Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37277 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Nieuwkomer
  • November 2, 2020

Hallo,

 

Ik vroeg mij af of er al een specifiekere datum bekend was voor de levering van de iPhone 12 pro

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


  • Nieuwkomer
  • November 2, 2020

Ja dat zou ok ook wel willen weten wanneer kunnen we de iPhone 12 pro verwachten 

 


  • Deelnemer
  • November 3, 2020

Ik heb de iphone 12 pro weken geleden besteld (pré order). Sindsdien van KPN niets meer vernomen. Ik ben er ontevreden over dat KPN me niet op de hoogte houdt van de verwachte levertijd.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @cyngee en @iphone 12pro, goede vraag! We kunnen geen individuele data geven. In het startbericht van dit topic staat alle informatie die wij hebben. De levertijd is op dit moment een week of 2/3, afhankelijk van hoeveel er binnen komen en hoeveel bestellingen er gedaan zijn. 


  • Helper
  • November 3, 2020

Ha @cyngee en @iphone 12pro, goede vraag! We kunnen geen individuele data geven. In het startbericht van dit topic staat alle informatie die wij hebben. De levertijd is op dit moment een week of 2/3, afhankelijk van hoeveel er binnen komen en hoeveel bestellingen er gedaan zijn. 

krijgen jullie elke dag een iphone12 (pro)’s geleverd of maar een keer per week?


  • Topper
  • November 4, 2020

Ha @cyngee en @iphone 12pro, goede vraag! We kunnen geen individuele data geven. In het startbericht van dit topic staat alle informatie die wij hebben. De levertijd is op dit moment een week of 2/3, afhankelijk van hoeveel er binnen komen en hoeveel bestellingen er gedaan zijn. 

krijgen jullie elke dag een iphone12 (pro)’s geleverd of maar een keer per week?

Ben ik ook wel benieuwd na …? 
wij klanten van jullie . Hebben totaal geen inzicht wat er achter de schermen van kpn gebeurd ... 

maar bij kpn zelf kunnen ze ook maar weinig info geven . Ben benieuwd .


Nadia
Wijsgeer
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • November 4, 2020

wij klanten van jullie . Hebben totaal geen inzicht wat er achter de schermen van kpn gebeurd ... 

Dat is niet zo spannend, het magazijn ziet er best saai uit ;)

krijgen jullie elke dag een iphone12 (pro)’s geleverd of maar een keer per week?

Elke dag een iPhone 12 schiet niet zoveel op. Doe dan maar 1 tot 2 keer per week een grote levering! 

 


  • Helper
  • November 4, 2020

wij klanten van jullie . Hebben totaal geen inzicht wat er achter de schermen van kpn gebeurd ... 

Dat is niet zo spannend, het magazijn ziet er best saai uit ;)

krijgen jullie elke dag een iphone12 (pro)’s geleverd of maar een keer per week?

Elke dag een iPhone 12 schiet niet zoveel op. Doe dan maar 1 tot 2 keer per week een grote levering! 

 

bedoel krijgen jullie elke dag een grote levering iphone 12 (pro) of maar een  of 2 keer per week

 


  • Nieuwkomer
  • November 4, 2020

Same here. Uurtje in de pre order, betaald etc, niks geen update of iets vernomen. Is dit normaal?


  • Topper
  • November 4, 2020

Erwin van 24 . Ze nemen ons niet serieus . Kijk wat voor antwoord ze geven iedere keer . ( ons magazijn ziet er niet zo spannend uit ) I dont care hoe jullie magazijn eruit ziet ! INFORMATIE WILLEN WIJ INFORMATIE …. bekijk ons bestel nummer . En doe daar wat mee pffff.


  • Deelnemer
  • November 4, 2020

Ook geen reactie van KPN op mijn/onze klacht op dit forum 😬😩


  • Nieuwkomer
  • November 4, 2020

Kwam toevallig op de homepage van dit forum, waar je niet terecht komt als je Googlet naar de levertijden. 

Verder onderin (na dat het 2-3 weken kan duren, wat het inmiddels zo goed als is geweest) dat sommige modellen toch langer duren. 

Via https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/ zou je dat dan kunnen raadplegen maar ik zie nu: 

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Dus ook de update van de levertijd heeft even vertraging haha. 

Slecht dat je hier niet even een update van krijgt als besteller/betaler. Geen mail of iets ontvangen in 3 weken tijd. Dat lijkt me niet zo moeilijk KPN! 


  • Nieuwkomer
  • November 4, 2020

Ik heb maar even de klantenservice gebeld. Omdat ik geen update kan vinden in bovenstaande systeem en mijn abbonnement ook niet is verlengd.

De order schijnt te zijn “uitgevallen”. Of ik ze morgen even weer wil bellen. Moet ik maar iets uitkramen naar de voicebot over “betalingsregeling”, zodat ik bij de financiele mensen uit kom. Want een direct nummer of doorkies bestaat niet. En nu komt-tie: zodat ik zelf achter mijn aanbetaalde 450 euro aan kan gaan vragen. Dan moet ik dat maar terugkrijgen en opnieuw proberen te bestellen. Gewoon gortdroog, zonder excuusje of sorry. Lekker de klant door bureaucratische hoepeltjes laten springen.  

Nou als ik dat geld hopelijk terug krijg, krijgen ze mij niet meer terug. 10 jaar klant, ik ga lekker ergens anders naartoe met m’n sim-only en koop het ding wel los. Doeidoei :wave_tone1:

Ik kan er met de kop niet bij. Werken ze met excelletjes die pre-orders af ofzo? Wat een ongekend zooitje.

Stel dat ik nu niks had gedaan, had ik weken gewacht en was mijn aanbetaling spoorloos!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 4, 2020

We nemen jullie uiteraard meer dan serieus, meer informatie hebben we echter niet behalve wat hier al gedeeld is. 


  • Topper
  • November 5, 2020

We nemen jullie uiteraard meer dan serieus, meer informatie hebben we echter niet behalve wat hier al gedeeld is. 

No worries, we wachten gewoon af, wat in het vat zit verzuurd niet 😉 


  • Deelnemer
  • November 5, 2020

Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan van de nieuwe iphone 12. 

ideaal want mijn oude werkt niet goed meer. Op de website staat en stond “voor 23.59 besteld, is morgen in huis”.  Direct na de bestelling krijg ik een mail over het niet beschikbaar zijn van dit toestel.

Kpn heeft deze telefoons dus helemaal niet op voorraad, of krijgen nieuwe klanten voorrang op een toestel? op de website blijft dit lokkertje nog gewoon staan.  

verder worden er geen updates’ gegeven over een eventuele levertijd van dit toestel. 
 

ik baal er van.. 

 

wat als de bedenktijd van 14 dagen voorbij is en het toestel niet geleverd is, kan je deze dan alsnog annuleren? want dan stap ik liever over naar een andere aanbieder.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


  • Nieuwkomer
  • November 5, 2020

Ja je hebt een iPhone 12 besteld, nee KPN weet niet goed wanneer jouw toestel arriveert. Nee dat is niet gek, omdat ze afhankelijk zijn van levering door Apple. Gewoon rustig afwachten en niet boos worden. Die paar weken redden we best zonder iPhone 12.  💪#eerstewereldproblemen


  • Deelnemer
  • November 5, 2020

Hi KPN ook ik wacht op me iPhone. Wellicht kunnen jullie de wachtende klanten de €2,50 extra korting geven die je nu krijgt als je verlengd? Klanten die voor de release verlengd en besteld hebben lopen die nu mis. 


  • Deelnemer
  • November 5, 2020

@KimQram  - natuurlijk is dit een eerste wereld probleem, natuurlijk wil en kan ik wachten. Het gaat mij om gecreëerde, misleidende verwachtingen die niet stroken met de werkelijkheid. nog steeds staat op de website “voor 23:59” besteld = morgen in huis, daarom MIJN vraag / opmerking. 

joejoe


TheButcher
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2020

Beste,

Ik heb vorige week zaterdag in de winkel de iPhone 12 met abonnement besteld. Daar werd mij verteld dat die binnen 2 dagen geleverd kon worden. Helaas heb ik nog niks binnen en veranderd er niks aan de bestelstatus. Wat is de levertijd op dit moment? 

met vriendelijke groet!


  • Deelnemer
  • November 5, 2020

IK heb een vraag de lever tijd voor de iphone 12 pro is dat vanaf de releas datum of het moment dat je hem besteld

 


Appeltje0102
Deelnemer
  • Deelnemer
  • November 5, 2020

Ik heb een iPhone 12 (64 GB opslag, kleur zwart) besteld. Specifiek zwart omdat dat de enige optie was waarbij de bestelling volgens de site de volgende dag geleverd zou worden. Even later heb ik een melding ontvangen dat hij toch niet op voorraad is, en dat ik bericht ontvang zodra hij mijn kant op komt. Nu heb ik weer op de site gekeken, en er staat nog steeds "Vóór 23:59 besteld, morgen in huis" (rechtsonderin in de afbeelding) Waarom kan de telefoon dan nog niet geleverd worden?

 


  • Helper
  • November 5, 2020

@KimQram  - natuurlijk is dit een eerste wereld probleem, natuurlijk wil en kan ik wachten. Het gaat mij om gecreëerde, misleidende verwachtingen die niet stroken met de werkelijkheid. nog steeds staat op de website “voor 23:59” besteld = morgen in huis, daarom MIJN vraag / opmerking. 

joejoe

https://www.apparata.nl/nieuws/iphone-12-productieproblemen-tekort-43055

 

https://www.iculture.nl/nieuws/apple-tekort-power-chips-iphone-12/


  • Deelnemer
  • November 5, 2020

Ik heb een iPhone 12 (64 GB opslag, kleur zwart) besteld. Specifiek zwart omdat dat de enige optie was waarbij de bestelling volgens de site de volgende dag geleverd zou worden. Even later heb ik een melding ontvangen dat hij toch niet op voorraad is, en dat ik bericht ontvang zodra hij mijn kant op komt. Nu heb ik weer op de site gekeken, en er staat nog steeds "Vóór 23:59 besteld, morgen in huis" (rechtsonderin in de afbeelding) Waarom kan de telefoon dan nog niet geleverd worden?

 

Ik had precies hetzelfde, kpn vanmorgen aan dat ze die opmerking van de website zouden halen, dat is helaas niet gelukt/ gedaan dus


  • Deelnemer
  • November 5, 2020

@KimQram  - natuurlijk is dit een eerste wereld probleem, natuurlijk wil en kan ik wachten. Het gaat mij om gecreëerde, misleidende verwachtingen die niet stroken met de werkelijkheid. nog steeds staat op de website “voor 23:59” besteld = morgen in huis, daarom MIJN vraag / opmerking. 

joejoe

https://www.apparata.nl/nieuws/iphone-12-productieproblemen-tekort-43055

 

https://www.iculture.nl/nieuws/apple-tekort-power-chips-iphone-12/

Auw..