Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Deelnemer
  • November 27, 2020

19 November de 12 Pro Max 128GB Graphite besteld. Medewerker aan de telefoon zei dat het toestel op voorraad was, wat ik vreemd vond met zo veel wachtenden. Echter bleek er uit de orderbevestiging dat er geen voorraad was.

Uiteindelijk wordt het toestel de 28e bezorgd. Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie!


Zelfde verhaal hier, medewerker zei dat die op voorraad was maar niks was minder waar, heb op 19 november besteld en is nu net afgeleverd (27-11-2020 om 14:08) door POSTNL

Iphone 12 pro max pacific blue 128GB

 

Levertijd stond op 1 week tijdens bestellen 


  • Deelnemer
  • November 27, 2020

Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...


  • Nieuwkomer
  • November 27, 2020

Wie heeft er ook de Iphone 12 pro max gold 256GB besteld? Die toevallig nog aan het wachten is?  Zag op een ander forum dat er een medewerker heeft gereageerd en dat deze Iphone pro max een levertijd heeft van +/- 1 week. Inmiddels is deze levertijd met mijn bestel datum al voorbij 🙃


  • Nieuwkomer
  • November 28, 2020

Goedenavond,

 

ik had mijn nieuwe iphone 12 pro 4 weken geleden besteld en er stond dat de levertijd 2-3 weken was. Deze 3 weken zijn nu allang al natuurlijk voorbij en opgegeven moment stond in de webshop dat als je een nieuwe telefoon zou bestellen het 3-4 weken zou duren. Nu is dit weer terug naar 2-3 weken dus vraag ik mij af of mijn bestelling wel goed is gegaan. Ik krijg elke week mailtjes dat de telefoon nogsteeds niet op voorraad is maar ik heb ook geen factuur betaald, of moet die pas betaald worden nadat de telefoon is geleverd?

mvg,

A

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Nieuwkomer
  • November 28, 2020

Ik heb dit ook, 

al een maand geleden mijn iphone 12 pro gold besteld. 
krijg elke keer mailtjes dat hij er niet is… vind het verbazingwekkend lang duren, en personeel bij KPN heeft mij verzekerd dat hij voor 1 dec binnen is. 
 

Het is maandag 1 dec, en heb nog steeds niks gehoord. 
 

hele slechte service. 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander  topic


Lisanvankempen
Deelnemer

Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...

Ik heb 20-10 de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld. Dinsdag gebeld en het kon nog 2/3 weken duren. Wacht intussen ook al bijna 6 weken.. 


Leorrr
Nieuwkomer
  • November 28, 2020

Op 29 oktober de iPhone 12 pro 256gb graphite besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Meer mensen met dezelfde bestelling?


  • Topper
  • November 28, 2020

Op 29 oktober de iPhone 12 pro 256gb graphite besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Meer mensen met dezelfde bestelling?

Niet de 256, maar de 128gb heb ik besteld op 9-11 en tot op heden alleen wekelijks een mailtje met de info dat ie nog niet op voorraad is


  • Nieuwkomer
  • November 28, 2020

Ik vind het niet normaal dat je als klant bij KPN niet op de hoogte word gehouden als bij een probleem zoals dit, jullie moeten klanten eerlijk kunnen vertellen wanneer zei hun product kunnen verwachten. 
 

aangezien er al mensen wachten sinds 16 OKTOBER zal ik vast en zeker een van de gedupeerden zijn die mijn Iphone 12 pro pas zeker in februari zal verwachten. Maar ik moet wel een aanbetaling doen van 627€ per december? Wel een aanbetaling maar geen toestel? Jullie zijn belachelijk 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander  topic


  • Nieuwkomer
  • November 28, 2020

Ik ga maar eens overstappen 


  • Nieuwkomer
  • November 29, 2020

Iphone pro 12 max  gold op 6 november om 1405 besteld. Deze omdat het dan niet lukte met het contract overname moeten annuleren. Mijn contract staat dus nog op mijn moeders naam. Na 4 keer te horen via de mail dat het niet lukte, naar de winkel gegaan. Daar hebben zij mij ook niet kunnen helpen. Gehoord dat het niet aan mij lag en dat ik maar de klantenservice moest bellen voor een oplossing. Ook daar konden ze mij niet helpen. Uiteindelijk het maar opgegeven en de Iphone 12 pro max gold op de 19e opnieuw besteld. Voor niks geannuleerd. Er werd ook nog gezegd dat de levertijd een week is. Nou niet dus.

In de winkel werd mij ook vertelt dat de levertijd echt niet langer dan 2 weken zou zijn.  Precies twee weken geleden bestelt.  Vandaag gebeld en ze geven aan dat het nog eens 2 weken kan duren. Erg transparant... 

^ Iphone 12 pro max.

Ik zou niks aannemen wat ze beloven qua levertijden. 

Pff wat vervelend.. Dan ga je van die twee weken uit worden het er 4. Jammer dat er dingen worden gezegd die niet waar zijn. Welke Iphone 12 pro max heb je besteld?

 

 


Maytb
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2020

Hier hetzelfde verhaal. 
iphone 12 pro op 1 november besteld. Iedere keer wordt er aangegeven dat ze die en die datum op voorraad zijn maar wacht nu ook al 4 weken... 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


sanderopkpn
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Ik heb 2 weken geleden(op vrijdag) de iphone 12 pro met abonnement bij jullie besteld. En in de winkel zeiden ze dat de telefoon na het weekend binnen was. Maar nog steeds niets binnen. Ik vind het jammer dat ze dit in de tegen mij zeggen en vervolgens niet nakomen. Hebben jullie enig idee wanneer ik hem binnen zou krijgen?

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic, zie veelgestelde vragen in het startbericht


Leorrr
Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Op 29 oktober de iPhone 12 pro 256gb graphite besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Meer mensen met dezelfde bestelling?

Niet de 256, maar de 128gb heb ik besteld op 9-11 en tot op heden alleen wekelijks een mailtje met de info dat ie nog niet op voorraad is

Na alllllllll dat lange wachten heb ik zojuist een melding gekregen dat mijn telefoon verzonden gaat worden. Succes voor de mensen die nog wachten.


  • Deelnemer
  • November 30, 2020

Iphone pro 12 max  gold op 6 november om 1405 besteld. Deze omdat het dan niet lukte met het contract overname moeten annuleren. Mijn contract staat dus nog op mijn moeders naam. Na 4 keer te horen via de mail dat het niet lukte, naar de winkel gegaan. Daar hebben zij mij ook niet kunnen helpen. Gehoord dat het niet aan mij lag en dat ik maar de klantenservice moest bellen voor een oplossing. Ook daar konden ze mij niet helpen. Uiteindelijk het maar opgegeven en de Iphone 12 pro max gold op de 19e opnieuw besteld. Voor niks geannuleerd. Er werd ook nog gezegd dat de levertijd een week is. Nou niet dus.

In de winkel werd mij ook vertelt dat de levertijd echt niet langer dan 2 weken zou zijn.  Precies twee weken geleden bestelt.  Vandaag gebeld en ze geven aan dat het nog eens 2 weken kan duren. Erg transparant... 

^ Iphone 12 pro max.

Ik zou niks aannemen wat ze beloven qua levertijden. 

Pff wat vervelend.. Dan ga je van die twee weken uit worden het er 4. Jammer dat er dingen worden gezegd die niet waar zijn. Welke Iphone 12 pro max heb je besteld?

 

 

Erg vervelend, heb de Iphone 12 pro max 128 gb in hr zwart.   Vind t jammer dat de transparantie 0 is. En iedere medewerker wat anders zegt.  Zet je wel aan het denken de volgende keer dat je kunt verlengen. Maar het gras zou niet groener zijn bij een ander.


  • Deelnemer
  • November 30, 2020

Ik heb 2 weken geleden(op vrijdag) de iphone 12 pro met abonnement bij jullie besteld. En in de winkel zeiden ze dat de telefoon na het weekend binnen was. Maar nog steeds niets binnen. Ik vind het jammer dat ze dit in de tegen mij zeggen en vervolgens niet nakomen. Hebben jullie enig idee wanneer ik hem binnen zou krijgen?

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic, zie veelgestelde vragen in het startbericht

Heb het zelfde verhaal. Andere telefoon maar ze kunnen nergens antwoord op geven.  Het is een kwestie van wachten.


  • Deelnemer
  • November 30, 2020

Nu breekt mijn klomp :joy:

2 weken geleden was het in de winkel "je zult hem waarschijnlijk volgende week al hebben en anders sowieso de week erop"  toen bevestigt door de klantenservice dat er genoeg voorraad is voor alle pre orders dus dat het berichtje van "geen voorraad" fout is.

 

Vervolgens krijg Ik 2 weken later te horen dat er geen voorraad is, en de kans aanwezig is dat ik nog eens 2 weken moet wachten.   

Valt niet goed te praten dit. Vooral niet bij 1 van de duurste providers.  Was altijd positief over jullie...

 

^Iphone 12 pro max 128gb zwart


  • Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Ik heb op 3 november de iphone 12 pro besteld met (toen) een levertijd van 2-3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Er staat al 4 weken: Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite tijdelijk niet op voorraad.
 

Dus een update hoe het ervoor staat of hoe lang de verwachte levertijd nog is zou fijn zijn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


  • Topper
  • November 30, 2020

Ik heb op 3 november de iphone 12 pro besteld met (toen) een levertijd van 2-3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Er staat al 4 weken: Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite tijdelijk niet op voorraad.
 

Dus een update hoe het ervoor staat of hoe lang de verwachte levertijd nog is zou fijn zijn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Bij mij werd 9-11 ook een levertijd van 2-3 weken aangegeven voor hetzelfde toestel. Zal voor mij dan wel nog langer duren dan voor jou. Hoor graag als die van jou verzonden wordt...


corfu18
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Nieuwe IPhone XR in bestelling, maar de kleur is niet voorradig. Kan ik de kleur van de IPhone dan wijzigen? 


  • Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Mij werd in de winkel 2weken geleden ook gezegd dat ik de IPhone 12 pro Max binnen 1 a 2 weken binnen MOET krijgen . 
En dat ik op de hoogte gehouden zou worden qua levering nu is mijn laatste bericht van kpn een week geleden 🤔vandaag is de 2 wk voorbij en nog steeds geen mobiel en ook geen excuus bericht van KPN dat het vertraagd is of zo . 


  • Deelnemer
  • November 30, 2020

Ik heb op 3 november de iphone 12 pro besteld met (toen) een levertijd van 2-3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Er staat al 4 weken: Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite tijdelijk niet op voorraad.
 

Dus een update hoe het ervoor staat of hoe lang de verwachte levertijd nog is zou fijn zijn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Bij mij werd 9-11 ook een levertijd van 2-3 weken aangegeven voor hetzelfde toestel. Zal voor mij dan wel nog langer duren dan voor jou. Hoor graag als die van jou verzonden wordt...

Ik heb deze iphone op 28-10 besteld. Nog steeds niks binnen alleen de status dat hij niet op voorraad is. Morgen gaat er weer een maand in van mijn oude abonnement. Erg jammer en teleurstellend.


  • Topper
  • December 1, 2020

Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...

Ik heb 20-10 de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld. Dinsdag gebeld en het kon nog 2/3 weken duren. Wacht intussen ook al bijna 6 weken.. 

Hier zelfde! 23-10 besteld en ook nog niets! 


  • Topper
  • December 1, 2020

Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...

Ik heb 20-10 de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld. Dinsdag gebeld en het kon nog 2/3 weken duren. Wacht intussen ook al bijna 6 weken.. 

Hier zelfde! 23-10 besteld en ook nog niets! Ook de zilver 128 GB 


  • Topper
  • December 1, 2020

KPN,

Momenteel geven jullie voor de iPhone 12 pro 128gb een levertijd van 2-3 weken aan. Hoe kan dit als er mensen al meer dan een maand wachten en nog steeds geen telefoon binnen hebben? Of wordt er verwacht dat deze week iedereen zijn of haar telefoon geleverd krijgt?