Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37282 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 16, 2020

Hallo @Geepster de Apple AirPods moet je online regelen.

Daarvoor is deze link https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513

Deze actie geldt voor alle klanten die tussen 6 november en 22 november 2020 een iPhone 12 Mini of een iPhone 12 Pro Max aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement.


  • Deelnemer
  • November 16, 2020

Dank je wel!!

Het is dus maar even goed dat ik sowieso deze vraag even hier stelde, want tot nu ben ik op geen enkele andere manier hier op gewezen. 

Maar…. Kan mijn open doos hiermee iets te maken hebben? Zoals bijv het imei nummer of iets anders van gegevens wat er in de doos was te vinden?

Ik kan me namelijk goed voorstellen dat als ik dadelijk gegevens moet invullen, dat de website me verteld, "helaas, u heeft al….”

Een open doos, zeker zo'n stevige als waar het toestel in zat, geeft voor mij vraagtekens.

Sorry. 

In ieder geval dank voor je snelle reply!

Mvg, Geep.

 


  • Deelnemer
  • November 16, 2020

Hele kleine vraag nog, die korting, is dat van kracht op de airPods of ook de airPods pro? Moet een hele lijst invullen, voordat ik daar achter ga komen zie ik. Er staat wel boven, €100,- korting op Apple airPods ter waarde van… Maar ik ga graag voor de pro's, vandaar deze vraag.

 

Groet Geep.

 

Aaah, actievoorwaarden.. Solly.. Case closed!


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 16, 2020

.... Aaah, actievoorwaarden.. Solly.. Case closed!

Inderdaad: Deze actie geldt voor de AirPods met oplaadcase (EAN 190199098572) met de adviesverkoopprijs €179,00


  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Ik heb op 17-10 een pre-order geplaatst voor de iPhone 12 Pro Gold 128GB. Mijn status staat sindsdien nog steeds op ‘controleren’. We zijn nu bijna een maand verder en ik krijg alleen maar automatische mailtjes dat er geen voorraad is. Ik moet maar blijven wachten, want eerste besteld = eerste in huis. (?)

 

Waar blijft mijn telefoon? Ik krijg steeds meer spijt dat ik ben overgestapt naar KPN en hem bij jullie heb gehaald. Bij Apple zou ik hem al lang in handen hebben zonder al dat gezeik eromheen. Geef op z’n minst een indicatie en wees daar nou eens duidelijk in. Dat scheelt al een hoop en dan hoef ik ook niet elke dag naar mijn status te kijken.


  • Deelnemer
  • November 16, 2020

Net gebeld met de klantenservice. Ik wacht ook al inmiddels 4 week op mijn telefoon. Er werd gezegd een levertijd van  3-4 week. Dus zou ik hem normaal gesproken deze week moeten krijgen. Werd mij vertelt door de KPN medewerker dat ik vanaf nu nog 4 week moet wachten?? Vind dit echt belachelijk, ze gaan dit zeker iedere maand zeggen.. Twee maand wachten voor een telefoon vind ik absurd. Dan ben je er als een van de eersten bij en blijven ze maar zeggen is nog niet op voorraad. Hebben meerdere mensen dit gehoord? Ik vind het namelijk echt belachelijk.


  • Topper
  • November 16, 2020

KPN,

Ik ga er van uit dat jullie wel al nieuwe telefoons hebben besteld en dat er ergens wel informatie van de levertijd ligt? In de winkel kreeg ik ook al te horen dat zij niet persé wist hoe lang de levertijd zou zijn. In de eerste instantie verwachtte ik een paar dagen, maar dit gaat al aardig uitlopen zo. 

Ik heb aangegeven dat mijn telefoon bij mijn werk hoort en dan ik met spoed een nieuwe heb aangevraagd omdat mijn vorige telefoon defect is geraakt. Vervolgens wordt mijn nieuwe topic verplaatst naar dit verzamelhoopje en kunnen wij met zijn alle fluiten naar enige communicatie met jullie.


  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Net gebeld met de klantenservice. Ik wacht ook al inmiddels 4 week op mijn telefoon. Er werd gezegd een levertijd van  3-4 week. Dus zou ik hem normaal gesproken deze week moeten krijgen. Werd mij vertelt door de KPN medewerker dat ik vanaf nu nog 4 week moet wachten?? Vind dit echt belachelijk, ze gaan dit zeker iedere maand zeggen.. Twee maand wachten voor een telefoon vind ik absurd. Dan ben je er als een van de eersten bij en blijven ze maar zeggen is nog niet op voorraad. Hebben meerdere mensen dit gehoord? Ik vind het namelijk echt belachelijk.

Ik wacht ook vanaf 16oktober 🙂, meerdere berichten hier achter gelaten helaas geen reactie terug. Ik hoop alleen dat ze minstens 20nov mijn simkaart opsturen anders heb ik een probleem. 

Bellen heeft nooit zin bij KPN, elke medewerker heeft zijn eigen antwoord 🙂 en winkel stuurt je door naar de klantenservice. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De verwachte levertijden zijn voor iedereen hetzelfde @barzor, ik kan me goed voorstellen dat je hem snel nodig hebt maar we kunnen hierin geen voorrang verlenen. Helaas zijn we hierin ontzettend afhankelijk van de beperkte aantallen die Apple aanlevert.
Je hebt een mail ontvangen met een link naar je orderstatus. Zolang we nog niet precies weten wanneer je je toestel gaat krijgen krijg je daar elke week bericht over.


  • Deelnemer
  • November 16, 2020

[...] Geef op z’n minst een indicatie en wees daar nou eens duidelijk in. Dat scheelt al een hoop en dan hoef ik ook niet elke dag naar mijn status te kijken.

Je slaat de spijker op z'n kop; ik denk dat niemand het KPN kwalijk kan nemen dat er wereldwijd productieproblemen zijn met de iPhone 12 Pro, maar het gebrek aan nuttige communicatie stoort mij ook ondertussen dusdanig dat ik een volgende keer waarschijnlijk niet meer verleng maar overstap naar de concurrentie.

 

Ik wacht zelf ondertussen “pas” 3 weken (van de voorspelde 2-3 weken); maar als zelfs de mensen die hem op dag 1 besteld hebben hun telefoon nog niet in huis hebben vraag ik me bija af of het dit jaar überhaupt nog gaat lukken. ...dat zou natuurlijk jammer zijn, maar ik zou liever duidelijkheid hebben over dat het nog een paar weken langer gaat duren dan het “wie weet komt ie morgen”-spelletje dat KPN nu lijkt te spelen.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 16, 2020

Ik wacht ook vanaf 16oktober 🙂, meerdere berichten hier achter gelaten helaas geen reactie terug. Ik hoop alleen dat ze minstens 20nov mijn simkaart opsturen anders heb ik een probleem. 

Bellen heeft nooit zin bij KPN, elke medewerker heeft zijn eigen antwoord 🙂 en winkel stuurt je door naar de klantenservice. 

Hi @Acreed, ik behandel jouw vraag over de simkaart in je eigen topic!


  • Topper
  • November 16, 2020

De verwachte levertijden zijn voor iedereen hetzelfde @barzor, ik kan me goed voorstellen dat je hem snel nodig hebt maar we kunnen hierin geen voorrang verlenen. Helaas zijn we hierin ontzettend afhankelijk van de beperkte aantallen die Apple aanlevert.
Je hebt een mail ontvangen met een link naar je orderstatus. Zolang we nog niet precies weten wanneer je je toestel gaat krijgen krijg je daar elke week bericht over.

Snap ik, maar ik heb in de winkel al aangegeven dat ik met spoedig een nieuwe telefoon nodig heb. Dit is naar boven gekomen tijdens een algemeen gesprek. Waar ik over klaag is de manier van communicatie. Ik had in de winkel voordat wij de bestelling plaatsen geinformeerd mogen worden dat ik mogelijk 4 weken of god mag hoe lang ik op mijn telefoon kan wachten

of tenminste een subtiele waarschuwing


  • Topper
  • November 16, 2020

Net gebeld met de klantenservice. Ik wacht ook al inmiddels 4 week op mijn telefoon. Er werd gezegd een levertijd van  3-4 week. Dus zou ik hem normaal gesproken deze week moeten krijgen. Werd mij vertelt door de KPN medewerker dat ik vanaf nu nog 4 week moet wachten?? Vind dit echt belachelijk, ze gaan dit zeker iedere maand zeggen.. Twee maand wachten voor een telefoon vind ik absurd. Dan ben je er als een van de eersten bij en blijven ze maar zeggen is nog niet op voorraad. Hebben meerdere mensen dit gehoord? Ik vind het namelijk echt belachelijk.

Dus 8 weken in totaal??? @Kpn dit kan toch niet!!! 
Ik heb 4-5 weken zien staan… 3-4 weken… geen 7-8 weken!! Klopt dit wel? 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is zeker weten spijtig geweest @barzor, ik ben natuurlijk niet bij het gesprek geweest maar ik ben ook van mening dat mijn collega dat wel enigzins had moeten kunnen inschatten of. Sorry daarvoor!


  • Deelnemer
  • November 16, 2020

Net gebeld met de klantenservice. Ik wacht ook al inmiddels 4 week op mijn telefoon. Er werd gezegd een levertijd van  3-4 week. Dus zou ik hem normaal gesproken deze week moeten krijgen. Werd mij vertelt door de KPN medewerker dat ik vanaf nu nog 4 week moet wachten?? Vind dit echt belachelijk, ze gaan dit zeker iedere maand zeggen.. Twee maand wachten voor een telefoon vind ik absurd. Dan ben je er als een van de eersten bij en blijven ze maar zeggen is nog niet op voorraad. Hebben meerdere mensen dit gehoord? Ik vind het namelijk echt belachelijk.

Dus 8 weken in totaal??? @Kpn dit kan toch niet!!! 
Ik heb 4-5 weken zien staan… 3-4 weken… geen 7-8 weken!! Klopt dit wel? 

Heb dus net weer gebeld om te kijken of dit daadwerkelijk klopt en deze kpn medewerker zei vanaf morgen geld nog 3-4 week wachten. Ik vind het belachelijk dat het van 2-3 week naar 7-8 week verschoven word!! @Kpn graag uitleg hierover!! 


  • Topper
  • November 16, 2020

Net gebeld met de klantenservice. Ik wacht ook al inmiddels 4 week op mijn telefoon. Er werd gezegd een levertijd van  3-4 week. Dus zou ik hem normaal gesproken deze week moeten krijgen. Werd mij vertelt door de KPN medewerker dat ik vanaf nu nog 4 week moet wachten?? Vind dit echt belachelijk, ze gaan dit zeker iedere maand zeggen.. Twee maand wachten voor een telefoon vind ik absurd. Dan ben je er als een van de eersten bij en blijven ze maar zeggen is nog niet op voorraad. Hebben meerdere mensen dit gehoord? Ik vind het namelijk echt belachelijk.

Dus 8 weken in totaal??? @Kpn dit kan toch niet!!! 
Ik heb 4-5 weken zien staan… 3-4 weken… geen 7-8 weken!! Klopt dit wel? 

Heb dus net weer gebeld om te kijken of dit daadwerkelijk klopt en deze kpn medewerker zei vanaf morgen geld nog 3-4 week wachten. Ik vind het belachelijk dat het van 2-3 week naar 7-8 week verschoven word!! @Kpn graag uitleg hierover!! 

De Nederlandse wet heeft als regel dat je als webshophouder 30 dagen de tijd hebt om je product te leveren. Daarna heb je vast wel het recht om juridische stappen te nemen. Dat moet je maar bekijken hoe dat precies zit


  • Deelnemer
  • November 16, 2020

Ik ben inmiddels ook wel erg benieuwd hoe dit allemaal werkt en of het wel echt zo gaat dat de eerst volgende in de rij een telefoon krijgt.. Want; ik heb vorige week maandag 9/11 mijn abbo verlengt met een 12 Pro Max. Een vriend van mij heeft 13/11 exact hetzelfde gedaan met exact dezelfde telefoon (ook kwa geheugen en kleur) Nu heeft hij de telefoon vandaag binnen gekregen en ik wacht dus nog.. 


  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Heb op 24 oktober een iPhone 12 pro 256 blauw besteld. Dat ik daar 3-4 weken op moet wachten dat snap ik helemaal. Maar vandaag had ik een KPN medewerker aan de lijn voor een andere vraag en die vertelde dat ik mogelijk tot januari 2021 moet wachten. Is dit echt zo? Dan wil ik nl mijn bestelling annuleren @Kpn 

groetjes! 


  • Topper
  • November 16, 2020

Heb op 24 oktober een iPhone 12 pro 256 blauw besteld. Dat ik daar 3-4 weken op moet wachten dat snap ik helemaal. Maar vandaag had ik een KPN medewerker aan de lijn voor een andere vraag en die vertelde dat ik mogelijk tot januari 2021 moet wachten. Is dit echt zo? Dan wil ik nl mijn bestelling annuleren @Kpn 

groetjes! 

Dat denk ik zelf niet… iculture geeft aan dat Apple zelf de iPhones vanaf 28-11 weer voorradig hebben... https://www.iculture.nl/iphone/kopen/voorraad-iphone-levertijd/

Maar goed… waarom zou je voor meer onrust zorgen bij de klanten @Kpn ? Mogelijk wachten tot 2021? 
Waarop is dat gebaseerd? 
Horen jullie niet 1 lijn te trekken in communicatie naar je klanten toe? Of dit nu 2-3 weken of 3-4 weken is? 


Zo ondertussen alweer 3 weken verder… 

Nog steeds geen Iphone 12 Blue 64 GB. Ik wil onderhand wel weten of dat de iphone deze week nog komt of niet meer? :joy:

 

 


  • Deelnemer
  • November 17, 2020

Bij een van de concurrenten hebben ze tabellen per toesteltype met de verwachte levermomenten - zelfs nog uitgesplitst in of je voor 21 oktober besteld hebt of erna. Ervan uitgaande dat de levertijden bij KPN enigszins overeenkomen zouden de mensen die vroeg besteld hebben hun iPhone 12 Pro in de komende 1-2 weken kunnen verwachten en zou iedereen die na 21 oktober besteld heeft minstens nog tot december moeten wachten. Uiteraard is dit pure speculatie (wat zou het toch fijn zijn als KPN zelf met wat duidelijkere informatie kwam) maar tenzij je meteen op dag 1 besteld hebt zou ik geen levering verwachten voor begin december.


DiegoDVA99
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2020

Hallo,

ik heb mij afgelopen vrijdag aangemeld voor de airpodsactie met mijn iphone 12 pro max die ik heb binnen gekregen, echter heb ik daar nog niks over gehoord. Wanneer kan ik antwoord verwachten over deze actie?


  • Nieuwkomer
  • November 17, 2020

Hi, heeft iemand enig idee wanneer de iphone 12 pro weer wordt geleverd? Ik heb hem op 16 oktober al ge-pre orderd maar nog steeds niks….

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Melissa


  • Nieuwkomer
  • November 17, 2020

Duurt inderdaad schandalig lang. Ik wacht inmiddels ook al bijna 4 weken op mijn iphone 12 pro. Het meest frustrerende is dat ze ook geen inzicht geven wanneer ze wel kunnen leveren. Voordat ik bestelde gaven ze een levertijd van 2-3 weken aan.

Als ik dit had geweten had ik de iphone bij een andere provider besteld of in de winkel gehaald (waar ze overigens blijkbaar wel liggen).

svp duidelijkheid KPN!


  • Nieuwkomer
  • November 17, 2020

Duurt inderdaad schandalig lang. Ik wacht inmiddels ook al bijna 4 weken op mijn iphone 12 pro. Het meest frustrerende is dat ze ook geen inzicht geven wanneer ze wel kunnen leveren. Voordat ik bestelde gaven ze een levertijd van 2-3 weken aan.

Als ik dit had geweten had ik de iphone bij een andere provider besteld of in de winkel gehaald (waar ze overigens blijkbaar wel liggen).

svp duidelijkheid KPN!

Balen dat jij er ook last van hebt! Ja super vervelend inderdaad want ik had hem nou ook liever bij ergens anders besteld. Ik wou zelfs eigenlijk de iPhone 12 pro Max, maar omdat mijn oude telefoon zo slecht momenteel is en bijna niet te gebruiken dacht ik, doe de 12 pro wel want anders moet ik zolang wachten! Vervolgens heeft een vriend van mij ondertussen al de 12 pro Max binnen… balen!!