Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Deelnemer
  • December 10, 2020

@Jarich Dat is wel al lang geleden. Heb je nog niets gehoord over de levering? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gedaan @Lisa ! Nog niets gehoord over een levering. Krijg wel elke zondag een mail dat toestel niet op voorraad is.

Heb je nog voor mij gekeken @lisa ?


  • Topper
  • December 11, 2020

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

 

Helaas, we moeten nog minimaal wachten tot week 52…. zojuist weer een medewerker van KPN gesproken. @R33M @Lisanvankempen 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Willsenfung, de iPhone 12 Pro 5G 128GB Graphite wordt in week 52 verwacht. Je krijgt bericht zodra het toestel bezorgd gaat worden. Je kunt het zelf in de gaten via de bestelstatuspagina.


  • Deelnemer
  • December 11, 2020

Met verbazing lees ik op de KPN site de actuele levertijden van de IPhone 12 pro! Direct leverbaar tot 2-3 weken…..

Sorry hoor!! Ik heb de IPhone 12 Pro op 20 oktober besteld….. aankomende dinsdag wordt dat 8 weken…… ben gewoon eerlijk ipv iedereen voor de gek houden met direct leverbaar tot 2-3 weken!!

Elke week hetzelfde standaard mailtje….iedere keer ben ik verheugd als ik een mail

binnenkrijg met; Update IPhone 12 bestelling...dan denk ik yesss hij komt eraan! Maar nee hoor; elke week dezelfde tekst.. nog even geduld.. hij komt er bijna aan… als eerste besteld als eerste in huis!!

bullshit dus…. Stop met het voor de gek houden van mensen…. wees gewoon duidelijk en eerlijk! Zeg waar het op staat en ga aub niet adverteren met zo’n korte levertijd als je hier niet aan kunt voldoen!! Heb zelf iig dikke spijt dat ik hem al zo vroeg heb besteld… en nog steeds met lege handen!!


  • Topper
  • December 11, 2020

Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

 

Helaas, we moeten nog minimaal wachten tot week 52…. zojuist weer een medewerker van KPN gesproken. @R33M @Lisanvankempen 

Weet je… het verbaast me niet eens meer... 

Heb t al eens eerder hier genoemd… ze wisten van tevoren al dat ze niet aan de vraag konden voldoen...  ze geven aan dat ze niet weten hoeveel leveringen er precies zullen zijn, maar doen wel voorspellingen van 3-4 weken…en honderden euro’s innen van klanten! Doe dan geen voorspellingen of laat ze pas geld betalen als de telefoon er is! En maak geen valse beloftes zoals in jouw telefoongesprek!

Maar het is een probleem bij elke provider lees ik op de diverse forums… ik geloof best dat als @Kpn ze op voorraad hebben, dat ze dan zullen leveren!

Ik geloof wel dat ze dit veel klanten gaat kosten; sowieso om de communicatie… medewerkers spreken zichzelf tegen en vormen geen 1 lijn naar de klanten toe! 
Zit niets anders op dan te wachten of te annuleren... 

Ik hoef zelf de aansluitingskosten niet te betalen geven ze aan; als een wachtverzachter! Das netjes van ze. Maar als ik alles van tevoren had geweten... 


  • Deelnemer
  • December 11, 2020

Las net op het forum bij iemand die de iPhone 12 pro op 3 nov had besteld en op 28 nov geleverd had gekregen! Die had hem dus in een winkel besteld… gaat nergens over!


Hoi, ik heb 23 november een iphone 12 pro gold besteld, ik heb hem alleen nog niet binnen.  Ik vind de updates bij mijn bestelling ook wat vaag. Kan iemand mij misschien vertellen, wanneer hij ongeveer aankomt ??

Groetjes 


Op vrijdag 27 november heb ik de iPhone 12 groen besteld. Op dat moment stond er voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. Maandag (30 november) nog met de klantenservice gebeld, omdat de link om de bestelling te volgen niet werkte. Zij gaven aan dat ik de telefoon dinsdag of woensdag ontvang. Woensdag (2 december) krijg ik een bericht dat de iPhone niet op voorraad is. Dat is aankomende woensdag (16 december) alweer twee weken geleden. Graag zou ik meer duidelijkheid en informatie krijgen over wanneer ik de telefoon ongeveer ga ontvangen en waarom het niet eerder bekend is dat deze niet op voorraad is? Jammer hoe het nu is gelopen en het zo lang duurt. Ik heb namelijk een kapotte telefoon en heb de telefoon eigenlijk zsm nodig.
Ik hoor graag van u. 

 


Bosanka.i
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 14, 2020

Ik ben al 8 weken aan het wachten op de iPhone 12 pro 128GB silver, vind het echt schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Krijg elke week dezelfde mail dat het toestel nog niet op voorraad is maar totaal geen indicatie van wanneer ik het dan wel mag verwachten. Jullie kunnen wel een goedkoop Ali expres hoesje van 99 cent sturen als ‘wasverzachter’. Maar normaal contact opnemen met de klanten om te laten weten wat de status van hun bestelling is, is het minste wat jullie konden doen.

 

2 weken geleden is op de website de wachttijd aangepast naar 2-3 weken. Ik wacht er al 8!!!!!!


Machado
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 14, 2020

Ik ben al 8 weken aan het wachten op de iPhone 12 pro 128GB silver, vind het echt schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Krijg elke week dezelfde mail dat het toestel nog niet op voorraad is maar totaal geen indicatie van wanneer ik het dan wel mag verwachten. Jullie kunnen wel een goedkoop Ali expres hoesje van 99 cent sturen als ‘wasverzachter’. Maar normaal contact opnemen met de klanten om te laten weten wat de status van hun bestelling is, is het minste wat jullie konden doen.

 

2 weken geleden is op de website de wachttijd aangepast naar 2-3 weken. Ik wacht er al 8!!!!!!

Jij ook al… ik wacht al 6 weken, vandaag begint week 7. Kan iemand ons op de hoogte stellen wanneer de levering met 12 pro silver 128gb binnen gaat komen? @Jeroen_dB Op de site staat nu medio december voor nieuwe bestellingen, maar hoe zit het met de uitstaande leveringen. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi, ik heb 23 november een iphone 12 pro gold besteld, ik heb hem alleen nog niet binnen.  Ik vind de updates bij mijn bestelling ook wat vaag. Kan iemand mij misschien vertellen, wanneer hij ongeveer aankomt ??

Groetjes 

@KPNForumuser359  We verwachten de iPhone 12 pro gold in alle varianten medio januari geleverd te krijgen. 

 

Op vrijdag 27 november heb ik de iPhone 12 groen besteld. Op dat moment stond er voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. Maandag (30 november) nog met de klantenservice gebeld, omdat de link om de bestelling te volgen niet werkte. Zij gaven aan dat ik de telefoon dinsdag of woensdag ontvang. Woensdag (2 december) krijg ik een bericht dat de iPhone niet op voorraad is. Dat is aankomende woensdag (16 december) alweer twee weken geleden. Graag zou ik meer duidelijkheid en informatie krijgen over wanneer ik de telefoon ongeveer ga ontvangen en waarom het niet eerder bekend is dat deze niet op voorraad is? Jammer hoe het nu is gelopen en het zo lang duurt. Ik heb namelijk een kapotte telefoon en heb de telefoon eigenlijk zsm nodig.
Ik hoor graag van u. 

 

 

@Maximedriessen  Er worden zowel week 52 als week 1 groene iPhones verwacht. 

Ik ben al 8 weken aan het wachten op de iPhone 12 pro 128GB silver, vind het echt schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Krijg elke week dezelfde mail dat het toestel nog niet op voorraad is maar totaal geen indicatie van wanneer ik het dan wel mag verwachten. Jullie kunnen wel een goedkoop Ali expres hoesje van 99 cent sturen als ‘wasverzachter’. Maar normaal contact opnemen met de klanten om te laten weten wat de status van hun bestelling is, is het minste wat jullie konden doen.

 

2 weken geleden is op de website de wachttijd aangepast naar 2-3 weken. Ik wacht er al 8!!!!!!

@Bosanka.i we verwachten deze in week 52 binnen te krijgen. Dat geldt dus ook voor jou @Machado .

 

Ik vind het jammer dat sommige van jullie zo lang al moeten wachten op je toestel :-(. We houden jullie per mail op de hoogte. Het is voor ons ook maar een indicatie wanneer er hoeveel toestellen geleverd worden. Bovenstaande data zijn ook een indicatie, hoewel ik er vanuit ga dat we die weken de levering binnenkrijgen, kan dit altijd later of eerder worden. Zodra er een iPhone beschikbaar is, krijg je dit ook per mail te horen. 

 


  • Topper
  • December 15, 2020

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


  • Topper
  • December 15, 2020

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 15, 2020

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


 

KPN hopelijk gaan jullie aan dit echt wat doen dit heb ik nu echt te vaak gelezen de afgelopen maanden

En dit is niet iets van de afgelopen tijd dat speelde ook al eerder.


  • Topper
  • December 15, 2020

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


 

KPN hopelijk gaan jullie aan dit echt wat doen dit heb ik nu echt te vaak gelezen de afgelopen maanden

En dit is niet iets van de afgelopen tijd dat speelde ook al eerder.

Klopt @Roos79 ; medewerker vanmiddag aan de lijn was uiterst behulpzaam hoor… kan zij ook niets aan doen! Maar ik lees het vaker hier… complete betalingen zoek! Terwijl ik 2 keer eerder heb gebeld en toen was alles dik in orde… alles was goed verwerkt… maar goed! Ze zijn t aan het uitzoeken! Sta in mijn recht en kan t bedrag aantonen dat het betaald is… linksom of rechtsom krijg ik t bedrag echt wel terug! We hebben wat dat betreft een goede rechtsstaat! 👍🏼


Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 15, 2020

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


 

KPN hopelijk gaan jullie aan dit echt wat doen dit heb ik nu echt te vaak gelezen de afgelopen maanden

En dit is niet iets van de afgelopen tijd dat speelde ook al eerder.

Klopt @Roos79 ; medewerker vanmiddag aan de lijn was uiterst behulpzaam hoor… kan zij ook niets aan doen! Maar ik lees het vaker hier… complete betalingen zoek! Terwijl ik 2 keer eerder heb gebeld en toen was alles dik in orde… alles was goed verwerkt… maar goed! Ze zijn t aan het uitzoeken! Sta in mijn recht en kan t bedrag aantonen dat het betaald is… linksom of rechtsom krijg ik t bedrag echt wel terug! We hebben wat dat betreft een goede rechtsstaat! 👍🏼

Het vervelende is dat bewijs voor de bezorger niet voldoende is helaas dus je moet dan alsnog betalen 

Je krijgt het dubbele geld terug maar niet iedereen kan even zo’n flink bedrag dubbel missen


  • Topper
  • December 16, 2020

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 

 

Bij mij is hij ook onderweg! @Lisanvankempen , hopelijk die van jou ook!

@R33M heb jij hem binnen en is het al gelukt met de betaling?


Lisanvankempen
Deelnemer

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 

 

Bij mij is hij ook onderweg! @Lisanvankempen , hopelijk die van jou ook!

@R33M heb jij hem binnen en is het al gelukt met de betaling?

@MW2020 mijne is ook onderweg! 


  • Topper
  • December 16, 2020

@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 

 

Bij mij is hij ook onderweg! @Lisanvankempen , hopelijk die van jou ook!

@R33M heb jij hem binnen en is het al gelukt met de betaling?

Nou…. nee hoor! KPN had de bestelling nog niet gereed en is dus niet meegekomen met de levering… koerier had mij vanmorgen geprobeerd te bellen maar die oproep had ik gemist… Ik zie nu wel dat KPN de bestelling aan het afhandelen is in het magazijn…. vannacht zal die aangemeld worden bij de koerier en dan kan ik nieuwe afspraak maken om te leveren... 

Hele dag dus voor niets gewacht thuis… @MW2020 


  • Nieuwkomer
  • December 16, 2020

Weet iemand wanneer de iPhone 12 pro graphite (128gb) verwacht wordt of heeft iemand ze al binnen gekregen. Ik wacht namelijk al een tijdje.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @foetsie, welkom! Die verwachten we medio week 53!

 

@R33M dubbel balen dit, zeg.. Dat komt wel in orde, maar het is geen klein bedrag natuurlijk! Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


  • Topper
  • December 16, 2020

Ha @foetsie, welkom! Die verwachten we medio week 53!

 

@R33M dubbel balen dit, zeg.. Dat komt wel in orde, maar het is geen klein bedrag natuurlijk! Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

@Marcia_  ik ga ervan uit dat de bestelling vannacht t magazijn verlaat en aangeboden wordt aan de koerier… maakt hij dan een nieuwe afspraak met mij of kan ik die zelf maken?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik weet dit niet zeker.. Kan jij iets zien in MijnBestelling? Daar zou het moeten staan als je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. 


  • Topper
  • December 17, 2020

@Kpn 

Mijn telefoon komt vanavond na 8 weken eindelijk binnen (iPhone 12 pro silver 128 gb). Waar kan ik de iPods bestellen van de actie die toen liep met 100€ korting? 


  • Topper
  • December 17, 2020

Ik weet dit niet zeker.. Kan jij iets zien in MijnBestelling? Daar zou het moeten staan als je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. 

@Marcia_ 

Hoe lang gaat dit proces dan duren?