Skip to main content

Ik krijg net bericht dat de komende week (23 maart 2020) mijn kpn bereik minder kan zijn. Dat is niet best ivm het corona virus. Ik ben leerkracht en het kontact met de kinderen/ouders loopt via KPN. Heeft u daaraan gedacht?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste KPN,

 

Zojuist van jullie een bericht ontvangen dat tussen 22-3-2020 en 27-3-2020 zendmasten worden vervangen in de buurt (mobiele netwerk). Misschien hebben we hierdoor wat minder of tijdelijk geen bereik in de buurt. Dat kan toch niet waar zijn in een tijd waarin iedereen thuis aan het werk is en de kinderen op afstand digitaal les krijgen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Is dit nou nodig op dit moment? Ik werk thuis en zal niet de enige zijn.

Ik zie dat er alternatieven worden aangegeven. Maar iemand zonder recente Samsung of Apple telefoon kan zo een paar uur onbereikbaar zijn.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dat vroeg ik mij ook af. Ik snap dat onderhoud en vervanging nodig is en als dit betekend dat er een uur of misschien 2 uur geen bereik is is dat uiteraard geen probleem maar als het veel langer duurt dan is dat in deze tijd wellicht onhandig voor veel mensen. 

Is daar vanuit KPN zicht op? Gaat het per gebied en duurt dit dan enkele uren?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Aangezien niet noodzakelijk onderhoud al is opgeschort lijkt me dit een geautomatiseerde sms die nog in het 'systeem’ zit/zat. Er gaan momenteel geen zendmasten uit de lucht (meestal idd een uur of wat) voor onderhoud.

Er is extra aandacht voor het up and running blijven van de vaste en mobiele netwerken.


Goedemiddag @Komenke @Guus vd Boom @onne81 en @IkbenFaye! Welkom op het forum, ik heb jullie topics samengevoegd. Zoals @PeterG noemt plegen we momenteel alleen het noodzakelijkste van het noodzakelijke onderhoud.
Ik ga er dus ook vanuit dat deze sms niet meer van toepassing is en jullie gewoon jullie mobiele abonnementen kunnen gebruiken op het moment. 
Sorry voor het ongemak!

Mochten jullie nog vragen hebben weten jullie ons te vinden!