Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Nieuwkomer
  • December 30, 2020

Hallo op 25 december heb ik de iphone 12 pro 128 GB- graphite besteld. Ik vraag me af wanneer ik de telefoon ongeveer kan verwachten i.v.m. een leentoestel. Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groet,

 


SS
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • December 30, 2020

Merci! Heeft u ook zo’n overzicht van de 12 mini, met name de blauwe variant?


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Em_lav, dat model verwachten we in de eerste week van volgend jaar weer.

Voor de 12 mini zie ik alleen de groene variant op de lijst waarbij we wachten op een nieuwe levering, de blauwe lijken we wel te hebben dus @SS :slight_smile:


  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

Goedemorgen,

 

25-11 een iPhone 12 pro graphite besteld. Deze is gisteren eindelijk geleverd! 😀


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dan kun je mooi het nieuwe jaar in met jouw toestel!


josua1983
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 31, 2020

Gisteren ook mijn iPhone 12 Pro Graphite gekregen….Dank daarvoor KPN :thumbsup_tone3: 
Ik heb nog een vraag over de E-Sim, zie mijn vraag

Fijne jaarwisseling :boom:


  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

Goedemorgen,

Het is inmiddels bijna 6 weken geleden dat ik een bestelling bij jullie geplaatst heb voor een iPhone 12 Pro, waarbij aangegeven werd dat de telefoon binnen 1-2 weken geleverd zou worden.

Na een week werd de levertijd 2-3 weken. Weer een tijdje later werd de levertijd eind december. Dat is het nu. Maar nu is de levertijd ineens begin januari 🤷🏽‍♂️. Bovendien is nu ook de aanbieding verdwenen om met korting de Airpods Pro aan te schaffen.

Ik weet, er zijn ergere dingen in het leven, maar dit ben ik niet van jullie gewend. We zijn al lang trouwe klant van jullie met - particulier gezien - behoorlijk wat producten en ben benieuwd of jullie meer kunnen aangeven dan telkens de leverdatum te verplaatsen. Of wat jullie wellicht ter compensatie kunnen aanbieden. 

Hoor graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
Roel Willems

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @RoelWillems, welkom! Wat rot dat je al zo lang moet wachten! Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar dit is ook gewoon niet leuk. Gelukkig is de Airpod actie verlengd t/m 10 januari, dus dat zit nog wel even goed! Voor wat betreft de levering: ik hoop dat je de iPhone volgende week in huis hebt!


  • Nieuwkomer
  • January 2, 2021

Goedemorgen,

 

Ik heb zojuist een abbonement afgesloten i.c.m. een toestel. Het gaat om de iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue, nu weet ik dat deze tijdelijk niet op voorraad is. Alleen staat er op de site vermeldt dat het toestel vanaf begin januari weer leverbaar is. Het zou fijn zijn als jullie een indicatie kunnen geven wanneer ik hem zal ontvangen, want de verwachtte levertijd van begin januari staat al een tijdje op jullie website vermeldt.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

David 

*Admin: samengevoegd met het centrale topic


Eind november de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Gold besteld.

Tot op heden niet geleverd ? Iedere week een mail en sms dat jullie niet weten waneer deze geleverd gaat worden. Voel me omgekocht, bij de bestelling was de verwachte levertijd 2-3 weken. Andere providers leveren dit toestel wel gewoon uit. 

 

Kunnen jullie mij en wellicht ook anderen informeren

admin: reactie naar verzamel topic verplaatst 


  • Topper
  • January 2, 2021

Beste KPN,


Ik heb al een tijdje een nieuwe iPhone 12 pro besteld (verlenging abo). Nu weet ik dat ik even moet wachten, maar heb toch nog een klein vraagje tussendoor. 
 

Van sommigen heb ik begrepen dat de bijbetaling via automatische incasso gaat. Echter heb ik ook gelezen dat er soms ook betaald moet worden aan de koerier. Zouden jullie mij hier meer duidelijkheid in willen geven om miscommunicatie, zoals het annuleren van de gehele bestelling, te voorkomen. Momenteel staat er op ‘mijn bestelling’ een orderbevestiging met daarop genoteerd ‘nog te betalen’. Betekent dit dat ik deze eenmalige bijbetaling moet doen via de koerier OF dat deze via automatische incasso gaat. Mijn bestelling is gedaan begin december 2020. 
 

Ik hoor graag van jullie 😉,

 

met vriendelijke groet,

 

Ivy


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 2, 2021

Goedemiddag, @David26! We verwachten deze week een nieuwe batch aan toestellen te ontvangen. Helaas is niet duidelijk om wat voor aantallen het gaat. Als we meer toestellen ontvangen dan er op dit moment besteld zijn, dan ontvang je vrij snel (na deze week) bericht dat je toestel onderweg is. Ervan uitgaande dat we onvoldoende toestellen ontvangen, verwachten wij een toestel dat vandaag besteld is, binnen 3 weken uit te leveren. Hopelijk kun je hiermee uit de voeten! 

 


Eind november de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Gold besteld.

Tot op heden niet geleverd ? Iedere week een mail en sms dat jullie niet weten waneer deze geleverd gaat worden. Voel me omgekocht, bij de bestelling was de verwachte levertijd 2-3 weken. Andere providers leveren dit toestel wel gewoon uit. 

 

Kunnen jullie mij en wellicht ook anderen informeren

admin: reactie naar verzamel topic verplaatst 

Met dit antwoord kan ik en andere lees ik niets mee. Het verzamel topic is te globaal. Jullie beloven zaken welke je niet nakomt. Leveren volgens afspraak of een compensatie ? 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 2, 2021

@zzzuygugkjgkjhl Ik snap goed dat je baalt. Ik heb nog even gekeken. Zoals het nu lijkt wordt het toestel komende week verwacht.


Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 3, 2021

Na bijna 7 weken wachten was het gisteren dan eindelijk zo ver, de iPhone 12 pro 256Gb Pacific Blue is geleverd. (16-11 besteld)

Ik hoop voor een ieder hier dat de komende weken de leveringsachterstand ingehaald wordt.

Succes allemaal.


  • Nieuwkomer
  • January 3, 2021

Hoi ik had eergisteren een bestelling van een iphone 12 geplaatst maar ik heb geen orderbevestiging gekregen maar wel dat die bestelling binnen kwam. 

Alvast bedankt voor uw tijd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Joduard

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hallo

Eind november iPhone 12 pro Max 128 grafietblauw besteld. Wanneer komt deze binnen’?

 

mvg koen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

Hallo @RoelWillems, welkom! Wat rot dat je al zo lang moet wachten! Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar dit is ook gewoon niet leuk. Gelukkig is de Airpod actie verlengd t/m 10 januari, dus dat zit nog wel even goed! Voor wat betreft de levering: ik hoop dat je de iPhone volgende week in huis hebt!

Hi Marcia,

Denk het niet :( Ik heb vandaag alweer een mail gehad met de mededeling dat de iPhone nog niet op voorraad is. En dan is het alweer zo 10 januari…

 

Groet,

Roel


  • Helper
  • January 4, 2021

@Kpn heb op 27-11 de 12 pro 128 ocean blue besteld, krijg wekelijks bericht dat het niet geleverd kan worden. Op de site lees ik overal een levertijd van 2-3 weken. Dit klopt toch niet! Kan ook niet met de airpods actie meedoen, heb de gegevens van het toestel nodig! De leukste grap als laatste, mijn abonnement is nu 5 euro per maand goedkoper!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Helper
  • January 4, 2021

@Kpn  Is er al iets bekend over wanneer de 12 pro 128gb pacific blue op voorraad is? 27-11 is het besteld.


Caroline1969
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

Wat is de levertijd van de IPhone 12?

Deze al een maand geleden besteld, maar nog steeds niet binnen. 
Ik ontvang wel elke week keurig netjes een e-mail over dat hij nog niet geleverd kan worden, maar ik wil eigenlijk ook weten hoe lang dat nog gaat duren. 


Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 4, 2021

Beste, 25 nov heb ik de Iphone 12 pro max gold (128gb) besteld, 6 weken geleden.. 

Toen ik mijn bestelling plaatste stond er een levertijd van 2 à 3 weken. Hebben jullie enig idee wanneer ik mijn toestel kn verwachten? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


  • Deelnemer
  • January 4, 2021

Mijn telefoon is zojuist verzonden!

 

Besteld op 22.11.2020, iphone 12 pro 256gb gold


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Kpn  Is er al iets bekend over wanneer de 12 pro 128gb pacific blue op voorraad is? 27-11 is het besteld.

Ik heb even voor je gekeken. We verwachten in de loop van deze maand deze iPhone weer te ontvangen, dan komt het toestel zo snel mogelijk jouw kant op.

@Caroline1969 We verwachten de meeste types in de loop van deze maand te ontvangen. Als je nog aangeeft welke iPhone je precies bestelt hebt, kunnen we voor je kijken of we een specifiekere indicatie kunnen geven.

@ZZKPN Ik snap dat je 'm graag zo snel mogelijk wilt hebben. Het lijkt erop dat we dit type iPhone vanaf 5 januari weer binnen krijgen! Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel jouw kant op komt.


  • Helper
  • January 4, 2021

@Kpn  Is er al iets bekend over wanneer de 12 pro 128gb pacific blue op voorraad is? 27-11 is het besteld.

Ik heb even voor je gekeken. We verwachten in de loop van deze maand deze iPhone weer te ontvangen, dan komt het toestel zo snel mogelijk jouw kant op.

@Caroline1969 We verwachten de meeste types in de loop van deze maand te ontvangen. Als je nog aangeeft welke iPhone je precies bestelt hebt, kunnen we voor je kijken of we een specifiekere indicatie kunnen geven.

@ZZKPN Ik snap dat je 'm graag zo snel mogelijk wilt hebben. Het lijkt erop dat we dit type iPhone vanaf 5 januari weer binnen krijgen! Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel jouw kant op komt.

Beste Alexandra, abonnement is nu ook goedkoper geworden. Ga ik mee met de tarieven of heb ik dubbele pech, toestel wachttijd +\- 10 weken (in de loop van deze maand is erg ruim)en abo nu goedkoper. Ik begrijp dat jij er niets aan kunt doen, maar er is toch ongetwijfeld iemand binnen kpn die iets kan. Kom op jullie zijn @Kpn!