Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37282 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Heeft iemand al een track trace link ontvangen? Ik zie nu namelijk geen status meer 


  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Heeft iemand al een track trace link ontvangen? Ik zie nu namelijk geen status meer 

Track en trace is te volgen als je op bolletje 3 klikt:

 

 


  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Heeft iemand al een track trace link ontvangen? Ik zie nu namelijk geen status meer 

Track en trace is te volgen als je op bolletje 3 klikt:

 

 

Ik zie namelijk alleen maar dit sinds vanochtend…

 

edit: ik zie het al idd even klikken :)) is die van jullie al wel ontvangen door postnl?


  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Heeft iemand al een track trace link ontvangen? Ik zie nu namelijk geen status meer 

Track en trace is te volgen als je op bolletje 3 klikt:

 

 

Ik zie namelijk alleen maar dit sinds vanochtend…

 

edit: ik zie het al idd even klikken :)) is die van jullie al wel ontvangen door postnl?

 

Nee, die van mij is ook nog niet gesorteerd door PostNL. Maar vaak doen ze dit laat in de avond, of zelfs in de nacht, dus denk dat het wel goed komt morgen :P


  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Heeft iemand al een track trace link ontvangen? Ik zie nu namelijk geen status meer 

Track en trace is te volgen als je op bolletje 3 klikt:

 

 

Ik zie namelijk alleen maar dit sinds vanochtend…

 

edit: ik zie het al idd even klikken :)) is die van jullie al wel ontvangen door postnl?

 

Nee, die van mij is ook nog niet gesorteerd door PostNL. Maar vaak doen ze dit laat in de avond, of zelfs in de nacht, dus denk dat het wel goed komt morgen :P

Ja postnl geeft aan dat het nog niet ontvangen is, daarna is de sortering idd. Ben benieuwd :p


  • Nieuwkomer
  • November 12, 2020

Heeft iemand al een track trace link ontvangen? Ik zie nu namelijk geen status meer 

Track en trace is te volgen als je op bolletje 3 klikt:

 

 

Ik zie namelijk alleen maar dit sinds vanochtend…

 

edit: ik zie het al idd even klikken :)) is die van jullie al wel ontvangen door postnl?

 

Nee, die van mij is ook nog niet gesorteerd door PostNL. Maar vaak doen ze dit laat in de avond, of zelfs in de nacht, dus denk dat het wel goed komt morgen :P

Ja postnl geeft aan dat het nog niet ontvangen is, daarna is de sortering idd. Ben benieuwd :p

De mijne is zojuist ontvangen door postnl :D


  • Deelnemer
  • November 13, 2020

Hier is het pakketje ook ontvangen door PostnNL. Toch blijft het spannend, tot ik het pakketje in handen heb hahaha.


  • Nieuwkomer
  • November 13, 2020

Hoi, 

mij heb een bericht gehad over de levering van de iPhone 12 pro max. En daar hebben ze het over een link naar een filmpje en een track en tracé code. Maar ik kan beide niet vinden als ik op de link klick en inlog. Kunt u mij helpen hierbij. 
groeten 


  • Topper
  • November 13, 2020

Beste KPN,

Zoals velen hier al schrijven, wacht ook ik al zo'n drie weken op mijn bestelde Iphone 12 Pro. Aangezien ik niet de persoon ben die telkens aan de telefoon wil hangen, wacht ik het rustig af. 

Maar het is al bijna drie weken geleden dat ik mijn bestelling gedaan heb, nog steeds krijg ik een standaard mail dat er een wereldwijd tekort is. Toch lees ik overal dat bij KPN de levertijd 2 tot 3 weken bedraagt. 

Kunt u mij vertellen wat nu de status is en of er al bekend is wanneer de telefoon(s) geleverd worden?

 

Met vriendelijke groet


  • November 13, 2020

Ook ik vraag me af of ik dan wel mijn simkaart ontvang voor de 23e want dan gaat mijn abo in. Heb gebeld met KPN, medewerker vertelde me dat ze dit zou gaan regelen, maar vraag me af of dit goed komt. We krijgen immers geen telefoon geleverd, dus gaat je contract niet in. @Kpn arjan hoe zit dit precies?


  • Topper
  • November 13, 2020

Ook ik vraag me af of ik dan wel mijn simkaart ontvang voor de 23e want dan gaat mijn abo in. Heb gebeld met KPN, medewerker vertelde me dat ze dit zou gaan regelen, maar vraag me af of dit goed komt. We krijgen immers geen telefoon geleverd, dus gaat je contract niet in. @Kpn arjan hoe zit dit precies?

Zelfde situatie: in mijn winkelmandje op ‘mijnbestellingen’ staat de iPhone 12 pro en simkaart… vanaf de 23e neemt KPN mijn abbo over… ben ook benieuwd! 


  • Topper
  • November 13, 2020

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd, als ik naar de site van apple zelf ga, staat dat hij vanaf morgen weer in Amsterdam in de Apple Store op voorraad is.

En de levertijd wordt maar naar voren geschoven, ik heb op 20 okt al besteld.

Zoals de levertijden nu zijn, kan het nog wel t/m dec duren, maar zou wel fijn zijn om dat ook zeker te weten, dan hoef ik voorlopig ook nergens op te wachten en te verwachten.


  • Topper
  • November 13, 2020

Hij is binnen hoor! Iets na 10 uur kreeg ik een bericht dat ik hem kon ophalen bij het PostNL punt. Zojuist geïnstalleerd. Wat een fijn toestel! Voor iedereen hier: heel veel succes met het wachten en hopelijk hebben jullie je toestel ook allemaal snel binnen. Thanks KPN voor de snelle levering! 😃


  • Nieuwkomer
  • November 13, 2020

Jammer genoeg nog steeds geen IPhone12 pro en ruim 3 weken verder………

En maar adverteren……… Als eerste besteld als eerste in huis. 
 


  • Nieuwkomer
  • November 13, 2020

Goedenavond,

Ik heb gister in de winkel samen met een medewerker een nieuwe telefoon beteld. Om half 2 nacht's kreeg ik dit bericht in mijn dashboard te lezen: Beste klant, wij hebben de Apple iPhone 12 5G 64GB, Blue met bestelnummer ARMOR-xxxxxxx-1 tijdelijk niet op voorraad. Helaas weten wij niet hoe lang dit gaat duren.

Wat kan ik verwachten?  Ik zit een beetje in de shit nu, want ik heb vervroegd een nieuwe telefoon besteld omdat mijn oude telefoon defect is

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Ik wacht al ruim drie weken op dit toestel. Gelukkig is de levertijd gisteren, als je nu besteld korter geworden en bij Apple is het toestel ook weer op voorraad en morgen leverbaar. Dat ziet er veelbelovend uit.
 

Gisteren werd door een moderator van KPN 1-2 weken gezegd. Ik ga voor ons duimen! 


  • Nieuwkomer
  • November 13, 2020

Ik heb mijn iPhone 12 Pro 256GB (gold) op 16 oktober besteld wij zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niks gehoord? is er wat fout gegaan of is er serieus geen voorraad?

Iedereen die ik ken heeft al zijn iPhone die veel later hebben besteld. 

 

20 Nov gaat mijn simkaart over en als ik dan geen iPhone heb heb ik ook geen simkaart? ik hoop dat ik minstens mijn simkaart dan heb ontvangen. 

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Krijg je hier nog antwoord op je reacties? of is het gewoon een klaagmuur dit?


  • Deelnemer
  • November 13, 2020

Hij is binnen hoor! Iets na 10 uur kreeg ik een bericht dat ik hem kon ophalen bij het PostNL punt. Zojuist geïnstalleerd. Wat een fijn toestel! Voor iedereen hier: heel veel succes met het wachten en hopelijk hebben jullie je toestel ook allemaal snel binnen. Thanks KPN voor de snelle levering! 😃

Ahhh kei leuk! De mijne is vermist 😞, dus daar is een onderzoek voor opgestart. Kwam de telefoon in een neutrale doos of een kpn doos met logos?


  • Topper
  • November 13, 2020

Hij is binnen hoor! Iets na 10 uur kreeg ik een bericht dat ik hem kon ophalen bij het PostNL punt. Zojuist geïnstalleerd. Wat een fijn toestel! Voor iedereen hier: heel veel succes met het wachten en hopelijk hebben jullie je toestel ook allemaal snel binnen. Thanks KPN voor de snelle levering! 😃

Ahhh kei leuk! De mijne is vermist 😞, dus daar is een onderzoek voor opgestart. Kwam de telefoon in een neutrale doos of een kpn doos met logos?

Oh nee wat balen!! Nee in een neutrale doos. Hopelijk is jouw telefoon er ook snel!


  • Topper
  • November 13, 2020

Kpn heeft de groep verlaten....:sweat_smile:


  • Nieuwkomer
  • November 13, 2020

Goedemiddag, 

Ik heb 19 oktober de iPhone 12 pro besteld zilver 128G. 

Het is niet erg dat ik er op moet wachten, maar na 3 beloftes ben ik er wel een beetje klaar mee. 

Eerst zat ik bij de 1e levering, niets ontvangen. weer contact gezocht. Nee mevrouw 100% dat je bij de tweede levering zit. inmiddels is die alweer voorbij en nog geen telefoon. En uiteraard weer contact gezocht met als antwoord, mevrouw u krijgt deze week uw telefoon want er zijn veel annuleringen. Nou het is inmiddels vrijdag om dan een mail te ontvangen dat we nog 4 weken moeten wachten!!!! 

 

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic


  • Topper
  • November 13, 2020

Goedemiddag, 

Ik heb 19 oktober de iPhone 12 pro besteld zilver 128G. 

Het is niet erg dat ik er op moet wachten, maar na 3 beloftes ben ik er wel een beetje klaar mee. 

Eerst zat ik bij de 1e levering, niets ontvangen. weer contact gezocht. Nee mevrouw 100% dat je bij de tweede levering zit. inmiddels is die alweer voorbij en nog geen telefoon. En uiteraard weer contact gezocht met als antwoord, mevrouw u krijgt deze week uw telefoon want er zijn veel annuleringen. Nou het is inmiddels vrijdag om dan een mail te ontvangen dat we nog 4 weken moeten wachten!!!! 

 

Nog 4 weken, pfff! Niet normaal.

Ik kan ze helaas niet bellen omdat ik mijn telefoon met spoed moest vervangen omdat mijn vorige defect is.


  • Topper
  • November 13, 2020

Trouwens. Ik heb mijn telefoon in de winkel laten bestellen, waarom heeft er niemand tegen mij gezegd dat er een voorraad probleem is en dat de levering misschien wel weken kan duren?

 

Toen ik de vraag over de levertijd stelde kreeg ik als antwoord weet ik niet. Dat vond ik niet zo erg opzich, zolang ik maar binnen 24 of 48 uur een track and trace kan verwachten. en niet nog eens een weet ik niet via de mail.


  • Deelnemer
  • November 13, 2020

Hij is binnen hoor! Iets na 10 uur kreeg ik een bericht dat ik hem kon ophalen bij het PostNL punt. Zojuist geïnstalleerd. Wat een fijn toestel! Voor iedereen hier: heel veel succes met het wachten en hopelijk hebben jullie je toestel ook allemaal snel binnen. Thanks KPN voor de snelle levering! 😃

Ahhh kei leuk! De mijne is vermist 😞, dus daar is een onderzoek voor opgestart. Kwam de telefoon in een neutrale doos of een kpn doos met logos?

Oh nee wat balen!! Nee in een neutrale doos. Hopelijk is jouw telefoon er ook snel!

Hij is er!!! Gelukkig nog in de namiddag bij de PostNL locatie aangekomen! 

 


Keeskorteweg
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2020

ik heb 3 weken geleden een nieuw abonnement afgesloten met een IPhone 12 pro silver. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik het bericht dat de Iphone tijdelijk niet verkrijgbaar is. Niet super sjiek om dit achteraf te melden en niet handig als je oude telefoon defect is. Nu ontvang ik wekelijks het bericht dat het toestel nog steeds niet beschikbaar is. Is er een richting waarmee ik rekening kan houden. Ik heb het toestel tijdig besteld om tijdens de feestdagen mooie foto’s te maken van onze baby en zoontje. 
hopelijk is er wat meer info beschikbaar dan alleen het niet op voorraad hebben van de Iphone 12.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Mibve
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 14, 2020

Hallo , is het ook mogelijk om alleen een nieuwe mobiel bij jullie te bestellen zonder iets aan mijn abonnement te wijzigen ? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic