Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37278 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

Hallo

ook ik heb de nieuwe iPhone 12 pro besteld op 24-10 en er werd verteld (telefonisch) dat het 2 weken zou duren eer ik hem zou ontvangen. Maar nog niets ontvangen….kunt u aangeven wanneer hij komt?

 

mvg Melanie Lohuis


  • Topper
  • November 8, 2020

Hallo

ook ik heb de nieuwe iPhone 12 pro besteld op 24-10 en er werd verteld (telefonisch) dat het 2 weken zou duren eer ik hem zou ontvangen. Maar nog niets ontvangen….kunt u aangeven wanneer hij komt?

 

mvg Melanie Lohuis

Ik heb hem ook 24/10 besteld . 
maar kpn gaat je geen informatie geven . Waar jij iets mee kunt . Wachten wachten wachten ! 


  • Topper
  • November 8, 2020

Hallo

ook ik heb de nieuwe iPhone 12 pro besteld op 24-10 en er werd verteld (telefonisch) dat het 2 weken zou duren eer ik hem zou ontvangen. Maar nog niets ontvangen….kunt u aangeven wanneer hij komt?

 

mvg Melanie Lohuis

Inderdaad, wacht al sinds 16 oktober helaas… nog helemaal niets gehoord, we zitten morgen al in de 4de week 


  • Deelnemer
  • November 8, 2020

Afgelopen vrijdag de iPhone 12 pro max in pre-order besteld en vervolgens 3 verschillende verhalen gehoord vanuit de klantenservice over de levertijd waardoor ik het nu dus nog niet weet. Kan iemand mij hier juist over informeren?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


  • Topper
  • November 8, 2020

Hier hetzelfde alleen wel een mail dat ik een van de eerste ben. Maar wil nu wel graag weten wanneer

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Helper
  • November 8, 2020

Hallo

ook ik heb de nieuwe iPhone 12 pro besteld op 24-10 en er werd verteld (telefonisch) dat het 2 weken zou duren eer ik hem zou ontvangen. Maar nog niets ontvangen….kunt u aangeven wanneer hij komt?

 

mvg Melanie Lohuis

wat stond er onderaan bij levertijd toen je hem bestelde

deze printscreen is van vandaag

ik heb hem 22 okt besteld toen stond er bij levertijd 2-3 weken


Er stond 2 weken


  • Helper
  • November 8, 2020

Er stond 2 weken

ik verwacht dat ergens volgende week wel geleverd gaat woorden


  • Helper
  • November 9, 2020

Even laten weten dat ik gebeld heb en het zo mijn pre-order gedaan heb.

er schijnt iets fout te gaan bij de bkr terugkoppeling op de website, als je toestel volledig betaalt kom je wel door en kan je hem wel via de website bestellen, zodra je iets van een lening instelt zou je na invullen inkomens gegevens een terugkoppeling moeten krijgen dat het wel/niet lukt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik wil graag weten of ik de eenmalige toestel kosten bij de eerste factuur betaal of meteen als deze geleverd word..

 

Ha @Hoihierbenik, welkom! Gaat het om een verlenging of een nieuw abonnement? In het eerste geval kan je de kosten op de eerste factuur betalen. Bij een nieuw abonnement moet je de eenmalige kosten direct betalen. 

 

@Melanie lohuis, @Shariff123, @Kilianams en @Demi Nguyen wij hebben geen informatie over individuele bestellingen. Ik zie de levertijd wel oplopen tot 4 a 5 weken inderdaad. We houden je per mail op de hoogte. Zodra er een iPhone beschikbaar is, dan krijg je dit ook per mail te zien.


  • Topper
  • November 9, 2020

Ik wil graag weten of ik de eenmalige toestel kosten bij de eerste factuur betaal of meteen als deze geleverd word..

 

Ha @Hoihierbenik, welkom! Gaat het om een verlenging of een nieuw abonnement? In het eerste geval kan je de kosten op de eerste factuur betalen. Bij een nieuw abonnement moet je de eenmalige kosten direct betalen. 

 

@Melanie lohuis@Shariff123@Kilianams en @Demi Nguyen wij hebben geen informatie over individuele bestellingen. Ik zie de levertijd wel oplopen tot 4 a 5 weken inderdaad. We houden je per mail op de hoogte. Zodra er een iPhone beschikbaar is, dan krijg je dit ook per mail te zien.

Hahahaha op de hoogte houden? Heb maar 1 mailtje van jullie gehad en dat was vorige week zondag (1 november). Daarna helemaal niks meer vernomen over de status van mn bestelling. Heb 1 sms en 1 email gekregen en dat in 4 weken tijd (deze week zitten we al in week 4!!!!)


  • Topper
  • November 9, 2020

Ik wil graag weten of ik de eenmalige toestel kosten bij de eerste factuur betaal of meteen als deze geleverd word..

 

Ha @Hoihierbenik, welkom! Gaat het om een verlenging of een nieuw abonnement? In het eerste geval kan je de kosten op de eerste factuur betalen. Bij een nieuw abonnement moet je de eenmalige kosten direct betalen. 

 

@Melanie lohuis@Shariff123@Kilianams en @Demi Nguyen wij hebben geen informatie over individuele bestellingen. Ik zie de levertijd wel oplopen tot 4 a 5 weken inderdaad. We houden je per mail op de hoogte. Zodra er een iPhone beschikbaar is, dan krijg je dit ook per mail te zien.

Hahahaha op de hoogte houden? Heb maar 1 mailtje van jullie gehad en dat was vorige week zondag (1 november). Daarna helemaal niks meer vernomen over de status van mn bestelling. Heb 1 sms en 1 email gekregen en dat in 4 weken tijd (deze week zitten we al in week 4!!!!)


@kpn ( je krijgt geen mails ) nergens word je op de hoogte gehouden ! Jullie op deze forum en via klatenservice . Hebben allemaal andere verhaaltjes . Gebaseerd op niets ! Jullie houden niets op de hoogte jullie doen verder niets . 
 

stuur mij een mail . Waarin wij samen uitzoeken waar mij iphone blijft kpn …… aan praatjes heb je namelijk niets ! 


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Goedemiddag, 

 

Afgelopen vrijdag de Iphone 12 pro max om 14.11 uur besteld. Redelijk vroeg dus.

Kreeg direct een mail dat de bestelling binnen is gekomen en dat de orderbevestiging binnen 24 uur zou komen. 

Die orderbevestiging heb ik nooit ontvangen. 

Kpn geeft telefonisch aan dat ze het niet kunnen zien. 

Heb een aanbetaling van 512 euro gedaan. 

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Shariff123 heb je wel een bevestiging o.i.d. gekregen? We sturen wel degelijk mails. Alleen doen we dit niet te vaak, want als jij 4 weken op je toestel moet wachten en wij twee keer per week een mail sturen dat het nog even duurt, krijg je er 8. Daar zit ook niemand op te wachten, lijkt me. 

 

@Ztevenb mijn collega's konden de bestelling niet zien? Ik wil graag even mee kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. ordernummer en 06-nummer/klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag mee. 


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

@Shariff123 heb je wel een bevestiging o.i.d. gekregen? We sturen wel degelijk mails. Alleen doen we dit niet te vaak, want als jij 4 weken op je toestel moet wachten en wij twee keer per week een mail sturen dat het nog even duurt, krijg je er 8. Daar zit ook niemand op te wachten, lijkt me. 

 

@Ztevenb mijn collega's konden de bestelling niet zien? Ik wil graag even mee kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. ordernummer en 06-nummer/klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag mee. 

 

 

Ik heb het aangepast nu zal je het kunnen zien. 

Overigens extra kenmerk: 
 


  • Topper
  • November 9, 2020

@Marcia_  bevestiging heb ik gekregen ... 

alleen blijft het scherm op controleren ….? 
en dat ik een van de eerste ben die een iphone 12 pro krijgt ... 

 

maar hier word ik niet wijzer van . En op onzin mails ben ik echt niet aan het wachten . 
 

ik verwacht een oplossing van jullie kant af . 
heb 2  x gebeld met klatenservice . 
ben meerdere malen naar verschillende kpn winkels geweest . Personeel van die winkels vertellen allemaal andere verhaaltjes om maar van je af te komen. Wacht nu al 3 weken . 
en zo gaan jullie met vaste klanten om … ik vind dit echt schandalig !

en hoe jullie met klanten omgaan . Moeten jullie om schamen ! Geen enkele hulp hebben jullie aangeboden. Alleen maar verhaaltjes . Hebben jullie . 
 

ik ben zeer ontevreden over de service die jullie hanteren . 

En jullie doen er nogmaals niks aan ! Schandalig !


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Ik wil graag weten of ik de eenmalige toestel kosten bij de eerste factuur betaal of meteen als deze geleverd word..

 

Ha @Hoihierbenik, welkom! Gaat het om een verlenging of een nieuw abonnement? In het eerste geval kan je de kosten op de eerste factuur betalen. Bij een nieuw abonnement moet je de eenmalige kosten direct betalen. 

 

@Melanie lohuis@Shariff123@Kilianams en @Demi Nguyen wij hebben geen informatie over individuele bestellingen. Ik zie de levertijd wel oplopen tot 4 a 5 weken inderdaad. We houden je per mail op de hoogte. Zodra er een iPhone beschikbaar is, dan krijg je dit ook per mail te zien.

@Marcia_ ik heb een sms gehad met een link om de bestelling te volgen maar deze hangt al sinds vrijdag op ‘controleren’ daar word ik dus ook niks wijzer van. Is er iets niet goed gegaan of wat is er mis?


  • Topper
  • November 9, 2020

Gewoon al 4 weken krijg ik dit geintje in beeld! Dit duurt nu echt te lang….


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Demi Nguyen  en @Shariff123  kunnen jullie ook je profiel invullen en laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijken we graag even mee.
@Ztevenb, jouw order is helaas voor mij ook nog niet inzichtelijk. Soms gaat hier even overheen. Ik begrijp dat je hem 6-11 geplaatst hebt? Dan zou je hier deze week nog bericht over moeten krijgen, ik stuur voor de zekerheid nog even navraag naar mijn collega's. Als ik hier meer over weet kom ik bij je terug!


  • Topper
  • November 9, 2020

@Demi Nguyen  en @Shariff123  kunnen jullie ook je profiel invullen en laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijken we graag even mee.
@Ztevenb, jouw order is helaas voor mij ook nog niet inzichtelijk. Soms gaat hier even overheen. Ik begrijp dat je hem 6-11 geplaatst hebt? Dan zou je hier deze week nog bericht over moeten krijgen, ik stuur voor de zekerheid nog even navraag naar mijn collega's. Als ik hier meer over weet kom ik bij je terug!

@Thomas Zou u het voor mijn ook kunnen na kijken? Heb mijn profiel net aangevuld. Bij de onderstaande foto (laatste post) krijg ik dat bericht al 4 weken achter elkaar...


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

@Demi Nguyen  en @Shariff123  kunnen jullie ook je profiel invullen en laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijken we graag even mee.
@Ztevenb, jouw order is helaas voor mij ook nog niet inzichtelijk. Soms gaat hier even overheen. Ik begrijp dat je hem 6-11 geplaatst hebt? Dan zou je hier deze week nog bericht over moeten krijgen, ik stuur voor de zekerheid nog even navraag naar mijn collega's. Als ik hier meer over weet kom ik bij je terug!

@Thomas ik heb zojuist mijn profiel ingevuld. Hopelijk is dat genoeg informatie.


  • Topper
  • November 9, 2020

@Thomas ik heb het ingevuld . Hoop dat je hiermee meer informatie hebt. Hoor het wel als je iets nodig hebt. 


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

@Demi Nguyen  en @Shariff123  kunnen jullie ook je profiel invullen en laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijken we graag even mee.
@Ztevenb, jouw order is helaas voor mij ook nog niet inzichtelijk. Soms gaat hier even overheen. Ik begrijp dat je hem 6-11 geplaatst hebt? Dan zou je hier deze week nog bericht over moeten krijgen, ik stuur voor de zekerheid nog even navraag naar mijn collega's. Als ik hier meer over weet kom ik bij je terug!

 

 

Ja klopt, afgelopen vrijdag 6-11 als één van de eerste de bestelling geplaatst. 
Ik hoor het graag!

Bedankt. 

 


  • Nieuwkomer
  • November 9, 2020

Hoi, op 21 oktober heb ik een bestelling geplaatst om mijn abo te verlengen inclusief de Iphone 12 pro 128 gb graphite. Tot op heden krijg ik continu de bestelstatus ‘controleren’. Twee weken terug heb ik een belletje gepleegd en toen de klantenservice mij aangeven dat het ongeveer nog een week duurde. Afgelopen week weer gebeld, toen kon de klantenservice mij geen indicatie meer geven. 

Hebben jullie ongeveer een indicatie hoeveel levertijd er zit op de telefoons, omdat jullie aangeven dat er gemiddeld 2 a 3 weken levertijd opzit, maar ik al bijna vier weken aan het wachten ben. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Kilianams@Demi Nguyen@Shariff123 en @Baart87  jullie orders zijn vindbaar en staan goed in het systeem. Jullie moeten hier ook een bevestiging van hebben gehad. Met jullie ordernummers kunnen jullie je order volgen op de orderstatuspagina Het wachten is nu op de toestellen die niet op voorraad staan. Zodra hij verzonden wordt krijgen jullie daar nog een bevestiging van en tot die tijd krijgen jullie elke week een update hierover. Ik heb hier helaas nog niet meer informatie over.