Skip to main content

Had ik alles mooi voor elkaar een compleet pakket en daarmee een verdubbeling van de mbs. Sluit ik voor mn vrouw een nieuw abonnement af houd die de dubbele mbs wel. Doe ik voor mijzelf een nieuw toestel met in mijn ogen een soortgelijk abonnement...raad eens verdubbeling van data weg...zijn er meer leden die dit vervelend vinden?

@John L Welkom op ons Forum! Bedankt voor je reactie. Vervelend dat dit voordeel onverwacht is komen te vervallen. Klopt het dat je het abonnement van je vrouw een tijdje terug hebt afgesloten met onze oude propositie nog en dat jou abonnement een nieuw Hussel abonnement is? Onze dubbele data is typerend voor KPN Compleet en helaas niet meer voor Hussel abonnementen. 
Kun je voor de zekerheid alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik, wanneer dit nodig is, met je meekijken. 

Fijne avond nog!:slight_smile:


Lijkt mij toch wel dat KPN weet welke producten ik heb en nog steeds zijn we compleet😄


Met andere woorden een domme zet van mij om een nieuw toestel bij jullie te kopen. Had ik een los toestel gekocht, dan was mijn abbonement dus niet veranderd .Jammer dat het zo moet gaan en ik nu dus 8 euro extra moet betalen of zelfs meer om aan hetzelfde aantal mbs te kopen


De medewerker mag niet in je gegevens zoeken als je het profiel niet hebt ingevuld.  Wet op de privacy zegt dat namelijk. Verder heb je helaas gelijk. De nieuwe abonnementen kennen minder voordelen.


@John L Bedankt voor je reacties. Jammer om te horen dat je liever je oude abonnement had gehouden en nu minder tevreden bent met je nieuwe abonnement.  Mijn bericht is puur gebaseerd op algemene kennis betreft de oude en nieuwe propositie.:wink:  Ik kan zoals Joep aangeeft niet met je meekijken omdat er geen gegevens zijn ingevuld op je profiel. Tot op heden heb ik dus nog geen enkel product van je bekeken. Ik weet niet of je KPN Compleet/Hussel bent of een combi van de twee hebt. Natuurlijk heb ik wel zo mijn vermoedens. 
Als ik in deze nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.:slight_smile:


Zou nu ingevuld moeten zijn


@John L Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb even met je meegekeken en zie toch een lichtpuntje aan het eind van de horizon..
Met je vorige abonnement kreeg je voor (+/_) €27,00 p/m 20GB en onbeperkt bel/sms.
Je hebt nu gekozen voor een Hussel 10GB onbeperkt bel/sms voor €22,50 p/m.

Je berekening van €8,00 extra voor hetzelfde aantal GB klopt alleen wanneer je losse GB koopt t.w.v. €7,99/GB.  Wist je dat je met KPN Hussel je abonnement altijd kunt verhogen/verlagen? :thinking:  Je kunt dus beter je abonnement wijzigen naar KPN Hussel 20GB onbeperkt bel/sms voor €24,00 p/m in plaats van losse GB te kopen.  :hugging:

Lang verhaal kort: Als we appels met appels vergelijken dan is het nieuwe Hussel abonnement in jou geval €3,00 goedkoper dan je vorige abonnement. :thumbsup_tone2:

  • Zorgeloos standaard 20 GB onbeperkt bel/sms > €27,00
  • KPN Hussel 20GB onbeperkt bel/sms > €24,00

Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. :green_apple:

 


 


@John L Bedankt voor je reactie. Dat is de prijs van het Hussel abonnement zonder Hussel korting (€5,00). Het systeem moet na het verlengen van het abonnement altijd het ‘compleet’ huishouden opnieuw valideren. Daarom kan het zijn dat tijdelijk de €5,00 korting niet zichtbaar is. Ik kan je mededelen dat je abonnement niet €27,50 maar €22,50 gaat kosten. Als je het factuur van afgelopen 2-1-2020 erbij pakt, mits je deze al ontvangen hebt natuurlijk, zie je 2x €5,00 korting. 

  1. Korting zolang het abonnement loop (i.v.m. de looptijd van 2 jaar) €5,00
  2. (onderaan) Hussel mobiel korting eveneens €5,00

 


@John L Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer