Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37282 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Deelnemer
  • November 20, 2020

De bestelling is inderdaad geannuleerd. Nog geen oplossing aangeboden door KPN service. Ik zal weer moeten bellen. 

Ze kunnen niets anders doen dan mij de bestelling opnieuw laten plaatsen. Ik word hierbij gewoon weer achter aan de rij geplaatst. De medewerker heeft ook geen enkel begrip voor de situatie en kunnen niets meer betekenen. KPN laat hier zien hoe slecht hun probleemoplossend vermogen is. Want een wanprestatie. Ongekend slecht.


  • Deelnemer
  • November 20, 2020

De bestelling is inderdaad geannuleerd. Nog geen oplossing aangeboden door KPN service. Ik zal weer moeten bellen. 

Ze kunnen niets anders doen dan mij de bestelling opnieuw laten plaatsen. Ik word hierbij gewoon weer achter aan de rij geplaatst. De medewerker heeft ook geen enkel begrip voor de situatie en kunnen niets meer betekenen. KPN laat hier zien hoe slecht hun probleemoplossend vermogen is. Want een wanprestatie. Ongekend slecht.

Daarbij is de airpods actie nu ook door mijn neus geboord en ook geen oplossing voor geboden. 


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 20, 2020

@Sander2001 Daarom zei ik ook enige wat je kon doen was nogmaals betalen en dan later geld terug krijgen.
Dat is dus echt het enige wat op dit moment werkt dat lees je al lange tijd hier op het forum

Het is een heel bekend probleem en ik snap daadwerkelijk niet waarom het nog steeds niet opgelost is.


  • Topper
  • November 20, 2020

De bestelling is inderdaad geannuleerd. Nog geen oplossing aangeboden door KPN service. Ik zal weer moeten bellen. 

Ze kunnen niets anders doen dan mij de bestelling opnieuw laten plaatsen. Ik word hierbij gewoon weer achter aan de rij geplaatst. De medewerker heeft ook geen enkel begrip voor de situatie en kunnen niets meer betekenen. KPN laat hier zien hoe slecht hun probleemoplossend vermogen is. Want een wanprestatie. Ongekend slecht.

Daarbij is de airpods actie nu ook door mijn neus geboord en ook geen oplossing voor geboden. 

Je mag mijn ‘voucher’ wel hebben als ik de telefoon krijg… ik heb zelf de AirPods pro al… maar goed… ik wacht al sinds 23-10… maar kan me voorstellen dat je giga baalt als daar de koerier staat met je iPhone en vraagt nog eens ff 1000 te betalen!!! 

 


  • Nieuwkomer
  • November 20, 2020

@Cheesebird yes! Goed dat je ons erop attendeert. Ik zie dat eergisteren een mail is gestuurd door mijn collega naar precies de juiste afdeling binnen KPN. Zij hebben momenteel een voorraad van een dag of drie en ik ga er dan ook vanuit dat jouw verzoek vandaag of morgen opgepakt wordt. In de regel staat het geld dan binnen 5 werkdagen weer op je rekening! Mijn excuses dat het zo lang moet duren!


Ik heb nóg steeds niks gehoord noch het geld teruggekregen. Ik word er zo langzamerhand wel echt chagrijnig van. Het gaat niet om een paar tientjes maar om €624!!! Waar is dat geld gebleven? Krijg ik het überhaupt nog wel terug? Houd mij in ieder geval gewoon even op de hoogte, is dat nou zo moeilijk? Ik kan me inleven in de beschikbaarheid van de iPhones en ik vertrouw erop dat ik hem ooit mag ontvangen. Maar ik wil gewoon dat geld terug, het is inmiddels bijna drie weken geleden. Ik heb echt het gevoel dat ik aan een lijntje word gehouden. Kom op zeg


  • Topper
  • November 20, 2020

Waarom moet je uberhaubt de koerier betalen? De dame in de winkel zei tegen mij dat het gewoon per factuur gaat. 


  • Deelnemer
  • November 20, 2020

Ik ben HE-LE-MAAL klaar met KPN.

Op 18-10-2020 de iPhone 12 pro gold 128gb besteld. Na een aantal mailtjes te hebben ontvangen waarin werd gezegd dat deze “tijdelijk vertraagd” was, heb ik vandaag na 5!!! weken opnieuw (4e keer al) gebeld naar KPN klantenservice. 

De eerste keer werd mij verteld dat mij bestelling wel bestond, maar mijn order niet. (ter info: ik heb al een betaling van bijna €600 gedaan). Ik zou binnen 5 werkdagen een telefoontje van hun ontvangen… Nou nooit gebeurt. 

Ook op Twitter nog gevraagd aan de klantenservice wat er mis is gegaan, meneer/mevrouw vertelde mij dat er niks mis is gegaan en dat mijn telefoon gewoon komt.

13-11-2020 nogmaals gebeld met de vraag waarom ze geen contact hebben opgenomen en waar mijn iPhone blijft. Deze mevrouw zei wederom dat ze mijn order nergens kon vinden. Ook zij zag dat ik wél had betaald. Zij had óók een melding gemaakt dat ik binnen 5 werkdagen teruggebeld zou worden.

Nou… je raad het al, vandaag 20-10-2020 niet terug gebeld. Ik heb zelf maar wéér gebeld en 30 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk geholpen. Weer mijn verhaal uitgelegd en dit keer was ik best boos. Ze konden nergens mijn order vinden. 

Eindstand werd er verteld dat IK bij de bank mijn geld moest terug halen en dat ze uiterlijk maandag mij contacteren. Ik de bank gebeld en het verhaal uitgelegd. Word er door de bank gezegd dat juist KPN dit moet gaan regelen. Nou mijn boosheid-level kon niet hoger!!!

Vervolgens wéér KPN gebeld. Deze mevrouw die vertelde mij dat ze mijn geld binnen een paar dagen terug zouden storten en ik opnieuw de iPhone moest bestellen. Nou dat ging er bij mij niet lekker in. Eerst zijn de mijn gereserveerde iPhone kwijt, en dan moet ik achteraan in de rij wachten op een toestel. Ze heeft mij proberen door te verbinden met een andere afdeling maar die namen klantgesprekken niet aan. 

Nou ik toch maar die iPhone opnieuw bestellen, anders ben ik nog langer aan het wachten. Na 30 minuten alles ingevuld te hebben met mevrouw aan de telefoon, wordt er gezegd dat ik geen order kan plaatsen omdat mijn vorige order nog bestaat… TERWIJL DIE NIET BESTAAT?!?!?!

Ik kan dus géén nieuwe telefoon bestellen, ik moet wachten tot mijn geld ooit een keer terug gestort word en word van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik zou aanstaande maandag terug gebeld worden… ik ben benieuwd of ik weer zelf mag bellen.
Als dat niet gebeurt mogen ze die iPhone lekker in hun reet steken en kom ik nooit meer terug bij KPN!

Als ik iemand hier een tip mag geven die net zo lang wacht, bellen en heb je woordje klaar!!!
Een gewaarschuwd mens staat voor twee.


Erwin van KPN
Moderator

@Cheesebird yes! Goed dat je ons erop attendeert. Ik zie dat eergisteren een mail is gestuurd door mijn collega naar precies de juiste afdeling binnen KPN. Zij hebben momenteel een voorraad van een dag of drie en ik ga er dan ook vanuit dat jouw verzoek vandaag of morgen opgepakt wordt. In de regel staat het geld dan binnen 5 werkdagen weer op je rekening! Mijn excuses dat het zo lang moet duren!


Ik heb nóg steeds niks gehoord noch het geld teruggekregen. Ik word er zo langzamerhand wel echt chagrijnig van. Het gaat niet om een paar tientjes maar om €624!!! Waar is dat geld gebleven? Krijg ik het überhaupt nog wel terug? Houd mij in ieder geval gewoon even op de hoogte, is dat nou zo moeilijk? Ik kan me inleven in de beschikbaarheid van de iPhones en ik vertrouw erop dat ik hem ooit mag ontvangen. Maar ik wil gewoon dat geld terug, het is inmiddels bijna drie weken geleden. Ik heb echt het gevoel dat ik aan een lijntje word gehouden. Kom op zeg

Ik zal een mail sturen naar diezelfde afdeling. Vermoedelijk is het proces al gestart en krijg je in de loop van volgende week je geld terug maar ik ga het sowieso voor je navragen.


Erwin van KPN
Moderator

@Badgalrick : Wat een narigheid. Dit is allemaal wel erg slordig en onduidelijk.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag meekijken.


  • Deelnemer
  • November 21, 2020

@Badgalrick : Wat een narigheid. Dit is allemaal wel erg slordig en onduidelijk.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag meekijken.

Heb alles aangevuld voor zover het kon. 


  • Helper
  • November 21, 2020

Is er al iets bekend dat er weer uitgeleverd gaat worden van de iPhone 12 pro


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 21, 2020

@Badgalrick : Wat een narigheid. Dit is allemaal wel erg slordig en onduidelijk.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag meekijken.

Heb alles aangevuld voor zover het kon. 

Bedankt, ik wil jouw situatie graag voorleggen aan een specialist, zou je daarvoor het ordernummer (begint denk ik met SISH) en je volledige IBAN willen noteren in het opmerkingsveld van je mobiel? Dan kan je betaling worden opgezocht en terugbetaald en dan is dat stukje in ieder geval in orde!


  • Topper
  • November 21, 2020

Ik heb vanmorgen weer contact gehad met KPN (via de chat) over mijn order van 20 okt van de iPhone 12 Pro, zilver 128GB. 
Helaas had ze de spijtige mededeling dat er iets niet goed is gegaan. Wat precies, kon ze niet zien en daarom is er een bericht gestuurd naar een aparte afdeling. Deze werken maandag pas weer en ik hoor dinsdag meer over het hoe en waarom er iets mis is gegaan.
Dus mocht je ook al lange tijd wachten… neem even contact op en vraag specifiek of ze naar je order willen kijken. Want ik heb al meerdere malen de afgelopen weken contact met de chat gehad en niemand heeft mij dit eerder kunnen vertellen, terwijl ze al kan zien dat er eind okt al iets fout is gegaan. Dus neem contact op via telefoon of chat is mijn advies als je al 4 weken wacht!


BBanaan
Helper
  • Helper
  • November 22, 2020

Ik heb nu een Samsung S9 en wil via abonnement verlengen overstappen naar IPhone 12. Mijn vraag is: Kunnen ze in de KPN winkel de contacten, foto's e.d overzetten van Samsung naar Iphone?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 22, 2020

Hi @BBanaan! Ja, mijn collega's helpen je graag met het overzetten van de gegevens, maar wanneer het druk is, hebben we hier niet altijd tijd voor. Daarnaast vrees ik dat in tijden van COVID, dit soort handelingen zoveel mogelijk vermeden worden. Het hangt dus af van de situatie. 


BBanaan
Helper
  • Helper
  • November 22, 2020

Bedankt voor uw antwoord. Ik wil het overzetten laten doen in de KPN XL Winkel in Barendrecht. Kunt u nagaan bij de winkel of het vanwege Covid-19 mogelijk is. Ik kan de winkel niet bellen.


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 22, 2020

@BBanaan Whatsapp is lastig hou daar rekening mee dat je dat niet mee kan nemen 

Hier staan staan wat tips misschien?

https://www.iphoned.nl/tips/whatsapp-overzetten-android-naar-iphone/?amp


  • Nieuwkomer
  • November 22, 2020

Hoi KPN, 

ik heb afgelopen zaterdag (21-11) mijn abonnement bij jullie verlengd met een nieuw toestel, de iphone 12. In de winkel hadden jullie niet de blauwe kleur beschikbaar, maar uw medewerker vertelde mij dat deze online wel beschikbaar was. Als ik de iphone op die dag meteen bestelde, zou die maandag al geleverd worden. Nu kreeg ik vandaag een bericht van jullie dat de iphone online ook niet op voorraad is. Ik heb de telefoon niet meteen nodig, maar het zou fijn zijn als er een schatting gemaakt kan worden wanneer die weer bij jullie binnenkomt. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Daniël

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


josua1983
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 23, 2020

Is deze aanbieding nog geldig? Er wordt namelijk nog wel mee geadverteerd, maar de datum van 8 november is al verstreken.

 

 


  • Topper
  • November 23, 2020

Op 23 oktober mijn Pro Gold al besteld, maar het is wel erg stil…. 
Heb ook al even geen update meer gehad van KPN, klantenservice gebeld, maar die weten ook helemaal niks. Ik heb zo langzamerhand zo'n spijt dat ik ben overgestapt. 

 

Is er überhaupt iemand die al een Iphone 12 Pro Gold heeft ontvangen??

 

 


  • Topper
  • November 23, 2020

Op 23 oktober mijn Pro Gold al besteld, maar het is wel erg stil…. 
Heb ook al even geen update meer gehad van KPN, klantenservice gebeld, maar die weten ook helemaal niks. Ik heb zo langzamerhand zo'n spijt dat ik ben overgestapt. 

 

Is er überhaupt iemand die al een Iphone 12 Pro Gold heeft ontvangen??

 

 

21-10 besteld, maar ik heb nog niks. Wel elke week een update 😉 


  • Topper
  • November 23, 2020

Op 23 oktober mijn Pro Gold al besteld, maar het is wel erg stil…. 
Heb ook al even geen update meer gehad van KPN, klantenservice gebeld, maar die weten ook helemaal niks. Ik heb zo langzamerhand zo'n spijt dat ik ben overgestapt. 

 

Is er überhaupt iemand die al een Iphone 12 Pro Gold heeft ontvangen??

 

 

21-10 besteld, maar ik heb nog niks. Wel elke week een update 😉 

 

Ik ben benieuwd, hoop toch ook gauw te lezen dat mensen hun telefoon ontvangen, dat geeft anderen ook hoop… als jij 'm krijgt, zal het voor mij ook niet lang meer duren :)


  • Nieuwkomer
  • November 23, 2020

Hi,

is er al wat meer bekend over de levertijd van de IPhone 12 pro Max 128gb? Want toen ik het toestel bestelde zeiden ze dat die op voorraad is en achteraf bleek dit toch niet waar. En ik zie bijvoorbeeld bij belsimpel dat zij de toestellen wel kunnen leveren. Dus hoe zit dit? Groetjes Liz. 


  • Nieuwkomer
  • November 23, 2020

Beste,

enige indacatie voor de iphone 12 pro? Ik heb hem gepreorderd in oktober en na 6!! Weken nog steeds gewn updatw of telefoon gezien.

 

Rob


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 23, 2020

Bedankt voor uw antwoord. Ik wil het overzetten laten doen in de KPN XL Winkel in Barendrecht. Kunt u nagaan bij de winkel of het vanwege Covid-19 mogelijk is. Ik kan de winkel niet bellen.

Helaas is het vanuit de Coronamaatregelen in de KPN winkels op dit moment nog niet weer mogelijk om dit soort dingen daar te laten uitvoeren, @BBanaan.

Apple heeft een handige instructie voor overstappen vanaf Android, ik verwacht dat het daarmee zou moeten lukken. Wat betreft foto's kun je die voor de zekerheid ook online nog ergens opslaan (cloudopslag zoals Dropbox, Google Drive), of downloaden op een computer. Mocht er dan iets misgaan ben je de foto's in ieder geval niet kwijt.

 

Foto: Airpods actie iPhone 12 en 12 Pro t/m 8 november

Is deze aanbieding nog geldig? Er wordt namelijk nog wel mee geadverteerd, maar de datum van 8 november is al verstreken.

 

Welke telefoon heb je hier geselecteerd, @josua1983? Want deze specifieke actie loopt inderdaad niet meer. Maar we hebben nu vanaf vandaag tot en met de 27e dezelfde actie (€100 korting op AirPods) op de iPhone 12, 12 Mini, 12 Pro, 12 Pro Max en de iPhone SE (2020) bij afsluiten van een nieuw abonnement, Dus als je een van deze toestellen selecteert hoor je de nieuwe uitvouwbanner te zien. Wellicht was die eerder vanmorgen nog niet aangepast.

 

 

Op 23 oktober mijn Pro Gold al besteld, maar het is wel erg stil…. 
Heb ook al even geen update meer gehad van KPN, klantenservice gebeld, maar die weten ook helemaal niks. Ik heb zo langzamerhand zo'n spijt dat ik ben overgestapt. 

Je krijgt in principe elke week een update per mail, Setje.

 

is er al wat meer bekend over de levertijd van de IPhone 12 pro Max 128gb? Want toen ik het toestel bestelde zeiden ze dat die op voorraad is en achteraf bleek dit toch niet waar. En ik zie bijvoorbeeld bij belsimpel dat zij de toestellen wel kunnen leveren. Dus hoe zit dit? Groetjes Liz. 

Zie de veelgestelde vragen in het startbericht, Liz. Je krijgt verder per mail updates van ons. En ook een mail zodra het toestel verzonden is.