Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Net een sms gekregen om een bezorgafspraak te maken, morgen tussen 18.00 en 22.00 uur wordt hij bezorgd. Iphone 12 pro 128gb Gold

Fijn! Wanneer heb je ‘m besteld? :)

1-11-2020

Oké, heel bizar, ik krijg nu een mailtje dat ‘ie morgen komt! Ik heb ‘m 12-11 besteld.


BasKroeze
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Net een sms gekregen om een bezorgafspraak te maken, morgen tussen 18.00 en 22.00 uur wordt hij bezorgd. Iphone 12 pro 128gb Gold

Fijn! Wanneer heb je ‘m besteld? :)

1-11-2020

Oké, heel bizar, ik krijg nu een mailtje dat ‘ie morgen komt! Ik heb ‘m 12-11 besteld.

Zullen mischien meer gold binnen gekregen hebben dan dat er in de wacht staan🤷🏻‍♂️


Maytb
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Mijn iPhone 12 pro 128 gold komt morgen eindelijk binnen! 
besteld op 1 november. 


  • Deelnemer
  • December 8, 2020

Ik heb 25 oktober al een iphone 12 pro graphite 512 GB besteld bij een verlenging van abbo en is nog steeds niet geleverd.

Iemand rond die tijd zelfde toestel ook besteld en al geleverd gekregen?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 8, 2020

@Jarich Dat is wel al lang geleden. Heb je nog niets gehoord over de levering? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


  • Deelnemer
  • December 8, 2020

@Jarich Dat is wel al lang geleden. Heb je nog niets gehoord over de levering? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gedaan @Lisa ! Nog niets gehoord over een levering. Krijg wel elke zondag een mail dat toestel niet op voorraad is.


Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 9, 2020

Voor iedereen geld: je bestelling is er, dus je krijgt ook een toestel geleverd. Zodra we jouw toestel binnen hebben en hem naar je versturen krijg je mail van ons met ook een track en trace code erin.

Dat ik er eentje krijg als ik hem heb besteld daar maak ik me ook geen zorgen over. De vraag is wanneer, over 1 maand, 2 maanden, een half jaar?

Juist omdat het dus zo specifiek is, en regelmatig wijzigt, kunnen we dit ook niet steeds voor iedereen nakijken hier. 

Dat jullie dat niet voor iedereen uit kunnen zoeken snap ik, dat is niet te doen.

Maar blijkbaar weten jullie al dat de zwarte en blauwe 256Gb dit jaar niet meer gaat komen. (en zo te lezen ook wanneer jullie de andere weer verwachten). Dan weten meer mensen binnen KPN dit. Echter vanuit KPN maakt daar niemand melding over richting de klanten die er een besteld hebben.

En KPN weet wellicht niet precies wat er binnen gaat komen. Maar KPN weet wel wat er de afgelopen leveringen binnen is gekomen. Ook weet KPN hoe groot de wachtrijen zijn. En je plaats in de wachtrij staat ook ergens in het KPN systeem verstopt. Met een klein beetje inspanning moet iemand die gegevens er toch uit kunnen halen. Verwerk dit dan in onze bestelstatus pagina o.i.d. Maar het enige wat wij van KPN te horen krijgen is dat de telefoon nog steeds niet op voorraad is en verder geen enkele melding.

 


  • Nieuwkomer
  • December 9, 2020

Vorige week de iphone xr red 64gb besteld, nu daarover contact gehad medio week 50. Nu geeft kpn site aan leverbaar vanaf 9 dec dus vandaag. Krijg ik alsnog een mail dat hij niet op verraad is. Wanneer word die dan geleverd?


  • Nieuwkomer
  • December 9, 2020

Op 4-11 al verlengt met als telefoon iPhone 12 pro graphite 256 gb maar tot op heden elke week een e-mail met de mededeling dat de iPhone niet op voorraad is.

Persoonlijk vind ik het allemaal erg lang duren en komt er vanuit kpn weinig tot niets aan mededelingen over wanneer er nieuwe leveringen verwacht worden. Voor mensen die een iPhone besteld hebben is dit erg vervelend.  Na 5 a 6 weken mag ik toch wel een iPhone verwachten of in ieder geval een indicatie over hoe en wat.  Het blijft allemaal een beetje vaag, heb het idee dat kpn echt wel beetje weet wanneer wat ongeveer komt. 
 


 

 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb het even voor je uitgezocht. Medio week 52 wordt de iPhone 12 Pro graphite 256 gb variant weer verwacht @WvdHeijden 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 9, 2020

@Csvd Vanaf vandaag komt deze weer binnen zoals het lijkt en dan zal deze ook uitgeleverd worden. Je krijgt updates en kan de status via Mijn bestelling volgen. 


  • Deelnemer
  • December 9, 2020

Ik heb het even voor je uitgezocht. Medio week 52 wordt de iPhone 12 Pro graphite 256 gb variant weer verwacht @WvdHeijden 

 

 

Jij zegt week 52 en je collega’s Alexandra & Erik zeggen een dag geleden medio januari voor dezelfde telefoon… 🤣🤣🤣


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb het even voor je uitgezocht. Medio week 52 wordt de iPhone 12 Pro graphite 256 gb variant weer verwacht @WvdHeijden 

 

 

Jij zegt week 52 en je collega’s Alexandra & Erik zeggen een dag geleden medio januari voor dezelfde telefoon… 🤣🤣🤣

Oops, dat strookt natuurlijk niet met elkaar. Nogmaals gecontroleerd: de iPhone 12 Pro 5G 256GB Graphite wordt medio week 52 verwacht. De iPhone 12 Pro 5G 256GB Pacific Blue wordt medio januari verwacht.


  • Deelnemer
  • December 9, 2020

En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?


  • Topper
  • December 9, 2020

Iemand al bericht over de pro 128 Silver? 


  • Topper
  • December 9, 2020

Iemand al bericht over de pro 128 Silver? 

Nee nog niet, jij ook niet neem ik aan?

Ik hoop toch echt morgen of vrijdag iets te horen… zoals aangegeven bij mij van het weekend... 


  • Topper
  • December 10, 2020

Ik heb mijn op 9-11-20 bestelde iPhone 12 pro 128gb graphite geannuleerd. Verlenging omgezet naar Sim only (nog eens korting ook...en ook op mijn vaste internet en tv aansluiting) iPhone via een bekende bij een telefoonwinkel besteld en krijg hem morgen binnen. Succes allemaal met wachten


dnieuwenhuis
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2020

Op 1 november een nieuwe telefoon besteld. Zoals ieder jaar zal de voorraad slecht zijn vanuit Apple dacht ik nog. Er is geen verwachte levertijd gecommuniceerd op het moment van bestellen. Na 4 weken wachten toch maar even bellen. ‘Ik bel u vandaag terug, het duurt lang voordat ik hulp krijg van een 2elijns.’ Geen telefoontje gehad. Bericht gestuurd via Facebook. ‘Duurt tot medio januari.’ 
 

10 weken wachten dus. Fijn dat hier zo goed over is gecommuniceerd. Of ben ik achteraan in de rij gezet omdat ik een lastige vraag had? 

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp


Lisanvankempen
Deelnemer

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 


  • Topper
  • December 10, 2020

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...


  • Topper
  • December 10, 2020

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 


Willsenfung
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2020

11 November de Iphone 12 Pro Graphite 128 GB besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?

 Medio januari wordt de iphone 12 pro 256GB gold verwacht.

 

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

We verwachten de iPhone 12 Pro 128GB Silver medio week 52

 

11 November de iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?

De iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver verwachten we ook medio week 52


  • Topper
  • December 10, 2020

En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?

 Medio januari wordt de iphone 12 pro 256GB gold verwacht.

 

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

We verwachten de iPhone 12 Pro 128GB Silver medio week 52

 

11 November de iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?

De iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver verwachten we ook medio week 52


mag toch hopen dat dit een slechte grap is!! Afgelopen weekend is mij verteld dat de silver 128 gb iPhone 12pro vandaag of morgen binnen zou komen. Je kunt mensen toch niet 10 weken laten wachten zonder vanuit KPN ook maar enig bericht te sturen. Graag jullie verheldering over 10 weken levertijd terwijl dit eerst direct via pre order zou zijn, daarna 1-2 weken, toen 3-4 weken en nu 10 weken (bij levering medio week 52). Ik verwacht tot op zijn minst een uitleg en ook een tegemoetkoming vanuit KPN! 


Willsenfung
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2020

En wanneer verwachten jullie de levering van iphone 12 pro 256GB gold?

 Medio januari wordt de iphone 12 pro 256GB gold verwacht.

 

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

We verwachten de iPhone 12 Pro 128GB Silver medio week 52

 

11 November de iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver besteld. Bijna 1 Maand verder en nog steeds niks terwijl sommigen als hun telefoon binnen kregen die later besteld hebben. Krijg ik nog een update hierover?

De iPhone 12 Pro 5G 128GB Silver verwachten we ook medio week 52

Raar dat mijn Iphone 12 Pro 5G 128 GB Graphite/Grafiet bericht verandert is naar Silver in de quote????

 

Nogmaals, Wat is de status update voor graphite/Grafiet A.U.B?