Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37281 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Nieuwkomer
  • November 11, 2020

Beste KPN medewerker,

 

Omdat het via de telefoon niet lukt dan maar via deze manier. Ik heb op zondag 1 november een nieuw abonnement afgesloten met de nieuwe iPhone 12 (128gb blauw). Zoals er bij mij altijd wat mis lijkt te gaan bij dure bestellingen moet dat natuurlijk nu ook weer gebeuren. Ik heb door een foutmelding op de website per ongeluk twee bestellingen geplaatst.

 

Bij één van deze bestellingen heb ik een aanbetaling gedaan (€624). De bestelling waarvan de aanbetaling is gedaan is door jullie geannuleerd en de andere bestelling loopt (als het goed is) gewoon door. Dat vind ik niet erg want ik kan dit bedrag prima aan de deur pinnen. Maar, dan zou het wel fijn zijn als ik deze 624 euro teruggestort krijg. En dat lijkt er nog niet echt van te komen. Ik heb jullie hier al 4x over gebeld maar het blijkt toch erg lastig te zijn. Ter informatie, ik heb de aanbetaling met een ander rekeningnummer betaald dan het rekeningnummer van de automatische incasso. Hier leken jullie systemen ook over te vallen, geen idee waarom. 

 

Concreet:

  • Wanneer krijg ik mijn aanbetaling terug? Kunnen jullie dat voor mij regelen?
  • Gaat de andere bestelling wel gewoon goed? Ik hoor vrij weinig over mijn nieuwe telefoon en ik zie mensen op het forum die hem wel gewoon krijgen. Dus dat wil ik ook graag even weten. 

 

Ik hoop snel van jullie te horen want je kunt rustig stellen dat ik een beetje pissig ben omdat het na 4x bellen nog steeds niet goed gaat. Mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik dat graag! :grinning:


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

 

Weer een stapje verder. Heb goede hoop :grinning:


  • Topper
  • November 11, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 

 

Hier ook! Voor precies hetzelfde toestel. Heb jij vandaag nog wat gehoord?

Wat fijn! Ik heb zojuist gekeken, maar hij staat nog steeds op dezelfde status. Jij inmiddels al wel zie ik? Ik hou het in de gaten. Levering op vrijdag zou super zijn! :) 


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 

 

Hier ook! Voor precies hetzelfde toestel. Heb jij vandaag nog wat gehoord?

Wat fijn! Ik heb zojuist gekeken, maar hij staat nog steeds op dezelfde status. Jij inmiddels al wel zie ik? Ik hou het in de gaten. Levering op vrijdag zou super zijn! :) 

De status is inderdaad rond 17:00 gewijzigd. Ik heb hier ook een sms van ontvangen. Toch blijft het 'spannend’ haha. Hopelijk veranderd jouw status ook vanavond :)


Sebastiaan19
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2020

Hi, ik heb zondag bij jullie de Iphone 11 black 128gb besteld, daarna kreeg ik het bericht dat de telefoon niet op voorraad is. Wanneer kan ik deze verwachten?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Topper
  • November 11, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 

 

Hier ook! Voor precies hetzelfde toestel. Heb jij vandaag nog wat gehoord?

Wat fijn! Ik heb zojuist gekeken, maar hij staat nog steeds op dezelfde status. Jij inmiddels al wel zie ik? Ik hou het in de gaten. Levering op vrijdag zou super zijn! :) 

De status is inderdaad rond 17:00 gewijzigd. Ik heb hier ook een sms van ontvangen. Toch blijft het 'spannend’ haha. Hopelijk veranderd jouw status ook vanavond :)

Oh top zeg! Ik hou het in de gaten inderdaad en hoop dat het inderdaad ook vanavond nog verandert, haha. 


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ik heb vandaag de iPhone Pro Max 256gb Graphite besteld, status is op controleren en iPhone is gereserveerd, hadden jullie dit ook dat het gereserveerd was? En zegt dat wat dat het ook daadwerkelijk is gereserveerd en geleverd gaat worden?


  • Topper
  • November 11, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 

 

Hier ook! Voor precies hetzelfde toestel. Heb jij vandaag nog wat gehoord?

Wat fijn! Ik heb zojuist gekeken, maar hij staat nog steeds op dezelfde status. Jij inmiddels al wel zie ik? Ik hou het in de gaten. Levering op vrijdag zou super zijn! :) 

De status is inderdaad rond 17:00 gewijzigd. Ik heb hier ook een sms van ontvangen. Toch blijft het 'spannend’ haha. Hopelijk veranderd jouw status ook vanavond :)

Oh top zeg! Ik hou het in de gaten inderdaad en hoop dat het inderdaad ook vanavond nog verandert, haha. 

Zojuist heb ik ook een sms ontvangen en is de status weer veranderd. Ziet er hoopvol uit! :) 


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 

 

Hier ook! Voor precies hetzelfde toestel. Heb jij vandaag nog wat gehoord?

Wat fijn! Ik heb zojuist gekeken, maar hij staat nog steeds op dezelfde status. Jij inmiddels al wel zie ik? Ik hou het in de gaten. Levering op vrijdag zou super zijn! :) 

De status is inderdaad rond 17:00 gewijzigd. Ik heb hier ook een sms van ontvangen. Toch blijft het 'spannend’ haha. Hopelijk veranderd jouw status ook vanavond :)

Oh top zeg! Ik hou het in de gaten inderdaad en hoop dat het inderdaad ook vanavond nog verandert, haha. 

Zojuist heb ik ook een sms ontvangen en is de status weer veranderd. Ziet er hoopvol uit! :) 

YESSSS! Nu maar weer afwachten wat de t&t morgenavond zegt :P

 

Admin: screenshots verwijderd i.v.m. leesbaarheid


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ik heb vandaag de iPhone Pro Max 256gb Graphite besteld, status is op controleren en iPhone is gereserveerd, hadden jullie dit ook dat het gereserveerd was? En zegt dat wat dat het ook daadwerkelijk is gereserveerd en geleverd gaat worden?

De status stond bij mij vanaf 6 november t/m 9 november op controleren (en gereserveerd). Gisteren veranderde de status naar klaar voor verzending, en vandaag de status dat ik de zending vanaf morgenavond kan volgen. Geen idee hoe het zit met latere bestellingen :)


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ik heb vandaag de iPhone Pro Max 256gb Graphite besteld, status is op controleren en iPhone is gereserveerd, hadden jullie dit ook dat het gereserveerd was? En zegt dat wat dat het ook daadwerkelijk is gereserveerd en geleverd gaat worden?

De status stond bij mij vanaf 6 november t/m 9 november op controleren (en gereserveerd). Gisteren veranderde de status naar klaar voor verzending, en vandaag de status dat ik de zending vanaf morgenavond kan volgen. Geen idee hoe het zit met latere bestellingen :)

Ik zie al dat hij klaargemaakt wordt voor verzending 😃!


  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ik heb zondag 18 oktober mijn iPhone 12 pro 128GB gold besteld. Ik zit nou in de 4e week en heb nog NIKS gehoord. In het begin alleen dat mijn bestelling vertraagd was. 

Aan de telefoon word ik ook niet geholpen en op Twitter worden mijn berichten niet geopend. 

Ik wil onderhand eens weten wanneer mijn iPhone binnen gaat komen.… Ga bijna de 5e week in. Dit is echt schandalig!!!! 

 


  • Topper
  • November 11, 2020

Afgelopen vrijdag heb ik direct om 14:00 uur een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 pro max. Om 14:02 uur kreeg ik een bevestigingsmail. Zojuist zie ik dat de status van gegevens controleren is veranderd in het onderstaande. Zou het dan toch mogelijk zijn om direct aanstaande vrijdag het toestel te ontvangen? 🙂 Het ziet er in ieder geval hoopvol uit!

 

 

 

Hier ook! Voor precies hetzelfde toestel. Heb jij vandaag nog wat gehoord?

Wat fijn! Ik heb zojuist gekeken, maar hij staat nog steeds op dezelfde status. Jij inmiddels al wel zie ik? Ik hou het in de gaten. Levering op vrijdag zou super zijn! :) 

De status is inderdaad rond 17:00 gewijzigd. Ik heb hier ook een sms van ontvangen. Toch blijft het 'spannend’ haha. Hopelijk veranderd jouw status ook vanavond :)

Oh top zeg! Ik hou het in de gaten inderdaad en hoop dat het inderdaad ook vanavond nog verandert, haha. 

Zojuist heb ik ook een sms ontvangen en is de status weer veranderd. Ziet er hoopvol uit! :) 

YESSSS! Nu maar weer afwachten wat de t&t morgenavond zegt :P

Jaaaa, heel blij! Inderdaad nu afwachten en hopen op het beste, haha. :) 

 

Admin: screenshots verwijderd i.v.m. leesbaarheid


  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Uit de reacties op dit forum maak ik op dat er vooral leverproblemen zijn voor de 12 Pro (niet de Max) - ik heb zelf de 12 Pro Graphite 256GB besteld. Ik begrijp dat Apple wereldwijd problemen heeft met de levering hiervan en dat KPN dat niet kan versnellen, maar de communicatie van KPN hieromtrent is ronduit gebrekkig. Er zijn een aantal voor de hand liggende vragen die onbeantwoord blijven;

  • Geldt de wachttijd van 2-3 weken die genoemd werd tijdens het bestellen nog steeds? Eerder in dit topic werd aangegeven dat het 4 weken zou duren - is dat als je nu bestelt? Is dat bovenop de 2 weken die nu al verstreken zijn? Geldt dat voor alle 12 Pro varianten?
  • Tot welke besteldatum zijn de telefoons uitgeleverd? Bijvoorbeeld; heeft iedereen die op dag 1 besteld heeft ondertussen zijn/haar telefoon binnen?

Uiteraard kan KPN ook niet alles weten, maar het zou fijn zijn om enige indicatie te hebben van wanneer ik mijn bestelling kan verwachten (zeker voor de bedragen die je voor deze telefoons betaalt) - als ik bijvoorbeeld moet wachten tot december dan is dat enorm vervelend, maar dat zou ik dan in ieder geval vantevoren willen weten; dan hoef ik ook niet iedere dag mijn bestelling te checken in de ijdele hoop dat die morgen verstuurd wordt.

 


  • Topper
  • November 12, 2020

Uit de reacties op dit forum maak ik op dat er vooral leverproblemen zijn voor de 12 Pro (niet de Max) - ik heb zelf de 12 Pro Graphite 256GB besteld. Ik begrijp dat Apple wereldwijd problemen heeft met de levering hiervan en dat KPN dat niet kan versnellen, maar de communicatie van KPN hieromtrent is ronduit gebrekkig. Er zijn een aantal voor de hand liggende vragen die onbeantwoord blijven;

  • Geldt de wachttijd van 2-3 weken die genoemd werd tijdens het bestellen nog steeds? Eerder in dit topic werd aangegeven dat het 4 weken zou duren - is dat als je nu bestelt? Is dat bovenop de 2 weken die nu al verstreken zijn? Geldt dat voor alle 12 Pro varianten?
  • Tot welke besteldatum zijn de telefoons uitgeleverd? Bijvoorbeeld; heeft iedereen die op dag 1 besteld heeft ondertussen zijn/haar telefoon binnen?

Uiteraard kan KPN ook niet alles weten, maar het zou fijn zijn om enige indicatie te hebben van wanneer ik mijn bestelling kan verwachten (zeker voor de bedragen die je voor deze telefoons betaalt) - als ik bijvoorbeeld moet wachten tot december dan is dat enorm vervelend, maar dat zou ik dan in ieder geval vantevoren willen weten; dan hoef ik ook niet iedere dag mijn bestelling te checken in de ijdele hoop dat die morgen verstuurd wordt.

 

23 oktober besteld; iPhone 12 pro Silver 128GB; nog niets binnen! Ruim 900 euro betaald en status is nog steeds controleren. Steeds dezelfde mailtjes gekregen (niet leverbaar… maaaarr u bent de eerste… ). Ben het met je eens dat het verwarrend is… 2-3 weken… 4-5 weken… en ik begrijp ook dat het niet altijd duidelijk aangegeven kan worden, maar toen ik bestelde op 23-10 was de indicatie 2-3 weken… GEEN 4-5 WEKEN…. !


  • Nieuwkomer
  • November 12, 2020

Hoi @EdSm, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden :grinning:  

We verwachten de iPhone 12 & 12 pro op 23 oktober in de kpn winkels. De iPhone 12 mini & pro max komen op 13 november aan. Je kunt ze dan in het echt bekijken :sunglasses:

Hi @Zw9, je kunt nu alvast een pre-order doen. Dan houden we je op de hoogte wanneer je de definitieve bestelling kunt plaatsen. Op de releasedatum kun je online een bestelling doen!  

Hallo Nadia, zijn alle 4 modellen vd iphone 12 in elke winkel aanwezig? cq hoe weet ik of deze ook echt aanwezig is in de winkel? beetje jammer als ik naar een winkel rij en ze zijn er niet.

alvast bedankt!

Ed.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi allen, uiteraard lezen we mee en hopen wij dat jullie allemaal zo snel mogelijk je toestel krijgen. Wij hebben geen invloed op de voorraden en hoe snel er geleverd wordt. Alleen als je het vermoeden krijgt dat er een fout in je order is geslopen kunnen wij helpen. Voor de rest is het advies: Afwachten tot jouw specifieke toestel leverbaar is. Je krijgt hier, zoals het topic vermeld, vanzelf bericht over. Het zijn verwachte levertijden dus ook daar kan gaandeweg iets in veranderen. Zoals eerder vermeld is dit buiten onze invloedsfeer. 

 


  • Nieuwkomer
  • November 12, 2020

Hoi allen, uiteraard lezen we mee en hopen wij dat jullie allemaal zo snel mogelijk je toestel krijgen. Wij hebben geen invloed op de voorraden en hoe snel er geleverd wordt. Alleen als je het vermoeden krijgt dat er een fout in je order is geslopen kunnen wij helpen. Voor de rest is het advies: Afwachten tot jouw specifieke toestel leverbaar is. Je krijgt hier, zoals het topic vermeld, vanzelf bericht over. Het zijn verwachte levertijden dus ook daar kan gaandeweg iets in veranderen. Zoals eerder vermeld is dit buiten onze invloedsfeer. 

 

Dat is fijn om te horen, ik heb in dit topic gister een bericht gestuurd over een foutieve bestelling. Kun je me helpen? 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Cheesebird yes! Goed dat je ons erop attendeert. Ik zie dat eergisteren een mail is gestuurd door mijn collega naar precies de juiste afdeling binnen KPN. Zij hebben momenteel een voorraad van een dag of drie en ik ga er dan ook vanuit dat jouw verzoek vandaag of morgen opgepakt wordt. In de regel staat het geld dan binnen 5 werkdagen weer op je rekening! Mijn excuses dat het zo lang moet duren!


  • Nieuwkomer
  • November 12, 2020

In welke winkels zijn de 4 modellen vd iphone 12 aanwezig vanaf de morgen / dit weekend? cq hoe weet ik of de iphone modellen ook echt aanwezig is in de winkel? beetje jammer als ik naar een winkel rij en ze zijn er niet. hoe kom ik erachter waar ze alle 4 zijn?

alvast bedankt!

Ed.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


  • Nieuwkomer
  • November 12, 2020

Ik heb mijn iPhone 12 Pro 256GB (gold) op 16 oktober besteld wij zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niks gehoord? is er wat fout gegaan of is er serieus geen voorraad?

Iedereen die ik ken heeft al zijn iPhone die veel later hebben besteld. 

 

20 Nov gaat mijn simkaart over en als ik dan geen iPhone heb heb ik ook geen simkaart? ik hoop dat ik minstens mijn simkaart dan heb ontvangen. 

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic


Willsenfung
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2020

Na een storing van KPN zelf, opnieuw en via internet de huidige abonnementen moeten verlengen en ook dus opnieuw de iPhone geselecteerd. 
 

Wat voorheen binnen 4 dagen geleverd zou moeten worden is nu vervangen door:

”Helaas weten wij niet hoe lang dit gaat duren”

Graag zou ik willen weten wat de status is van de leveringen van iphone 12 pro/pro max. 

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic


  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Iemand al AirPods code of voucher ontvangen? Hoe lang duurt het voordat je ze kan halen na aanmelding?


  • Topper
  • November 12, 2020

Goedenavond,

Ik heb gister in de winkel samen met een medewerker een nieuwe telefoon beteld. Om half 2 nacht's kreeg ik dit bericht in mijn dashboard te lezen: Beste klant, wij hebben de Apple iPhone 12 5G 64GB, Blue met bestelnummer ARMOR-xxxxxxx-1 tijdelijk niet op voorraad. Helaas weten wij niet hoe lang dit gaat duren.

Wat kan ik verwachten?  Ik zit een beetje in de shit nu, want ik heb vervroegd een nieuwe telefoon besteld omdat mijn oude telefoon defect is

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic


  • Topper
  • November 12, 2020

Iemand al iets gehoord over de pre order voor de 12 pro max

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic