Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37281 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Gewoon al 4 weken krijg ik dit geintje in beeld! Dit duurt nu echt te lang….

Ik heb dit ook al 4 weken.. 1e dag van de pre order besteld meteen om 2 uur en als je klantenservice belt krijg je elke keer een ander verhaaltje te horen nu dacht ik ik ga eens 2 keer achter elkaar bellen.. 1e telefoontje kon diegene mij verteken dat er 2 iPhones 12 pro gold 128gb op voorraad zijn.. 2e telefoontje wist die gene van niks en zij vertelde mij dat ik zeker nog zeker 4 tot 5 weken moet wachten voor ik hem krijg.. 


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

@Kilianams@Demi Nguyen@Shariff123 en @Baart87  jullie orders zijn vindbaar en staan goed in het systeem. Jullie moeten hier ook een bevestiging van hebben gehad. Met jullie ordernummers kunnen jullie je order volgen op de orderstatuspagina Het wachten is nu op de toestellen die niet op voorraad staan. Zodra hij verzonden wordt krijgen jullie daar nog een bevestiging van en tot die tijd krijgen jullie elke week een update hierover. Ik heb hier helaas nog niet meer informatie over.

@Thomas maar de eerste leveringen zijn vanaf 13-11 toch?


  • Nieuwkomer
  • November 9, 2020

Hello,

I ordered a “Apple iPhone 12 5G 64GB, Blue” on 22 October 2020. Is it possible to have an idea when the product would be in stock .

Thank you

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


  • Helper
  • November 9, 2020

Goedemiddag ik heb op 18-10-2020 een iPhone 12 pro besteld alleen heb ik hier niks niks van vernomen omdat het nog steeds aan het controleren is kan hier na gekeken worden aangezien morgen de levering hoort te zijn 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

bij mijn stond op de bestelstatus pagina sinds de dag dat ik hem had besteld zo zelfde melding in het blauw zoals hier boven dat was tot het begin van de middag

 

nu staat er deze melding in het blauwe deel zie screenshot 

betekent dit dat ik de iphone binnenkort geleverd krijg


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Goedemiddag ik heb op 18-10-2020 een iPhone 12 pro besteld alleen heb ik hier niks niks van vernomen omdat het nog steeds aan het controleren is kan hier na gekeken worden aangezien morgen de levering hoort te zijn 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

bij mijn stond op de bestelstatus pagina sinds de dag dat ik hem had besteld zo zelfde melding in het blauw zoals hier boven dat was tot het begin van de middag

 

nu staat er deze melding in het blauwe deel zie screenshot 

betekent dit dat ik de iphone binnenkort geleverd krijg

 

 

 

bij mij precies hetzelfde. Ben benieuwd 
 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik ga er vanuit dat dit bij jullie hetzelfde is @Yorr  @Cangri-D en @erwinvan24. Zodra ze verzonden worden krijgen jullie hier verder bericht over!


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Als ik zo die verhalen hier lees, sommige op de 1e dag ook om 14.00 uur besteld en dan 5 weken minimaal wachten zit ik echt na te denken om te annuleren.. ik zit er ook nu zo in. Voorruitbetaling van 552 euro en ze zien mijn order niet eens bij KPN. Dat is echt wel ernstig.

Het waardeloze is dat KPN gewoon niet weet wat ze moeten zeggen en geen verklaring hebben, lijkt alsof het compleet fout gaat met de orders (de eerste krijgen het niet als eerste). De klantenservice is ook echt slecht, elke operator zegt wat anders. 


Het lijkt me ook sterk dat ze geen 1000 iphones krijgen de eerste leverdag.. gemiste kans dit echt bizar slecht.

Het forum operator kan er trouwens niks aan doen, die doet zijn best en heeft wel snel gereageerd, maar dan wel met het verhaal om te wachten.


  • Helper
  • November 9, 2020

Ik ga er vanuit dat dit bij jullie hetzelfde is @Yorr  @Cangri-D en @erwinvan24. Zodra ze verzonden worden krijgen jullie hier verder bericht over!

bedankt voor het antwoord

nu staat er dit dan zal ik wel vanavond of morgen een mail krijgen dat die verzonden is


  • Topper
  • November 9, 2020

Gaat dit hem dan eindelijk worden na 4 weken?
morgen eindelijk de levering

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/index.jsp 

 


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Heee bij mij nu ook..

 


  • Topper
  • November 9, 2020

Heee bij mij nu ook..

 

Hey @Yorr, wanneer heb jij besteld als ik vragen mag?


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

Heee bij mij nu ook..

 

Hey @Yorr, wanneer heb jij besteld als ik vragen mag?

16 oktober direct om 2 uur dat was de aller eerste dag van de pre order 


  • Deelnemer
  • November 9, 2020

@Kpn wanneer komen de iphone 12 pro silver op voorraad? Ook ik wacht al Weeeken!...


  • Deelnemer
  • November 10, 2020

En nu staat dit er @Thomas


  • Topper
  • November 10, 2020

Hebben de mensen van gisteren al een Track en trace code gekregen?


  • Deelnemer
  • November 10, 2020

Ik niet ( verlenging, post NL levering)


  • Topper
  • November 10, 2020

Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Kpn wanneer komen de iphone 12 pro silver op voorraad? Ook ik wacht al Weeeken!...

Op dit moment is de levertijd 4-5 weken voor de 12 Pro Silver varianten. 


  • Topper
  • November 10, 2020

@Kpn wanneer komen de iphone 12 pro silver op voorraad? Ook ik wacht al Weeeken!...

Op dit moment is de levertijd 4-5 weken voor de 12 Pro Silver varianten. 

@Jeroen_dB Dit is de indicatie als je nu een telefoon bestelt? Dan kun je hem pas half december verwachten? 


  • Deelnemer
  • November 10, 2020

Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾


  • Topper
  • November 10, 2020

Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾

Heb je daar net bericht van gekregen?


  • Deelnemer
  • November 10, 2020

@Jeroen_dB waarom geef KPN steeds valse hoop. Als ik bel dan wordt gezegd 2-3 weken, nadat ik zei ik wil het annuleren.  Nu is het 4 - 5 weken?! Krijg ik het wel voor 2021 binnen?


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@R33M, de levertijd van 4-5 weken geld ook voor de toestellen van klanten die nog wachten. Dus afhankelijk van de hoeveelheid toestellen die wij krigjen van Apple kan het zijn dat het zijn bij nu bestellen ,halverwege december inderdaad geleverd. 

Ik verwacht wel dat jij voor 1 januari 2021 @Suus1492 jouw nieuwe telefoon hebt. Wel is het zo dat wij bij elke levering afhankelijk zijn van Apple en de hoeveelheid toestellen die zij bij levering beschikbaar stellen voor KPN. 


  • Deelnemer
  • November 10, 2020

Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾

Heb je daar net bericht van gekregen?

 

Via de mail en een text bericht. 

Ook via mijn eigen Post NL account. 


  • Topper
  • November 10, 2020

Ik niet ( verlenging, post NL levering)

Klopt gaat via post NL maar via de onderstaande link staat er ‘In behandeling bij de logistieke partner’

https://cportal-kpn.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Morgen kan ik hem ophalen. 🤞🏾

Heb je daar net bericht van gekregen?

 

Via de mail en een text bericht. 

Ook via mijn eigen Post NL account. 

Heb net alle informatie gekregen, morgen levering👍🏼