Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Hoi KPN,

 

Op 13 november heb ik de nieuw iPhone 12 pro besteld in het PACIFIC BLUE in 128 gb. Ik zie bij andere vragen dat jullie wel kunnen zien wanneer de telefoon wordt geleverd. Zou dit bij mij ook kunnen?

 

Met vriendelijke groet,

Floor 
Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp


Ik durf het niet te zeggen, @R33M. Je zult het echt even af moeten wachten. 


Hi @Floorxoxo, dat klopt! Ik heb er even voor je na gekeken. We verwachten dit toestel in de eerste week van 2021 weer binnen te krijgen en dan te kunnen versturen :slight_smile: Je ontvangt een e-mail zo gauw jouw toestel jouw kant op komt.


KPN gaan jullie de voorraad die bij de winkels aanwezig is nu versturen naar klanten die al weken op hun telefoon wachten? De winkels gaan nu toch 5 weken dicht dus stuur de voorraad die daar ligt naar klanten die online hebben besteld. Misschien dat er dan nog wat mensen gelukkig worden gemaakt voor de kerst!


KPN gaan jullie de voorraad die bij de winkels aanwezig is nu versturen naar klanten die al weken op hun telefoon wachten? De winkels gaan nu toch 5 weken dicht dus stuur de voorraad die daar ligt naar klanten die online hebben besteld. Misschien dat er dan nog wat mensen gelukkig worden gemaakt voor de kerst!

Welke voorraad, die is er niet. Ben voordat ik hem online bestelde eerst bij een winkel KPN-winkel geweest. En die gaven aan er zo af en toe eentje binnen te krijgen. En die lag niet lang op de plank . . . . . 


@Kpn

Mijn telefoon komt vanavond na 8 weken eindelijk binnen (iPhone 12 pro silver 128 gb). Waar kan ik de iPods bestellen van de actie die toen liep met 100€ korting? 

@MW2020  Mijne komt morgen! Nieuwe bezorg afspraak kunnen maken… laat je ff weten of je hem vanavond hebt? En ff showen hier hé? Hebben er lang genoeg op gewacht! 


@Kpn

Mijn telefoon komt vanavond na 8 weken eindelijk binnen (iPhone 12 pro silver 128 gb). Waar kan ik de iPods bestellen van de actie die toen liep met 100€ korting? 

  1. Alle klanten die tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of een iPhone 12 pro aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0492 
  2. Alle klanten die tussen 6 november en 22 november 2020 een iPhone 12 Mini of een iPhone 12 Pro Max aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods.  Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513
  3. Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525

 

Van actie 1 en 2 is de aanmeldtermijn tot 20 december, van actie 3 loop de aanmeldtermijn tot 10 januari.


Op 3 Dec iphone11 besteld contract getekend en nog steeds niets ontvangen behalve 3x een mail van KPN met de mededeling dat de telefoonnet op voorraad is.Lekker professioneel KPN,hadden jullie dat niet gelijk kunnen zeggen had ik ergens anders heen gegaan.Misleidend en waardeloos.


Ik ben bang dat mijn iPhone 12 Pro graphite niet week 52 gaat komen ☹️ Bij Apple zelf is het zelfs de tweede week van januari. 


Op 27 november heb ik de IPhone 12 pro besteld. Hoelang zal ik nog moeten wachten (verwachting). Ik krijg 1 of 2x per week een berichtje van KPN dat de telefoon nog niet leverbaar is. Dat is natuurlijk netjes, maar kijk toch uit naar mijn nieuwe telefoon.

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic


Ik zou uitgaan van minimaal 3-4 weken, half november was het al bijna 3 weken en ik verwacht dat dit zo aanlopend naar de feestdagen alleen maar is opgelopen.


@Maurice85 We hebben de vraag uitstaan om de actie te verlengen. Wel zo eerlijk hè om iedereen die optijd besteld heeft, de kans te geven om het formulier in te vullen. Komt goed! :smile:

 


@Maurice85 We hebben de vraag uitstaan om de actie te verlengen. Wel zo eerlijk hè om iedereen die optijd besteld heeft, de kans te geven om het formulier in te vullen. Komt goed! :smile:

 

Dat is leuk en aardig, ik weet niet of u mijn eigen topic al gezien heeft maar bij mij is het goed misgegaan met deze “actie”. En dan zeg ik het heel netjes.


Beste KPN,

Ik wacht bijna drie weken op mijn bestelde Iphone 12 Pro Gold. Aangezien ik niet de persoon ben die telkens aan de telefoon wil hangen, wacht ik het rustig af. 

Maar het is al bijna drie weken geleden dat ik mijn bestelling gedaan heb, nog steeds krijg ik een standaard mail dat er tijdelijk niet op voorraad is. Toch lees ik overal dat bij KPN de levertijd 2 tot 3 weken bedraagt. 
Ik hoop dat ik dit toestel nog voor Kerst ontvang. 

Kunt u mij vertellen wat nu de status is en of er al bekend is wanneer de telefoon(s) geleverd worden?

M.v.g.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hier het zelfde verhaal!! 
iPhone 12 pro, nu al 3 weken aan wachten…  wie kan er inzage geven ik verwachte lever nu??? 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


En we gaan week 7 in met wachten op een iPhone ZzZzZz


Zakkelijk staat voor 23.59 besteld volgende dag geleverd... en particulieren moeteb 3/4 soms 8weken wachten terwijl jullie gewoon een voorraad hebben.. en dan ook geen korting of iets kleins als kado omdat wij langere moeten wachten terwijl alle andere die zakkelijk bestellen volgende dag al in huis hebben. Als het daar vertraging op loopt krijgen ze desnoods een aliexpress hoesje als kadotje omdat het zo lang geduurd heeft hoelang moet ik nou wachten op mijn iPhone 12 pro zilver laagste gb. Want als zakkelijk is hij volgende dag al binnen..


Gaat volgens mij niet helemaal goed allemaal.

Op 25 oktober heb ik een iphone12pro graphite 512gb besteld bij mijn verlenging van abbo naar hussel.

Echter tot op heden nog geen reactie, ook de wekelijkse statusberichten krijg ik sinds 6 december ook niet meer.

Graag had ik ook van de airpods actie gebruik willen maken, maar dat kan nu ook niet meer… dat kon voor 20 december, maar heb nog steeds mijn telefoon niet geleverd gekregen.

Ik heb nu dan ook 2 vragen:

-wanneer verwachten jullie dat ik mijn iphone pro geleverd krijg?

-waarom kan ik dan niet alsnog van de airpods actie gebruik maken...?

 

Met vriendelijke groet,

Jarich

 


Hi @Jarich, jouw type toestel krijgen we zoals het nu lijkt in week 1 weer geleverd.

We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je naast het lange wachten niét ook nog eens naast de AirPods zou grijpen, je kunt hoe dan ook nog aanvragen als je je toestel ontvangen hebt. In eerste instantie hebben we voor alle 3 de Airpods acties waarbij nog niet alle soorten toestellen zijn uitgeleverd, de aanvraagdatum verlengd naar 10 januari. Als blijkt dat tegen die tijd nog steeds niet iedereen voorzien is van zijn of haar toestel, zal die datum verder worden verlengd :slight_smile:


@124MB en @Toffer1981, de iPhone 12 Pro wordt afhankelijk van kleur en geheugen, zoals het nu lijkt weer bij ons geleverd tussen week 52 (deze week) en week 1. Het kan dus nog een aantal weken duren voordat jullie toestel weer op voorraad is :slight_frown:


Hi @Jarich, jouw type toestel krijgen we zoals het nu lijkt in week 1 weer geleverd.

We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je naast het lange wachten niét ook nog eens naast de AirPods zou grijpen, je kunt hoe dan ook nog aanvragen als je je toestel ontvangen hebt. In eerste instantie hebben we voor alle 3 de Airpods acties waarbij nog niet alle soorten toestellen zijn uitgeleverd, de aanvraagdatum verlengd naar 10 januari. Als blijkt dat tegen die tijd nog steeds niet iedereen voorzien is van zijn of haar toestel, zal die datum verder worden verlengd :slight_smile:

Dank voor de terugkoppeling! Ik kijk er naar uit!
Groet,

Jarich


Beste KPN,

 

weet iemand wanneer de IPhone 12 pro pacific blue 128GB op voorraad is? Wacht al wel een tijdje zoals alle anderen….. hopelijk zal die snel binnen komen.

 

groetjes

 

 


Hoi @Ivy2! Ik heb voor je gekeken. De verwachting is dat we in week 1 van 2021 de iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific Blue weer op voorraad hebben. :blush:


Beste KPN,

zojuist de iPhone 12 Pro 128 Graphite besteld maar deze is nu niet leverbaar. Kunt u een indicatie geven van de levertijd?


Goedendag,

Een maand geleden een iPhone 12 pro besteld bij verlenging van mijn abonnement. Nu is hij nog steeds niet binnen! Wanneer gaat die eindelijk komen? Dit jaar nog? 
 

gr. Roy 


Reageer