Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

• October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37282 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

Paul2020
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2020

Op 23 oktober mijn Pro Gold al besteld, maar het is wel erg stil…. 
Heb ook al even geen update meer gehad van KPN, klantenservice gebeld, maar die weten ook helemaal niks. Ik heb zo langzamerhand zo'n spijt dat ik ben overgestapt. 

Is er überhaupt iemand die al een Iphone 12 Pro Gold heeft ontvangen??

21-10 besteld, maar ik heb nog niks. Wel elke week een update 😉 

Ik ben benieuwd, hoop toch ook gauw te lezen dat mensen hun telefoon ontvangen, dat geeft anderen ook hoop… als jij 'm krijgt, zal het voor mij ook niet lang meer duren :)

21 oktober iPhone Pro Gold 128GB besteld en wordt morgen verzonden. Duurt de jouwe vast niet lang meer 😉 

Oh dat is nou bijzonder, ik heb exact dezelfde telefoon op 18 oktober besteld, 0 updates sinds 28 oktober. Heb hier net 3 kwartier met de klantenservice van KPN gebeld en het enige wat mij verteld kon worden is “het kan nog 2-3 weken duren”. Er is gecontroleerd of mijn order goed in het systeem staat wat wel zo bleek te zijn.

Eerste besteld eerste in huis? Sure.
@Kpn wat gaat hier fout en hoe gaan jullie dit oplossen? 

Om hierop terug te komen, ik ben vandaag terug gebeld door KPN door een hele vriendelijke en professionele man. Deze heeft mij verzekerd dat dit absoluut niet de bedoeling is en ze wel gewoon netjes de lijst af werken. Wel weer te horen gekregen dat het inderdaad nog 3 weken kan duren voordat mijn telefoon geleverd gaat worden. 

1 november besteld. Dat is bijna 4 weken. Zojuist gebeld met service en nog steeds niks te vertellen.  Wel dat er wat uitgeleverd word maar dat ik al bijna 4 weken wacht lijkt niet uit te maken. 

• Topper
  • November 25, 2020
Mediamarkt heeft de Iphone 64GB Blauw inmiddels weer op voorraad. Vandaag heb ik ook een mailtje van jullie gekregen dat het bij jullie niet zo is. Kunnen jullie mij anders 909 euro geven zodat ik langs de Mediamarkt kan gaan?

• Deelnemer
  • November 25, 2020

Net een sms’je ontvangen dat morgen mijn IPhone 12 Pro Max morgen geleverd wordt! Besteld op 9/11. 

• Deelnemer
  • November 25, 2020

Net een sms’je ontvangen dat morgen mijn IPhone 12 Pro Max morgen geleverd wordt! Besteld op 9/11. 

Netjes

Welke kleur en welke grootte(hoeveel opslag)

• Deelnemer
  • November 25, 2020

In week 4 is het eindelijk zo ver, zojuist controleerde ik mijn status en ik zag dat mijn toestel op voorraad is en wordt verzonden (nog geen bericht ontvangen)

Ik had op 30 oktober een iPhone 12 Pro 128 GB Pacific besteld, toen ik ‘m bestelde stond een verwachte levertijd van 2-3 weken. In week 4 is het dus echter zo ver. Succes iedereen nog met wachten! 

• Deelnemer
  • November 26, 2020

Netjes

Welke kleur en welke grootte(hoeveel opslag)

De 128gb in Graphite! 

• Deelnemer
  • November 26, 2020

Goedemorgen,

Ik heb precies 2 weken geleden een bestelling gedaan voor de iPhone 12 pro max. Nu is de geschatte levertijd 2 weken.  Ook in de winkel vertelde de medewerkers dat de kans echt nihil is dat dit 2 weken duurt.

Toch krijg ik de 22e een mail dat hij wederom niet op voorraad is.  Ik had vorige week nog contact met de klantenservice  en die vertelt dat ze genoeg voorraad hebben voor de pre orders.

Volgens mij zitten er meerdere medewerkers bij KPN niet op 1 lijn. Erg verveel voor de klant maar ook voor KPN.

Is het mogelijk om te laten weten wanneer mijn telefoon binnen komt?  Zo niet zou ik graag willen weten hoe ik mijn bestelling kan annuleren.

Mvg Marco

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• November 26, 2020

• Deelnemer
  • November 26, 2020

Daarvoor zul je eerst de telefoon moeten ontvangen als ik mezelf niet vergis.

• Topper
  • November 26, 2020

Op 23 oktober mijn Pro Gold al besteld, maar het is wel erg stil…. 
Heb ook al even geen update meer gehad van KPN, klantenservice gebeld, maar die weten ook helemaal niks. Ik heb zo langzamerhand zo'n spijt dat ik ben overgestapt. 

Is er überhaupt iemand die al een Iphone 12 Pro Gold heeft ontvangen??

21-10 besteld, maar ik heb nog niks. Wel elke week een update 😉 

Ik ben benieuwd, hoop toch ook gauw te lezen dat mensen hun telefoon ontvangen, dat geeft anderen ook hoop… als jij 'm krijgt, zal het voor mij ook niet lang meer duren :)

21 oktober iPhone Pro Gold 128GB besteld en wordt morgen verzonden. Duurt de jouwe vast niet lang meer 😉 

Oh dat is nou bijzonder, ik heb exact dezelfde telefoon op 18 oktober besteld, 0 updates sinds 28 oktober. Heb hier net 3 kwartier met de klantenservice van KPN gebeld en het enige wat mij verteld kon worden is “het kan nog 2-3 weken duren”. Er is gecontroleerd of mijn order goed in het systeem staat wat wel zo bleek te zijn.

Eerste besteld eerste in huis? Sure.
@Kpn wat gaat hier fout en hoe gaan jullie dit oplossen? 

Om hierop terug te komen, ik ben vandaag terug gebeld door KPN door een hele vriendelijke en professionele man. Deze heeft mij verzekerd dat dit absoluut niet de bedoeling is en ze wel gewoon netjes de lijst af werken. Wel weer te horen gekregen dat het inderdaad nog 3 weken kan duren voordat mijn telefoon geleverd gaat worden. 

1 november besteld. Dat is bijna 4 weken. Zojuist gebeld met service en nog steeds niks te vertellen.  Wel dat er wat uitgeleverd word maar dat ik al bijna 4 weken wacht lijkt niet uit te maken. 

Ik heb op 23/10 besteld Pro 128gb , al een paar keer gebeld, maar ze weten het gewoon echt niet.
Vanochtend weer een mail gehad dat er een tekort is bla bla en dat ze zo snel mogelijk proberen te leveren. Ondertussen is de omzetting van mijn abo naar KPN ook al 3x uitgesteld…
Kan helaas niets anders doen dan wachten.

Wel leuk om te lezen wanneer mensen besteld hebben en wel geleverd krijgen. Volgens mij is de gold vooral vertraagd…. Mocht ik positief bericht krijgen dan zal ik het ook delen...

• Deelnemer
  • November 26, 2020

25 oktober 12 pro 128 gold besteld nog helemaal niets gehoord… terwijl media markt op dit moment gewoon online en in de winkel op voorraad is… hoe kan dit dan KPN?? Wacht al bijna 5 weken 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

25 oktober 12 pro 128 gold besteld nog helemaal niets gehoord… terwijl media markt op dit moment gewoon online en in de winkel op voorraad is… hoe kan dit dan KPN?? Wacht al bijna 5 weken 

Ik neem aan dat je wel een bevestiging van je bestelling gekregen hebt? We zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple ontvangen, je ontvangt je toestel zo snel mogelijk. Je ontvangt een mail zo gauw ‘ie naar jou onderweg is. Zie ook de veelgestelde vragen bovenin dit topic.

• Deelnemer
  • November 26, 2020

Klopt wel een bevestiging

• Deelnemer
  • November 26, 2020

Hier net de mijn bestelling status gecheckt en deze staat nu op stap 2, de telefoon is op voorraad en word klaargemaakt voor verzending

iPhone 12 pro max 128GB pacific blue en op 19/11 verlengt

• Nieuwkomer
  • November 26, 2020

Op 5 november de Iphone 12 Pro besteld. Ik ontvang al 3 weken dat deze nog niet geleverd kan worden. Kan iemand aangeven wat de status is? Of de levertijd?

• November 26, 2020

Hallo @JE71 , volgens de zakelijke webshop van KPN is er geen leveringsgarantie vanuit de leveranciers, KPN zelf verwacht een levertijd van 3 à 4 weken.

• Nieuwkomer
  • November 26, 2020

vanaf het moment van bestellen?

• November 26, 2020

vanaf het moment van bestellen?

Ik neem aan van wel, maar dat moet je aan KPN vragen. 

• Deelnemer
  • November 26, 2020

Hier net de mijn bestelling status gecheckt en deze staat nu op stap 2, de telefoon is op voorraad en word klaargemaakt voor verzending

iPhone 12 pro max 128GB pacific blue en op 19/11 verlengt

En is zojuist verstuurd

• Nieuwkomer
  • November 26, 2020

Iphone pro 12 max  gold op 6 november om 1405 besteld. Deze omdat het dan niet lukte met het contract overname moeten annuleren. Mijn contract staat dus nog op mijn moeders naam. Na 4 keer te horen via de mail dat het niet lukte, naar de winkel gegaan. Daar hebben zij mij ook niet kunnen helpen. Gehoord dat het niet aan mij lag en dat ik maar de klantenservice moest bellen voor een oplossing. Ook daar konden ze mij niet helpen. Uiteindelijk het maar opgegeven en de Iphone 12 pro max gold op de 19e opnieuw besteld. Voor niks geannuleerd. Er werd ook nog gezegd dat de levertijd een week is. Nou niet dus.

• Deelnemer
  • November 26, 2020

Iphone pro 12 max  gold op 6 november om 1405 besteld. Deze omdat het dan niet lukte met het contract overname moeten annuleren. Mijn contract staat dus nog op mijn moeders naam. Na 4 keer te horen via de mail dat het niet lukte, naar de winkel gegaan. Daar hebben zij mij ook niet kunnen helpen. Gehoord dat het niet aan mij lag en dat ik maar de klantenservice moest bellen voor een oplossing. Ook daar konden ze mij niet helpen. Uiteindelijk het maar opgegeven en de Iphone 12 pro max gold op de 19e opnieuw besteld. Voor niks geannuleerd. Er werd ook nog gezegd dat de levertijd een week is. Nou niet dus.

In de winkel werd mij ook vertelt dat de levertijd echt niet langer dan 2 weken zou zijn.  Precies twee weken geleden bestelt.  Vandaag gebeld en ze geven aan dat het nog eens 2 weken kan duren. Erg transparant... 

^ Iphone 12 pro max.

Ik zou niks aannemen wat ze beloven qua levertijden. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 26, 2020

@JE71, ik heb je topic verplaatst naar dit verzameltopic. Neem het startbericht even door voor alle info rondom bestellen en levering. 

In het algemeen, ook voor andere recente reageerders in dit topic: wij weten niet van te voren precies wat we geleverd krijgen aan types toestellen. Daardoor kunnen we niet altijd een sluitende prognose geven over wanneer je telefoon geleverd wordt. Als we wel informatie hebben krijg je een e-mail. Als het toestel verzonden wordt krijg je opnieuw een e-mail met ook track en trace. Tevens kun je de bestelling volgen via de online bestelomgeving (login met bestelnummer en postcode).

• Nieuwkomer
  • November 26, 2020

Beste KPN,

graag zou ik willen weten per wanneer de iPhone 12 pro wel op voorraad is. Ik heb het volledige bedrag al betaald maar behalve dat mij verteld is dat hij niet op voorraad is er verder niets verteld. Ik krijg een bericht wanneer hij er wel is, maar ik zou graag weten wanneer ik hem ongeveer kan verwachten en/of dat ik hem misschien beter in een winkel kan komen ophalen.

ik hoor het graag!

• Topper
  • November 27, 2020

11 November de iPhone 12 blue 64gb besteld. Komt vandaag binnen. 2 weken is niet verschrikkelijk. Maar betere communicatie is wel gewenst.
Niet iedereen is op de hoogte van wanneer er meer vraag dan aanbod is. Dus wanneer er klanten bij jullie in de winkel staan moeten jullie bij voorbaat daar ook niet van uit gaan vind ik

• Deelnemer
  • November 27, 2020

19 November de 12 Pro Max 128GB Graphite besteld. Medewerker aan de telefoon zei dat het toestel op voorraad was, wat ik vreemd vond met zo veel wachtenden. Echter bleek er uit de orderbevestiging dat er geen voorraad was.

Uiteindelijk wordt het toestel de 28e bezorgd. Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie!