Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

@Jarich Dat is wel al lang geleden. Heb je nog niets gehoord over de levering? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gedaan @Lisa ! Nog niets gehoord over een levering. Krijg wel elke zondag een mail dat toestel niet op voorraad is.

Heb je nog voor mij gekeken @lisa ?


Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

 

Helaas, we moeten nog minimaal wachten tot week 52…. zojuist weer een medewerker van KPN gesproken. @R33M @Lisanvankempen 


@Willsenfung, de iPhone 12 Pro 5G 128GB Graphite wordt in week 52 verwacht. Je krijgt bericht zodra het toestel bezorgd gaat worden. Je kunt het zelf in de gaten via de bestelstatuspagina.


Met verbazing lees ik op de KPN site de actuele levertijden van de IPhone 12 pro! Direct leverbaar tot 2-3 weken…..

Sorry hoor!! Ik heb de IPhone 12 Pro op 20 oktober besteld….. aankomende dinsdag wordt dat 8 weken…… ben gewoon eerlijk ipv iedereen voor de gek houden met direct leverbaar tot 2-3 weken!!

Elke week hetzelfde standaard mailtje….iedere keer ben ik verheugd als ik een mail

binnenkrijg met; Update IPhone 12 bestelling...dan denk ik yesss hij komt eraan! Maar nee hoor; elke week dezelfde tekst.. nog even geduld.. hij komt er bijna aan… als eerste besteld als eerste in huis!!

bullshit dus…. Stop met het voor de gek houden van mensen…. wees gewoon duidelijk en eerlijk! Zeg waar het op staat en ga aub niet adverteren met zo’n korte levertijd als je hier niet aan kunt voldoen!! Heb zelf iig dikke spijt dat ik hem al zo vroeg heb besteld… en nog steeds met lege handen!!


Iemand die de iphone 12 pro zilver 128 gb al binnen heeft ? Ik wacht al sinds 20-10.. 

Nee, ik ook niet en ook besteld op 20-10. Kan iemand van KPN  @Jeroen_dB @Kpn @Erik_ hier meer over vertellen? Mij is van het weekend aangegeven dat hij donderdag/vrijdag binnen zou komen. Ik en veel mensen samen met mij, graag zouden willen weten wanneer hij geleverd wordt. We wachten nu al 7 weken...

Echt niemand hier lees je terug dat iemand in de afgelopen weken de Silver gekregen heeft hé? Alle andere kleuren lees je wel terug... 

Ik heb hem 23-10 besteld… ook nog niets... 

 

Helaas, we moeten nog minimaal wachten tot week 52…. zojuist weer een medewerker van KPN gesproken. @R33M @Lisanvankempen 

Weet je… het verbaast me niet eens meer... 

Heb t al eens eerder hier genoemd… ze wisten van tevoren al dat ze niet aan de vraag konden voldoen...  ze geven aan dat ze niet weten hoeveel leveringen er precies zullen zijn, maar doen wel voorspellingen van 3-4 weken…en honderden euro’s innen van klanten! Doe dan geen voorspellingen of laat ze pas geld betalen als de telefoon er is! En maak geen valse beloftes zoals in jouw telefoongesprek!

Maar het is een probleem bij elke provider lees ik op de diverse forums… ik geloof best dat als @Kpn ze op voorraad hebben, dat ze dan zullen leveren!

Ik geloof wel dat ze dit veel klanten gaat kosten; sowieso om de communicatie… medewerkers spreken zichzelf tegen en vormen geen 1 lijn naar de klanten toe! 
Zit niets anders op dan te wachten of te annuleren... 

Ik hoef zelf de aansluitingskosten niet te betalen geven ze aan; als een wachtverzachter! Das netjes van ze. Maar als ik alles van tevoren had geweten... 


Las net op het forum bij iemand die de iPhone 12 pro op 3 nov had besteld en op 28 nov geleverd had gekregen! Die had hem dus in een winkel besteld… gaat nergens over!


Hoi, ik heb 23 november een iphone 12 pro gold besteld, ik heb hem alleen nog niet binnen.  Ik vind de updates bij mijn bestelling ook wat vaag. Kan iemand mij misschien vertellen, wanneer hij ongeveer aankomt ??

Groetjes 


Op vrijdag 27 november heb ik de iPhone 12 groen besteld. Op dat moment stond er voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. Maandag (30 november) nog met de klantenservice gebeld, omdat de link om de bestelling te volgen niet werkte. Zij gaven aan dat ik de telefoon dinsdag of woensdag ontvang. Woensdag (2 december) krijg ik een bericht dat de iPhone niet op voorraad is. Dat is aankomende woensdag (16 december) alweer twee weken geleden. Graag zou ik meer duidelijkheid en informatie krijgen over wanneer ik de telefoon ongeveer ga ontvangen en waarom het niet eerder bekend is dat deze niet op voorraad is? Jammer hoe het nu is gelopen en het zo lang duurt. Ik heb namelijk een kapotte telefoon en heb de telefoon eigenlijk zsm nodig.
Ik hoor graag van u. 

 


Ik ben al 8 weken aan het wachten op de iPhone 12 pro 128GB silver, vind het echt schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Krijg elke week dezelfde mail dat het toestel nog niet op voorraad is maar totaal geen indicatie van wanneer ik het dan wel mag verwachten. Jullie kunnen wel een goedkoop Ali expres hoesje van 99 cent sturen als ‘wasverzachter’. Maar normaal contact opnemen met de klanten om te laten weten wat de status van hun bestelling is, is het minste wat jullie konden doen.

 

2 weken geleden is op de website de wachttijd aangepast naar 2-3 weken. Ik wacht er al 8!!!!!!


Ik ben al 8 weken aan het wachten op de iPhone 12 pro 128GB silver, vind het echt schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Krijg elke week dezelfde mail dat het toestel nog niet op voorraad is maar totaal geen indicatie van wanneer ik het dan wel mag verwachten. Jullie kunnen wel een goedkoop Ali expres hoesje van 99 cent sturen als ‘wasverzachter’. Maar normaal contact opnemen met de klanten om te laten weten wat de status van hun bestelling is, is het minste wat jullie konden doen.

 

2 weken geleden is op de website de wachttijd aangepast naar 2-3 weken. Ik wacht er al 8!!!!!!

Jij ook al… ik wacht al 6 weken, vandaag begint week 7. Kan iemand ons op de hoogte stellen wanneer de levering met 12 pro silver 128gb binnen gaat komen? @Jeroen_dB Op de site staat nu medio december voor nieuwe bestellingen, maar hoe zit het met de uitstaande leveringen. 


Hoi, ik heb 23 november een iphone 12 pro gold besteld, ik heb hem alleen nog niet binnen.  Ik vind de updates bij mijn bestelling ook wat vaag. Kan iemand mij misschien vertellen, wanneer hij ongeveer aankomt ??

Groetjes 

@KPNForumuser359  We verwachten de iPhone 12 pro gold in alle varianten medio januari geleverd te krijgen. 

 

Op vrijdag 27 november heb ik de iPhone 12 groen besteld. Op dat moment stond er voor 23:59 uur besteld, morgen in huis. Maandag (30 november) nog met de klantenservice gebeld, omdat de link om de bestelling te volgen niet werkte. Zij gaven aan dat ik de telefoon dinsdag of woensdag ontvang. Woensdag (2 december) krijg ik een bericht dat de iPhone niet op voorraad is. Dat is aankomende woensdag (16 december) alweer twee weken geleden. Graag zou ik meer duidelijkheid en informatie krijgen over wanneer ik de telefoon ongeveer ga ontvangen en waarom het niet eerder bekend is dat deze niet op voorraad is? Jammer hoe het nu is gelopen en het zo lang duurt. Ik heb namelijk een kapotte telefoon en heb de telefoon eigenlijk zsm nodig.
Ik hoor graag van u. 

 

 

@Maximedriessen  Er worden zowel week 52 als week 1 groene iPhones verwacht. 

Ik ben al 8 weken aan het wachten op de iPhone 12 pro 128GB silver, vind het echt schandalig hoe jullie met je klanten omgaan. Krijg elke week dezelfde mail dat het toestel nog niet op voorraad is maar totaal geen indicatie van wanneer ik het dan wel mag verwachten. Jullie kunnen wel een goedkoop Ali expres hoesje van 99 cent sturen als ‘wasverzachter’. Maar normaal contact opnemen met de klanten om te laten weten wat de status van hun bestelling is, is het minste wat jullie konden doen.

 

2 weken geleden is op de website de wachttijd aangepast naar 2-3 weken. Ik wacht er al 8!!!!!!

@Bosanka.i we verwachten deze in week 52 binnen te krijgen. Dat geldt dus ook voor jou @Machado .

 

Ik vind het jammer dat sommige van jullie zo lang al moeten wachten op je toestel 😞. We houden jullie per mail op de hoogte. Het is voor ons ook maar een indicatie wanneer er hoeveel toestellen geleverd worden. Bovenstaande data zijn ook een indicatie, hoewel ik er vanuit ga dat we die weken de levering binnenkrijgen, kan dit altijd later of eerder worden. Zodra er een iPhone beschikbaar is, krijg je dit ook per mail te horen. 

 


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


 

KPN hopelijk gaan jullie aan dit echt wat doen dit heb ik nu echt te vaak gelezen de afgelopen maanden

En dit is niet iets van de afgelopen tijd dat speelde ook al eerder.


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


 

KPN hopelijk gaan jullie aan dit echt wat doen dit heb ik nu echt te vaak gelezen de afgelopen maanden

En dit is niet iets van de afgelopen tijd dat speelde ook al eerder.

Klopt @Roos79 ; medewerker vanmiddag aan de lijn was uiterst behulpzaam hoor… kan zij ook niets aan doen! Maar ik lees het vaker hier… complete betalingen zoek! Terwijl ik 2 keer eerder heb gebeld en toen was alles dik in orde… alles was goed verwerkt… maar goed! Ze zijn t aan het uitzoeken! Sta in mijn recht en kan t bedrag aantonen dat het betaald is… linksom of rechtsom krijg ik t bedrag echt wel terug! We hebben wat dat betreft een goede rechtsstaat! 👍🏼


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 


 

KPN hopelijk gaan jullie aan dit echt wat doen dit heb ik nu echt te vaak gelezen de afgelopen maanden

En dit is niet iets van de afgelopen tijd dat speelde ook al eerder.

Klopt @Roos79 ; medewerker vanmiddag aan de lijn was uiterst behulpzaam hoor… kan zij ook niets aan doen! Maar ik lees het vaker hier… complete betalingen zoek! Terwijl ik 2 keer eerder heb gebeld en toen was alles dik in orde… alles was goed verwerkt… maar goed! Ze zijn t aan het uitzoeken! Sta in mijn recht en kan t bedrag aantonen dat het betaald is… linksom of rechtsom krijg ik t bedrag echt wel terug! We hebben wat dat betreft een goede rechtsstaat! 👍🏼

Het vervelende is dat bewijs voor de bezorger niet voldoende is helaas dus je moet dan alsnog betalen 

Je krijgt het dubbele geld terug maar niet iedereen kan even zo’n flink bedrag dubbel missen


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 

 

Bij mij is hij ook onderweg! @Lisanvankempen , hopelijk die van jou ook!

@R33M heb jij hem binnen en is het al gelukt met de betaling?


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 

 

Bij mij is hij ook onderweg! @Lisanvankempen , hopelijk die van jou ook!

@R33M heb jij hem binnen en is het al gelukt met de betaling?

@MW2020 mijne is ook onderweg! 


@MW2020 ik krijg hem als het goed is morgenvroeg! Kon vanmiddag het bezorgmoment kiezen… moet alleen de 960 euro opnieuw betalen omdat KPN mijn iDeal betaling niet kan vinden van mijn bestelling toen... dit ligt nu bij de klachtencommissie afdeling.. kan ook weigeren maar dan moet ik weer achteraan aansluiten…  hoop voor jou ook dat ie snel komt!!! 

Spannend!

Ik heb nog niks gehoord, maar kan nog natuurlijk! 

 

Bij mij is hij ook onderweg! @Lisanvankempen , hopelijk die van jou ook!

@R33M heb jij hem binnen en is het al gelukt met de betaling?

Nou…. nee hoor! KPN had de bestelling nog niet gereed en is dus niet meegekomen met de levering… koerier had mij vanmorgen geprobeerd te bellen maar die oproep had ik gemist… Ik zie nu wel dat KPN de bestelling aan het afhandelen is in het magazijn…. vannacht zal die aangemeld worden bij de koerier en dan kan ik nieuwe afspraak maken om te leveren... 

Hele dag dus voor niets gewacht thuis… @MW2020 


Weet iemand wanneer de iPhone 12 pro graphite (128gb) verwacht wordt of heeft iemand ze al binnen gekregen. Ik wacht namelijk al een tijdje.


Ha @foetsie, welkom! Die verwachten we medio week 53!

 

@R33M dubbel balen dit, zeg.. Dat komt wel in orde, maar het is geen klein bedrag natuurlijk! Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Ha @foetsie, welkom! Die verwachten we medio week 53!

 

@R33M dubbel balen dit, zeg.. Dat komt wel in orde, maar het is geen klein bedrag natuurlijk! Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

@Marcia_  ik ga ervan uit dat de bestelling vannacht t magazijn verlaat en aangeboden wordt aan de koerier… maakt hij dan een nieuwe afspraak met mij of kan ik die zelf maken?


Ik weet dit niet zeker.. Kan jij iets zien in MijnBestelling? Daar zou het moeten staan als je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. 


@Kpn 

Mijn telefoon komt vanavond na 8 weken eindelijk binnen (iPhone 12 pro silver 128 gb). Waar kan ik de iPods bestellen van de actie die toen liep met 100€ korting? 


Ik weet dit niet zeker.. Kan jij iets zien in MijnBestelling? Daar zou het moeten staan als je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. 

@Marcia_ 

Hoe lang gaat dit proces dan duren? 


Reageer