Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1034 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 22 oktober 2020

Hi @Davidvangelderen, als pastelgroen niet helemaal je ding is, snap ik dat je toch graag voor de zwarte wil gaan :wink:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 22 oktober 2020

Hi @LouiseMuppet, welkom op het forum!

LouiseMuppet schreef:

Nu echter lukt het me deze keer niet om een iPhone12 te pre-orderen (zonder een abonnement af te sluiten als nieuwe klant) en ervoor te zorgen dat deze dan klaarligt in de winkel. 

Deze constructie komt mij niet bekend voor, en mijn collega's ook niet. Het normale bestelproces bij de consumentenmarkt biedt hier niet de mogelijkheden voor. Kan het wellicht zijn dat je dit eerder via de zakelijke markt hebt besteld? Of via de zakelijke webshop voor mobiele telefoons

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 oktober 2020

Goedemiddag ik heb op 18-10-2020 een iPhone 12 pro besteld alleen heb ik hier niks niks van vernomen omdat het nog steeds aan het controleren is kan hier na gekeken worden aangezien morgen de levering hoort te zijn 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Op 16-10-2020 heb ik een iPhone 12 Pro besteld en hierbij een abonnement afgesloten. Na 2 dagen en veel contact met de klantenservice bleek dat mijn oder is uitgevallen. Het bedrag van €1056 heb ik 1 keer via IDEAL betaald. Zonder mijn inzien heeft KPN deze order er opnieuw ingezet, maar hier staat op dat ik de €1056 nog een keer moet betalen bij levering van het toestel. Meer dan 3 uur contact gehad met de klantenservice bleek dat het bedrag van de uitgevallen order niet kan worden verrekend met de nieuwe order. Ik moet op nieuw betalen en het bedrag van de eerste order die was uitgevallen (fout van KPN zelf, niet van de klant) zou ik terug krijgen op mijn rekening. KPN gaat er van uit dat zonder contact opnemen klanten zomaar nog een keer €1000 kan missen. Bovendien moet ik er zelf achter komen dat mijn order is uitgevallen, KPN neemt zelf geen contact op met de klant. Nee je moet zelf elke keer contact opnemen, wat een slechte service zeg…….. Besloten om de order die opnieuw was ingevoerd niet aan te nemen bij de levering omdat ik hier niet mee akkoord ga.  Nu vraag ik mij af wanneer ik mijn bedrag van €1056 terug gestort krijg op de rekening. Er gaan meerdere verhalen op internet rond dat het meer dan een maand kan duren voordat je je geld terug krijgt. De ene van de klantenservice zegt dat het binnen 14 dagen en de ander binnen 3-5 werkdagen. Ik zou graag willen dat het bedrag van €1056 handmatig op mijn rekening wordt gestort en niet via het systeem, want dat werkt naar mijn inzien niet. 

Ha @Maja_ ,

Thanks voor je reactie. Had gister al even gebeld en een collega van je heeft het al geregeld. Pastelgroen kan je natuurlijk als gozert niet mee aankomme!

thanks nogmaals voor het reageren en fijne avond

Op 16-10-2020 heb ik een iPhone 12 Pro besteld en hierbij een abonnement afgesloten. Na 2 dagen en veel contact met de klantenservice bleek dat mijn oder is uitgevallen. Het bedrag van €1056 heb ik 1 keer via IDEAL betaald. Zonder mijn inzien heeft KPN deze order er opnieuw ingezet, maar hier staat op dat ik de €1056 nog een keer moet betalen bij levering van het toestel. Meer dan 3 uur contact gehad met de klantenservice bleek dat het bedrag van de uitgevallen order niet kan worden verrekend met de nieuwe order. Ik moet op nieuw betalen en het bedrag van de eerste order die was uitgevallen (fout van KPN zelf, niet van de klant) zou ik terug krijgen op mijn rekening. KPN gaat er van uit dat zonder contact opnemen dat klanten zomaar nog een keer €1000 kunnen missen. Bovendien moet ik er zelf achter komen dat mijn order is uitgevallen, KPN neemt zelf geen contact op met de klant. Nee je moet zelf elke keer contact opnemen, wat een slechte service zeg…….. Besloten om de order die opnieuw was ingevoerd niet aan te nemen bij de levering omdat ik hier niet mee akkoord ga.  Nu vraag ik mij af wanneer ik mijn bedrag van €1056 terug gestort krijg op de rekening. Er gaan meerdere verhalen op internet rond dat het meer dan een maand kan duren voordat je je geld terug krijgt. De ene van de klantenservice zegt dat het binnen 14 dagen en de ander binnen 3-5 werkdagen. Ik zou graag willen dat het bedrag van €1056 handmatig op mijn rekening wordt gestort en niet via het systeem, want dat werkt naar mijn inzien niet. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 22 oktober 2020

Hoi @Jelle - iPhone 12, welkom! Ik kan me in deze situatie voorstellen dat je de nieuw ingelegde order eerste geannuleerd hebt. Een terugbetaling wordt uitgevoerd zodra het toestel weer bij ons is. Als je hem überhaupt nog niet ontvangen had, zoals in dit geval, dan wordt de terugbetaling dus ook direct geregeld. Je hebt het dan binnen 5 werkdagen op je rekening. Het kan af en toe voorkomen dat het iets langer duurt. Maar daar ga ik niet standaard vanuit. Dus ik zou ook verwachten dat je het uiterlijk morgen of dinsdag hebt (afhankelijk van of de uitval ook op de 16e al is verwerkt door het systeem, of pas de 17e of 18e). 

• Topper
  • 44 reacties
  • 22 oktober 2020

Vrijdag 16 oktober om 14:00 besteld en dan nu een dag van te voren dit bericht! Helemaal super! Meerdere mensen?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2020

Ja hier ook zelfde bericht. iPhone 12 pro blue 513gb. 14:05 besteld en ook dus volgens KPN niet op voorraad? Wat een onzin dit?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Via de mail? Ik nog niks ontvangen maar kom ook niet verder in de bestelsite. Helaas afwachthen. Welke kleur en gb?

• Topper
  • 44 reacties
  • 22 oktober 2020

Iphone 12 pro 128gb goud. Volgens mijn hebben ze die mail gewoon naar iedereen toe gestuurd. Slaat echt helemaal nergens op dit, zeker niet voor zo een groot bedrijf

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2020

Ja via de mail. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Ik werk zelf in een telefoonzaak. Klopt wel dat iphone’s in het begin een grote schaarste hebben. Dit doet apple vermoeden wij express om het een uniek product te houden. Helaas

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Meer mensen die niet hun bestellingen kunnen zien? Ik kom niet verder dan dit.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2020

Mooi geen iPhone morgen helemaal klaar mee kpn komen morgen hier 2 binnen van Vodafone wou dat ik over gestap was bha misselijk maken dit daag kpn

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2020
Kilianams schreef:

Iphone 12 pro 128gb goud. Volgens mijn hebben ze die mail gewoon naar iedereen toe gestuurd. Slaat echt helemaal nergens op dit, zeker niet voor zo een groot bedrijf 

Ben zo woest he 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 22 oktober 2020

Hallo,

Op zaterdag 17 oktober heb ik de iPhone 12 graphite besteld en mails gekregen dat het goed doorgekomen is. Dit ging al eerst mis omdat de telefonische verkoper een gold ipv graphite had geslecteerd. Hierdoor moest ik zelf de volgende dag terugbellen en duurde de order een dag langer.

Nu kreeg ik 20 oktober een mailtje dat ik donderdagavond een berichtje zal krijgen met daarin een PostNL track en trace. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik baal hier flink van want pre order niet voor niks. Anders had ik hem morgen ook in de winkel kunnen halen. 

ik wil graag dat dit opgelost wordt en een enige vorm van compensatie zal wel prettig zijn. Jullie bedrijf staat bekend als zeer betrouwbaar maar dat begint helaas af te nemen.

Ik hoop op een oplossing snel zodat ik niet teleurgesteld wordt omdat ik hem gepre-ordered heb.

Met vriendelijke groet,

Timo ter Huerne

(Klant nummer (...) )

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

• Topper
  • 44 reacties
  • 22 oktober 2020

Hier precies hetzelfde! Vrijdag 16 oktober 14:00 besteld! Ook deze mail NET pas gekregen?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Ik heb dit ook.

Echter net een mail gehad dat ik de IPhone 12 Pro morgen niet krijgen door een te kort.

Best knap als hij morgen pas uitgebracht wordt…

Kunnen dus nog wel even wachten en beloftes worden wederom niet waar gemaakt….zucht.…

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Ik ben nog op deze mail aan het wachten. Vermoed het zelfde helaas. Welke had je besteld?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Hier precies hetzelfde!

Vorige week, niet voor niets, meteen toen het mogelijk was in de pre-order besteld.

En nu een mail binnen krijgen dat ze hem niet meer op voorraad hebben? Toch bijzonder als hij morgen pas op de markt komt.…hoe kan je hem nu dan al niet meer op voorraad hebben?

En waarom weten ze dat nu pas? Avondje van te voren?

Belachelijk!! 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2020

Ik had zelf al gebeld vanavond nog voor het k.u.t mailtje van KPN. Vond het al raar dat er 1 dag van te voren nog geen update te hebben gehad. De vriendelijke man aan de lijn ging even doorvragen terwijl ik op wachten stond. Hij meldde dat inderdaad morgen mijn iPhone (pro, blauw, 512) naar alle waarschijnlijkheid niet geleverd ging worden. Maar hij durfde wel te zeggen dat deze zaterdag geleverd zal gaan worden? Vreemd dus? Afwachten dan maar. Geloof niet dat de 512 massaal gekozen is door iedereen en dat er schaarste is voor dat type. Lijkt er dus inderdaad dat ze naar iedereen dit mailtje hebben gestuurd? Wie zal het zeggen?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2020
Timoth1990 schreef:

Hallo,

Op zaterdag 17 oktober heb ik de iPhone 12 graphite besteld en mails gekregen dat het goed doorgekomen is. Dit ging al eerst mis omdat de telefonische verkoper een gold ipv graphite had geslecteerd. Hierdoor moest ik zelf de volgende dag terugbellen en duurde de order een dag langer.

Nu kreeg ik 20 oktober een mailtje dat ik donderdagavond een berichtje zal krijgen met daarin een PostNL track en trace. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik baal hier flink van want pre order niet voor niks. Anders had ik hem morgen ook in de winkel kunnen halen. 

ik wil graag dat dit opgelost wordt en een enige vorm van compensatie zal wel prettig zijn. Jullie bedrijf staat bekend als zeer betrouwbaar maar dat begint helaas af te nemen.

Ik hoop op een oplossing snel zodat ik niet teleurgesteld wordt omdat ik hem gepre-ordered heb.

Met vriendelijke groet,

Timo ter Huerne

(Klant nummer (...) )

Hier ook zelfde ga echt alles annuleren en over  stappen echt klaar met kpn  

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Nou ik, en ik las al meerdere mensen, hebben een mail gehad dat de telefoon niet komt…

Dus ik denk ook niet dat jij hem morgen krijgt. Ze zeggen de telefoon niet meer op voorraad te hebben. Toch wel bijzonders als hij morgen pas op de markt zou komen..

Ronduit slecht van KPN! 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Ik had de IPhone 12 Pro gold besteld.

Maar dus niet op voorraad meer, en dat vind ik best bijzonder als hij morgen op de markt komt 🤔