Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Topper
  • January 4, 2021

Tegen mij is door een KPN medewerker gezegd dat ik de iphone 12 pro in ocean blue, in de 1e week van januari kan verwachten. Vanavond om 21.15 kreeg ik echter een mail dat het nog steeds niet op voorraad is. Kan iemand me aub vertellen wanneer het binnenkomt want ik begin een beetje mijn geduld te verliezen.


  • Topper
  • January 4, 2021

Zelf wacht ik ook op de iPhone 12 pro oceaan blauw. KPN zei dat het in de eerste week van 2021 geleverd zou moeten zijn. Daar ga ik dus nu ook van uit. Week 1 is tot en met 10 januari. Dus blijf ik gewoon keurig wachten tot 10 januari. 
 

Ik vind het wachten nog niet zo een groot probleem, want geduld is een schone zaak. Maar als er foute beloftes worden gemaakt schaadt dit jullie imago enorm. Wees dan voortaan eerlijk tegenover de consument. 
 

aangezien Vodafone de TWEEDE levering sinds dat ik de telefoon hier heb gekocht bij kpn binnenkrijgt deze week, ga ik er ook wel vanuit dat KPN het deze week ook krijgt…. Vodafone levert nu aan alle klanten die hebben besteld voor 3 januari  de iPhone 12 pro! Dit is dan ook de tweede levering. KPN heeft klanten wel -/+ 10 weken laten wachten. 


Ik wacht ook al sinds 30 november op de Iphone 12 Pro 128Gb Pacific Blue. De officiele levertijd was toen 3-4 weken, maar de verkoper gaf me telefonisch aan dat dit ook 2-3 weken kan zijn. Het is nu al ruim 5 weken geleden en nog geen indicatie van wanneer ik deze kan verwachten. Vooral het geprek aan planning stoort me heel erg.

Wat is de planning KPN?

Wat ook vervelend is dat er wekelijks wordt bericht dat “Wij doen er alles aan...”. Dit lijkt niet het geval te zijn omdat anderen sneller kunnen leveren. 

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Memoli40 jouw abonnement is/wordt degene die in jouw bevestiging staat. Dat wordt inderdaad niet meer veranderd!

 

@sf1993 ik heb twee varianten op medio week 1 en twee varianten op medio januari staan. Dat geldt dus ook voor jullie, @Ivy2 en @Arjan-Iphone 12Pro. De 128 GB staat op medio week 1. Wanneer er een toestel beschikbaar is, krijg je hier ook een mail over. Hopelijk hebben jullie 'm snel!

 

 


  • Deelnemer
  • January 5, 2021

Beste,

Ik krijg nu al netjes elke week hetzelfde mailtje met dat mijn Iphone 12 pro pacific blue niet op voorraad is. Maar na 5 weken het zelfde mailtje weet ik nog steeds niet wanneer die dan wel komt. Het begint nu ook wel een beetje lang te duren. Ik ben nu zelfs al een telefoon aan het aflossen die ik niet heb.. 

Dus mijn vraag luidt  als volgt: Weten jullie al meer over wanneer de IPhone weer op voorraad zal zijn?

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@RY4N, de 256GB en de 128GB versies worden deze week verwacht.


  • Nieuwkomer
  • January 6, 2021

Op 14 november heb ik de Iphone 12 pro 128GB Blue Pacific besteld. 

Tot op heden nog niks ontvangen, zelfs de standaard mail met ‘informatie over je bestelling’ niet ontvangen afgelopen week. Aantal keer contact gehad met de klantenservice die ook geen gedetailleerde informatie kunnen geven.  

Op het forum lees ik dat dit model deze week binnen komt, kan iemand dat bevestigen? 

Heeft iemand anders de iphone 12 pro 128GB blue al ontvangen? 

Hoor het graag, 

Milou


  • Topper
  • January 6, 2021

Milou, ik wacht ook op precies hetzelfde toestel en kleur als jij.

Alleen heb ik het op 14 december, een maand later dan jij besteld.

 

Deze week zouden we meer moeten horen. Ben benieuwd...


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Milou2802 Wat @sf1993 hierboven aangeeft klopt, we verwachten vanaf deze week dit type iPhone weer van Apple binnen te krijgen en dan te versturen :slight_smile: Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel naar jou onderweg is.


  • Nieuwkomer
  • January 6, 2021

@Milou2802 Wat @sf1993 hierboven aangeeft klopt, we verwachten vanaf deze week dit type iPhone weer van Apple binnen te krijgen en dan te versturen :slight_smile: Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel naar jou onderweg is.

Karma, net een mail gekregen dat de iphone morgen bezorgd wordt! 🥳

iemand een idee of je een paspoort of ook een rijbewijs mag overleggen voor aannemen van de bezorging? 


  • Topper
  • January 6, 2021

 

@Milou2802 Wat @sf1993 hierboven aangeeft klopt, we verwachten vanaf deze week dit type iPhone weer van Apple binnen te krijgen en dan te versturen :slight_smile: Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel naar jou onderweg is.

Karma, net een mail gekregen dat de iphone morgen bezorgd wordt! 🥳

iemand een idee of je een paspoort of ook een rijbewijs mag overleggen voor aannemen van de bezorging? 

@sf1993 ben benieuwd naar die van ons...


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 6, 2021

Super fijn, @Milou2802! Als het om een verlenging van een abonnement gaat, maakt het type legitimatiebewijs niets uit: één van de twee mag. Gaat het om een geheel nieuw abonnement/ contract, dan graag het legitimatiebewijs wat je hebt doorgegeven bij jouw bestelling. @Ivy2 Ook voor jou geldt: je krijgt een mailtje zo gauw je toestel naar jou onderweg is. :fingers_crossed_tone4:


@Marcia_ . Het is inmiddels medio week 1, maar kreeg zojuist weer een mail dat de 12 pro 128Gb pacific blue er (tijdelijk! :wink: ) niet is. Enig idee wat een realistische planning is?

Groeten, Arjan


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 7, 2021

Hi @Arjan-Iphone 12Pro, dit toestel staat nog steeds op een uitlevering vanaf deze week. Dit specifieke type is erg veel besteld en heeft daardoor het grootste aantal klanten dat nog wacht op levering, van alle iPhone 12 varianten. (heb jij even ‘mazzel’ :rolling_eyes: ) Hierdoor is de kans groot dat nog niet iedereen die aan het wachten is, direct van een toestel kan worden voorzien nadat we weer voorraad ontvangen vanuit Apple. We hebben niet inzichtelijk hoeveel toestellen we ontvangen per levering en ook niet wanneer die leveringen exact plaats zullen vinden. Vooralsnog verwachten men nog steeds dat dit bij het merendeel van de wachtende klanten deze week zal zijn, maar als het voor een deel van de klanten pas volgende week wordt, zal dat mij niks verbazen. Uiteraard hoop ik voor je dat je toch snel bericht zult ontvangen dat jouw toestel er aan komt!


  • Nieuwkomer
  • January 7, 2021

Hallo ik heb 4/5 weken geleden de iphone 12 pro PACIFIC BLUE 128 GB   

er staat nu dat hij leverbaar is vanaf begin januari maar mijn vraag was waneer is dat ongeveer wand het is vandaag al weer 7 januari dus Al begin januari


  • Topper
  • January 7, 2021

@Ivy2 Yes ik krijg net een sms met dat ik een afspraak voor aflever moment kan gaan inplannen 😁


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 7, 2021

Hi @Nick12345, ook voor jouw bestelling geldt het volgende:

 Dit specifieke type is erg veel besteld en heeft daardoor het grootste aantal klanten dat nog wacht op levering, van alle iPhone 12 varianten. (heb jij even ‘mazzel’ :rolling_eyes: ) Hierdoor is de kans groot dat nog niet iedereen die aan het wachten is, direct van een toestel kan worden voorzien nadat we weer voorraad ontvangen vanuit Apple. We hebben niet inzichtelijk hoeveel toestellen we ontvangen per levering en ook niet wanneer die leveringen exact plaats zullen vinden. Vooralsnog verwachten men nog steeds dat dit bij het merendeel van de wachtende klanten deze week zal zijn, maar als het voor een deel van de klanten pas volgende week wordt, zal dat mij niks verbazen. Uiteraard hoop ik voor je dat je toch snel bericht zult ontvangen dat jouw toestel er aan komt!

 


  • Topper
  • January 7, 2021

@Ivy2 Yes ik krijg net een sms met dat ik een afspraak voor aflever moment kan gaan inplannen 😁

TOPPPPP! Wel raar, jij hebt je toestel 14 dec besteld en ik heb hem 11 dec besteld en nog geen info… Ben benieuwd, hopelijk vandaag meer informatie en anders…. weet ik niet meer wat ik van KPN kan verwachten. Maar in ieder geval ben blij voor je!


  • Topper
  • January 7, 2021

@Ivy2 Yes ik krijg net een sms met dat ik een afspraak voor aflever moment kan gaan inplannen 😁

TOPPPPP! Wel raar, jij hebt je toestel 14 dec besteld en ik heb hem 11 dec besteld en nog geen info… Ben benieuwd, hopelijk vandaag meer informatie en anders…. weet ik niet meer wat ik van KPN kan verwachten. Maar in ieder geval ben blij voor je!

 

Oh dat is wel strange, aangezien KPN aangeeft op volgorde van binnenkomst van de bestelling uit te leveren, wat op zich ook eerlijk is. Nu zit er maar een weekendje tussen onze besteldatums maar toch… Hoop dat jij alsnog vandaag of morgen ook een mail ontvangt :relaxed:


  • Nieuwkomer
  • January 7, 2021

Kpn,

Reeds een iPhone 12 pro pacific blue besteld, maar die is blijkbaar niet op voorraad.

Hoe snel kan ik het toestel bij mij thuis verwachten? Gezien ik het toestel binnenkort wel nodig heb.

 

Hendri

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 7, 2021

Welkom op het forum @Hendriv! Het oponthoud ligt helaas bij de levering vanuit Apple. De meest nauwkeurige informatie is te vinden via mijn bestelling mobiel


  • Nieuwkomer
  • January 7, 2021

Welkom op het forum @Hendriv! Het oponthoud ligt helaas bij de levering vanuit Apple. De meest nauwkeurige informatie is te vinden via mijn bestelling mobiel

Dit is dus een antwoord waar ik niks aan heb. Kan er concreet niets aangegeven worden voor een specifieke datum van levering?


  • Helper
  • January 7, 2021

@Ivy2 Yes ik krijg net een sms met dat ik een afspraak voor aflever moment kan gaan inplannen 😁

TOPPPPP! Wel raar, jij hebt je toestel 14 dec besteld en ik heb hem 11 dec besteld en nog geen info… Ben benieuwd, hopelijk vandaag meer informatie en anders…. weet ik niet meer wat ik van KPN kan verwachten. Maar in ieder geval ben blij voor je!

@sf1993 ben blij voor jou, maar @Kpn hier gaat iets mis, ik heb exact hetzelfde toestel besteld als sf1993, maar dan op 27-11. Sf1993 heeft het op 14-12 besteld. Daar zitten 17 dagen tussen. Hoe zit het met als eerste besteld, eerste geleverd???? Volgens mij komt eerst november en dan pas december of hanteren jullie een andere kalender????


  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Ik op 2-12 ook nog niks..

 

ps: hoe reageer je op een bericht? 


@Ivy2 Yes ik krijg net een sms met dat ik een afspraak voor aflever moment kan gaan inplannen 😁

TOPPPPP! Wel raar, jij hebt je toestel 14 dec besteld en ik heb hem 11 dec besteld en nog geen info… Ben benieuwd, hopelijk vandaag meer informatie en anders…. weet ik niet meer wat ik van KPN kan verwachten. Maar in ieder geval ben blij voor je!

@sf1993 ben blij voor jou, maar @Kpn hier gaat iets mis, ik heb exact hetzelfde toestel besteld als sf1993, maar dan op 27-11. Sf1993 heeft het op 14-12 besteld. Daar zitten 17 dagen tussen. Hoe zit het met als eerste besteld, eerste geleverd???? Volgens mij komt eerst november en dan pas december of hanteren jullie een andere kalender????

Hier hetzelfde , 23 november pacific blue besteld, nog niets gehoord.

dag ernaar 2e besteld voor me vrouw, ook nog niets van gehoord.

Mag toch hopen dat we morgen bericht krijgen, geduld begint op te raken