Skip to main content
Beantwoord

MijnGesprekken app komt niet op scherm als iemand belt

• April 9, 2025
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Niels Gort
Nieuwkomer

Hallo,

Op mijn werktelefoon komt er wanneer iemand mij belt via de MijnGesprekken app, niets op mijn telefoon en krijg ik pas later een pop-up als ik het gesprek al lang gemist heb.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Niels Gort 

Welkom op de community van KPN.

Haal (verwijder) de “Mijn Gesprek App” volledig van je smartphone, en download hem dan vervolgens opnieuw vanuit de App Store.
Het kan namelijk zijn dat er iets niet lekker lopend in de app zelf, en dat kun je wegnemen door hem te verwijderen en opnieuw te installeren op je smartphone.
Tijdens hem opnieuw downloaden neemt hij gelijk (mits die er is) een eventuele update mee.

Kijk vervolgens of de “Mijn Gesprek App van KPN” dan weer werkt, zoals die behoort te werken.
Zo niet, laat het dan weer even weten.

Check tevens of je smartphone ook de meest actuele software erop heeft zitten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Niels Gort 

Welkom op de community van KPN.

Haal (verwijder) de “Mijn Gesprek App” volledig van je smartphone, en download hem dan vervolgens opnieuw vanuit de App Store.
Het kan namelijk zijn dat er iets niet lekker lopend in de app zelf, en dat kun je wegnemen door hem te verwijderen en opnieuw te installeren op je smartphone.
Tijdens hem opnieuw downloaden neemt hij gelijk (mits die er is) een eventuele update mee.

Kijk vervolgens of de “Mijn Gesprek App van KPN” dan weer werkt, zoals die behoort te werken.
Zo niet, laat het dan weer even weten.

Check tevens of je smartphone ook de meest actuele software erop heeft zitten!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 10, 2025

Het kan ook iets met rechten te maken hebben. Dan nog is het handig om hem even een herinstallatie te doen zodat hij opnieuw alle rechten aanvraagt.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Niels Gort. Welkom op de KPN Community! 

Je stelt een vraag over een app die wordt gebruikt binnen onze zakelijke tak KPN EEN MKB, maar ik moet bekennen dat deze Community vooral toegespitst is op vragen over consumenten diensten en producten. We willen je graag helpen, maar het zal blijven bij een best effort denk ik. Je hebt al wat hulp gekregen van de twee heren hierboven. Heb je daar iets aan gehad? 

Voor meer zakelijk gerichte hulp kun je ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0800-0403. Zij zullen vaker te maken hebben gehad met deze app en zijn makken.