Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Voor de meerdere mensen die al vrij lang wachten op hun Iphone 12 pro ik kreeg vandaag een melding dat mijn iphone op voorraad is! Ik heb de iphone 12 pro 128 gb goud op 22 oktober bestelt. 

Iedereen nog succes met het wachten. 


Kpn, hoe ver zijn jullie met het leveren van de iPhone 12 pro 128 gb graphite? 28-10 besteld en morgen dus een maand geleden maar nog steeds geen telefoon. Wacht al ruim 4 weken. Zou graag willen weten of er nog mensen voor mij op hun iphone wachten en of ik nu nog eens 2 weken moet wachten of er een keer geleverd gaat worden...

Ik heb 20-10 de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld. Dinsdag gebeld en het kon nog 2/3 weken duren. Wacht intussen ook al bijna 6 weken.. 

Hier zelfde! 23-10 besteld en ook nog niets! Ook de zilver 128 GB 

 

Ik heb inderdaad ook de IPhone Pro 12 zilver 128 gb besteld, volgens mij moeten vooral de mensen die zilver hebben besteld nog wachten (ik heb op 20 okt besteld en ook nog niks ontvangen)


Voor de meerdere mensen die al vrij lang wachten op hun Iphone 12 pro ik kreeg vandaag een melding dat mijn iphone op voorraad is! Ik heb de iphone 12 pro 128 gb goud op 22 oktober bestelt. 

Iedereen nog succes met het wachten. 

 

Dat is goed nieuws, ik heb zelf zilver besteld (ook de 12 pro 128 gb), al op 20 oktober, Maar ik moet nog even wachten ben ik bang.


Op 29 oktober de iPhone 12 pro 256gb graphite besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Meer mensen met dezelfde bestelling?

Ja ik heb deze op 3 november besteld 🙂 Ook nog niet ontvangen. 


Hallo, ik heb op 6 november de iPhone 12 mini besteld. Wanneer wordt deze geleverd?

*admin: samengevoegd met verzameltopic

 


Hallo KPN,

Op 23-10-2020 heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij een Iphone 12 Pro Gold 128 GB besteld.
Op zich zou ik het wel fijn vinden deze nog voor de kerstvakantie te ontvangen, kunnen jullie aangeven wat de actuele levertijden zijn en hoe lang ik nog moet wachten?
Alvast bedankt!


Hallo KPN,

Op 23-10-2020 heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij een Iphone 12 Pro Gold 128 GB besteld.
Op zich zou ik het wel fijn vinden deze nog voor de kerstvakantie te ontvangen, kunnen jullie aangeven wat de actuele levertijden zijn en hoe lang ik nog moet wachten?
Alvast bedankt!

De apple store geeft aan dat als je nu besteld, je er 21-23 december eentje kan verwachten.

Mijn vermoeden is dat de leveringen naar KPN niet veel anders zullen zijn dan die datum.

 


Zelf een iPhone 12 Pro besteld, dus was aan het zoeken naar de levertijden
Ik kwam deze twee lijstjes tegen.
Succes met wachten allemaal :wink:

Levertijden iPhone 12 Pro per provider
Nieuwe lijstje: Laatst bijgewerkt op 1 december om 15:00 uur
De rest van de toestellen staan hier is tevens ook de bron: Levertijd iPhone 12 per provider

 

Gemiddelde levertijden

 


Hallo KPN,

Op 23-10-2020 heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij een Iphone 12 Pro Gold 128 GB besteld.
Op zich zou ik het wel fijn vinden deze nog voor de kerstvakantie te ontvangen, kunnen jullie aangeven wat de actuele levertijden zijn en hoe lang ik nog moet wachten?
Alvast bedankt!

De apple store geeft aan dat als je nu besteld, je er 21-23 december eentje kan verwachten.

Mijn vermoeden is dat de leveringen naar KPN niet veel anders zullen zijn dan die datum.

 

Je kan hem in dit geval inderdaad beter bij Apple bestellen, mijn vriendin had m direct bij Apple besteld die deze telefoon netjes binnen 2 weken leverde en ik wacht inmiddels al 6,5 week (18 oktober). 


Ik heb op 4 november mijn abonnement verlengt voor 2 jaar met de I Phone 12 Pro.

Het zou 2 á 3 weken duren en zou thuis bezorgd worden. Het is nu 2 December en heb nog

geen mobiel ontvangen. Graag wil ik weten wanneer ik het kan verwachten.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Silver besteld op 29 oktober 2020 bij de KPN winkel maar nog steeds niet ontvangen! 

Het zou binnen 2 a 3 weken geleverd worden. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ha @Jasbier, welkom! Het is afhankelijk van de datum en hoeveelheid telefoons die geleverd worden wanneer jij aan de beurt bent. Het ligt ook aan het type toestel. Ik zie dat een aantal 2 tot 3 weken zijn, maar er zijn ook een aantal 4 tot 5 weken. We houden je per mail op de hoogte en je krijgt ook een mail zodra er een beschikbaar is voor je. 


Ik heb zojuist contact gehad met KPN en ik kan mijn iPhone 12 pro graphic 128 gb binnen nu en Max 6 dagen verwachten werd mij verteld. Ik had de vraag gesteld waarom de levertijd voor nieuwe bestellingen weer op 2-3 weken staat voor dit toestel terwijl er veel klanten al 4 tot 6 weken wachten en dat is voor nieuwe bestellingen de verwachting vertelde hij. Ik had mijn toestel 9 november besteld. Gelukkig ook netjes te woord gestaan ondanks ze waarschijnlijk gek worden van de vragen:-)


Ik heb zojuist contact gehad met KPN en ik kan mijn iPhone 12 pro graphic 128 gb binnen nu en Max 6 dagen verwachten werd mij verteld. Ik had de vraag gesteld waarom de levertijd voor nieuwe bestellingen weer op 2-3 weken staat voor dit toestel terwijl er veel klanten al 4 tot 6 weken wachten en dat is voor nieuwe bestellingen de verwachting vertelde hij. Ik had mijn toestel 9 november besteld. Gelukkig ook netjes te woord gestaan ondanks ze waarschijnlijk gek worden van de vragen:-)

Ik ben benieuwd of ik mijn telefoon dan ook binnen 6 dagen mag ontvangen. Ik heb de iphone 12 pro graphite op 28-10 besteld maar ik heb nog steeds geen telefoon binnen. @Alex33 wil je laten weten als de iphone jouw kant op komt? Dan kunnen we zien of het ook echt als eerste besteld als eerste in huis is zoals ze beloven. Bij mij werd afgelopen zaterdag aan de telefoon nog gezegd dat het nog wel 2-3 weken kon duren…. 


Ik heb trouwens recent een test-device (Iphone 12 mini) gekocht voor mijn bedrijf terwijl ik echt een super Samsung Fanboy ben. Maarja als je klanten allemaal Apple telefoons hebben dan moet je toch een keer daar goed op gaan testen als je niet je klanten wilt vervreemden (Zeker in Corona tijd). 

 

Hopelijk werkt ie een beetje goed :-) 


Ik heb op 3 november de iphone 12 pro besteld met (toen) een levertijd van 2-3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Er staat al 4 weken: Helaas hebben wij de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite tijdelijk niet op voorraad.
 

Dus een update hoe het ervoor staat of hoe lang de verwachte levertijd nog is zou fijn zijn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Bij mij werd 9-11 ook een levertijd van 2-3 weken aangegeven voor hetzelfde toestel. Zal voor mij dan wel nog langer duren dan voor jou. Hoor graag als die van jou verzonden wordt...

Ik heb vandaag de melding gekregen dat ie morgen verzonden wordt 


Op 31-10 mijn iPhone 12 Pro 128gb graphite besteld, vannacht bericht gekregen dat hij vandaag geleverd wordt (03-12).

 

Ruim 4.5 week gewacht.


heb mijn iPhone pro max 128GB Graphite 12 november besteld. en kreeg gisteren bericht dat mijn iPhone is verstuurd.

ik verwacht hem morgen.

 

levertijd van 3 weken dus.

 

Succes met wachten iedereen.


Beste KPN, wanneer verwachten jullie weer een levering Iphone 12 pro's van Apple?

Heb mijn toestel op 02-11 besteld en is nog niet binnen. Andere providers leveren ze wel al uit…

bestelnummer ARMOR-1783369-1

 

Gr,


@Machado : dat is ook afhankelijk van het type iphone dat je besteld hebt. Kun je meer specificaties noemen? 

(verder blijft het voor ons heel lastig om een voorspelling te doen)


@Machado : dat is ook afhankelijk van het type iphone dat je besteld hebt. Kun je meer specificaties noemen? 

(verder blijft het voor ons heel lastig om een voorspelling te doen)

 Hi Erwin, bedankt voor je snelle reactie. Het gaat om een iphone 12 pro silver 128GB die besteld is op 12-11 (bestelnummer ARMOR-1783369-1). Had op 02-11 een graphite besteld, maar die is door een medewerker van de KPN per ongeluk geannuleerd. Verwacht ook geen specifieke datum, maar een kleine voorspelling zou toch wel echt top zijn.

 

Gr Raoul


@Machado : dat is ook afhankelijk van het type iphone dat je besteld hebt. Kun je meer specificaties noemen? 

(verder blijft het voor ons heel lastig om een voorspelling te doen)

 Hi Erwin, bedankt voor je snelle reactie. Het gaat om een iphone 12 pro silver 128GB die besteld is op 12-11 (bestelnummer ARMOR-1783369-1). Had op 02-11 een graphite besteld, maar die is door een medewerker van de KPN per ongeluk geannuleerd. Verwacht ook geen specifieke datum, maar een kleine voorspelling zou toch wel echt top zijn.

 

Gr Raoul

 

Alles hier lezende: Hou maar rekening met 4-5 weken vanaf 12-11.


Voor de meerdere mensen die al vrij lang wachten op hun Iphone 12 pro ik kreeg vandaag een melding dat mijn iphone op voorraad is! Ik heb de iphone 12 pro 128 gb goud op 22 oktober bestelt. 

Iedereen nog succes met het wachten. 

OW dat is interessant!

ik heb de pro gold 128gb 1 dagje later besteld! 23/10…..  ik hoop dan ook snel bericht te krijgen! Ben er wel klaar mee namelijk!

wanneer word de telefoon bezorgd? 

 


Heeft iemand al de IPhone 12 pro 128gb Zilver ontvangen? 

Ik lees van alles over de andere kleuren maar Zilver niet. Ik ben wel even benieuwd (ik heb zelf al op 20 oktober besteld en nog niks ontvangen) en er wordt nog steeds gezegd 3-4 weken levertijd terwijl ik al 6 weken verder ben. 


Voor de meerdere mensen die al vrij lang wachten op hun Iphone 12 pro ik kreeg vandaag een melding dat mijn iphone op voorraad is! Ik heb de iphone 12 pro 128 gb goud op 22 oktober bestelt. 

Iedereen nog succes met het wachten. 

OW dat is interessant!

ik heb de pro gold 128gb 1 dagje later besteld! 23/10…..  ik hoop dan ook snel bericht te krijgen! Ben er wel klaar mee namelijk!

wanneer word de telefoon bezorgd? 

 

Ow ik ook de 23 ste ben heeel benieuwd ook🤞🏻


Reageer