Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben geĆ«migreerd naar Zuid Afrika. Wil graag mijn 06 nummer omzetten naar een prepaid omdat ik mijn nummer wel wil behouden. Als ik het online formulier op jullie website invul, kan ik nergens aangeven dat ik het nummer wil behouden en wil omzetten naar prepaid. Er staat op de site dat dit wel kan. Doe ik iets verkeerd of is het veranderd?Ā 
Ā 

Groetjes,

BrianĀ 

Hoi @B.Sling, via dit formulier zou je dat wel moeten kunnen aanvragen:Ā kpn.com/emigreren, als het daar niet lukt kun je ook altijd even met ons bellen op 0031612001200 of ons een berichtje sturen via Twitter of Facebook


Hoi @Thomas van KPNĀ ,

Bedankt voor Ā Je reactie. Heb je adviezen opgevolgd. Heb gebeld en moest uiteindelijk mailen. Inmiddels contact gehad met iemand via messenger. Helaas is het nog steeds niet gelukt. De persoon via messenger kan het niet oplossen. Inmiddels betaal in nu al 2 maanden onnodig en ben ik 20 euro armer door het bellen. Zou jij iets kunnen regelen met de klantenservice? Ik heb gemaild naar opzeggen@kpn.com


Via deze weg kan ik je er inhoudelijk helaas ook niet echt mee helpen maar ik kan wel even meekijken waar het mis gaat.
Kun je je profiel eens invullen? Dan kijk ik even mee!


Hoi Thomas, dankjewel. Ik heb mijn profiel ingevuld. Hopelijk kan jij meer.Ā 


Bedankt voor je gegevens @B.Sling,

Ik zie dat je mail al wel behandeld is maar de opzegging niet uitgevoerd.
Mijn collega's hebben namelijk het bewijs van uitschrijving van de gemeente nodig voor deze opzegging in plaats van je visum.
Zou je die nog een keer op kunnen sturen naar opzeggen@kpn.com?

Ā 

Meer informatie over opzeggen bij emigratie kun je vinden op kpn.com/emigreren


Reageer