Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Nieuwkomer
  • December 4, 2020

Ik heb vanmiddag een iPhone 11 bij jullie besteld, alleen kreeg ik daarna in de bevestigingsmail te zien dat die niet meer op voorraad is. Wanneer verwachten jullie een nieuwe voorraad?  Wel jammer dat jullie niet  van tevoren aangeven dat de telefoon niet meer op voorraad. 
 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2020

@Thimo E Heb je een iPhone 11 besteld of een iPhone 12?

Welke kleur en hoeveel GB?

Anders heeft een moderator jouw vraag verkeerd verplaatst 🤭


Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 4, 2020

Ik heb vanmiddag een iPhone 11 bij jullie besteld, alleen kreeg ik daarna in de bevestigingsmail te zien dat die niet meer op voorraad is. Wanneer verwachten jullie een nieuwe voorraad?  Wel jammer dat jullie niet  van tevoren aangeven dat de telefoon niet meer op voorraad. 
 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Admin: dit is een iPhone 12 topic!?


  • Nieuwkomer
  • December 4, 2020

Ik heb op 11-11 de iphone 12 pro 128 gb Blue besteld. 
En eergisteren een bericht dat deze op voorraad is en verzonden word. 

Vandaag komt hij binnen :D 

Het lijkt erop dat het uitleveren langzaam op gang komt . 

Succes iedereen die nog wacht. 


  • Topper
  • December 4, 2020

Heeft iemand al de IPhone 12 pro 128gb Zilver ontvangen? 

Ik lees van alles over de andere kleuren maar Zilver niet. Ik ben wel even benieuwd (ik heb zelf al op 20 oktober besteld en nog niks ontvangen) en er wordt nog steeds gezegd 3-4 weken levertijd terwijl ik al 6 weken verder ben. 

Ik ook nog niets hoor… 23-10 Silver besteld… denk dat wij weer de moeilijkst leverbare variant hebben.. 😞


  • Topper
  • December 4, 2020

@Machado : dat is ook afhankelijk van het type iphone dat je besteld hebt. Kun je meer specificaties noemen? 

(verder blijft het voor ons heel lastig om een voorspelling te doen)

Snap dat het lastig voor jullie is om een voorspelling te doen… maar als je het niet zeker weet… doe dan ook geen voorspellingen! 
Klanten indicatie geven dat ze 2-3 weken moeten wachten op hun iPhone en dit niet na kunnen komen! Met alle respect en ik snap dat jullie afhankelijk zijn van de leveringen!

Maar als je niet aan de vraag kunt voldoen binnen de aangegeven periode, laat klanten dan geen honderden euro’s betalen voor een telefoon, die ze na 6 weken nog niet in hun bezit hebben! 


  • Nieuwkomer
  • December 4, 2020

@Machado : dat is ook afhankelijk van het type iphone dat je besteld hebt. Kun je meer specificaties noemen? 

(verder blijft het voor ons heel lastig om een voorspelling te doen)

Snap dat het lastig voor jullie is om een voorspelling te doen… maar als je het niet zeker weet… doe dan ook geen voorspellingen! 
Klanten indicatie geven dat ze 2-3 weken moeten wachten op hun iPhone en dit niet na kunnen komen! Met alle respect en ik snap dat jullie afhankelijk zijn van de leveringen!

Maar als je niet aan de vraag kunt voldoen binnen de aangegeven periode, laat klanten dan geen honderden euro’s betalen voor een telefoon, die ze na 6 weken nog niet in hun bezit hebben! 

Helemaal mee eens! Je kan niet tegen klanten zeggen dat het hooguit 3 weken kan duren als je de bestelling doet en dan 6 weken of langer laten wachten. Dat weet je dan ook wel wees dan eerlijk!


  • Topper
  • December 4, 2020

Nou eindelijk! 

Na ruim 6 weken…. mijn iPhone 12 pro gold 128gb komt er dit weekend aan! Besteld 23/10.

 

Succes met wachten allemaal, hoop dat dit jullie wat houvast geeft. Het duurt lang maar hij komt 😉


  • Deelnemer
  • December 4, 2020

Nou eindelijk! 

Na ruim 6 weken…. mijn iPhone 12 pro gold 128gb komt er dit weekend aan! Besteld 23/10.

 

Succes met wachten allemaal, hoop dat dit jullie wat houvast geeft. Het duurt lang maar hij komt 😉

Echt… ow bofkont… ik ook zelfde datum en zelfde telefoon maar niets gehoord 😞


  • Topper
  • December 4, 2020

Nou eindelijk! 

Na ruim 6 weken…. mijn iPhone 12 pro gold 128gb komt er dit weekend aan! Besteld 23/10.

 

Succes met wachten allemaal, hoop dat dit jullie wat houvast geeft. Het duurt lang maar hij komt 😉

Echt… ow bofkont… ik ook zelfde datum en zelfde telefoon maar niets gehoord 😞


oeh dan ben ik echt een bofkont ☺️

voor jou zal het vast ook niet lang meer duren! Succes! 
 


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 5, 2020

Na precies 6 weken wachten wordt ook mijn Iphone 12 pro gold 128 GB morgen bezorgd!


  • Deelnemer
  • December 5, 2020

Na precies 6 weken wachten wordt ook mijn Iphone 12 pro gold 128 GB morgen bezorgd!

Jaaa mijne ook JOEPPIE


  • Deelnemer
  • December 5, 2020

Hoi,

 

ik heb mijn abonnement verlengt met de iPhone 12 blauw.

 

kreeg bericht dat deze niet leverbaar is. Hebben jullie een indicatie wanneer deze weer leverbaar is ? 
 

ik heb nu een toestel geleend maar deze persoon zijn toestel is ook kapot en wil graag dit toestel terug. 


LouiseMuppet
Topper
Forum|alt.badge.img

Vrees dat je dat antwoord niet gaat krijgen hier.. 

Op de site staan sommige modellen “vandaag besteld, morgen in huis” maar dat is langgg niet zo. 
 

Ik wacht al 2 weken op mn iPhone (die toen ook bestelbaar was) en heb hier al meermaals gevraagd hoe of wat.
Niks... 

 

 


  • Deelnemer
  • December 5, 2020

Vrees dat je dat antwoord niet gaat krijgen hier.. 

Op de site staan sommige modellen “vandaag besteld, morgen in huis” maar dat is langgg niet zo. 
 

Ik wacht al 2 weken op mn iPhone (die toen ook bestelbaar was) en heb hier al meermaals gevraagd hoe of wat.
Niks... 

 

 

Welke variant had jij besteld ? 


  • Nieuwkomer
  • December 6, 2020

Hallo, 1 november mijn abonnement verlengd, en de iPhone 12 pro 128gb gold besteld. In eerste instantie stond er op de site niet dat hij niet leverbaar was toen ik hem bestelde. Er staat nu levering 2a3 weken, klantenservice aan de telefoon zeiden hetzelfde. Inmiddels is het 6 december, en nog steeds geen iPhone 12. Wanneer krijg ik hem nu eindelijk? 


  • Nieuwkomer
  • December 6, 2020

Na precies 6 weken wachten wordt ook mijn Iphone 12 pro gold 128 GB morgen bezorgd!

Oh wat fijn! Dan hoef ik hopelijk nog maar 1 week te wachten. Vandaag precies 5 weken geleden besteld.. 


  • Topper
  • December 6, 2020

Na 6,5 weken wachten was ik zo blij dat vandaag mijn telefoon kwam…. maar…. omdat er 1 letter van mijn initialen miste ANNULEERT KPN MIJN BESTELLING! Dag telefoon! De koerier moest de telefoon weer meenemen en ik mag opnieuw een bestelling plaatsen om vervolgens weer achteraan aan te sluiten!

Nou kpn de groeten!!!! Slechte service, slechte communicatie en dan ook nog dit! Misschien moet ik blij zijn dat mijn bestelling geannuleerd is door hen ;)


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 6, 2020

O nee, dat is wel heel erg stom @Setje01 :frowning2: 6,5 week wachten voor niets :pensive:

Als de gegevens die zijn opgegeven bij het plaatsen van de bestelling, niet overeen komen met wat er op je legitimatiebewijs staat, mag de koerier het toestel inderdaad niet overhandigen omdat op die manier niet zeker is dat je echt de contractant bent. We moeten hier heel streng in zijn, om fraude te voorkomen. Ontzettend jammer dat het hierdoor nu mis gaat bij jou.

Je kunt uiteraard een nieuwe bestelling plaatsen mét de juiste initialen, maar als jet het door het lange wachten niet meer ziet zitten om opnieuw te bestellen bij KPN, heb ik daar alle begrip voor.


  • Topper
  • December 6, 2020

O nee, dat is wel heel erg stom @Setje01 :frowning2: 6,5 week wachten voor niets :pensive:

Als de gegevens die zijn opgegeven bij het plaatsen van de bestelling, niet overeen komen met wat er op je legitimatiebewijs staat, mag de koerier het toestel inderdaad niet overhandigen omdat op die manier niet zeker is dat je echt de contractant bent. We moeten hier heel streng in zijn, om fraude te voorkomen. Ontzettend jammer dat het hierdoor nu mis gaat bij jou.

Je kunt uiteraard een nieuwe bestelling plaatsen mét de juiste initialen, maar als jet het door het lange wachten niet meer ziet zitten om opnieuw te bestellen bij KPN, heb ik daar alle begrip voor.

Alles kwam overeen, van documentnummer tot rekeningnummer en houder maar er miste 1 letter, welke volgens de klantenservice (uiteraard meteen gebeld) wel in het systeem klopt …. Maar ja kan er veel over zeggen, schiet er niks meer mee op…. 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 6, 2020

Ik zie de nieuwe aanvraag staan met één voorletter, terwijl er ook een lopend abonnement in de systemen staat met twéé voorletters. Ik denk dan ook dat de collega die aan heeft gegeven dat de initialen wél goed staan, niet door heeft gehad dat het om 2 verschillende klantnummers gaat. De nieuwe aanvraag is gedaan op één voorletter terwijl je voor zover ik begrijp 2 voorletters op je identiteitsbewijs hebt staan. Ben het volledig met je eens dat het heel flauw is dat het hierop stuk loopt, terwijl het documentnummer en dergelijke allemaal kloppen :slight_frown:


  • Deelnemer
  • December 6, 2020

Ik heb inmiddels de stream van Apple gezien en ik moet zeggen, ik ben niet onder de indruk van de “Innovaties”. Het meeste wat ze hebben aangekondigd is oud nieuws dat de concurrenten al een tijd hebben. Dat betekend natuurlijk niet dat het slechte ontwikkelingen zijn. 

 

De volgende innovaties zijn aangekondigd:

  • Een magneet achter op de telefoon

Verder heeft Apple de volgende ontwikkelingen geïmplementeerd die al een tijdje bestaan op de high-end smartphone markt:

  • 5G
  • HDR Opnamemogelijkheden
  • Een Samsung Amoled scherm over de gehele flagship range
  • Diepte Sensor

Verder hebben ze de volgende evolutie ingevoerd:

  • Snellere SoC (De snelste op de markt)

Daarnaast hebben ze om de natuur (geld) te besparen besloten om de volgende associates niet meer mee te leveren:

  • Een lader
  • Earphones

Ze leveren wel een kabel mee USB-C Naar Lighting kabel mee, deze zal alleen voor oude klanten niet werken gezien ze geen USB-C aansluiting hebben in de oude telefoonlader (Tenzij je het aan een Macbook Pro wilt aansluiten. 

Daarnaast missen er een aantal features die je vandaag de dag van een Flagship device mag verwachten, en zeker voor een toestel die maar dan 1000 euro kost.

  • Een USB-C aansluiting
  • Een 120hz Refresh-rate scherm
  • Een camera die verder kan inzoomen (tot ongeveer 20x)
  • Weinig werkgeheugen (RAM), maar dit compenseert Apple met een efficient geschreven besturingssysteem en een goede processor. 
  • Verder hoopte ik dat de “Notch” een stuk kleiner zou zijn, maar helaas is die nog steeds groot. 
  • Een mee geleverde fastcharger.

 

Al met al vindt ik het goede toestellen maar van het topmodel 1259 euro had ik meer verwacht, apple is wat mij betreft wat meer een “Marktvolger” (Met prima producten overigens) dan een Marktleider geworden. 

Wat betreft de nieuwe toestellen vindt ik dat de Mini de meeste meerwaarde levert, mijn advies zou wel zijn om een model te kiezen met meer dan 128GB opslag gezien de standaard 64GB anno 2020 wat weinig is. Maar de iPhone SE is ook een goede keuze als je into Apple bent. 

 

...Dat gezegd te hebben, ik ben meer een Samsung mannetje ( 😛 ) en zat voor aan bij de aankondiging van de Galaxy S20, dus het kan zijn dat ik wat bevooroordeeld ben. :nerd:

ik vind de 12 zwaar tegen vallen , maar het ergste vind ik dat de toetsenbord op oude manier is , en niet de qwerty , of hoe je het schrijft niet in het nl beschikbaar is . als ik dat wist had ik hem NOOIT genomen !!!!!!


LouiseMuppet
Topper
Forum|alt.badge.img

Vrees dat je dat antwoord niet gaat krijgen hier.. 

Op de site staan sommige modellen “vandaag besteld, morgen in huis” maar dat is langgg niet zo. 
 

Ik wacht al 2 weken op mn iPhone (die toen ook bestelbaar was) en heb hier al meermaals gevraagd hoe of wat.
Niks... 

 

 

Welke variant had jij besteld ? 

iPhone12 128GB Green 


  • Deelnemer
  • December 6, 2020

Ik heb de 12 128gb zwart , maar al ik geweten had dat er geen qwerty-toetsenbord op zat had ik hem niet genomen 


  • Topper
  • December 6, 2020

Ik zie de nieuwe aanvraag staan met één voorletter, terwijl er ook een lopend abonnement in de systemen staat met twéé voorletters. Ik denk dan ook dat de collega die aan heeft gegeven dat de initialen wél goed staan, niet door heeft gehad dat het om 2 verschillende klantnummers gaat. De nieuwe aanvraag is gedaan op één voorletter terwijl je voor zover ik begrijp 2 voorletters op je identiteitsbewijs hebt staan. Ben het volledig met je eens dat het heel flauw is dat het hierop stuk loopt, terwijl het documentnummer en dergelijke allemaal kloppen :slight_frown:

Dank voor je reactie Maja… het is inderdaad erg flauw allemaal 😔 er is niks meer aan te doen!