Skip to main content
Beantwoord

MijnKPN geeft aan 4 dagen resterend terwijl ik net rekening heb betaald, hoe zit dat?

• August 9, 2021
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn kpn geeft aan 4dageen resterend terwijl ik net mijn rekening heb betaald van deze maand

Beste antwoord door Nick83

Nee... u heeft de rekening betaald van volgende maand, want je betaald bij KPN altijd vooruit.

Of beter gezegd: volgende factuurperiode. Die loopt tegenwoordig bij KPN niet meer gelijk met de maanden. Bij u start de volgende factuurperiode dus over 4 dagen. Die factuurperiode heeft u nu  betaald plus eventuele extra belkosten of andere extra kosten van afgelopen factuurperiode. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 9, 2021

Nee... u heeft de rekening betaald van volgende maand, want je betaald bij KPN altijd vooruit.

Of beter gezegd: volgende factuurperiode. Die loopt tegenwoordig bij KPN niet meer gelijk met de maanden. Bij u start de volgende factuurperiode dus over 4 dagen. Die factuurperiode heeft u nu  betaald plus eventuele extra belkosten of andere extra kosten van afgelopen factuurperiode. 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • August 11, 2021

Hey @Sylvia en remon, leuk dat je actief bent op het forum!

Heb je meer opheldering gekregen door de reactie van @Nick83? Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Je kunt ons ook telefonisch bereiken via 0800 0402 (gratis).