Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Op 18 oktober een iPhone pro gold besteld. 
Vervolgens geen update behalve dat het wat langer gaat duren, nouja prima zou je denken.
Ondertussen bijna 2 weken verder en nog steeds niks.

KPN klantenservice maar eens gebeld, hele leuke/lieve dame. 
Vervolgens leg ik het verhaal uit en zou ze voor mij gaan overleggen.

Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam ze met het bericht “u gaat dit nieuws niet zo leuk vinden maar uw order bestaat niet. Ik zie dat u wel betaald heeft etc.” 

Zoals ieder persoon was ik best geschrokken aangezien ik al een groot deel van mijn telefoon betaald had. Ik moet nu binnen 5 werk dagen een mail krijgen over hoe dit nu verder gaat lopen.

 

Als ik jullie mag adviseren, zou ik ik eens bellen als het ook bijna 2 weken duurt voordat je een update krijgt.


Op 18 oktober een iPhone pro gold besteld. 
Vervolgens geen update behalve dat het wat langer gaat duren, nouja prima zou je denken.
Ondertussen bijna 2 weken verder en nog steeds niks.

KPN klantenservice maar eens gebeld, hele leuke/lieve dame. 
Vervolgens leg ik het verhaal uit en zou ze voor mij gaan overleggen.

Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam ze met het bericht “u gaat dit nieuws niet zo leuk vinden maar uw order bestaat niet. Ik zie dat u wel betaald heeft etc.” 

Zoals ieder persoon was ik best geschrokken aangezien ik al een groot deel van mijn telefoon betaald had. Ik moet nu binnen 5 werk dagen een mail krijgen over hoe dit nu verder gaat lopen.

 

Als ik jullie mag adviseren, zou ik ik eens bellen als het ook bijna 2 weken duurt voordat je een update krijgt.

Dit heb ik ook gehad. Had een pre-order gedaan op 16 oktober rond 14:15u en betaald. Maar omdat ik niet zoveel bericht kreeg van KPN gebeld en erachter gekomen dat de order niet bestaat. Nieuwe bestelling moeten plaatsen op 21 oktober. Duurt nog wel even ben ik bang. :disappointed:

Geld zou trouwes met 5 werkdagen terug gestort worden, dat is nog niet gebeurd.


Op 18 oktober een iPhone pro gold besteld. 
Vervolgens geen update behalve dat het wat langer gaat duren, nouja prima zou je denken.
Ondertussen bijna 2 weken verder en nog steeds niks.

KPN klantenservice maar eens gebeld, hele leuke/lieve dame. 
Vervolgens leg ik het verhaal uit en zou ze voor mij gaan overleggen.

Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam ze met het bericht “u gaat dit nieuws niet zo leuk vinden maar uw order bestaat niet. Ik zie dat u wel betaald heeft etc.” 

Zoals ieder persoon was ik best geschrokken aangezien ik al een groot deel van mijn telefoon betaald had. Ik moet nu binnen 5 werk dagen een mail krijgen over hoe dit nu verder gaat lopen.

 

Als ik jullie mag adviseren, zou ik ik eens bellen als het ook bijna 2 weken duurt voordat je een update krijgt.

Hadden jullie in die tijd wel gewoon een bestelnummer ontvangen of dat ook helemaal niet?


Op 18 oktober een iPhone pro gold besteld. 
Vervolgens geen update behalve dat het wat langer gaat duren, nouja prima zou je denken.
Ondertussen bijna 2 weken verder en nog steeds niks.

KPN klantenservice maar eens gebeld, hele leuke/lieve dame. 
Vervolgens leg ik het verhaal uit en zou ze voor mij gaan overleggen.

Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam ze met het bericht “u gaat dit nieuws niet zo leuk vinden maar uw order bestaat niet. Ik zie dat u wel betaald heeft etc.” 

Zoals ieder persoon was ik best geschrokken aangezien ik al een groot deel van mijn telefoon betaald had. Ik moet nu binnen 5 werk dagen een mail krijgen over hoe dit nu verder gaat lopen.

 

Als ik jullie mag adviseren, zou ik ik eens bellen als het ook bijna 2 weken duurt voordat je een update krijgt.

Hadden jullie in die tijd wel gewoon een bestelnummer ontvangen of dat ook helemaal niet?

Nee alleen een e-mail waarin stond dat de bestelling ontvangen is en dat ik met een dag een orderbevestiging zou krijgen. En natuurlijk een iDeal betaling.


Op 18 oktober een iPhone pro gold besteld. 
Vervolgens geen update behalve dat het wat langer gaat duren, nouja prima zou je denken.
Ondertussen bijna 2 weken verder en nog steeds niks.

KPN klantenservice maar eens gebeld, hele leuke/lieve dame. 
Vervolgens leg ik het verhaal uit en zou ze voor mij gaan overleggen.

Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam ze met het bericht “u gaat dit nieuws niet zo leuk vinden maar uw order bestaat niet. Ik zie dat u wel betaald heeft etc.” 

Zoals ieder persoon was ik best geschrokken aangezien ik al een groot deel van mijn telefoon betaald had. Ik moet nu binnen 5 werk dagen een mail krijgen over hoe dit nu verder gaat lopen.

 

Als ik jullie mag adviseren, zou ik ik eens bellen als het ook bijna 2 weken duurt voordat je een update krijgt.

Hadden jullie in die tijd wel gewoon een bestelnummer ontvangen of dat ook helemaal niet?

Jazeker, bestelnummer met tracking. Er staat al 2 weken “controlen”


Ik heb afgelopen zaterdag 24 oktober een mail gekregen dat mijn iPhone er bijna aan komt. Hoelang gaat dit dan nog duren ? 


Allereerst hoop ik dat iedereen die al weken wacht snel zijn/haar telefoon in ontvangst kan nemen! 
 

Ik heb vanmiddag de Pro Pacific Blue 128GB besteld via de klantenservice. De medewerker van afdeling klantbehoud had geen zicht op wanneer er nieuwe batches worden geleverd. Ik ben benieuwd. 
 

Ik heb tot nu toe enkel een bevestigingsmail ontvangen met een bestelnummer. Is dit tot nu toe voldoende of zou ik meer moeten ontvangen? 


Heb net een SMS ontvangen met de mededeling, dat de iPhone 12 PRO 256GB nog steeds niet op voorraad is. Heb ‘m 2 weken geleden besteld in de pre-order op 16-10. Rond 14:30.

Er is inmiddels een wereldwijd tekort. Niet alleen bij de aanbieders hier in NL, maar overal. Prima. Kan gebeuren KPN. Probleem ligt bij Apple. 

Ik vind de gebrekkige communicatie wel echt waardeloos. Waarom ons lekker maken met een pre-order, als er sowieso te weinig units waren? Kan me niet voorstellen, dat dit niet in te calculeren was. En wat heb ik aan jullie excuses, als je niet kan aangeven hoe lang het nog duurt?? Duurt dit nog 3 dagen? Of 4 weken?

Enige duiding zou fijn zijn. Dan check ik niet elke dag meer 10 keer de statuspagina.


Ik heb een iPhone 12 in de pre-order besteld maar de in de bevestigings mail blijft maar staan dat de gegevens gecontroleerd worden, terwijl alles moet kloppen want ik ben al jaren vaste klant. En de telefoon wordt in 1 x betaald dus dat zou ook geen vertraging moeten zijn. Graag mij persoonlijk contacten dan kan ik mijn bestellingnummer geven.

 

Steven L

Hahahaha wens je veel succes! Iedereen is al jaren klant en heel veel mensen hebben hem al op 16 oktober in de pre-order besteld en nog steeds niet binnen ‘waaronder ik en vele andere’. Denk dat het wel nog een week gaat duren helaas. Bekijk maar de berichten van dit forum…. Bij belsimpel heb je hem morgen al in huis

Ik heb hem binnen hoor! En voldoet aan de verwachtingen😬. Heb er een weekje op moeten wachten maar dan heb je ook wat! Hoop dat bij jullie de pakketbezorger ook snel aan de deur staat!


Ik heb een iPhone 12 in de pre-order besteld maar de in de bevestigings mail blijft maar staan dat de gegevens gecontroleerd worden, terwijl alles moet kloppen want ik ben al jaren vaste klant. En de telefoon wordt in 1 x betaald dus dat zou ook geen vertraging moeten zijn. Graag mij persoonlijk contacten dan kan ik mijn bestellingnummer geven.

 

Steven L

Hahahaha wens je veel succes! Iedereen is al jaren klant en heel veel mensen hebben hem al op 16 oktober in de pre-order besteld en nog steeds niet binnen ‘waaronder ik en vele andere’. Denk dat het wel nog een week gaat duren helaas. Bekijk maar de berichten van dit forum…. Bij belsimpel heb je hem morgen al in huis

Ik heb hem binnen hoor! En voldoet aan de verwachtingen😬. Heb er een weekje op moeten wachten maar dan heb je ook wat! Hoop dat bij jullie de pakketbezorger ook snel aan de deur staat!

Top! Wanneer heb jij je bestelling geplaatst?


Hallo .

Ik heb zaterdag de 24e de iphone 12 pro besteld . 
wanneer zou ik deze kunnen verwachten van de kpn . 
op de bestelstatus blijft controleren staan . 
2x contact gehad met de klantenservice van kpn . 
tot op heden niks wijzer van geworden .

iemand een idee ? @Kpn 


Op eerste dag van pre-order een iphone 12pro besteld, gisteren maar eens met kpn gebeld wanneer iphone geleverd wordt. Reactie: dat kon nog wel vier tot zes weken duren😬. Gisteren order bij kpn geannuleerd en verlenging gedaan via belsimpel.nl, vandaag iphone 12 pro geleverd gekregen. Kpn heeft nog wat te leren. 


@Shariff123 Vooralsnog is de verwachte levertijd tussen de 3 à 4 weken:thumbsup:


@Shariff123 Vooralsnog is de verwachte levertijd tussen de 3 à 4 weken:thumbsup:

@Lisa op kpn.nl staat 2 a 3 weken bij de iphone 12 pro . Maar bedoel je met 3 a 4 weken voordat jullie kunnen leveren ? Of dat apple aan jullie levert ?


Dat is hetzelfde, Shariff. Zodra wij voorraad binnen krijgen gaat de logistieke afdeling ook gelijk aan de slag om dingen uit te leveren zodat de toestellen dan ook de volgende dag, hooguit twee dagen later, bij de klanten zijn.


Goedemiddag, vorige week iPhone 12 (64GB/Blauw) besteld voor mijn zoon ihkv zijn verjaardag. Helaas zit er levertijd op. Weet iemand wanneer deze geleverd gaat worden? Volgende week is hij jarig. Zou wel heel fijn als ie er dan is.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemiddag, vorige week iPhone 12 (64GB/Blauw) besteld voor mijn zoon ihkv zijn verjaardag. Helaas zit er levertijd op. Weet iemand wanneer deze geleverd gaat worden? Volgende week is hij jarig. Zou wel heel fijn als ie er dan is.

 

Hi @Splunt, de iPhone 12 64Gb blauw heeft een verwachte levertijd van 2 tot 3 weken, hij zal dus te laat binnenkomen voor de verjaardag van je zoon. Misschien kan je een leuke tegoedbon maken, zodat hij op de dag zelf alsnog een hele mooie verrassing krijgt? :relaxed:


@Kpn dit is toch te gek voor woorden ? 
Dat jullie nog steeds niets kunnen leveren ? 
 

terwijl als je bij belsimpel kijkt en via hun kpn abbo afsluit heb je je telefoon veel eerder ! 
en ook bij andere webshops …

En jullie kunnen of willen helemaal niks erover kwijt ? 


Tevens een compensatie voor het lang wachten zou ook een goed idee zijn . Bijvoorbeeld een gratis iphone hoesje bijvoorbeeld …? 


@Kpn dit is toch te gek voor woorden ? 
Dat jullie nog steeds niets kunnen leveren ? 
 

terwijl als je bij belsimpel kijkt en via hun kpn abbo afsluit heb je je telefoon veel eerder ! 
en ook bij andere webshops …

En jullie kunnen of willen helemaal niks erover kwijt ? 

Het rare is dat KPN iedere keer maar weer zegt 3 a 4 weken levertijd voor de Iphone 12 pro, maar dat zeggen ze iedere week!!! Hoelang gaat het duren voor diegene die het 16 oktober om 14:00 al in de pre-order heeft besteld? Jullie zeggen ook voor de nieuwe mensen die bestellen 3 a 4 weken, hoe kan dat nou?


Hoi @SxSuri, 5G gebruiken op de iPhone 12 met KPN? Ja, dat kan! 
Wij hebben in een aantal regio's het 5G-netwerk geactiveerd. Maar, dat is nog geen landelijke dekking. Dat komt er wel, maar het kost even tijd om de masten gereed te maken voor de nieuwste generatie mobiele netwerk. Op onze site: 5G-netwerk van KPN vind je een dekkingskaart. Vul je postcode in en je ziet meteen of je nu al gebruik kunt maken van 5G :) 

Eén van de grootste verbeteringen is de lage latency, oftewel: minder vertraging van het netwerk. Dat is handig want met 5G kunnen we straks dus met meer mensen tegelijk nóg sneller en soepeler muziek downloaden, films streamen en cloud gamen via onze mobiele telefoons. Zelfs op drukke plekken, zoals in stadions of op festivals. De drukte moeten we nu door covid voorlopig even vermijden :mask: Maar, als we even doorbijten zullen we daar in de toekomst weer van kunnen genieten. 

Goed om te weten: de 5G-frequentie die hogere snelheden mogelijk maakt is pas in 2022 beschikbaar voor Nederlandse telecomaanbieders. Dan wordt door het Agentschap Telecom de hogere snelheidsverbindingen geveild. Vanaf dan kun jij ook genieten van de hoge internetsnelheid van 5G.  

Ja ik dacht al dat het zo iets was met de frequentie:stuck_out_tongue: omdat namelijk kpn lage frequentie heeft en Lage Mhz :stuck_out_tongue:


Goede middag! 
 

27 oktober heb ik een Iphone 12 64 GB zwart besteld alleen is het niet op voorraad… wanneer kn ik de levering verwachten en kan dit lang duren? Zijn ook de andere kleuren of de 128 gb versie wel op voorraad? Kan iemand me hier op de hoogte houden? :) 

 

Berkay Ulusinan

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


@Kpn dit is toch te gek voor woorden ? 
Dat jullie nog steeds niets kunnen leveren ? 
 

terwijl als je bij belsimpel kijkt en via hun kpn abbo afsluit heb je je telefoon veel eerder ! 
en ook bij andere webshops …

En jullie kunnen of willen helemaal niks erover kwijt ? 

Het rare is dat KPN iedere keer maar weer zegt 3 a 4 weken levertijd voor de Iphone 12 pro, maar dat zeggen ze iedere week!!! Hoelang gaat het duren voor diegene die het 16 oktober om 14:00 al in de pre-order heeft besteld? Jullie zeggen ook voor de nieuwe mensen die bestellen 3 a 4 weken, hoe kan dat nou?

@kpn hoe kan dit dan ? 
die antwoorD is zo achterhaald . Die geven jullie aan iedereen … word het niet eens tijd dat jullie mensen hun bestelnummer gaan bekijken en dan aangeven hoelang iemand nog moet wachten ? Dit brengt een hoop frustratie met zich mee .


Hoi @Shariff123 en @Kilianams ik begrijp jullie vragen omtrent de levering erg goed. Het liefst leveren we dan ook meteen uit. Dat is helaas niet mogelijk.

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit.  Vooraf is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit we binnenkrijgen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het ook mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken. 

Hoe word ik op de hoogte gehouden over mijn bestelling?
We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Zoals hierboven beschreven, kunnen we helaas niet exact zien op je bestelnummer wanneer je de iPhone precies geleverd krijgt. Geen zorgen, het komt goed. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel 

Ik heb voor iedereen die vragen heeft over zijn bestelling het startbericht aangepast!


ik heb mijn iphone 12pro al 2 weken  geleden ge pre-orderd en telefoon is nog steeds niet binnen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Reageer