Skip to main content

Hallo, ik had een buitenlandbundel US en Canada, alleen data 10 GN voor 29,95, toen kocht ik om te bellen nog een bundel voor 100 MB/sms/belminuten, maar daarmee verdween mijn eerste bundel. Hoe kan dit? Ik heb inmiddels een tweede buitenlandbundel us en Canada, maar die is niet zichtbaar in de app… 2 problemen dus eigenlijk…

Hi @RobSpaar! Welkom op het forum. Mijn vermoeden is dat de bundel op de achtergrond is gezet. Omdat er maar 1 bundel tegelijk actief kan zijn. 

Ik wil dit graag voor je bevestigen. Vooral omdat je bij de ene bundel data en de andere bundel bellen hebt lijkt me handig dat je beide kan gebruiken. 

Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik je gegevens vinden. 

Ook kan je vanuit het buitenland bellen met onze klantenservice via +316 1200 1200 . 


Hallo Bram fijn als je wilt kijken ik heb mijn profiel ingevuld. Op 27 juli kocht ik databundel 10 gb, op 1 aug de combibundel, en op 2 augustus (noodgedwongen) de tweede databundel 10 gb. Vr groet Rob


Raar. Er is helemaal geen bundel met bellen en sms meer voor de V.S. / Canada.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm .


Welke ‘combi’ bundel heb je geactiveerd @RobSpaar en hoe heb je dat gedaan?

Sinds de invoering van de nieuwe data voordeelbundels bestaan die bel/sms bundels toch niet meer voor de VS / Canada ?
@Bram_ ??

Veroorzaken die combi bundels nu deze blokkade in o.a. de V.S.     ??


Hola, ik heb de bundel in de kpn app gekocht


 


 


Dat zijn inderdaad nog de oude bundels. Ik zie het volgende in de MijnKPN app: alleen data bundels en geen MB/bel/sms bundels meer.

Heb jij de app wel geüpdate naar de laatste versie?


Dan heb je denk ik een oude versie van MijnKPN. Wis cache van de app of vernieuw de app.

Het zijn nu de bundels die @RBxx aangeeft. 

Zie ook hier

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

 


@RobSpaar om toe te voegen aan wat gezegd is, ik zie nog wel 2 bundels staan. Beide de 10GB bundel. 

1 van de bundels heeft nog ongeveer 1900MB resterend. De andere bundel is nog niet aangeraakt en is nog geldig tot 28 augustus. 


Okee helder. Dank voor het uitzoeken. Kan ik de kosten van de niet gebruikte bundel terug ontvangen? Want het is toch vreemd dat de eerste databundel niet meer zichtbaar was. Bovendien kreeg ik een melding dat mijn data op was. Toen heb ik de nieuwe databundel gekocht…