Skip to main content
Hallo ik krijg geen inzicht in het verbruik en de status van mijn abonnement. Ik zie alleen maar bewegende liggende strepen, ook na het verwijderen van de app en weer op nieuw downloaden. Wie kan me helpen.



Badankt gr. Ricardo



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt



Hallo @Ricardo2019, welkom! Heel erg onhandig, lijkt me! Op het moment dat je via de browser inlogt in MijnKPN, zie je dan wel de juiste gegevens? Of loop je dan ook tegen problemen aan? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Ook ben ik benieuwd welk toestel je gebruikt en op welke Android/iOS versie deze draait.
Hallo Marcia bedankt voor je bericht.

Ook dan lukt het niet, het enige wat ik kan lezen is mijn profiel en service.

Producten en overzicht werken niet.



IPhone 7 ios
Hè, wat gek! Kan je eens proberen om via de browser je 06-nummer te verwijderen en 'm dan opnieuw te koppelen? Levert dat iets op? Wil je anders je profiel met bovenstaande gegevens aanvullen? Dan kijk ik met je mee.
Ik heb iets geprobeerd maar de site geeft aan dat er een probleem is.
Wil je eens een screenshot plaatsen? Als je daarnaast je profiel aanvult, dan kan ik het voor je nakijken.
Kijk dat ziet er zo uit


Er lijkt vanuit ons niet meteen iets mis te zijn, dus ik tast nog even in het duister.. Wil jij in ieder geval eens op je toestel de cookies, cache en geschiedenis verwijderen? Begrijp ik goed dat als je nu naar 'producten' gaat en onderin klikt op 'ontkoppel product' dat je dan de melding krijgt dat er een probleem is? Krijg je ook een specifieke foutcode?
Hoi Marcia,



Nadat ik op ontkoppel product gedrukt heb en daarna weer opnieuw gekoppeld heb doet de app het nu weer.



Bedankt voor je hulp



Gr. Ricardo
Heel fijn! Graag gedaan en bedankt dat je het nog even liet weten! Fijn weekend 🙂