Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

• October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

• Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Hi! 

Ik wacht al wat weken op mijn Iphone 12 Pro Silver, 128GB.    Eerst werd aangegeven dat het deze week zou zijn, week 52, dat ze weer op voorraad waren.   Nu zie ik op de website staan dat de levertijd alweer verschoven is, ditmaal naar begin Januari.    Is dit voor diegene die nu een abonnement verlengen of afsluiten? 

Met andere woorden; wanneer komt de Iphone 12 Pro Silver 128GB binnen ?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen  @De_Scheff en @samsny de verwachting is op dit moment nog steeds dat deze toestellen in week 1 van 2021 komen. Jullie worden hier per mail van op de hoogte gehouden!

• Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Goedemorgen  @De_Scheff en @samsny de verwachting is op dit moment nog steeds dat deze toestellen in week 1 van 2021 komen. Jullie worden hier per mail van op de hoogte gehouden!

Heel vervelend dat dit dus weer enkele weken later is terwijl het week 52 zou zijn!  Ik vind dit echt niet oke….

• Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Goedemorgen  @De_Scheff en @samsny de verwachting is op dit moment nog steeds dat deze toestellen in week 1 van 2021 komen. Jullie worden hier per mail van op de hoogte gehouden!

Heel vervelend dat dit dus weer enkele weken later is terwijl het week 52 zou zijn!  Ik vind dit echt niet oke….

mijne zou in week 50 al komen 😂

• Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Hoi, ik heb een iPhone 12 green besteld, deze blijkt achteraf niet op voorraad. Enig idee hoe lang het ongeveer zou kunnen duren, voor ik deze kan verwachten? 

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt,

Anietje1403
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Ik heb 17-11 een iphone 12 pro besteld…. ik krijg telkens te horen aan de telefoon dat de levertijd 2-3 weken is….. maar volgens mij is het al ruim 4 weken geleden dat ik mijn order heb geplaatst…. eerlijkheid is beter dan de klanten blijven voorliegen…was geen probleem om hem voor de kerst te leveren… begin daar nu toch echt wel aan te twijfelen…

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 23, 2020

Hallo @Anietje1403 en @DevMase! Zoals we hebben geschreven in het topic, hebben we weinig grip op de exacte uitlevertijd. We zijn afhankelijk van de aantallen iPhones die Apple naar ons toe stuurt. Jullie ontvangen een bericht van ons zodra jullie iPhone eraan komt! In sommige gevallen duurt het inderdaad helaas langer dan waar we op hoopten. 

• Nieuwkomer
  • December 24, 2020

Keurig vandaag de iPhone 12 Pro 256gb graphite binnen gekregen zoals 14 dagen geleden vermeld door kpn. 

• Nieuwkomer
  • December 26, 2020

Ik krijg een mail dat de voorraad van iPhone 12 Pro 5G 128GB, Pacific Blue op is.  Oké dat is begrijpelijk.

wees dan aub duidelijk over de leverdatum van het toestel anders dan wel de leverdatum van jullie voorraad.  

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 26, 2020

Ik krijg een mail dat de voorraad van iPhone 12 Pro 5G 128GB, Pacific Blue op is.  Oké dat is begrijpelijk.

wees dan aub duidelijk over de leverdatum van het toestel anders dan wel de leverdatum van jullie voorraad.  

Daarvoor is elke provider afhankelijk van Apple, daar ligt de bottleneck. Zij leveren uit wat ze hebben, de vraag is wereldwijd ongekend. Dus als antwoord op uw vraag, een exacte datum kàn geen enkele provider u geven.

josua1983
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 28, 2020

Goedemorgen,

Meer dan 4 weken geleden de iPhone besteld.
Weten jullie ongeveer wanneer de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Graphite komt?

Groet,

Josua 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @josua1983, het blijft altijd een beetje eens schatting maar we verwachten deze week nieuwe. Zodra we meer weten kun je dit ook terugvinden bij je Mijnbestelling!

josua1983
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 28, 2020

Hoi @josua1983, het blijft altijd een beetje eens schatting maar we verwachten deze week nieuwe. Zodra we meer weten kun je dit ook terugvinden bij je Mijnbestelling!

Helaas :pensive: net binnen gekregen…
Even afwachten maar weer.

Op 30-11-2020 een iPhone 12 Pro besteld en ontvang elke week hetzelfde bericht dat KPN er alles aan doet om snel te leveren. Het is storend dat er geen enkele indicatie wordt afgegeven hoelang dit nog gaat duren. Graag een verwachte levering week opgeven dit zou inmiddels toch mogelijk moeten zijn?

• Topper
  • December 28, 2020

Op 30-11-2020 een iPhone 12 Pro besteld en ontvang elke week hetzelfde bericht dat KPN er alles aan doet om snel te leveren. Het is storend dat er geen enkele indicatie wordt afgegeven hoelang dit nog gaat duren. Graag een verwachte levering week opgeven dit zou inmiddels toch mogelijk moeten zijn?

Afhankelijk van de kleur en model zouden ze moeten kunnen schAtten wanneer alles wordt geleverd. Het is op zn vroegst denk ik in de eerste week van 2021 dat ze zouden kunnnen worden geleverd, dat werd bij mij aangegeven maar ja. Welke kleur had je?

Mijn kleur pacific blue iPhone 12 Pro. Betekend dit dat de levering van deze kleur mogelijk nog later wordt dan eerste week januari 2021?

• Topper
  • December 28, 2020

Mijn kleur pacific blue iPhone 12 Pro. Betekend dit dat de levering van deze kleur mogelijk nog later wordt dan eerste week januari 2021?

Klopt! Het zou zo maar kunnen dat het nog langer wachten wordt…. aangezien KPN (en andere providers) geen exacte levertijden kunnen aangeven. Annuleren is nu niet meer mogelijk (langer dan 14 dagen). 

zelf zit ik ook al bijna een maand te wachten...

• Topper
  • December 28, 2020

Op 14 december de iphone 12 pro besteld met ordernummer ******

Kunnen jullie deze met SPOED leveren want mn huidige toestel houdt er 1 deze dagen mee op.

Ik ben nieuw bij KPN en wil graag gebruik maken van jullie diensten.

Gr Soufian

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy & topic samengevoegd met verzameltopic

• Topper
  • December 28, 2020

Op 14 december de iphone 12 pro besteld met ordernummer ******

Kunnen jullie deze met SPOED leveren want mn huidige toestel houdt er 1 deze dagen mee op.

Ik ben nieuw bij KPN en wil graag gebruik maken van jullie diensten.

Gr Soufian

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy & topic samengevoegd met verzameltopic

uuh ik weet wel 100% zeker dat je hem niet geleverd krijgt boven anderen die al bijvoorbeeld 8 weken staan te wachten. Je zult eventueel bij KPN kunnen vragen wat ze verwachten qua levertijd, maar ik denk (afhankelijk van je kleur en model) dat je hem niet dit jaar nog geleverd krijgt. ;(

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 28, 2020

@sf1993 Goedenavond! Ik heb jouw topic even toegevoegd aan dit verzameltopic over de iPhone 12. Als je doorgeeft welke iPhone 12 je precies besteld hebt, dan ga ik kijken wat de verwachte levertijd voor je is. Zoals @Ivy2 aangeeft is het niet mogelijk om jou voorrang te geven op andere klanten, dat is ten eerste niet netjes en simpelweg ook niet mogelijk aangezien we op het moment geen voorraad hebben. Het is altijd even afwachten hoeveel toestellen we van Apple krijgen en dan leveren we ze uit op volgorde van bestelling.

• Topper
  • December 28, 2020

Dag José, ik heb de iphone 12 pro 128 GB besteld in de kleur ocean blue. Gr Soufian

Hoop echt dat het snel binnenkomt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Medio week 1 2021 verwachten we jouw type @sf1993.

• Topper
  • December 29, 2020

Bedankt Jeroen. Ik wacht het af. Groetjes

• Nieuwkomer
  • December 29, 2020

Op 13 november Iphone12 Pro Pacific blue 128GB besteld. Aangegeven leverdatum was destijds enkele weken, maar telefoon is nu (29-12)nog steeds niet geleverd. Ik overweeg de bestelling te annuleren en rechtstreeks bij Apple te bestellen. Daar worden ze wel grleverd.

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

josua1983
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 29, 2020

Nice :smiley:
23-11 besteld en zojuist deze melding gekregen