Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37282 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 14, 2020

Mijn Iphone 12 pro zou binnen 3 weken geleverd worden, 3 weken later nog steeds 0 updates... Hoe kan dit? Waar is de goede service die ik gewend ben van KPN?

Ik begrijp dat dit probleem wellicht niet volledig bij KPN ligt maar grotendeels bij Apple. Toch zou ik het netjes vinden van KPN om een berichtje te sturen ter informatie dat de levering wat vertraging op heeft gelopen, zeker bij een telefoon waar meer dan 1000 euro voor is betaald. Graag hoor ik hier een oplossing voor vanuit KPN.

Met vriendelijke groet, 
Iris Jacobs

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@irisjacobs Welkom op het forum. 

Je reactie was niet verwijdert maar verplaatst. Ik geef hier antwoord op je vraag omdat het handig om vragen over hetzelfde onderwerp centraal te behandelen. 

Omdat je vraag anders dubbel is verwijder ik het andere topic wel. 

In jouw geval controleer ik graag wat de situatie is. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? 

Dan zoek ik uit of ik kan achterhalen wat de stand van zaken is. 


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 14, 2020

Aha vandaar, excuses. 
Het is wel zo dat de telefoon is besteld via een ander profiel. Welke gegevens heeft u precies nodig om mij te helpen? 
 

Met vriendelijke groet, 

Iris Jacobs


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 14, 2020

Aha vandaar, excuses. 
Het is wel zo dat de telefoon is besteld via een ander profiel. Welke gegevens heeft u precies nodig om mij te helpen? 
 

Met vriendelijke groet, 

Iris Jacobs

Ik heb mijn forum profiel trouwens zo ver mogelijk aangevuld met informatie van het profiel via wie de telefoon is besteld.


  • Topper
  • November 14, 2020

Ik heb mij order gestopt bij kpn, via de phone house Gouda hadden ze voorraad. Daar abbo afgesloten met kpn . Direct toestel in handen. 
3 weken gewacht voor niks ! 
 

gaat om de iphone 12 pro Gold 128gb


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 14, 2020

Slim! Dit duurt me inderdaad echt te lang, weet alleen niet of het nog mogelijk is om mijn order te cancellen… 

Een vriendin van mij heeft ‘m bij Apple zelf besteld een halve week later dan ik en heeft ‘m nu ook allang binnen.

Maargoed, ik verwacht, KPN kennende, dat er nu wel snel een oplossing zal komen.


  • Topper
  • November 14, 2020

Dag Rutger van KPN,

In het geval van Iris ga je de situatie bekijken, de rest dan? 


  • Topper
  • November 14, 2020

Slim! Dit duurt me inderdaad echt te lang, weet alleen niet of het nog mogelijk is om mijn order te cancellen… 

Een vriendin van mij heeft ‘m bij Apple zelf besteld een halve week later dan ik en heeft ‘m nu ook allang binnen.

Maargoed, ik verwacht, KPN kennende, dat er nu wel snel een oplossing zal komen.

Ja , je kan annuleren gewoon bellen naar kpn , chek eerst bij phone house bij jou in de buurt of ze voorraad hebben . En via hun verlengen . Bij kpn kun je lang wachten maar ze hebben geen voorraad.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 14, 2020

Dag Rutger van KPN,

In het geval van Iris ga je de situatie bekijken, de rest dan? 

Iris benoemt dat ze nog geen enkele update ontvangen heeft, daarom willen we graag controleren of de bestelling wel goed in de systemen staat. Als dat niet het geval is, bestaat de kans dat ze voor niets aan het wachten is. En dat zou wel heel erg flauw zijn natuurlijk.

@irisjacobs je bestelling staat goed in de systemen en ik zie dat er wel enkele updates verstuurd zijn, maar de laatste daar van dateert alweer van  28 oktober. Het type toestel dat jij gekozen hebt, heeft een levertijd van 3 tot 4 weken vanaf het moment van bestellen. Nu heb jij een pre-order geplaatst dus dat zal in de praktijk neerkomen op 3 tot 4 weken vanaf de releasedatum. Het kan dus nog even duren voordat je hem in huis hebt :slight_frown:


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 14, 2020

Aha okay, dat zou betekenen dat ik hem uiterlijk volgende week zondag binnen heb? 
Het is trouwens wel zo dat het moment dat ik het toestel bestelde er 2-3 weken stond. Dit heb ik gedurende deze 3 weken meerdere keren gecontroleerd en dit is pas de laatste week veranderd naar 3-4 weken. 


  • Topper
  • November 14, 2020

Aha okay, dat zou betekenen dat ik hem uiterlijk volgende week zondag binnen heb? 
Het is trouwens wel zo dat het moment dat ik het toestel bestelde er 2-3 weken stond. Dit heb ik gedurende deze 3 weken meerdere keren gecontroleerd en dit is pas de laatste week veranderd naar 3-4 weken. 

Welke heb jij besteld? Ik de Silver 128GB pro… op 23-10... 


  • Topper
  • November 15, 2020

Hij is binnen hoor! Iets na 10 uur kreeg ik een bericht dat ik hem kon ophalen bij het PostNL punt. Zojuist geïnstalleerd. Wat een fijn toestel! Voor iedereen hier: heel veel succes met het wachten en hopelijk hebben jullie je toestel ook allemaal snel binnen. Thanks KPN voor de snelle levering! 😃

Ahhh kei leuk! De mijne is vermist 😞, dus daar is een onderzoek voor opgestart. Kwam de telefoon in een neutrale doos of een kpn doos met logos?

Oh nee wat balen!! Nee in een neutrale doos. Hopelijk is jouw telefoon er ook snel!

Hij is er!!! Gelukkig nog in de namiddag bij de PostNL locatie aangekomen! 

 

Oh gelukkig! Bevalt hij goed? De camera is echt fantastisch hè? :) 


  • Deelnemer
  • November 15, 2020

Hij is binnen hoor! Iets na 10 uur kreeg ik een bericht dat ik hem kon ophalen bij het PostNL punt. Zojuist geïnstalleerd. Wat een fijn toestel! Voor iedereen hier: heel veel succes met het wachten en hopelijk hebben jullie je toestel ook allemaal snel binnen. Thanks KPN voor de snelle levering! 😃

Ahhh kei leuk! De mijne is vermist 😞, dus daar is een onderzoek voor opgestart. Kwam de telefoon in een neutrale doos of een kpn doos met logos?

Oh nee wat balen!! Nee in een neutrale doos. Hopelijk is jouw telefoon er ook snel!

Hij is er!!! Gelukkig nog in de namiddag bij de PostNL locatie aangekomen! 

 

Oh gelukkig! Bevalt hij goed? De camera is echt fantastisch hè? :) 

 De camera is geweldig! Echt super scherpe foto’s, ook met weinig licht. Het formaat moet ik nog even aan wennen. Ik kom van een iPhone XS af, dus zowel ontwerp als grootte is toch wel even anders haha.


  • Topper
  • November 15, 2020

Hij is binnen hoor! Iets na 10 uur kreeg ik een bericht dat ik hem kon ophalen bij het PostNL punt. Zojuist geïnstalleerd. Wat een fijn toestel! Voor iedereen hier: heel veel succes met het wachten en hopelijk hebben jullie je toestel ook allemaal snel binnen. Thanks KPN voor de snelle levering! 😃

Ahhh kei leuk! De mijne is vermist 😞, dus daar is een onderzoek voor opgestart. Kwam de telefoon in een neutrale doos of een kpn doos met logos?

Oh nee wat balen!! Nee in een neutrale doos. Hopelijk is jouw telefoon er ook snel!

Hij is er!!! Gelukkig nog in de namiddag bij de PostNL locatie aangekomen! 

 

Oh gelukkig! Bevalt hij goed? De camera is echt fantastisch hè? :) 

 De camera is geweldig! Echt super scherpe foto’s, ook met weinig licht. Het formaat moet ik nog even aan wennen. Ik kom van een iPhone XS af, dus zowel ontwerp als grootte is toch wel even anders haha.

Haha dat kan ik me voorstellen. Ik kwam van de xs max, dus dan is er amper verschil. Veel plezier ermee!


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 15, 2020

Aha okay, dat zou betekenen dat ik hem uiterlijk volgende week zondag binnen heb? 
Het is trouwens wel zo dat het moment dat ik het toestel bestelde er 2-3 weken stond. Dit heb ik gedurende deze 3 weken meerdere keren gecontroleerd en dit is pas de laatste week veranderd naar 3-4 weken. 

Welke heb jij besteld? Ik de Silver 128GB pro… op 23-10... 

De gouden 128GB pro op 25-10


  • Topper
  • November 15, 2020

Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? 


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 15, 2020

Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? 

Vanuit KPN naar mij verder niet. Vraag me vooral af of ik er vanuit mag gaan dat ik de Iphone uiterlijk eind deze week binnen heb.

Ik zal in deze discussie een update geven wanneer de telefoon binnen is.


  • Topper
  • November 15, 2020

Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? 

Vanuit KPN naar mij verder niet. Vraag me vooral af of ik er vanuit mag gaan dat ik de Iphone uiterlijk eind deze week binnen heb.

Ik zal in deze discussie een update geven wanneer de telefoon binnen is.

Ga ik dat ook doen! De Silver is ook 3-4 weken levertijd… dus eind van de week zou ik m ook moeten hebben… 🙏🏼


  • November 15, 2020

Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? 

Vanuit KPN naar mij verder niet. Vraag me vooral af of ik er vanuit mag gaan dat ik de Iphone uiterlijk eind deze week binnen heb.

Ik zal in deze discussie een update geven wanneer de telefoon binnen is.

Ga ik dat ook doen! De Silver is ook 3-4 weken levertijd… dus eind van de week zou ik m ook moeten hebben… 🙏🏼

Ik de pro Silver op 22-10 en mijn abo gaat 23-11 over, nou ook maar hopen dan het op tijd is 😄


  • Nieuwkomer
  • November 15, 2020

Hello,

I ordered a “Apple iPhone 12 5G 64GB, Blue” on 22 October 2020. Is it possible to have an idea when the product would be in stock .

Thank you

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@kpn is it possible to have some feedback or help about my order?

bedankt


Keeskorteweg
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

ik heb 3 weken geleden een nieuw abonnement afgesloten met een IPhone 12 pro silver. Na alles bevestigd te hebben kreeg ik het bericht dat de Iphone tijdelijk niet verkrijgbaar is. Niet super sjiek om dit achteraf te melden en niet handig als je oude telefoon defect is. Nu ontvang ik wekelijks het bericht dat het toestel nog steeds niet beschikbaar is. Is er een richting waarmee ik rekening kan houden?
hopelijk is er wat meer info beschikbaar dan alleen het niet op voorraad hebben van de Iphone 12.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Heb afgelopen vrijdag iphone mini 12 besteld 128GB. Staat nergens dat hij niet voorradig is. Opeens krijg ik een sms-update dat de mobiel er niet is. Wanneer is dit wel ? Hoe lang moet ik wachten? En waarom staat er niets op de site gemeld?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Lisanvankempen
Deelnemer

21-10 heb ik de Iphone 12 pro zilver besteld. Ik heb deze ook nogsteeds niet binnen. Wat is de verwachte levertijd ? Woensdag gaat de 4de week al in.. mijn laatste update was 24-10 “uw iphone 12 komt er bijna aan”  


  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Ik heb bijna een maand geleden mijn abonnement verlengd maar nog niks ontvangen. Ik zou graag willen weten hoe lang het nog moet duren anders kan ik hem beter elders aanschaffen.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Deelnemer
  • November 16, 2020

Goedendag allen..

Even een vraagje waar misschien iemand het antwoord op weet.

Ik ben afgelopen Vrijdag bezitter geworden van een iPhone 12 pro max. Toen ik de normaal gesealde doos met daarin het toestel door de bezorger overhandigd kreeg, was deze open (gemaakt) aan de zijkant. Dit zit normaliter echt stevig vast, getuige de flinke lijmrand. 

Mijn vraag is, heb ik alles wat er oorspronkelijk in is gestopt ook gekregen?

Inhoud: toestel (geseald), en wat papierwerk zoals contract en overzicht.

Wat ik verwacht had, en niet aantrof, was een kortingsbon/voucher voor €100,- op ipods.

De medewerker van KPN die destijds mijn bestelling opnam vertelde me dat bij ontvangst nieuw toestel een aanbieding bij kwam.

Dus, mis ik iets, of zie ik beren op de weg?

 

Hopelijk kan iemand me dit uitleggen, wat de inhoud van deze doos moet of moest zijn.

 

Dank, en met vriendelijke groet Geep.