Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37282 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Nieuwkomer
  • November 17, 2020

Wanneer kan ik mijn iPhone 12 Pro Max verwachten?

Ik heb een pre order gedaan op 10-11-20.

In mijn netwerk zie ik al veel mensen met een 12 PRO MAX, Maar ik heb hem toch ook als 1 van de eerste besteld? 

 

Groetjes Tatjana,


  • Deelnemer
  • November 17, 2020

Drie weken verder en weer een melding dat hij nog steeds niet op voorraad is. De 27ste loopt mijn oude abonnement af. Ik mag hopen dat ik wel tijdig mijn nieuwe simkaart ontvang. 


Forum|alt.badge.img+2

Ik had mijn iPhone 12 Pro Pacific blue binnen 2 weken en inmiddels een halve week in gebruik. Blij mee. 


Atlasparket
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2020

Ik heb op 10-11-2020 de iphone 12 pro max besteld , nu wacht ik al precies een week op levering van de telefoon . Nu staat in de pagina waar ik kan zien hoe het met de status is , dat hij op controleren blijft staan terwijl ik wel een email van kpn heb ontvangen waar in staat gefeliciteerd, we gaan direct voor u aan de slag! Hoe lang kan ik nog op mijn nieuwe toestel wachten ? 
 

met vriendelijke groet


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 17, 2020

@Sander2001 Geen zorgen! Dat je abonnement afloopt, betekent niet dat je oude simkaart stopt met werken. Het verlopen van je abonnement betekent dat je een contractsvrij abonnement hebt. Dit kun je zo lang laten doorlopen als je zelf wilt. Je hoeft dus niet per se aan het eind van je contractsperiode een nieuwe abonnement af te sluiten. Hopelijk ontvang je spoedig een status-update. Ik kan me voorstellen dat je graag je nieuwe telefoon in ontvangst wilt nemen:blush:


  • Topper
  • November 18, 2020

Hoi allemaal,

Om iedereen weer een beetje hoop te geven, ik had mijn iPhone 12 pro, 128gb, graphite op 21-10-20 besteld en kreeg vandaag een bericht om een afspraak te maken voor bezorging. Dat wordt dus morgen.

Dus voor iedereen die nog wacht, er is hoop!! 😁


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 18, 2020

Dag KPN, 

Ik heb de iPhone 12 pro gold 128 gb inmiddels bijna 4 weken geleden besteld met de toenmalige levertijd 2-3 weken. Nu is mij een paar berichten geleden, in ditzelfde forum, verteld dat dit toch 3-4 weken van de release datum zou kunnen worden, prima. Vrijdag is het 4 weken van de release datum en nog steeds heb ik geen updates ontvangen sinds 28 oktober. Nu zie ik dat er momenteel bij de levertijd van de iPhone 12 pro gold 128 gb opnieuw 2-3 weken staat. Klopt dit dan wel?
Zoals misschien in de rest van de rest van deze berichten reeks wel duidelijk is, jullie klanten willen duidelijkheid. Het is prima dat jullie niet de snelste zijn met leveren maar communiceer dit van te voren, en nu. https://www.google.nl/amp/s/radar.avrotros.nl/amp/dit-zijn-je-rechten-als-een-bedrijf-je-online-bestelling-niet-kan-leveren/
Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten @Kpn? Deze vrijdag zoals mij een paar berichten geleden is verteld?

Met vriendelijke groet


  • Topper
  • November 18, 2020

Beste KPN,

Morgen wordt mijn tel. geleverd. Bij de bestelling heb ik een IBAN……..86 doorgegeven waar al onze gezamenlijke rekeningen worden betaald. Echter hebben wij (mijn vrouw en ik) beide een bankpas met een ander IBAN, toch is het een dezelfde rekening. In de mail die ik kreeg van KPN staat dat ik het bankpasje met IBAN……...86 moet klaarleggen. Maar daar hebben wij geen bankpas van, die bestaat niet.

Krijg ik hier morgen problemen mee met de koerier? 

Groet Matthieu


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 18, 2020

Beste KPN,

Morgen wordt mijn tel. geleverd. Bij de bestelling heb ik een IBAN……..86 doorgegeven waar al onze gezamenlijke rekeningen worden betaald. Echter hebben wij (mijn vrouw en ik) beide een bankpas met een ander IBAN, toch is het een dezelfde rekening. In de mail die ik kreeg van KPN staat dat ik het bankpasje met IBAN……...86 moet klaarleggen. Maar daar hebben wij geen bankpas van, die bestaat niet.

Krijg ik hier morgen problemen mee met de koerier? 

Groet Matthieu

Hi @Matthieu81, ik zie dat mijn collega Marcia deze vraag al beantwoord heeft in je eigen topic!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 18, 2020

Dag KPN, 

Ik heb de iPhone 12 pro gold 128 gb inmiddels bijna 4 weken geleden besteld met de toenmalige levertijd 2-3 weken. Nu is mij een paar berichten geleden, in ditzelfde forum, verteld dat dit toch 3-4 weken van de release datum zou kunnen worden, prima. Vrijdag is het 4 weken van de release datum en nog steeds heb ik geen updates ontvangen sinds 28 oktober. Nu zie ik dat er momenteel bij de levertijd van de iPhone 12 pro gold 128 gb opnieuw 2-3 weken staat. Klopt dit dan wel?
Zoals misschien in de rest van de rest van deze berichten reeks wel duidelijk is, jullie klanten willen duidelijkheid. Het is prima dat jullie niet de snelste zijn met leveren maar communiceer dit van te voren, en nu. https://www.google.nl/amp/s/radar.avrotros.nl/amp/dit-zijn-je-rechten-als-een-bedrijf-je-online-bestelling-niet-kan-leveren/
Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten @Kpn? Deze vrijdag zoals mij een paar berichten geleden is verteld?

Met vriendelijke groet

Ik snap dat dit heel erg frustrerend is Iris :slight_frown: Het antwoord op je vragen moet ik je echt verschuldigd blijven, meer dan dat er nu weer ‘2 tot 3 weken’ vermoedelijke levertijd staat bij jouw type toestel kan ik ook niet zien. Het is elk jaar opnieuw ellende met de levering van de nieuwste iPhones omdat we simpelweg niet genoeg toestellen geleverd krijgen vanuit Apple. We krijgen mondjesmaat nieuwe voorraad binnen (en de andere providers ook, het wordt verdeeld) maar weten nooit hoeveel van welk type/welke kleur. Hopelijk ontvang je alsnog deze week bericht over de levering en kan je hem snel in ontvangst nemen!


  • Topper
  • November 19, 2020

Hoi allemaal,

Om iedereen weer een beetje hoop te geven, ik had mijn iPhone 12 pro, 128gb, graphite op 21-10-20 besteld en kreeg vandaag een bericht om een afspraak te maken voor bezorging. Dat wordt dus morgen.

Dus voor iedereen die nog wacht, er is hoop!! 😁

 

Hebben nog meer mensen een bericht gehad? Ik heb zelf de Iphone pro zilver 128gb besteld op 20 okt en helaas nog niks vernomen of hij deze week wel/niet komt.


  • Nieuwkomer
  • November 19, 2020

Hoi allemaal,

Om iedereen weer een beetje hoop te geven, ik had mijn iPhone 12 pro, 128gb, graphite op 21-10-20 besteld en kreeg vandaag een bericht om een afspraak te maken voor bezorging. Dat wordt dus morgen.

Dus voor iedereen die nog wacht, er is hoop!! 😁

Lekker dan, heb precies dezelfde besteld op 20-10-20, en nog niks gehoord. Dus tot zover: als eerste besteld = als eerste in huis. En dat wanneer je al jaren klant bent bij KPN. 


  • Deelnemer
  • November 19, 2020

Intussen zou de telefoon vandaag eindelijk geleverd worden. De koerier belt mij om me te attenderen dat ik nog een bedrag moet pinnen. Dat is gek, want dat heb ik bij de bestelling meer dan 3 weken geleden al voldaan. Ik heb contact opgenomen met KPN voor uitleg en ze zijn het aan het uitzoeken. Wat is er met jullie aan de hand KPN? Het duurt zo allemaal veel te lang. Echt slecht


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 19, 2020

@Sander2001 Helaas een bekend probleem je leest het hier veel.

Enige wat je kan doen is betalen nogmaals anders gaat toestel retour en kan je opnieuw bestellen 

Het geld komt daarna retour lees je hier overal 

 

@Maja_ Is dit nu niet iets wat met spoed opgepakt moet worden niet iedereen heeft dubbel dat bedrag klaar staan natuurlijk 🤔

En weer opnieuw in de rij wil ook niemand

 


  • Deelnemer
  • November 19, 2020

De bezorger heeft mijn telefoon weer meegenomen. Ik mag hopen dat KPN mij niet de bestelling opnieuw laat doen en dat ze dit vandaag nog in orde maken.


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 19, 2020

@Sander2001 Ben bang dat je order nu is geannuleerd 😞 

Dat is wat je hier leest wat er dan gebeurt.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@MW2020 Ik kan me voorstellen dat je met smart op jouw iPhone zit te wachten! De verwachte levertijd van de iPhone 12 Pro 128GB Silver is 3 tot 4 weken. We doen ons best om 'm je zo snel mogelijk toe te sturen. Je ontvangt een mailtje zo gauw het toestel jouw kant op komt. Via de orderstatuspagina kan je zelf ook online de status van je bestelling in de gaten houden :relaxed:

@Sander2001 Dat is wel gek inderdaad. Als je jouw forumprofiel invult en ons hier een seintje geeft wanneer je dit hebt gedaan, dan kijken we graag even met je mee.


  • Topper
  • November 19, 2020

@MW2020 Ik kan me voorstellen dat je met smart op jouw iPhone zit te wachten! De verwachte levertijd van de iPhone 12 Pro 128GB Silver is 3 tot 4 weken. We doen ons best om 'm je zo snel mogelijk toe te sturen. Je ontvangt een mailtje zo gauw het toestel jouw kant op komt. Via de orderstatuspagina kan je zelf ook online de status van je bestelling in de gaten houden :relaxed:

@Sander2001 Dat is wel gek inderdaad. Als je jouw forumprofiel invult en ons hier een seintje geeft wanneer je dit hebt gedaan, dan kijken we graag even met je mee.

 

@Alexandra geldt de 3 tot 4 weken vanaf moment release datum (23 okt) of vanaf nu? Als het vanaf release datum is, hoor ik hem morgen/zaterdag te ontvangen.


  • Deelnemer
  • November 19, 2020

@MW2020 Ik kan me voorstellen dat je met smart op jouw iPhone zit te wachten! De verwachte levertijd van de iPhone 12 Pro 128GB Silver is 3 tot 4 weken. We doen ons best om 'm je zo snel mogelijk toe te sturen. Je ontvangt een mailtje zo gauw het toestel jouw kant op komt. Via de orderstatuspagina kan je zelf ook online de status van je bestelling in de gaten houden :relaxed:

@Sander2001 Dat is wel gek inderdaad. Als je jouw forumprofiel invult en ons hier een seintje geeft wanneer je dit hebt gedaan, dan kijken we graag even met je mee.

Ik heb het een en ander ingevuld


Forum|alt.badge.img+2

Dag KPN, 

Ik heb de iPhone 12 pro gold 128 gb inmiddels bijna 4 weken geleden besteld met de toenmalige levertijd 2-3 weken. Nu is mij een paar berichten geleden, in ditzelfde forum, verteld dat dit toch 3-4 weken van de release datum zou kunnen worden, prima. Vrijdag is het 4 weken van de release datum en nog steeds heb ik geen updates ontvangen sinds 28 oktober. Nu zie ik dat er momenteel bij de levertijd van de iPhone 12 pro gold 128 gb opnieuw 2-3 weken staat. Klopt dit dan wel?
Zoals misschien in de rest van de rest van deze berichten reeks wel duidelijk is, jullie klanten willen duidelijkheid. Het is prima dat jullie niet de snelste zijn met leveren maar communiceer dit van te voren, en nu. https://www.google.nl/amp/s/radar.avrotros.nl/amp/dit-zijn-je-rechten-als-een-bedrijf-je-online-bestelling-niet-kan-leveren/
Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten @Kpn? Deze vrijdag zoals mij een paar berichten geleden is verteld?

Met vriendelijke groet

Stelletje kleine kinderen. Volgens mij zijn er belangrijkere zaken. 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

 @MW2020 Het geldt vanaf dit moment. We zijn afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple krijgen, maar het is een schatting. Dus als het toestel er eerder is, ontvang je 'm natuurlijk eerder, dat gebeurt zo snel mogelijk.

@Sander2001 Dankjewel, ik lees intussen ook dat de koerier langs geweest is, maar dat je het toestel niet aangenomen hebt. Klopt dat? Als het toestel retour gegaan is, moet het opnieuw besteld worden. In dat geval raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice, om dit zo snel mogelijk in orde te maken en op te lossen. Als het anders zit, horen we het graag van je.


  • Deelnemer
  • November 19, 2020

 @MW2020 Het geldt vanaf dit moment. We zijn afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple krijgen, maar het is een schatting. Dus als het toestel er eerder is, ontvang je 'm natuurlijk eerder, dat gebeurt zo snel mogelijk.

@Sander2001 Dankjewel, ik lees intussen ook dat de koerier langs geweest is, maar dat je het toestel niet aangenomen hebt. Klopt dat? Als het toestel retour gegaan is, moet het opnieuw besteld worden. In dat geval raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice, om dit zo snel mogelijk in orde te maken en op te lossen. Als het anders zit, horen we het graag van je

De koerier belde met deze boodschap. Ik zei tegen hem dat ik dit bedrag al betaald heb en niet van plan was dit nog een keer te doen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice die het zou gaan inkijken. Ik mag hopen dat KPN met een betere oplossing komt dan “opnieuw bestellen” . Ik heb dusver niets meer vernomen. 

 


  • Nieuwkomer
  • November 19, 2020

Hoi allemaal,

Om iedereen weer een beetje hoop te geven, ik had mijn iPhone 12 pro, 128gb, graphite op 21-10-20 besteld en kreeg vandaag een bericht om een afspraak te maken voor bezorging. Dat wordt dus morgen.

Dus voor iedereen die nog wacht, er is hoop!! 😁

Hi Matthieu? Fijn dat jij bericht hebt gehad en hopelijk binnen is. Ik heb hetzelfde model 21-10 om 00.01 besteld, alleen bij mij nog geen bericht dat hij mijn kant op komt. 
 

Iemand die later dan 21 oktober de telefoon heeft besteld en hem al bonen heeft. Betwijfel de ‘als eerste besteld, als eerste in huis’ van KPN. 


  • Nieuwkomer
  • November 19, 2020

Hoi allemaal,

Om iedereen weer een beetje hoop te geven, ik had mijn iPhone 12 pro, 128gb, graphite op 21-10-20 besteld en kreeg vandaag een bericht om een afspraak te maken voor bezorging. Dat wordt dus morgen.

Dus voor iedereen die nog wacht, er is hoop!! 😁

Hi Matthieu? Fijn dat jij bericht hebt gehad en hopelijk binnen is. Ik heb hetzelfde model 21-10 om 00.01 besteld, alleen bij mij nog geen bericht dat hij mijn kant op komt. 
 

Iemand die later dan 21 oktober de telefoon heeft besteld en hem al bonen heeft. Betwijfel de ‘als eerste besteld, als eerste in huis’ van KPN. 

Dat klopt inderdaad niet. Ik heb de bestelling 20-20 geplaatst. Nog altijd niks binnen. 


  • Deelnemer
  • November 20, 2020

De bestelling is inderdaad geannuleerd. Nog geen oplossing aangeboden door KPN service. Ik zal weer moeten bellen.