Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

19 November de 12 Pro Max 128GB Graphite besteld. Medewerker aan de telefoon zei dat het toestel op voorraad was, wat ik vreemd vond met zo veel wachtenden. Echter bleek er uit de orderbevestiging dat er geen voorraad was.

Uiteindelijk wordt het toestel de 28e bezorgd. Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie!


Zelfde verhaal hier, medewerker zei dat die op voorraad was maar niks was minder waar, heb op 19 november besteld en is nu net afgeleverd (27-11-2020 om 14:08) door POSTNL

Iphone 12 pro max pacific blue 128GB

 

Levertijd stond op 1 week tijdens bestellen 


Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...


Wie heeft er ook de Iphone 12 pro max gold 256GB besteld? Die toevallig nog aan het wachten is?  Zag op een ander forum dat er een medewerker heeft gereageerd en dat deze Iphone pro max een levertijd heeft van +/- 1 week. Inmiddels is deze levertijd met mijn bestel datum al voorbij 🙃


Goedenavond,

 

ik had mijn nieuwe iphone 12 pro 4 weken geleden besteld en er stond dat de levertijd 2-3 weken was. Deze 3 weken zijn nu allang al natuurlijk voorbij en opgegeven moment stond in de webshop dat als je een nieuwe telefoon zou bestellen het 3-4 weken zou duren. Nu is dit weer terug naar 2-3 weken dus vraag ik mij af of mijn bestelling wel goed is gegaan. Ik krijg elke week mailtjes dat de telefoon nogsteeds niet op voorraad is maar ik heb ook geen factuur betaald, of moet die pas betaald worden nadat de telefoon is geleverd?

mvg,

A

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik heb dit ook, 

al een maand geleden mijn iphone 12 pro gold besteld. 
krijg elke keer mailtjes dat hij er niet is… vind het verbazingwekkend lang duren, en personeel bij KPN heeft mij verzekerd dat hij voor 1 dec binnen is. 
 

Het is maandag 1 dec, en heb nog steeds niks gehoord. 
 

hele slechte service. 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander  topic


Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...

Ik heb 20-10 de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld. Dinsdag gebeld en het kon nog 2/3 weken duren. Wacht intussen ook al bijna 6 weken.. 


Op 29 oktober de iPhone 12 pro 256gb graphite besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Meer mensen met dezelfde bestelling?


Op 29 oktober de iPhone 12 pro 256gb graphite besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Meer mensen met dezelfde bestelling?

Niet de 256, maar de 128gb heb ik besteld op 9-11 en tot op heden alleen wekelijks een mailtje met de info dat ie nog niet op voorraad is


Ik vind het niet normaal dat je als klant bij KPN niet op de hoogte word gehouden als bij een probleem zoals dit, jullie moeten klanten eerlijk kunnen vertellen wanneer zei hun product kunnen verwachten. 
 

aangezien er al mensen wachten sinds 16 OKTOBER zal ik vast en zeker een van de gedupeerden zijn die mijn Iphone 12 pro pas zeker in februari zal verwachten. Maar ik moet wel een aanbetaling doen van 627€ per december? Wel een aanbetaling maar geen toestel? Jullie zijn belachelijk 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander  topic


Ik ga maar eens overstappen 


Iphone pro 12 max  gold op 6 november om 1405 besteld. Deze omdat het dan niet lukte met het contract overname moeten annuleren. Mijn contract staat dus nog op mijn moeders naam. Na 4 keer te horen via de mail dat het niet lukte, naar de winkel gegaan. Daar hebben zij mij ook niet kunnen helpen. Gehoord dat het niet aan mij lag en dat ik maar de klantenservice moest bellen voor een oplossing. Ook daar konden ze mij niet helpen. Uiteindelijk het maar opgegeven en de Iphone 12 pro max gold op de 19e opnieuw besteld. Voor niks geannuleerd. Er werd ook nog gezegd dat de levertijd een week is. Nou niet dus.

In de winkel werd mij ook vertelt dat de levertijd echt niet langer dan 2 weken zou zijn.  Precies twee weken geleden bestelt.  Vandaag gebeld en ze geven aan dat het nog eens 2 weken kan duren. Erg transparant... 

^ Iphone 12 pro max.

Ik zou niks aannemen wat ze beloven qua levertijden. 

Pff wat vervelend.. Dan ga je van die twee weken uit worden het er 4. Jammer dat er dingen worden gezegd die niet waar zijn. Welke Iphone 12 pro max heb je besteld?

 

 


Hier hetzelfde verhaal. 
iphone 12 pro op 1 november besteld. Iedere keer wordt er aangegeven dat ze die en die datum op voorraad zijn maar wacht nu ook al 4 weken... 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik heb 2 weken geleden(op vrijdag) de iphone 12 pro met abonnement bij jullie besteld. En in de winkel zeiden ze dat de telefoon na het weekend binnen was. Maar nog steeds niets binnen. Ik vind het jammer dat ze dit in de tegen mij zeggen en vervolgens niet nakomen. Hebben jullie enig idee wanneer ik hem binnen zou krijgen?

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic, zie veelgestelde vragen in het startbericht


Op 29 oktober de iPhone 12 pro 256gb graphite besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Meer mensen met dezelfde bestelling?

Niet de 256, maar de 128gb heb ik besteld op 9-11 en tot op heden alleen wekelijks een mailtje met de info dat ie nog niet op voorraad is

Na alllllllll dat lange wachten heb ik zojuist een melding gekregen dat mijn telefoon verzonden gaat worden. Succes voor de mensen die nog wachten.


Iphone pro 12 max  gold op 6 november om 1405 besteld. Deze omdat het dan niet lukte met het contract overname moeten annuleren. Mijn contract staat dus nog op mijn moeders naam. Na 4 keer te horen via de mail dat het niet lukte, naar de winkel gegaan. Daar hebben zij mij ook niet kunnen helpen. Gehoord dat het niet aan mij lag en dat ik maar de klantenservice moest bellen voor een oplossing. Ook daar konden ze mij niet helpen. Uiteindelijk het maar opgegeven en de Iphone 12 pro max gold op de 19e opnieuw besteld. Voor niks geannuleerd. Er werd ook nog gezegd dat de levertijd een week is. Nou niet dus.

In de winkel werd mij ook vertelt dat de levertijd echt niet langer dan 2 weken zou zijn.  Precies twee weken geleden bestelt.  Vandaag gebeld en ze geven aan dat het nog eens 2 weken kan duren. Erg transparant... 

^ Iphone 12 pro max.

Ik zou niks aannemen wat ze beloven qua levertijden. 

Pff wat vervelend.. Dan ga je van die twee weken uit worden het er 4. Jammer dat er dingen worden gezegd die niet waar zijn. Welke Iphone 12 pro max heb je besteld?

 

 

Erg vervelend, heb de Iphone 12 pro max 128 gb in hr zwart.   Vind t jammer dat de transparantie 0 is. En iedere medewerker wat anders zegt.  Zet je wel aan het denken de volgende keer dat je kunt verlengen. Maar het gras zou niet groener zijn bij een ander.


Ik heb 2 weken geleden(op vrijdag) de iphone 12 pro met abonnement bij jullie besteld. En in de winkel zeiden ze dat de telefoon na het weekend binnen was. Maar nog steeds niets binnen. Ik vind het jammer dat ze dit in de tegen mij zeggen en vervolgens niet nakomen. Hebben jullie enig idee wanneer ik hem binnen zou krijgen?

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic, zie veelgestelde vragen in het startbericht

Heb het zelfde verhaal. Andere telefoon maar ze kunnen nergens antwoord op geven.  Het is een kwestie van wachten.


Nu breekt mijn klomp :joy:

2 weken geleden was het in de winkel "je zult hem waarschijnlijk volgende week al hebben en anders sowieso de week erop"  toen bevestigt door de klantenservice dat er genoeg voorraad is voor alle pre orders dus dat het berichtje van "geen voorraad" fout is.

 

Vervolgens krijg Ik 2 weken later te horen dat er geen voorraad is, en de kans aanwezig is dat ik nog eens 2 weken moet wachten.   

Valt niet goed te praten dit. Vooral niet bij 1 van de duurste providers.  Was altijd positief over jullie...

 

^Iphone 12 pro max 128gb zwart


Ik heb op 3 november de iphone 12 pro besteld met (toen) een levertijd van 2-3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Er staat al 4 weken: Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite tijdelijk niet op voorraad.
 

Dus een update hoe het ervoor staat of hoe lang de verwachte levertijd nog is zou fijn zijn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Ik heb op 3 november de iphone 12 pro besteld met (toen) een levertijd van 2-3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Er staat al 4 weken: Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite tijdelijk niet op voorraad.
 

Dus een update hoe het ervoor staat of hoe lang de verwachte levertijd nog is zou fijn zijn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Bij mij werd 9-11 ook een levertijd van 2-3 weken aangegeven voor hetzelfde toestel. Zal voor mij dan wel nog langer duren dan voor jou. Hoor graag als die van jou verzonden wordt...


Nieuwe IPhone XR in bestelling, maar de kleur is niet voorradig. Kan ik de kleur van de IPhone dan wijzigen? 


Mij werd in de winkel 2weken geleden ook gezegd dat ik de IPhone 12 pro Max binnen 1 a 2 weken binnen MOET krijgen . 
En dat ik op de hoogte gehouden zou worden qua levering nu is mijn laatste bericht van kpn een week geleden 🤔vandaag is de 2 wk voorbij en nog steeds geen mobiel en ook geen excuus bericht van KPN dat het vertraagd is of zo . 


Ik heb op 3 november de iphone 12 pro besteld met (toen) een levertijd van 2-3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Er staat al 4 weken: Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite tijdelijk niet op voorraad.
 

Dus een update hoe het ervoor staat of hoe lang de verwachte levertijd nog is zou fijn zijn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Bij mij werd 9-11 ook een levertijd van 2-3 weken aangegeven voor hetzelfde toestel. Zal voor mij dan wel nog langer duren dan voor jou. Hoor graag als die van jou verzonden wordt...

Ik heb deze iphone op 28-10 besteld. Nog steeds niks binnen alleen de status dat hij niet op voorraad is. Morgen gaat er weer een maand in van mijn oude abonnement. Erg jammer en teleurstellend.


Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...

Ik heb 20-10 de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld. Dinsdag gebeld en het kon nog 2/3 weken duren. Wacht intussen ook al bijna 6 weken.. 

Hier zelfde! 23-10 besteld en ook nog niets! 


Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...

Ik heb 20-10 de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld. Dinsdag gebeld en het kon nog 2/3 weken duren. Wacht intussen ook al bijna 6 weken.. 

Hier zelfde! 23-10 besteld en ook nog niets! Ook de zilver 128 GB 


KPN,

Momenteel geven jullie voor de iPhone 12 pro 128gb een levertijd van 2-3 weken aan. Hoe kan dit als er mensen al meer dan een maand wachten en nog steeds geen telefoon binnen hebben? Of wordt er verwacht dat deze week iedereen zijn of haar telefoon geleverd krijgt? 


Reageer