Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Net een sms gekregen om een bezorgafspraak te maken, morgen tussen 18.00 en 22.00 uur wordt hij bezorgd. Iphone 12 pro 128gb Gold

Fijn! Wanneer heb je ‘m besteld? :)

1-11-2020

Oké, heel bizar, ik krijg nu een mailtje dat ‘ie morgen komt! Ik heb ‘m 12-11 besteld.


Net een sms gekregen om een bezorgafspraak te maken, morgen tussen 18.00 en 22.00 uur wordt hij bezorgd. Iphone 12 pro 128gb Gold

Fijn! Wanneer heb je ‘m besteld? :)

1-11-2020

Oké, heel bizar, ik krijg nu een mailtje dat ‘ie morgen komt! Ik heb ‘m 12-11 besteld.

Zullen mischien meer gold binnen gekregen hebben dan dat er in de wacht staan🤷🏻‍♂️


Mijn iPhone 12 pro 128 gold komt morgen eindelijk binnen! 
besteld op 1 november. 


Ik heb 25 oktober al een iphone 12 pro graphite 512 GB besteld bij een verlenging van abbo en is nog steeds niet geleverd.

Iemand rond die tijd zelfde toestel ook besteld en al geleverd gekregen?


@Jarich Dat is wel al lang geleden. Heb je nog niets gehoord over de levering? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


@Jarich Dat is wel al lang geleden. Heb je nog niets gehoord over de levering? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gedaan @Lisa ! Nog niets gehoord over een levering. Krijg wel elke zondag een mail dat toestel niet op voorraad is.


Voor iedereen geld: je bestelling is er, dus je krijgt ook een toestel geleverd. Zodra we jouw toestel binnen hebben en hem naar je versturen krijg je mail van ons met ook een track en trace code erin.

Dat ik er eentje krijg als ik hem heb besteld daar maak ik me ook geen zorgen over. De vraag is wanneer, over 1 maand, 2 maanden, een half jaar?

Juist omdat het dus zo specifiek is, en regelmatig wijzigt, kunnen we dit ook niet steeds voor iedereen nakijken hier. 

Dat jullie dat niet voor iedereen uit kunnen zoeken snap ik, dat is niet te doen.

Maar blijkbaar weten jullie al dat de zwarte en blauwe 256Gb dit jaar niet meer gaat komen. (en zo te lezen ook wanneer jullie de andere weer verwachten). Dan weten meer mensen binnen KPN dit. Echter vanuit KPN maakt daar niemand melding over richting de klanten die er een besteld hebben.

En KPN weet wellicht niet precies wat er binnen gaat komen. Maar KPN weet wel wat er de afgelopen leveringen binnen is gekomen. Ook weet KPN hoe groot de wachtrijen zijn. En je plaats in de wachtrij staat ook ergens in het KPN systeem verstopt. Met een klein beetje inspanning moet iemand die gegevens er toch uit kunnen halen. Verwerk dit dan in onze bestelstatus pagina o.i.d. Maar het enige wat wij van KPN te horen krijgen is dat de telefoon nog steeds niet op voorraad is en verder geen enkele melding.

 


Vorige week de iphone xr red 64gb besteld, nu daarover contact gehad medio week 50. Nu geeft kpn site aan leverbaar vanaf 9 dec dus vandaag. Krijg ik alsnog een mail dat hij niet op verraad is. Wanneer word die dan geleverd?


Op 4-11 al verlengt met als telefoon iPhone 12 pro graphite 256 gb maar tot op heden elke week een e-mail met de mededeling dat de iPhone niet op voorraad is.

Persoonlijk vind ik het allemaal erg lang duren en komt er vanuit kpn weinig tot niets aan mededelingen over wanneer er nieuwe leveringen verwacht worden. Voor mensen die een iPhone besteld hebben is dit erg vervelend.  Na 5 a 6 weken mag ik toch wel een iPhone verwachten of in ieder geval een indicatie over hoe en wat.  Het blijft allemaal een beetje vaag, heb het idee dat kpn echt wel beetje weet wanneer wat ongeveer komt. 
 


 

 


Ik heb het even voor je uitgezocht. Medio week 52 wordt de iPhone 12 Pro graphite 256 gb variant weer verwacht @WvdHeijden 


@Csvd Vanaf vandaag komt deze weer binnen zoals het lijkt en dan zal deze ook uitgeleverd worden. Je krijgt updates en kan de status via Mijn bestelling volgen. 


Ik heb het even voor je uitgezocht. Medio week 52 wordt de iPhone 12 Pro graphite 256 gb variant weer verwacht @WvdHeijden 

 

 

Jij zegt week 52 en je collega’s Alexandra & Erik zeggen een dag geleden medio januari voor dezelfde telefoon… 🤣🤣🤣


Ik heb het even voor je uitgezocht. Medio week 52 wordt de iPhone 12 Pro graphite 256 gb variant weer verwacht @WvdHeijden 

 

 

Jij zegt week 52 en je collega’s Alexandra & Erik zeggen een dag geleden medio januari voor dezelfde telefoon… 🤣🤣🤣

Oops, dat strookt natuurlijk niet met elkaar. Nogmaals gecontroleerd: de iPhone 12 Pro 5G 256GB Graphite wordt medio week 52 verwacht. De iPhone 12 Pro 5G 256GB Pacific Blue wordt medio januari verwacht.


En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?


Iemand al bericht over de pro 128 Silver? 


Iemand al bericht over de pro 128 Silver? 

Nee nog niet, jij ook niet neem ik aan?

Ik hoop toch echt morgen of vrijdag iets te horen… zoals aangegeven bij mij van het weekend... 


Ik heb mijn op 9-11-20 bestelde iPhone 12 pro 128gb graphite geannuleerd. Verlenging omgezet naar Sim only (nog eens korting ook...en ook op mijn vaste internet en tv aansluiting) iPhone via een bekende bij een telefoonwinkel besteld en krijg hem morgen binnen. Succes allemaal met wachten


Op 1 november een nieuwe telefoon besteld. Zoals ieder jaar zal de voorraad slecht zijn vanuit Apple dacht ik nog. Er is geen verwachte levertijd gecommuniceerd op het moment van bestellen. Na 4 weken wachten toch maar even bellen. ‘Ik bel u vandaag terug, het duurt lang voordat ik hulp krijg van een 2elijns.’ Geen telefoontje gehad. Bericht gestuurd via Facebook. ‘Duurt tot medio januari.’ 
 

10 weken wachten dus. Fijn dat hier zo goed over is gecommuniceerd. Of ben ik achteraan in de rij gezet omdat ik een lastige vraag had? 

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp


Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 


Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...


Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 


11 November de Iphone 12 Pro Graphite 128 GB besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?


En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?

 Medio januari wordt de iphone 12 pro 256GB gold verwacht.

 

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

We verwachten de iPhone 12 Pro 128GB Silver medio week 52

 

11 November de iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?

De iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver verwachten we ook medio week 52


En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?

 Medio januari wordt de iphone 12 pro 256GB gold verwacht.

 

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

We verwachten de iPhone 12 Pro 128GB Silver medio week 52

 

11 November de iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?

De iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver verwachten we ook medio week 52


mag toch hopen dat dit een slechte grap is!! Afgelopen weekend is mij verteld dat de silver 128 gb iPhone 12pro vandaag of morgen binnen zou komen. Je kunt mensen toch niet 10 weken laten wachten zonder vanuit KPN ook maar enig bericht te sturen. Graag jullie verheldering over 10 weken levertijd terwijl dit eerst direct via pre order zou zijn, daarna 1-2 weken, toen 3-4 weken en nu 10 weken (bij levering medio week 52). Ik verwacht tot op zijn minst een uitleg en ook een tegemoetkoming vanuit KPN! 


En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?

 Medio januari wordt de iphone 12 pro 256GB gold verwacht.

 

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

We verwachten de iPhone 12 Pro 128GB Silver medio week 52

 

11 November de iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?

De iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver verwachten we ook medio week 52

Raar dat mijn Iphone 12 Pro 5G 128 GB Graphite/Grafiet bericht verandert is naar Silver in de quote????

 

Nogmaals, Wat is de status update voor graphite/Grafiet A.U.B?

 


 

 


Reageer