Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Ik heb de iphone 12 pro weken geleden besteld (pré order). Sindsdien van KPN niets meer vernomen. Ik ben er ontevreden over dat KPN me niet op de hoogte houdt van de verwachte levertijd.


Ha Geert,

Wat mij betreft een gelijke ervaring. Laatste bericht was een mail op 24 okt dat mijn telefoon binnen een paar dagen wordt geleverd. Daarna radiostilte… Klantenservice doet geen voorspelling en het mijnbestelling-portaal geeft geen updates. 
 

@Kpn Het is toch niet ingewikkeld om vaker een update te sturen? Zelfs een vertraging kan je melden. Informatie is motivatie...


Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner


Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten


Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten

 

Zelf opgezocht, ik heb wel zakelijk besteld. Wat je kan doen is.

 

Ga naar https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/index.jsp

Voer je order nummer in beginnende met een W

Postcode waar telefoon wordt afgeleverd. Aan elkaar voorbeeld : 1234AA

 

Ik heb de iPhone op 14:01 besteld.


Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten

 

Zelf opgezocht, ik heb wel zakelijk besteld. Wat je kan doen is.

 

Ga naar https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/index.jsp

Voer je order nummer in beginnende met een W

Postcode waar telefoon wordt afgeleverd. Aan elkaar voorbeeld : 1234AA

 

Ik heb de iPhone op 14:01 besteld.

Jaa bij mijn staat er nog niks en mijn bestelnummer begint ook niet met een W (bestaat alleen uit cijfers). Heb hem particulier besteld. Naja hopen dat ik vandaag bericht krijg...


Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten

Jup ik ook..


Hoi,

Ik heb de iPhone 12 64 gb besteld  met een nieuw abonnement maar hij is nog niet binnen.

Hoe lang gaat dat nog duren?

Groet,

Caroline

 


Inmiddels een track en trace ontvangen! Schijnt dus toch weer voorraad te zijn van de iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific


iphone 12 besteld

stond in de advertentie :nu verkrijgbaar

wanneer wordt hij geleverd???????

niemand weet het!!

MAAR IS OPZOEKEN WAT NU VERKRIJGBAAR EIGENLIJK BETEKEND

(IK DENK IETS IN DE TREND VAN : NU BESTELBAAR)

PFFFFFFFFFFFFFF


Inmiddels een track en trace ontvangen! Schijnt dus toch weer voorraad te zijn van de iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific

toch niet helemaal op voorraad ik heb 2 weken geleden ook de 12 pro 128gb blue Pacific besteld bij kpn en nog geen bericht dat die verzonden is wel berichten dat die niet op voorraad is en ze proberen zo snel mogelijk te leveren


16 oktober besteld, sinds 2 weken staat er al dat de iPhone 12 pro helaas niet beschikbaar is. Maar sinds 21:00 staat er opeens weer dat jullie alle gegevens controleren? Wat is dit nou allemaal? Hebben nog meer mensen dit bericht weer sinds vandaag?


16 oktober besteld, sinds 2 weken staat er al dat de iPhone 12 pro helaas niet beschikbaar is. Maar sinds 21:00 staat er opeens weer dat jullie alle gegevens controleren? Wat is dit nou allemaal? Hebben nog meer mensen dit bericht weer sinds vandaag?

Ik heb dit idd ook sinds vanavond!


16 oktober besteld, sinds 2 weken staat er al dat de iPhone 12 pro helaas niet beschikbaar is. Maar sinds 21:00 staat er opeens weer dat jullie alle gegevens controleren? Wat is dit nou allemaal? Hebben nog meer mensen dit bericht weer sinds vandaag?


Ik heb hetzelfde ! Echter nog geen nieuwe mail/ sms ontvangen. Hopen dat dit een goed teken is..


Goedendag

heb gisteren de iPhone besteld in de pre-order. Alleen geen bevestiging mail ontvangen. Kan dit kloppen?

 

mvg

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hi Michiel,

Ik wil deze draad van je niet inpikken, maar hier ook een kpn (mobiele verlenging) iPhone 12 Pro Max besteller en ook ik heb geen bevestigings mail/sms mogen ontvangen, 2x geprobeerd: vrijdag middag en zaterdag ochtend.

Als er een KPN medewerker aanwezig is, kunnen ze 2 vliegen in 1 klap oplossen ;)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hey rozz 

 

haha ja hier precies het zelfde. gistermiddag besteld en vanmorgen inderdaad voor de zekerheid weer geprobeerd. Beide keren inderdaad nix ontvangen. Hoop nu dus ook dat de order niet 2x staat.  

Hopelijk worden we beide snel geholpen

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Beste,

 

Ik heb op 30 september een 12 Pro Blue bestelt. Op het moment dat ik bestelde stond op de website een levertijd van 2-3 weken. Als ik nu op de website kijk staat er 3-4 weken. Ik vraag mij af of de huidige levertijd van 3-4 weken alleen gericht is op kopers die nu bestellen, of ook alle kopers die al eerder hebben besteld zoals ik en vele andere hier?

 

Ik begrijp heel goed dat we moeten wachten en dat KPN afhankelijk is van Apple, maar KPN zou al heel wat transparanter zijn indien ze vragen als deze kunnen beantwoorden. 

 

Andere vraag: 
In mijn bevestigingsmail staat dat mijn nieuwe abonnement ingaat op het moment dat mijn oude abonnement afloopt. Nu is mijn oude abonnement al ruim een jaar geleden afgelopen, maar mijn nieuwe abonnement is nog steeds niet ingegaan. Gaat mijn nieuwe abonnement in nadat ik mijn nieuwe toestel heb ontvangen? 


@Bher : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken.


@Bher : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken.

Hi @Erwin_ bedankt voor je berichtje. Ik heb het inmiddels aangevuld. 


Hi @Rozz! Bedankt voor je vraag. Leuk dat je je mobiele abonnement wilt verlengen met een van de nieuwste iPhones! Ik zie helaas geen bestelling terug in het systeem. Krijg je aan het eind van de bestelling wél de melding dat het bestellen is gelukt? 

@Bher Bedankt voor je gegevens. Je bestelling is, zoals je zelf al weet, goed bij ons doorgekomen. Ik kan niet precies zeggen wanneer je de iPhone geleverd ontvangt. De levertijd geldt, zoals het er nu uitziet, voor klanten die nu bestellen. Ik ga ervan uit dat je jouw pakketje binnen de eerder gegeven termijn ontvangt.  
Je nieuwe abonnement gaat trouwens in wanneer je het toestel hebt ontvangen. Pas dan wordt de order afgerond.:upside_down:


hey allen/KPN 

Ik heb twee weken geleden op vrijdag een iPhone 12 pro(128GB gafiet) besteld en hij is nog steeds niet binnengekomen.

ik kreeg vandaag echter bericht dat de telefoon niet op voorraad was terwijl ik dit bij het bestellen naar mijn weten niet heb zien staan.

Dat het iets langer duurt is natuurlijk niet zo’n probleem en met volg mijn bestelling en via de SMS wordt ik tot nu toe goed op de hoogte gehouden. 
Ik heb echter geen idee wanneer ik mijn nieuwe telefoon wel kan verwachten ;/

Mijn huidige telefoon werkt niet goed en valt steeds uit.

Mijn vraag is dus eigenlijk: hoelang duurt het voordat een telefoon die niet op voorraad is geleverd wordt 

hopelijk heeft iemand een Antwoord/idee hiero

met vriendelijke groet en in afwachting Mustafa Kizilirmak 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Heeft iemand inmiddels al zijn iphone 12 

ik heb gisteren avond via mijn zakelijke bij kpn de iPhone 12 pro besteld en  

ik vroeg me af of iemand al had 

 


Heeft iemand inmiddels al zijn iphone 12 

ik heb gisteren avond via mijn zakelijke bij kpn de iPhone 12 pro besteld en  

ik vroeg me af of iemand al had 

 

Ik heb demijne 2 weken geleden besteld maar nog niets binnen 


Ik heb drie weken geleden de iPhone 12 Pro besteld bij KPN. Sindsdien krijg ik heel regelmatig mailtjes dat die “helaas nog niet leverbaar” is. Bij vrijwel alle andere aanbieders is die wél snel leverbaar. Ik koos KPN omdat die me, als grote aanbieder, het betrouwbaarst leek, maar ik heb me enorm vergist. De 20 iPhones die KPN gereserveerd had, zijn al uitgegeven en ik moet hopen dat ik nog dit jaar mijn iPhone krijg. Elke keer dat mailtje dat hij nog steeds niet komt, is onuitstaanbaar. Iedereen heeft die iPhone al, behalve die sukkels die voor KPN kozen. Zoals ik.


Ik wil graag weten of ik de eenmalige toestel kosten bij de eerste factuur betaal of meteen als deze geleverd word..

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Reageer