Skip to main content

Ook ik ben ex-Telfort en heb vier mobiele abonnementen bij KPN. Online zaken regelen via MijnKpn gaat waardeloos. Mb's delen probeer ik steeds aan te klikken maar het springt steeds weg, Extra beltegoed aanvragen omdat ik meerdere abonnementen heb werkt ook niet.
Helaas moet ik na 12 jaar mijn abonnementen bij KPN gaan opzeggen. Tele2 heeft een mooie aanbieding voor onbeperkt bellen en data. Au revoir KPN. Jullie kunnen nog een hoop leren van Telfort.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Wazoemba, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

MB's delen kan niet met oud-Telfort 06-nummers. Alleen KPN nummers kunnen onderling MB's delen. Wanneer je verlengd met de oud-Telfort nummers zal je dit voordelen wel krijgen, maar zullen bepaalde Telfort voordelen daarentegen vervallen.. Dat staat ook omschreven bij de informatie over de overgang

Onderling MB’s delen met een ander KPN abonnement is niet mogelijk. Het meenemen van je bundel en ‘Lekker Lang’ blijven zoals je gewend bent. Als je bij KPN verlengt naar Hussel Mobiel is onderling MB’s delen wel mogelijk.

Wat bedoel je precies met extra beltegoed aanvragen? Want eigenlijk blijft alles hetzelfde en blijf je dezelfde voordelen behouden als bij Telfort.

Ik hoop dat ik je verder kan helpen en een overstap niet nodig is! 


@Wazoemba, ik heb verder geen reactie meer gehad. Heb je jouw antwoord gevonden, of kan ik nog helpen bij helpen?:slight_smile:


Beste Susan, Bedankt voor de antwoorden. Mb's delen gaat dus helaas niet. Met extra beltegoed bedoelde ik dt ik ook twee prepaid abonnementen heb. Er is een optie om gratis beltegeod te krijgen, maar dat lukt me niet.


Welke optie bedoel je precies om gratis beltegoed te krijgen? Je hebt het hier ook over 2 prepaid abonnementen, dat zijn 2 verschillende zaken. Prepaid is juist geen abonnement maar een simkaart waarop je zelf tegoed toevoegt, zonder een contract. 


@Wazoemba bedoel je de € 7,50 extra tegoed als je je in MijnKPN registreert met bepaalde gegevens (naam, postcode + huisnummer, e-mailadres)? Of gaat het in jouw geval om het bonustegoed dat je kan krijgen als je opwaardeert met bijvoorbeeld € 10,00 je er € 15,00 voor krijgt? 


Het gaat inderdaad om prepaid met zelf opwaarderen. Ik wilde graag in aanmerking komen voor de 7.50 extra tegoed als je je registreert…...


Bovendien blijft het op jullie website niet duidelijk dat je geen MB's kunt delen als oud-Telfort-klant. Je gaat steeds heen en weer als je die optioe kiest.    Jullie backend-developers moeten dat echt een keer gaan aanpassen…...zeer onprofessioneel zo.

 


Het gaat inderdaad om prepaid met zelf opwaarderen. Ik wilde graag in aanmerking komen voor de 7.50 extra tegoed als je je registreert…...

Als je *107# belt, zie je het tegoed ook niet staan? Kun je eventueel je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan checken wij het.

Bovendien blijft het op jullie website niet duidelijk dat je geen MB's kunt delen als oud-Telfort-klant. Je gaat steeds heen en weer als je die optioe kiest.    Jullie backend-developers moeten dat echt een keer gaan aanpassen…...zeer onprofessioneel zo.

Feedback wordt altijd gewaardeerd. Op welke pagina bedoel je specifiek?


@Wazoemba, ik kijk graag mee in het systeem maar hiervoor heb ik in ieder geval je 06-nummer nodig. Wil je deze in je profiel toevoegen?


Reageer