Skip to main content
ik vind dat mijn mb's veel te hoog zijn en mijn minuten/sms eveneens. Ik wil naar maximum 500mb in plaats van 2000 en naar 100 bel minuten in plaats van 400.



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Goedemorgen @Bastiaan_76, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wanneer je midden in je contract zit, kan je helaas qua bundel en abonnement niet omlaag. Wel omhoog, maar dat is niet wat je vraagt. Op het moment dat je (bijna) kan verlengen of je contract eigenlijk al afgelopen is (maar doorloopt) kan je wel verlengen met een lager abonnement. Omdat je altijd kan verhogen binnen een contract, wil ik je dan aanraden om met het laagste abonnement (inclusief data en belminuten / sms'jes) te beginnen zodat je na een maand het kan opschalen. Je kan in dat geval (instappen met lager abonnement en later verhogen) ook weer terug naar het abonnement waarmee je ingestapt bent.



Om te kijken of er voor jou mogelijkheden zijn kijk ik graag met je mee. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijk opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dat gelukt is 😉 Dan ga ik voor je kijken!
@Bastiaan_76, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Wil je dat ik nog even voor je in het systeem kijk?
Beste Susan,



Het antwoord van KPN is duidelijk, daarom zal mijn reactie nog duidelijker zijn.

Mijn contract met KPN loopt namelijk in december 2019 af dus zal ik per 1 januari 2020 overstappen naar een andere leverancier.

Tevens zal ik ook van mijn 3 in 1 contract met KPN binnenkort afstappen, aangezien er diverse

leveranciers zijn die hetzelfde bieden dan KPN en vaak nog goedkoper ook.

Bedankt voor uw meedewerking.

Inmiddels verblijven wij P.J.A. Meijer

*

Rijnsburg.



*Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy.
@Bastiaan_76 dat is jammer om te lezen en kan ik ook vrij weinig meer aan doen denk ik. Je bent altijd vrij om na je contractperiode ergens anders heen te gaan. Ook altijd welkom om terug te keren 🙂

Reageer