Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

@sansat kpn is niet super slecht ofzo, ik blijf ook gewoon bij kpn. 
maar ik wil gewoon het toestel hebben 😭 het is zo vaag allemaal . Ik wil gewoon weten hoelang ik nog moet wachten of er überhaupt wel iets gereserveerd staat voor mij en andere mensen....


@sansat kpn is niet super slecht ofzo, ik blijf ook gewoon bij kpn. 
maar ik wil gewoon het toestel hebben 😭 het is zo vaag allemaal . Ik wil gewoon weten hoelang ik nog moet wachten of er überhaupt wel iets gereserveerd staat voor mij en andere mensen.…

 

 

Nou, dat laatste zal zeker het geval zijn, het zal ook geen onwil zijn, ik denk alleen dat ze echt niet precies weten hoeveel er wanneer aankomt.

Die van mij is lig net binnen. Gisteravond besteld. Ook aan de KPN kant ging dat allemaal heel soepel met duidelijke berichtjes over verlengen, vanmorgen een SMS met de ingang van mijn nieuwe abo en een mail van XS4All over mijn hussel korting.


Ik heb een iPhone 12 in de pre-order besteld maar de in de bevestigings mail blijft maar staan dat de gegevens gecontroleerd worden, terwijl alles moet kloppen want ik ben al jaren vaste klant. En de telefoon wordt in 1 x betaald dus dat zou ook geen vertraging moeten zijn. Graag mij persoonlijk contacten dan kan ik mijn bestellingnummer geven.

 

Steven L


Ik heb een iPhone 12 in de pre-order besteld maar de in de bevestigings mail blijft maar staan dat de gegevens gecontroleerd worden, terwijl alles moet kloppen want ik ben al jaren vaste klant. En de telefoon wordt in 1 x betaald dus dat zou ook geen vertraging moeten zijn. Graag mij persoonlijk contacten dan kan ik mijn bestellingnummer geven.

 

Steven L

Hahahaha wens je veel succes! Iedereen is al jaren klant en heel veel mensen hebben hem al op 16 oktober in de pre-order besteld en nog steeds niet binnen ‘waaronder ik en vele andere’. Denk dat het wel nog een week gaat duren helaas. Bekijk maar de berichten van dit forum…. Bij belsimpel heb je hem morgen al in huis


Zie dat de order sinds deze ochtend te vinden is op de site van CEVA Logistics met status: "In behandeling bij de logistieke partner” (zakelijk besteld).

Verder nog geen mail/sms ontvangen. Betekend dit dat de iPhone deze week geleverd zal worden of kan het alsnog weken duren?


Zie dat de order sinds deze ochtend te vinden is op de site van CEVA Logistics met status: "In behandeling bij de logistieke partner” (zakelijk besteld).

Verder nog geen mail/sms ontvangen. Betekend dit dat de iPhone deze week geleverd zal worden of kan het alsnog weken duren?

Heb je je bestelnummer van kpn gewoon gebruikt op de website van CEVA Logistics? Zoja zou je dan misschien de link van (Website CEVA Logistics) willen sturen? Want als ik mijn bestelnummer intoets staat er dat er niks bekend is.


Zojuist ook de iPhone 12 Pro 128GB, Graphite besteld via Belsimpel i.c.m. abonnement via KPN. Als het goed is wordt hij ook morgen geleverd. Een schande dat KPN zijn pre-orders niet kan uitleveren.


Zie dat de order sinds deze ochtend te vinden is op de site van CEVA Logistics met status: "In behandeling bij de logistieke partner” (zakelijk besteld).

Verder nog geen mail/sms ontvangen. Betekend dit dat de iPhone deze week geleverd zal worden of kan het alsnog weken duren?

Heb je je bestelnummer van kpn gewoon gebruikt op de website van CEVA Logistics? Zoja zou je dan misschien de link van (Website CEVA Logistics) willen sturen? Want als ik mijn bestelnummer intoets staat er dat er niks bekend is.

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Ordernummer begint met een W (uit bestelmail). Zie dat er nu track & trace beschikbaar is (levering is gepland voor morgen), dus gelukkig nog redelijk snel. Wel vreemd dat ik vooralsnog geen mail/sms heb ontvangen en dit dus zelf moet checken.


Zie dat de order sinds deze ochtend te vinden is op de site van CEVA Logistics met status: "In behandeling bij de logistieke partner” (zakelijk besteld).

Verder nog geen mail/sms ontvangen. Betekend dit dat de iPhone deze week geleverd zal worden of kan het alsnog weken duren?

Heb je je bestelnummer van kpn gewoon gebruikt op de website van CEVA Logistics? Zoja zou je dan misschien de link van (Website CEVA Logistics) willen sturen? Want als ik mijn bestelnummer intoets staat er dat er niks bekend is.

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Ordernummer begint met een W (uit bestelmail). Zie dat er nu track & trace beschikbaar is (levering is gepland voor morgen), dus gelukkig nog redelijk snel. Wel vreemd dat ik vooralsnog geen mail/sms heb ontvangen en dit dus zelf moet checken.

Ik zie helaas nog niks staan in CEVA. Welke variant en hoelaat heb jij hem besteld volgens je orderbevestiging als ik vragen mag?


Zie dat de order sinds deze ochtend te vinden is op de site van CEVA Logistics met status: "In behandeling bij de logistieke partner” (zakelijk besteld).

Verder nog geen mail/sms ontvangen. Betekend dit dat de iPhone deze week geleverd zal worden of kan het alsnog weken duren?

Heb je je bestelnummer van kpn gewoon gebruikt op de website van CEVA Logistics? Zoja zou je dan misschien de link van (Website CEVA Logistics) willen sturen? Want als ik mijn bestelnummer intoets staat er dat er niks bekend is.

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Ordernummer begint met een W (uit bestelmail). Zie dat er nu track & trace beschikbaar is (levering is gepland voor morgen), dus gelukkig nog redelijk snel. Wel vreemd dat ik vooralsnog geen mail/sms heb ontvangen en dit dus zelf moet checken.

Ik zie helaas nog niks staan in CEVA. Welke variant en hoelaat heb jij hem besteld volgens je orderbevestiging als ik vragen mag?

Pro 128GB Grafiet om 14:02.


Heb afgelopen vrijdag bij de KPN XL store een IPhone 12 pro in de pre-order besteld. Medewerker vertelde dat er 714 stuks op voorraad waren en deze de volgende dag bezorgd wordt. Dezelfde ochtend kreeg ik een felicitatie mail met een bevestiging dat het door mij bestelde toestel is gereserveerd. 
De volgende dag geen toestel en vandaag het bericht dat het toestel niet op voorraad is. 
 

hoe kan dit nu?

Krijgen anderen nu ineens voorrang? Of worden er producten beloofd die er niet zijn?


Hallo net als vele anderen zijn we de dupe van slechte levering van beloofde ge pre orderde telefoons, word dit ergens gecompenseerd? Tis namelijk geen telefoontje van een paar tientjes en zitten er 2 jaar aan vast, of worden we deze week nog blij gemaakt?

ben benieuwt wat jullie antwoord is

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Iemand inmiddels zijn toestel binnen?

Hier nog steeds niets…

Mogen van @Kpn toch wel verwachten dat ze enige compensatie hiervoor geven?

Alle andere “belwinkeks” hebben nog genoeg voorraad en leveren binnen een dag.

We bestellen toch niet voor niets een pre-order?


Beste, Ik heb nu een nieuw abonnement  met iPhone12  64GB besteld , wil echter veranderen in iPhone12 met 128 GB. Hoe kan ik dat regelen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoi, 

 

ik heb zaterdag 24-10-2020 mijn abonnement verlengt en een Iphone 12 pro 128 gb gold hierbij besteld. Nu vroeg ik mij af wanneer deze geleverd gaat worden. Ik lees continu verschillende verhalen hierover en op de website (die ik totaal niet gebruiksvriendelijk vind) kan ik er ook niet uitkomen.

 

Groet,

 

Jeroen

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik heb gister telefoonisch de iPhone 12 pro besteld . De medewerker zei toen dat hij in voorraad is en dat ik hem donderdag in huis zal krijgen. Op mijn bestelling volgen geeft ie aan dat de iPhone 12 pro niet meer in voorraad is . De vraag is nu wanneer krijg ik hem dan geleverd want er wordt niets erover gemaild of gebeld

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Voor de geïnteresseerden:

Vanmorgen heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN edit: mbt de levering van een IPhone 12], ik sprak met D. Uit dit gesprek bleek dat het aannemelijk is dat er een ‘tweede golf’ (telefoons, niet corona) leveringen komt in de week van 9 november. Heb nog even gevraagd of ik dit hier mocht doorgeven, dat was geen probleem, dus nu zijn jullie ook op de hoogte.

Vanuit mezelf zou het natuurlijk fijn zijn als ze er eerder zouden zijn. Maargoed, we merken het wel.


Voor de geïnteresseerden:

Vanmorgen heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN, ik sprak met D. Uit dit gesprek bleek dat het aannemelijk is dat er een ‘tweede golf’ (telefoons, niet corona) leveringen komt in de week van 9 november. Heb nog even gevraagd of ik dit hier mocht doorgeven, dat was geen probleem, dus nu zijn jullie ook op de hoogte.

Vanuit mezelf zou het natuurlijk fijn zijn als ze er eerder zouden zijn. Maargoed, we merken het wel.

Er klopt echt helemaal niks van want gisteren werden ook gewoon weer de Iphone 12 pro’s verzonden vanuit KPN.


Voor de geïnteresseerden:

Vanmorgen heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN, ik sprak met D. Uit dit gesprek bleek dat het aannemelijk is dat er een ‘tweede golf’ (telefoons, niet corona) leveringen komt in de week van 9 november. Heb nog even gevraagd of ik dit hier mocht doorgeven, dat was geen probleem, dus nu zijn jullie ook op de hoogte.

Vanuit mezelf zou het natuurlijk fijn zijn als ze er eerder zouden zijn. Maargoed, we merken het wel.

Er klopt echt helemaal niks van want gisteren werden ook gewoon weer de Iphone 12 pro’s verzonden vanuit KPN.


Pardon, had er even bij moeten vermelden dat het om een IPhone 12 en niet de Pro versie gaat, mocht dat van belang zijn. Ik heb het aangepast.


@Kilianams  Jaa, inderdaad. Dat werd ook gezegd tegen mij gisteren, de voorraden van pacific blue en silver waren weer  begevuld..

Dan maar nog twee weken wachten, helaas.


@Kilianams  Jaa, inderdaad. Dat werd ook gezegd tegen mij gisteren, de voorraden van pacific blue en silver waren weer  begevuld..

Dan maar nog twee weken wachten, helaas.

Hoop dat de iphone 12 pro goud ook weer snel bijgevuld gaat worden dan! 


ik heb precies het zelfde gister besteld, eerst zei een werknemer dat deze week voorraad krijgen en nu zegt een andere werknemer  2-3 weken


ik heb precies het zelfde gister besteld, eerst zei een werknemer dat deze week voorraad krijgen en nu zegt een andere werknemer  2-3 weken

Hahaha er klopt echt geen ene ** van en niemand weet er iets van. Iedereen *** maar wat door elkaar en het rare is dat andere winkels gewoon nog steeds voorraad krijgen en een beetje stevige duidelijkheid krijgen. Kijk naar bel simpel die geeft aan 1 tot 2 werkdagen of 5 tot 7 werkdagen.

 

Admin: let een beetje op je taalgebruik


Hallo iedereen! Ik zie op dit moment 1-2 weken en 2-3 weken bij de meeste ‘reguliere’ iPhone 12s. Bij de pro's gaat het om 3-4 en 4-5 weken levertijd op dit moment! Het kan zeker eerder, maar dit is over het algemeen een goede indicatie. Dit kan morgen weer anders zijn, maar op dit moment zijn dit de beste indicaties.

 

Aanvulling: ik heb begrepen dat niet alle winkels voldoende voorraad hebben om alle bestellingen te voldoen. Sowieso is het momenteel niet mogelijk om een los toestel aan te schaffen. Je kunt altijd langs gaan, maar, helemaal met het oog op Corona, is dat niet per sé wenselijk. 


Hoi, ik heb gister de iphone 12 64gb blue besteld maar ik vraag me af wanneer deze weer op voorraad is, want mijn huidige telefoon werkt nog maar amper. Alvast bedankt!

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Reageer