Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Gewoon al 4 weken krijg ik dit geintje in beeld! Dit duurt nu echt te lang….

Ik heb dit ook al 4 weken.. 1e dag van de pre order besteld meteen om 2 uur en als je klantenservice belt krijg je elke keer een ander verhaaltje te horen nu dacht ik ik ga eens 2 keer achter elkaar bellen.. 1e telefoontje kon diegene mij verteken dat er 2 iPhones 12 pro gold 128gb op voorraad zijn.. 2e telefoontje wist die gene van niks en zij vertelde mij dat ik zeker nog zeker 4 tot 5 weken moet wachten voor ik hem krijg.. 


@Kilianams@Demi Nguyen@Shariff123 en @Baart87  jullie orders zijn vindbaar en staan goed in het systeem. Jullie moeten hier ook een bevestiging van hebben gehad. Met jullie ordernummers kunnen jullie je order volgen op de orderstatuspagina Het wachten is nu op de toestellen die niet op voorraad staan. Zodra hij verzonden wordt krijgen jullie daar nog een bevestiging van en tot die tijd krijgen jullie elke week een update hierover. Ik heb hier helaas nog niet meer informatie over.

@Thomas maar de eerste leveringen zijn vanaf 13-11 toch?


Hello,

I ordered a “Apple iPhone 12 5G 64GB, Blue” on 22 October 2020. Is it possible to have an idea when the product would be in stock .

Thank you

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Goedemiddag ik heb op 18-10-2020 een iPhone 12 pro besteld alleen heb ik hier niks niks van vernomen omdat het nog steeds aan het controleren is kan hier na gekeken worden aangezien morgen de levering hoort te zijn 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

bij mijn stond op de bestelstatus pagina sinds de dag dat ik hem had besteld zo zelfde melding in het blauw zoals hier boven dat was tot het begin van de middag

 

nu staat er deze melding in het blauwe deel zie screenshot 

betekent dit dat ik de iphone binnenkort geleverd krijg


Goedemiddag ik heb op 18-10-2020 een iPhone 12 pro besteld alleen heb ik hier niks niks van vernomen omdat het nog steeds aan het controleren is kan hier na gekeken worden aangezien morgen de levering hoort te zijn 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

bij mijn stond op de bestelstatus pagina sinds de dag dat ik hem had besteld zo zelfde melding in het blauw zoals hier boven dat was tot het begin van de middag

 

nu staat er deze melding in het blauwe deel zie screenshot 

betekent dit dat ik de iphone binnenkort geleverd krijg

 

 

 

bij mij precies hetzelfde. Ben benieuwd 
 


Ik ga er vanuit dat dit bij jullie hetzelfde is @Yorr  @Cangri-D en @erwinvan24. Zodra ze verzonden worden krijgen jullie hier verder bericht over!


Als ik zo die verhalen hier lees, sommige op de 1e dag ook om 14.00 uur besteld en dan 5 weken minimaal wachten zit ik echt na te denken om te annuleren.. ik zit er ook nu zo in. Voorruitbetaling van 552 euro en ze zien mijn order niet eens bij KPN. Dat is echt wel ernstig.

Het waardeloze is dat KPN gewoon niet weet wat ze moeten zeggen en geen verklaring hebben, lijkt alsof het compleet fout gaat met de orders (de eerste krijgen het niet als eerste). De klantenservice is ook echt slecht, elke operator zegt wat anders. 


Het lijkt me ook sterk dat ze geen 1000 iphones krijgen de eerste leverdag.. gemiste kans dit echt bizar slecht.

Het forum operator kan er trouwens niks aan doen, die doet zijn best en heeft wel snel gereageerd, maar dan wel met het verhaal om te wachten.


Ik ga er vanuit dat dit bij jullie hetzelfde is @Yorr  @Cangri-D en @erwinvan24. Zodra ze verzonden worden krijgen jullie hier verder bericht over!

bedankt voor het antwoord

nu staat er dit dan zal ik wel vanavond of morgen een mail krijgen dat die verzonden is


Gaat dit hem dan eindelijk worden na 4 weken?
morgen eindelijk de levering

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/index.jsp 

 


Heee bij mij nu ook..

 


Heee bij mij nu ook..

 

Hey @Yorr, wanneer heb jij besteld als ik vragen mag?


Heee bij mij nu ook..

 

Hey @Yorr, wanneer heb jij besteld als ik vragen mag?

16 oktober direct om 2 uur dat was de aller eerste dag van de pre order 


@Kpn wanneer komen de iphone 12 pro silver op voorraad? Ook ik wacht al Weeeken!...


En nu staat dit er @Thomas


Hebben de mensen van gisteren al een Track en trace code gekregen?


Ik niet ( verlenging, post NL levering)


Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/


@Kpn wanneer komen de iphone 12 pro silver op voorraad? Ook ik wacht al Weeeken!...

Op dit moment is de levertijd 4-5 weken voor de 12 Pro Silver varianten. 


@Kpn wanneer komen de iphone 12 pro silver op voorraad? Ook ik wacht al Weeeken!...

Op dit moment is de levertijd 4-5 weken voor de 12 Pro Silver varianten. 

@Jeroen_dB Dit is de indicatie als je nu een telefoon bestelt? Dan kun je hem pas half december verwachten? 


Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾


Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾

Heb je daar net bericht van gekregen?


@Jeroen_dB waarom geef KPN steeds valse hoop. Als ik bel dan wordt gezegd 2-3 weken, nadat ik zei ik wil het annuleren.  Nu is het 4 - 5 weken?! Krijg ik het wel voor 2021 binnen?


@R33M, de levertijd van 4-5 weken geld ook voor de toestellen van klanten die nog wachten. Dus afhankelijk van de hoeveelheid toestellen die wij krigjen van Apple kan het zijn dat het zijn bij nu bestellen ,halverwege december inderdaad geleverd. 

Ik verwacht wel dat jij voor 1 januari 2021 @Suus1492 jouw nieuwe telefoon hebt. Wel is het zo dat wij bij elke levering afhankelijk zijn van Apple en de hoeveelheid toestellen die zij bij levering beschikbaar stellen voor KPN. 


Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾

Heb je daar net bericht van gekregen?

 

Via de mail en een text bericht. 

Ook via mijn eigen Post NL account. 


Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾

Heb je daar net bericht van gekregen?

 

Via de mail en een text bericht. 

Ook via mijn eigen Post NL account. 

Heb net alle informatie gekregen, morgen levering👍🏼


Reageer