Skip to main content

Hallo,

Ik zou graag mijn dochter bij mij op Mijn KPN willen om MB's te delen. 

Ik ben onlangs gescheiden en mijn ex partner heeft nog beide op zijn KPN staan. Nu zou het handig zijn dat 1 kind bij mij op komt ivm het delen van de MB's....hoe kan ik dat regelen. Ze staat overigens ook op dit adres ingeschreven.

 

Met vriendelijke groet,

Wilma Wolters 

Hey @Wilma ID, leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op het KPN forum :)

De jouw voorgestelde situatie lijkt me ook slim om te doen: ieder ‘huishouden’ een abonnement van één van de kinderen op z'n MijnKPN account registreren om de MB's onderling mee te verdelen. Maar hoe doe je dat?

Je komt voor een KPN Compleet (of kpn Hussel) registratie in aanmerking als de mobiele en (eventueel) vaste aansluitingen op hetzelfde adres staan geregistreerd. We controleren niet of deze personen ook Basisregistratie Personen (BRP) bij de gemeente staan ingeschreven, we vertrouwen erop dat de gegevens die je aanlevert kloppen :)
Eén van de mobiele abonnementen kan (administratief) worden verhuisd naar jouw adres. In de persoonlijke MijnKPN-omgeving van het mobiele abonnement die verhuisd moet worden kun je het adres aanpassen. Als dat is verwerkt kun je een nieuw ‘KPN Compleet’ aanvraag doen.     

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We helpen je graag :)


Hoi @Wilma ID, is het allemaal gelukt? Als je nog vragen hebt, stel ze hier gerust! We helpen je graag :) 


Hah Wilma, geen reactie meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat je vragen zijn beantwoord, daarmee sluit ik je topic.

Heb je toch nog vragen? Stel ze ons dan gerust, we helpen je graag verder! :)


Reageer