Skip to main content

Ik nam contact op met jullie, omdat er een bedrag bij mijn partner buiten zijn bundel was verbruikt.

14 berichten naar het buitenland zou er verstuurd zijn. Mijn partner wist van niks en ook in zijn telefoon waren geen berichten te vinden. Toen constateerde we dat hij dan misschien dan gehackt zou zijn. Als advies kregen we; dat de telefoon naar fabrieksinstellingen gezet moest worden. Uit extra veiligheid wilde mijn partner een nieuw nummer.

 

Ze hebben ipv zijn nummer mijn nummer aangepast.
 

Teruggebeld naar kpn omdat ze een fout hadden gemaakt en het verkeerde nummer hebben aangepast.

Van de medewerker kreeg ik te horen; ja dat kan ik niet, misschien een andere collega. Vervolgens krijg je een berichtje en mailtje dat jullie binnen 5 dagen contact gaan opnemen.
 

Door jullie fout heb ik een ander nummer, ik wil gewoon mijn telefoonnummer terug. Iedereen heeft mijn nummer en ik begin over anderhalve week bij een nieuwe werkgever. Zij kunnen mij nu niet bereiken en ook andere instanties niet. Ik ben niet autistisch maar hier raak ik ontregeld van, ik ben zwaar teleurgesteld en verdrietig. 

Waarom moet dit zo lang duren? 

Voor een snelle reactie kun je het beste de klantenservice bellen 0800-0402 


Hoi Jimny,

vanmorgen gelijk de klantenservice teruggebeld, echter werd ik afgescheept. Dat ze het niet kon oplossen, maar wel een klacht voor mij kon aanmaken en misschien dat een andere collega het wel kan verhelpen?.

Voor mij niet echt bevredigend, ik heb mijn telefoonnummer niet terug. 

bedankt voor de tip


Hi @ambervdvelde Oei, een telefoonnummer is tegenwoordig van onschatbare waarde. Ik snap je frustraties helemaal. Is het inmiddels al opgepakt en/of opgelost?

Ik werk zelf niet bij KPN, maar heb meegemaakt dat een telefoonnummer onterecht was geannuleerd. Deze was toen “kwijt”, en niemand wist deze terug te krijgen. Elke keer hoorde ik weer wat anders: dan was het wel mogelijk, dan weer niet: duidelijk was er een verschil in kennis hoe dit opgepakt moest worden.

Uiteindelijk heeft de afdeling “Save Desk” mij wel verder geholpen, in combinatie met een klachtmelding. Het nummer was in een bepaalde “bak” terecht gekomen en kon door een speciale afdeling gered worden. Wel via via enzovoort, maar het is toen wel netjes opgelost. Misschien helpt het als je rechtstreeks met hun laat doorverbinden?

En dien zeker weten een klacht in via dit formulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Deze afdeling, genaamd “Klantreacties” zijn echt toppers en denken goed met je mee.

Een paar maanden geleden was nog wel zo dat de systemen van Save Desk, Klantreacties en de “normale klantenservice” niet aan elkaar gekoppeld zit. Daardoor waren bepaalde afspraken ineens niet meer terug te lezen door andere collega's. Heeeel frustrerend! Hopelijk is dat al opgelost: anders weet dat het klopt als iemand het niet terug kan vinden.

Kleine disclaimer dat ik natuurlijk niet weet of jouw probleem ook via Save Desk opgepakt moet worden. Denk dat dit als suggestie opgooien beter helpt dan “eisen”: uit eigen ervaring kom je daar het verst mee. 😀

 


Hi @ambervdvelde, welkom hier. 

Wast een vervelende samenloop van omstandigheden. Goed om te lezen dat er in ieder geval een klacht voor je is aangemaakt, is dit inmiddels opgepakt? Mocht dat nog niet zo zijn verwacht ik dat het begin volgende week gaat gebeuren. Zo te zien is dit de 8ste doorgestuurd?


@ikheetjeff @Alex van KPN bedankt voor jullie lieve reacties. Gelukkig hebben ze het afgelopen vrijdagmiddag kunnen herstellen en heb ik mijn oude vertrouwde nummer terug. Hier erg blij mee!


@ikheetjeff @Alex van KPN bedankt voor jullie lieve reacties. Gelukkig hebben ze het afgelopen vrijdagmiddag kunnen herstellen en heb ik mijn oude vertrouwde nummer terug. Hier erg blij mee!

Dat vind ik erg fijn om te horen, het is ook zo raar als je niet bereikbaar bent op je eigen nummer. Nogmaals mijn excuses. 


@ikheetjeff @Alex van KPN bedankt voor jullie lieve reacties. Gelukkig hebben ze het afgelopen vrijdagmiddag kunnen herstellen en heb ik mijn oude vertrouwde nummer terug. Hier erg blij mee!

Dat vind ik erg fijn om te horen, het is ook zo raar als je niet bereikbaar bent op je eigen nummer. Nogmaals mijn excuses. 

Het is was idd even heel erg vervelend, maar gelukkig kon het snel verholpen worden. Bedankt voor je excuses.


De enige optie is om dit via een klachtenformulier te doen, ik verwacht echter dat dit voor je is gedaan als er een bericht is verstuurd. 


Reactie verwijderd, verhuisd naar afgesplitst verhaal.