Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

• October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 7, 2020

Ik heb de 12 128gb zwart , maar al ik geweten had dat er geen qwerty-toetsenbord op zat had ik hem niet genomen 

Ik zit hier gewoon op een iPhone in het nederlands met autocorrectie op een Qwerty toetsenbord te typen. (ook Azerty en Qwertz is beschikbaar als ik dat zou willen)

Wellicht bedoel je een Swype toetsenbord? Die is er alleen in het engels inderdaad.

(wat ik begrepen heb zijn er wel apps waarmee je dit toe kan voegen, ik weet echter niet of die wel nederlands ondersteunen)

• Deelnemer
  • December 7, 2020

Ja bedoel indd het swypen, ik snap niet waarom  het er niet bij zit , als ik het wist had ik deze tel niet genomen 

Machado
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 7, 2020

Heeft iemand al de IPhone 12 pro 128gb Zilver ontvangen? 

Ik lees van alles over de andere kleuren maar Zilver niet. Ik ben wel even benieuwd (ik heb zelf al op 20 oktober besteld en nog niks ontvangen) en er wordt nog steeds gezegd 3-4 weken levertijd terwijl ik al 6 weken verder ben. 

Hii,

heb jij hem al binnen?

wacht ook al zo lang..

• Topper
  • December 7, 2020

Ik lees van alles over de andere kleuren maar Zilver niet. Ik ben wel even benieuwd (ik heb zelf al op 20 oktober besteld en nog niks ontvangen) en er wordt nog steeds gezegd 3-4 weken levertijd terwijl ik al 6 weken verder ben. 

Hii,

heb jij hem al binnen?

wacht ook al zo lang..

Ik ook nog niet… 23-10 besteld... 

• Nieuwkomer
  • December 7, 2020

Hii,

heb jij hem al binnen?

wacht ook al zo lang..

Hopelijk krijgen we vandaag goed nieuws per mail. Ik wacht ook al 6 weken.

• Topper
  • December 7, 2020

Hii,

heb jij hem al binnen?

wacht ook al zo lang..

Ik heb hem ook nog niet, van het weekend weer contact gehad omdat ik mijn bestelling weer opnieuw bevestigd kreeg (en ik zeker wilde weten dat er niks mis ging). En toen is mij aangegeven dat ik bovenaan sta en ze krijgen donderdag/vrijdag weer levering en dan zou ik hem ook moeten gaan krijgen. Dus nog ongeveer 1 week wachten (tenminste als ze nu wel de waarheid spreken)……

Machado
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 7, 2020

Hii,

heb jij hem al binnen?

wacht ook al zo lang..

Ik heb hem ook nog niet, van het weekend weer contact gehad omdat ik mijn bestelling weer opnieuw bevestigd kreeg (en ik zeker wilde weten dat er niks mis ging). En toen is mij aangegeven dat ik bovenaan sta en ze krijgen donderdag/vrijdag weer levering en dan zou ik hem ook moeten gaan krijgen. Dus nog ongeveer 1 week wachten (tenminste als ze nu wel de waarheid spreken)……

Ja inderdaad.. laten we het hopen! bedankt voor je reactie in ieder geval

• Topper
  • December 7, 2020

Ik heb zojuist contact gehad met KPN en ik kan mijn iPhone 12 pro graphic 128 gb binnen nu en Max 6 dagen verwachten werd mij verteld. Ik had de vraag gesteld waarom de levertijd voor nieuwe bestellingen weer op 2-3 weken staat voor dit toestel terwijl er veel klanten al 4 tot 6 weken wachten en dat is voor nieuwe bestellingen de verwachting vertelde hij. Ik had mijn toestel 9 november besteld. Gelukkig ook netjes te woord gestaan ondanks ze waarschijnlijk gek worden van de vragen:-)

Ik ben benieuwd of ik mijn telefoon dan ook binnen 6 dagen mag ontvangen. Ik heb de iphone 12 pro graphite op 28-10 besteld maar ik heb nog steeds geen telefoon binnen. @Alex33 wil je laten weten als de iphone jouw kant op komt? Dan kunnen we zien of het ook echt als eerste besteld als eerste in huis is zoals ze beloven. Bij mij werd afgelopen zaterdag aan de telefoon nog gezegd dat het nog wel 2-3 weken kon duren…. 

Nog altijd geen telefoon binnen. Nou zitten we pas om dag 5 van de beloofde 6 ;-). Vraag me af wanneer kpn überhaupt geleverd krijgt… een van de laatste reacties geeft aan dat ze op donderdag of vrijdag geleverd krijgen. Dan heb ik natuurlijk nooit mijn toestel morgen… het enige wat ik hoop is dat zolang ik mijn toestel niet heb de 1054 euro nog niet wordt afgeschreven, want misschien duurt het nog wel weken… dus? @Kpn 

• Topper
  • December 7, 2020

Hii,

heb jij hem al binnen?

wacht ook al zo lang..

Das spannend idd! Ik kreeg eind vorige week ook ineens een mail dat mijn iPhone gereserveerd was! En die mail had ik eind oktober ook al eens gekregen… laten we hopen dat het eind van de week gaat worden dan! 🙏🏼

• Topper
  • December 7, 2020

Net wederom contact gehad met kpn. De beloofde 6 dagen wachten zijn morgen voorbij...echter kreeg ik vandaag het nieuws dat er nog eens 2 weken bij komen. Het is onvoorstelbaar dat je na 5 weken wachten nu dus weer twee weken moet wachten...net zo lang als nieuwe bestellingen op dit moment. Ik begin me nu toch wel erg te storen aan de waardeloze communicatie van kpn

Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 8, 2020

De meeste 12 pro's staan nu op levering half januari, ik zie de kans dat ik een telefoon voor de kerst zal zien verder afnemen.

• Topper
  • December 8, 2020

De meeste 12 pro's staan nu op levering half januari, ik zie de kans op een telefoon voor de kerst verder afnemen.

Waarop is dit gebaseerd?

Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 8, 2020

De meeste 12 pro's staan nu op levering half januari, ik zie de kans op een telefoon voor de kerst verder afnemen.

Waarop is dit gebaseerd?

op de levertijden die KPN nu aangeeft. (dit was niet als een reactie op jouw post bedoeld, ik snap dat het wel zo overkomt. excuus.)

Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 8, 2020

doublepost

• Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Op 5 november de Iphone 12 pro 256 GB pacific blue bij KPN winkel besteld. Wat is de levertijd van de Iphone??

• Deelnemer
  • December 8, 2020

Op 3 november de iPhone 12 pro 256GB Graphite besteld. Komt de telefoon dit jaar nog of???

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @JE71 en @DonJansen, ik heb er even voor jullie naar gekeken. We verwachten beide toestellen medio januari weer binnen te krijgen. Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel jouw kant op komt! Je kan de status ook in de gaten houden via mijn bestelling mobiel.

• Deelnemer
  • December 8, 2020

Geldt dat ook voor iphone 12 pro 256gb gold? Ik heb het nog niet zo lang geleden besteld, vergeleken met anderen hier, namelijk pas op 22 november. Maar toen stond de levertijd op 4-5 weken vast. Dat is dan een beetje raar dat ik ook tot medio-januari moet wachten, net als de mensen die het bijvoorbeeld nu of over 2 weken bestellen..

Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 8, 2020

Hi @JE71 en @DonJansen, ik heb er even voor jullie naar gekeken. We verwachten beide toestellen medio januari weer binnen te krijgen. Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel jouw kant op komt! Je kan de status ook in de gaten houden via mijn bestelling mobiel.

Kortom iedereen die later als JE71 en DonJansen heeft besteld kan er min of meer van uit gaan dat ze voor half januari geen telefoon hoeven te verwachten?

En wat je nu dus in het kort zegt, is dat jullie geen leveringen meer verwachten tussen nu en medio januari?

• Deelnemer
  • December 8, 2020

Iemand op het forum heeft precies dezelfde telefoon een dag eerder dan ik besteld en heeft hem inmiddels al. Bizar slecht dit!!!!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 8, 2020

En wat je nu dus in het kort zegt, is dat jullie geen leveringen meer verwachten tussen nu en medio januari?

Nee, dat is niet wat we zeggen. Verwachte levering gaat op model-niveau, kleurspecifiek. Dus de iPhone 12 pro 256GB Graphite die DonJansen besteld heeft verwachten we medio januari weer voorraad van te hebben. Maar de iPhone 12 pro 256GB Silver verwachten we medio week 52 nieuwe voorraad van te krijgen. En voor een iPhone 12 Pro 128 GB in een specifieke kleur kan het dan ook weer januari zijn, of week 50.  Juist omdat het dus zo specifiek is, en regelmatig wijzigt, kunnen we dit ook niet steeds voor iedereen nakijken hier. 

Voor iedereen geld: je bestelling is er, dus je krijgt ook een toestel geleverd. Zodra we jouw toestel binnen hebben en hem naar je versturen krijg je mail van ons met ook een track en trace code erin.

• Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Nee, dat is niet wat we zeggen. Verwachte levering gaat op model-niveau, kleurspecifiek. Dus de iPhone 12 pro 256GB Graphite die DonJansen besteld heeft verwachten we medio januari weer voorraad van te hebben. Maar de iPhone 12 pro 256GB Silver verwachten we medio week 52 nieuwe voorraad van te krijgen. En voor een iPhone 12 Pro 128 GB in een specifieke kleur kan het dan ook weer januari zijn, of week 50.  Juist omdat het dus zo specifiek is, en regelmatig wijzigt, kunnen we dit ook niet steeds voor iedereen nakijken hier. 

Voor iedereen geld: je bestelling is er, dus je krijgt ook een toestel geleverd. Zodra we jouw toestel binnen hebben en hem naar je versturen krijg je mail van ons met ook een track en trace code erin.

Is er ook een verwachting voor de iPhone 12 pro / 128gb / gold? Ik wacht nu 4 weken.

BasKroeze
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Net een sms gekregen om een bezorgafspraak te maken, morgen tussen 18.00 en 22.00 uur wordt hij bezorgd. Iphone 12 pro 128gb Gold

• Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Net een sms gekregen om een bezorgafspraak te maken, morgen tussen 18.00 en 22.00 uur wordt hij bezorgd. Iphone 12 pro 128gb Gold

Fijn! Wanneer heb je ‘m besteld? :)

BasKroeze
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Fijn! Wanneer heb je ‘m besteld? :)

1-11-2020