsapp.com

Enne. Volgende keer op het werk je telefoon in je zak of tas laten? Gaat ie vanzelf weer mee naar huis.

Rustig weekend. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2023

Vandaag kun je, gelukkig, weer bij je telefoon. Niet vergeten de lader mee te nemen. Hij zal nu wel leeg zijn. Hopelijk weet je de sim-pin en indien nodig de telefoon-pin nog.