Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37281 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Topper
  • November 10, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 


  • Nieuwkomer
  • November 10, 2020

@R33M, de levertijd van 4-5 weken geld ook voor de toestellen van klanten die nog wachten. Dus afhankelijk van de hoeveelheid toestellen die wij krigjen van Apple kan het zijn dat het zijn bij nu bestellen ,halverwege december inderdaad geleverd. 

Ik verwacht wel dat jij voor 1 januari 2021 @Suus1492 jouw nieuwe telefoon hebt. Wel is het zo dat wij bij elke levering afhankelijk zijn van Apple en de hoeveelheid toestellen die zij bij levering beschikbaar stellen voor KPN. 

 

Geldt de levertijd van 4-5 weken ook voor de iPhone 12 64 gb blauw en moet ik dan vanaf heden rekening houden met dat aantal weken of vanaf pre-orderen? Ik heb het toestel in de pre-order besteld en de levertijd staat sinds 23 oktober op 2-3 weken. Dan zou je toch verwachten dat ik uiterlijk deze week mijn nieuwe telefoon kan verwachten? 

Ik snap dat het voor jullie ook lastig in te schatten is hoeveel toestellen er geleverd worden vanuit Apple maar het duurt zoooooo lang. :-)


Forum|alt.badge.img+2

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.


  • Topper
  • November 10, 2020

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂


Forum|alt.badge.img+2

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂

Pro 128 GB Pacific. 


  • Topper
  • November 10, 2020

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂

Pro 128 GB Pacific. 

Dat is wel fijn nieuws ! Zelf de 24e besteld . Nog niets veranderd . Vandaag zelfs een mail van ze gehad dat er geen voorraad is … 😅


  • Topper
  • November 10, 2020

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂

Pro 128 GB Pacific. 

Dat is wel fijn nieuws ! Zelf de 24e besteld . Nog niets veranderd . Vandaag zelfs een mail van ze gehad dat er geen voorraad is … 😅

Welke heb jij besteld? @Shariff123 


  • Topper
  • November 10, 2020

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂

Pro 128 GB Pacific. 

Dat is wel fijn nieuws ! Zelf de 24e besteld . Nog niets veranderd . Vandaag zelfs een mail van ze gehad dat er geen voorraad is … 😅

Welke heb jij besteld? @Shariff123 

 


  • Topper
  • November 10, 2020

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂

Pro 128 GB Pacific. 

Dat is wel fijn nieuws ! Zelf de 24e besteld . Nog niets veranderd . Vandaag zelfs een mail van ze gehad dat er geen voorraad is … 😅

Welke heb jij besteld? @Shariff123 

 

Deze maar blijft zo staan sinds de 24e . Pfff 😤


  • Topper
  • November 10, 2020

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂

Pro 128 GB Pacific. 

Dat is wel fijn nieuws ! Zelf de 24e besteld . Nog niets veranderd . Vandaag zelfs een mail van ze gehad dat er geen voorraad is … 😅

Welke heb jij besteld? @Shariff123 

 

Deze maar blijft zo staan sinds de 24e . Pfff 😤

Jaa man ik snap ik volkomen! Je zou vooral bij zwart denken dat je hem snel binnen hebt. Had 16 oktober de iPhone 12 pro gold besteld en die komt morgen gelukkig eindelijk binnen, dus gewoon bijna 4 weken lopen wachten! Hoop dat je hem snel binnen krijgt! Verwacht wel deze week voor je!


Ik heb de 26e van oktober via de klantenservice de iPhone 12 Pro Blue 128 gb besteld. Vanmiddag rond 17:00 kreeg ik de bericht dat hij morgen bezorgd word. Ik kon zelfs nog wel de bezorgtijd kiezen. Ik ben echter wel een nieuwe klant. Dit was dus 2 weken voor mij wachten wat enorm meeviel. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 11, 2020

Geldt de levertijd van 4-5 weken ook voor de iPhone 12 64 gb blauw en moet ik dan vanaf heden rekening houden met dat aantal weken of vanaf pre-orderen? 

@Evaline We verwachten nog ongeveer 2 weken. 


  • Topper
  • November 11, 2020

Geldt de levertijd van 4-5 weken ook voor de iPhone 12 64 gb blauw en moet ik dan vanaf heden rekening houden met dat aantal weken of vanaf pre-orderen? 

@Evaline We verwachten nog ongeveer 2 weken. 

Kun je ook iets zeggen over Pro 128 GB Goud? 🙂 


  • Topper
  • November 11, 2020

Mijn abo de 26e om 19:00 uur verlengd. Vandaag 10-11 zie ik op mijn-bestelling.kpn.com dat het toestel op voorraad is en de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Het is ook al bij CEVA bekend. Er is nog geen track&trace. Ik verwacht uitlevering woensdag en bezorging donderdag. 14 dagen is dan een knappe prestatie moet ik zeggen. Ik klaag niet.

Welke telefoon heb jij besteld? 🙂

Pro 128 GB Pacific. 

Dat is wel fijn nieuws ! Zelf de 24e besteld . Nog niets veranderd . Vandaag zelfs een mail van ze gehad dat er geen voorraad is … 😅

Welke heb jij besteld? @Shariff123 

 

Deze maar blijft zo staan sinds de 24e . Pfff 😤

Jaa man ik snap ik volkomen! Je zou vooral bij zwart denken dat je hem snel binnen hebt. Had 16 oktober de iPhone 12 pro gold besteld en die komt morgen gelukkig eindelijk binnen, dus gewoon bijna 4 weken lopen wachten! Hoop dat je hem snel binnen krijgt! Verwacht wel deze week voor je!

Ja je zou het wel denken bij zwart … gelukkig je telefoon komt vandaag binnen ! Lang gewacht maar dat word genieten ! Veel plezier ermee man .


  • Topper
  • November 11, 2020

Geldt de levertijd van 4-5 weken ook voor de iPhone 12 64 gb blauw en moet ik dan vanaf heden rekening houden met dat aantal weken of vanaf pre-orderen? 

@Evaline We verwachten nog ongeveer 2 weken. 

Kun je ook iets zeggen over Pro 128 GB Goud? 🙂 

En de zwarte pro 128GB wat verwachten jullie ?


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 11, 2020

Zoals het nu lijkt verwachten we deze met een week of 4. Jullie worden op de hoogte gebracht.


  • Topper
  • November 11, 2020

Zoals het nu lijkt verwachten we deze met een week of 4. Jullie worden op de hoogte gebracht.

Met een week of 4 ? Serieus ? Mensen die al weken aan het wachten zijn . Moeten nu nog langer gaan wachten ? Compensatie kpn ? Leuk telefoon hoesje ? Een oplader komen jullie nog met iets of niet …? 


  • Nieuwkomer
  • November 11, 2020

Ik heb zelf ook de Iphone Pro Graphite 128GB besteld op 24-10. Helaas ook bij mij staat de status nog op controleren. Kan hier een indicatie voor de levertijd gegeven worden? 

 

 


  • Topper
  • November 11, 2020

Ik heb zelf ook de Iphone Pro Graphite 128GB besteld op 24-10. Helaas ook bij mij staat de status nog op controleren. Kan hier een indicatie voor de levertijd gegeven worden? 

 

 

Tommy tuurlijk kunnen ze dat niet ! Kpn kan niet zoveel hoor . Dit is echt de laatste keer dat ik mij abbo bij hun verleng . Ik wacht ook op me iphone zelfde datum als jij besteld . 


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ik zou apple site in de gaten houden, die hebben soms in de voorraad. Morgen haal ik de mijne op in Den Haag Applestore  :)


  • Topper
  • November 11, 2020

Ik zou apple site in de gaten houden, die hebben soms in de voorraad. Morgen haal ik de mijne op in Den Haag Applestore  :)

Kun je daar verlengen je abo ?


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

@Shariff123  nee helaas. Is los toestel met inruil van oude tel.


  • Topper
  • November 11, 2020

@Shariff123  nee helaas. Is los toestel met inruil van oude tel.

Aaah tnx !!!


Ik heb de 26e van oktober via de klantenservice de iPhone 12 Pro Blue 128 gb besteld. Vanmiddag rond 17:00 kreeg ik de bericht dat hij morgen bezorgd word. Ik kon zelfs nog wel de bezorgtijd kiezen. Ik ben echter wel een nieuwe klant. Dit was dus 2 weken voor mij wachten wat enorm meeviel. 

Helaas was ik hier te vlug mee. Vond het ook wel snel gaan. Na het kiezen van de tijd en het wachten op de bezorger tussen 12:55 en 14:55 besloot ik door iemand de bezorger te bellen, omdat ik doof ben. Vanmorgen werd ik door deze bezorger gebeld. Ze zeggen dat de bestelling nog niet binnen gekomen is, terwijl het wel op de website staat. Op de website sta ik al bij fase 4, dat ze het bij de magazijn afhandelen wat dus heel gek is. 


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 

 

Hier ook! Voor precies hetzelfde toestel. Heb jij vandaag nog wat gehoord?