Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37277 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Nieuwkomer
  • November 6, 2020

Ik heb de iphone 12 pro weken geleden besteld (pré order). Sindsdien van KPN niets meer vernomen. Ik ben er ontevreden over dat KPN me niet op de hoogte houdt van de verwachte levertijd.


Ha Geert,

Wat mij betreft een gelijke ervaring. Laatste bericht was een mail op 24 okt dat mijn telefoon binnen een paar dagen wordt geleverd. Daarna radiostilte… Klantenservice doet geen voorspelling en het mijnbestelling-portaal geeft geen updates. 
 

@Kpn Het is toch niet ingewikkeld om vaker een update te sturen? Zelfs een vertraging kan je melden. Informatie is motivatie...


Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner


  • Topper
  • November 6, 2020

Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten


Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten

 

Zelf opgezocht, ik heb wel zakelijk besteld. Wat je kan doen is.

 

Ga naar https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/index.jsp

Voer je order nummer in beginnende met een W

Postcode waar telefoon wordt afgeleverd. Aan elkaar voorbeeld : 1234AA

 

Ik heb de iPhone op 14:01 besteld.


  • Topper
  • November 6, 2020

Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten

 

Zelf opgezocht, ik heb wel zakelijk besteld. Wat je kan doen is.

 

Ga naar https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/index.jsp

Voer je order nummer in beginnende met een W

Postcode waar telefoon wordt afgeleverd. Aan elkaar voorbeeld : 1234AA

 

Ik heb de iPhone op 14:01 besteld.

Jaa bij mijn staat er nog niks en mijn bestelnummer begint ook niet met een W (bestaat alleen uit cijfers). Heb hem particulier besteld. Naja hopen dat ik vandaag bericht krijg...


  • Deelnemer
  • November 6, 2020

Zo te zien is er weer voorraad? mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific heeft de volgende status gekregen in CEVA : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner

Heb je daar een mail over gekregen of heb je dat zelf opgezocht? Zit al sinds 16 oktober 14:05 op mn iPhone 12 pro 128gb gold te wachten

Jup ik ook..


  • Nieuwkomer
  • November 6, 2020

Hoi,

Ik heb de iPhone 12 64 gb besteld  met een nieuw abonnement maar hij is nog niet binnen.

Hoe lang gaat dat nog duren?

Groet,

Caroline

 


Inmiddels een track en trace ontvangen! Schijnt dus toch weer voorraad te zijn van de iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific


iphone 12 besteld

stond in de advertentie :nu verkrijgbaar

wanneer wordt hij geleverd???????

niemand weet het!!

MAAR IS OPZOEKEN WAT NU VERKRIJGBAAR EIGENLIJK BETEKEND

(IK DENK IETS IN DE TREND VAN : NU BESTELBAAR)

PFFFFFFFFFFFFFF


  • Helper
  • November 6, 2020

Inmiddels een track en trace ontvangen! Schijnt dus toch weer voorraad te zijn van de iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific

toch niet helemaal op voorraad ik heb 2 weken geleden ook de 12 pro 128gb blue Pacific besteld bij kpn en nog geen bericht dat die verzonden is wel berichten dat die niet op voorraad is en ze proberen zo snel mogelijk te leveren


  • Topper
  • November 6, 2020

16 oktober besteld, sinds 2 weken staat er al dat de iPhone 12 pro helaas niet beschikbaar is. Maar sinds 21:00 staat er opeens weer dat jullie alle gegevens controleren? Wat is dit nou allemaal? Hebben nog meer mensen dit bericht weer sinds vandaag?


  • Deelnemer
  • November 6, 2020

16 oktober besteld, sinds 2 weken staat er al dat de iPhone 12 pro helaas niet beschikbaar is. Maar sinds 21:00 staat er opeens weer dat jullie alle gegevens controleren? Wat is dit nou allemaal? Hebben nog meer mensen dit bericht weer sinds vandaag?

Ik heb dit idd ook sinds vanavond!


16 oktober besteld, sinds 2 weken staat er al dat de iPhone 12 pro helaas niet beschikbaar is. Maar sinds 21:00 staat er opeens weer dat jullie alle gegevens controleren? Wat is dit nou allemaal? Hebben nog meer mensen dit bericht weer sinds vandaag?


Ik heb hetzelfde ! Echter nog geen nieuwe mail/ sms ontvangen. Hopen dat dit een goed teken is..


  • Nieuwkomer
  • November 7, 2020

Goedendag

heb gisteren de iPhone besteld in de pre-order. Alleen geen bevestiging mail ontvangen. Kan dit kloppen?

 

mvg

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


  • Helper
  • November 7, 2020

Hi Michiel,

Ik wil deze draad van je niet inpikken, maar hier ook een kpn (mobiele verlenging) iPhone 12 Pro Max besteller en ook ik heb geen bevestigings mail/sms mogen ontvangen, 2x geprobeerd: vrijdag middag en zaterdag ochtend.

Als er een KPN medewerker aanwezig is, kunnen ze 2 vliegen in 1 klap oplossen ;)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Nieuwkomer
  • November 7, 2020

Hey rozz 

 

haha ja hier precies het zelfde. gistermiddag besteld en vanmorgen inderdaad voor de zekerheid weer geprobeerd. Beide keren inderdaad nix ontvangen. Hoop nu dus ook dat de order niet 2x staat.  

Hopelijk worden we beide snel geholpen

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Deelnemer
  • November 7, 2020

Beste,

 

Ik heb op 30 september een 12 Pro Blue bestelt. Op het moment dat ik bestelde stond op de website een levertijd van 2-3 weken. Als ik nu op de website kijk staat er 3-4 weken. Ik vraag mij af of de huidige levertijd van 3-4 weken alleen gericht is op kopers die nu bestellen, of ook alle kopers die al eerder hebben besteld zoals ik en vele andere hier?

 

Ik begrijp heel goed dat we moeten wachten en dat KPN afhankelijk is van Apple, maar KPN zou al heel wat transparanter zijn indien ze vragen als deze kunnen beantwoorden. 

 

Andere vraag: 
In mijn bevestigingsmail staat dat mijn nieuwe abonnement ingaat op het moment dat mijn oude abonnement afloopt. Nu is mijn oude abonnement al ruim een jaar geleden afgelopen, maar mijn nieuwe abonnement is nog steeds niet ingegaan. Gaat mijn nieuwe abonnement in nadat ik mijn nieuwe toestel heb ontvangen? 


Erwin van KPN
Moderator

@Bher : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken.


  • Deelnemer
  • November 7, 2020

@Bher : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken.

Hi @Erwin_ bedankt voor je berichtje. Ik heb het inmiddels aangevuld. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 7, 2020

Hi @Rozz! Bedankt voor je vraag. Leuk dat je je mobiele abonnement wilt verlengen met een van de nieuwste iPhones! Ik zie helaas geen bestelling terug in het systeem. Krijg je aan het eind van de bestelling wél de melding dat het bestellen is gelukt? 

@Bher Bedankt voor je gegevens. Je bestelling is, zoals je zelf al weet, goed bij ons doorgekomen. Ik kan niet precies zeggen wanneer je de iPhone geleverd ontvangt. De levertijd geldt, zoals het er nu uitziet, voor klanten die nu bestellen. Ik ga ervan uit dat je jouw pakketje binnen de eerder gegeven termijn ontvangt.  
Je nieuwe abonnement gaat trouwens in wanneer je het toestel hebt ontvangen. Pas dan wordt de order afgerond.:upside_down:


  • Nieuwkomer
  • November 7, 2020

hey allen/KPN 

Ik heb twee weken geleden op vrijdag een iPhone 12 pro(128GB gafiet) besteld en hij is nog steeds niet binnengekomen.

ik kreeg vandaag echter bericht dat de telefoon niet op voorraad was terwijl ik dit bij het bestellen naar mijn weten niet heb zien staan.

Dat het iets langer duurt is natuurlijk niet zo’n probleem en met volg mijn bestelling en via de SMS wordt ik tot nu toe goed op de hoogte gehouden. 
Ik heb echter geen idee wanneer ik mijn nieuwe telefoon wel kan verwachten ;/

Mijn huidige telefoon werkt niet goed en valt steeds uit.

Mijn vraag is dus eigenlijk: hoelang duurt het voordat een telefoon die niet op voorraad is geleverd wordt 

hopelijk heeft iemand een Antwoord/idee hiero

met vriendelijke groet en in afwachting Mustafa Kizilirmak 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


  • Nieuwkomer
  • November 7, 2020

Heeft iemand inmiddels al zijn iphone 12 

ik heb gisteren avond via mijn zakelijke bij kpn de iPhone 12 pro besteld en  

ik vroeg me af of iemand al had 

 


  • Deelnemer
  • November 8, 2020

Heeft iemand inmiddels al zijn iphone 12 

ik heb gisteren avond via mijn zakelijke bij kpn de iPhone 12 pro besteld en  

ik vroeg me af of iemand al had 

 

Ik heb demijne 2 weken geleden besteld maar nog niets binnen 


  • Nieuwkomer
  • November 8, 2020

Ik wil graag weten of ik de eenmalige toestel kosten bij de eerste factuur betaal of meteen als deze geleverd word..

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


  • Nieuwkomer
  • November 8, 2020

Ik heb drie weken geleden de iPhone 12 Pro besteld bij KPN. Sindsdien krijg ik heel regelmatig mailtjes dat die “helaas nog niet leverbaar” is. Bij vrijwel alle andere aanbieders is die wél snel leverbaar. Ik koos KPN omdat die me, als grote aanbieder, het betrouwbaarst leek, maar ik heb me enorm vergist. De 20 iPhones die KPN gereserveerd had, zijn al uitgegeven en ik moet hopen dat ik nog dit jaar mijn iPhone krijg. Elke keer dat mailtje dat hij nog steeds niet komt, is onuitstaanbaar. Iedereen heeft die iPhone al, behalve die sukkels die voor KPN kozen. Zoals ik.