Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

  • Topper
  • January 7, 2021

Ik op 2-12 ook nog niks..

 

ps: hoe reageer je op een bericht? 

Klik op de 2 aanhalingstekens. Ik wist het eerst ook niet. Maar je moet deze link vanuit de internetbrowser openen niet vanuit die gekke outlook browser.


  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Ik op 2-12 ook nog niks..

 

ps: hoe reageer je op een bericht? 

Klik op de 2 aanhalingstekens. Ik wist het eerst ook niet. Maar je moet deze link vanuit de internetbrowser openen niet vanuit die gekke outlook browser.

Ah check!


  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Welkom op het forum @Hendriv! Het oponthoud ligt helaas bij de levering vanuit Apple. De meest nauwkeurige informatie is te vinden via mijn bestelling mobiel

Dit is dus een antwoord waar ik niks aan heb. Kan er concreet niets aangegeven worden voor een specifieke datum van levering?

Wij wachten allemaal al minstens 5 weken, dus zoiets denk ;)


  • Topper
  • January 7, 2021

Ik op 2-12 ook nog niks..

 

ps: hoe reageer je op een bericht? 

Klik op de 2 aanhalingstekens. Ik wist het eerst ook niet. Maar je moet deze link vanuit de internetbrowser openen niet vanuit die gekke outlook browser.

Ah check!

Yes. O vanuit de outlook browser werkt het ook prima zie ik haha.


  • Helper
  • January 7, 2021

Ik op 2-12 ook nog niks..

 

ps: hoe reageer je op een bericht? 

Aanhalingsteken klikken


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 8, 2021

Welkom op het forum @Hendriv! Het oponthoud ligt helaas bij de levering vanuit Apple. De meest nauwkeurige informatie is te vinden via mijn bestelling mobiel

Dit is dus een antwoord waar ik niks aan heb. Kan er concreet niets aangegeven worden voor een specifieke datum van levering?

Helaas niet, als we meer informatie hadden zouden we die uiteraard graag met jullie allemaal delen! 


  • Helper
  • January 8, 2021

@Ivy2 Yes ik krijg net een sms met dat ik een afspraak voor aflever moment kan gaan inplannen 😁

TOPPPPP! Wel raar, jij hebt je toestel 14 dec besteld en ik heb hem 11 dec besteld en nog geen info… Ben benieuwd, hopelijk vandaag meer informatie en anders…. weet ik niet meer wat ik van KPN kan verwachten. Maar in ieder geval ben blij voor je!

@sf1993 ben blij voor jou, maar @Kpn hier gaat iets mis, ik heb exact hetzelfde toestel besteld als sf1993, maar dan op 27-11. Sf1993 heeft het op 14-12 besteld. Daar zitten 17 dagen tussen. Hoe zit het met als eerste besteld, eerste geleverd???? Volgens mij komt eerst november en dan pas december of hanteren jullie een andere kalender????

@Maja_  kan ik ook een reactie krijgen op mijn vraag? Alvast bedankt. Mensen die in december besteld hebben, krijgen het vandaag geleverd, mensen die in november besteld hebben, krijgen nog niets. Gaat om dezelfde toestellen (kleur, uitvoering, opslag enz.) Ik begrijp uiteraard dat jullie er persoonlijk (alleen de moderators en niet kpn) niets aan kunnen doen, maar kpn moet haar eigen beleid wel volgen, namelijk verdeling op basis van besteldatum!


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 8, 2021

@Memoli40 afhankelijk van het kanaal waar besteld is zou een paar dagen verschil kunnen ontstaan. 17 dagen is hiervoor een te groot verschil. Kan je de gegevens in je profiel aanvullen en hier laten weten als je dat hebt gedaan? Dan ga ik kijken waarom er een dergelijk verschil is ontstaan en of we iets voor je kunnen doen.


  • Topper
  • January 8, 2021

@Ivy2 Yes ik krijg net een sms met dat ik een afspraak voor aflever moment kan gaan inplannen 😁

TOPPPPP! Wel raar, jij hebt je toestel 14 dec besteld en ik heb hem 11 dec besteld en nog geen info… Ben benieuwd, hopelijk vandaag meer informatie en anders…. weet ik niet meer wat ik van KPN kan verwachten. Maar in ieder geval ben blij voor je!

@sf1993 ben blij voor jou, maar @Kpn hier gaat iets mis, ik heb exact hetzelfde toestel besteld als sf1993, maar dan op 27-11. Sf1993 heeft het op 14-12 besteld. Daar zitten 17 dagen tussen. Hoe zit het met als eerste besteld, eerste geleverd???? Volgens mij komt eerst november en dan pas december of hanteren jullie een andere kalender????

@Maja_  kan ik ook een reactie krijgen op mijn vraag? Alvast bedankt. Mensen die in december besteld hebben, krijgen het vandaag geleverd, mensen die in november besteld hebben, krijgen nog niets. Gaat om dezelfde toestellen (kleur, uitvoering, opslag enz.) Ik begrijp uiteraard dat jullie er persoonlijk (alleen de moderators en niet kpn) niets aan kunnen doen, maar kpn moet haar eigen beleid wel volgen, namelijk verdeling op basis van besteldatum!

Ik heb ooo niks… ook eerder besteld dan @sf1993@Maja_ @Bram_ 


  • Helper
  • January 8, 2021

@Memoli40 afhankelijk van het kanaal waar besteld is zou een paar dagen verschil kunnen ontstaan. 17 dagen is hiervoor een te groot verschil. Kan je de gegevens in je profiel aanvullen en hier laten weten als je dat hebt gedaan? Dan ga ik kijken waarom er een dergelijk verschil is ontstaan en of we iets voor je kunnen doen.

Done!


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 8, 2021

Dank je wel, @Memoli40. Jouw verlenging heb je aangevraagd via mobiel.nl: zij leveren jou het toestel uit hun eigen voorraad. De informatie die je vindt op onze website/ forum is van toepassing op bestellingen die rechtstreeks bij ons geplaatst zijn. Ik raad je daarom om met mobiel.nl contact op te nemen over jouw bestelling! Onderaan deze pagina kun je verschillende contact mogelijkheden met mobiel.nl vinden.
 


  • Helper
  • January 8, 2021

Dank je wel, @Memoli40. Jouw verlenging heb je aangevraagd via mobiel.nl: zij leveren jou het toestel uit hun eigen voorraad. De informatie die je vindt op onze website/ forum is van toepassing op bestellingen die rechtstreeks bij ons geplaatst zijn. Ik raad je daarom om met mobiel.nl contact op te nemen over jouw bestelling! Onderaan deze pagina kun je verschillende contact mogelijkheden met mobiel.nl vinden.
 

Beste @Shyrin_ jij hebt het over een andere telefoonnummer. Je moet kijken naar de bestelling van mevr. A achternaam is bekend bij jullie, telefoonnummer ***844 en niet naar de heer M met nummer ***232! Nu begrijp ik waarom de administratie niet klopt


  • Helper
  • January 8, 2021

Dank je wel, @Memoli40. Jouw verlenging heb je aangevraagd via mobiel.nl: zij leveren jou het toestel uit hun eigen voorraad. De informatie die je vindt op onze website/ forum is van toepassing op bestellingen die rechtstreeks bij ons geplaatst zijn. Ik raad je daarom om met mobiel.nl contact op te nemen over jouw bestelling! Onderaan deze pagina kun je verschillende contact mogelijkheden met mobiel.nl vinden.
 

Beste @Shyrin_ jij hebt het over een andere telefoonnummer. Je moet kijken naar de bestelling van mevr. A achternaam is bekend bij jullie, telefoonnummer ***844 en niet naar de heer M met nummer ***232! Nu begrijp ik waarom de administratie niet klopt

@Shyrin_ je hebt echt een gevoel gegeven alsof ik achterlijk ben. Hier heb je het bestelnummer ARMOR-1875672-1


Jasper van KPN
Moderator

Met alleen de adresgegevens kan het lastig zijn om het juiste abonnement te pakken, daarom is het zoals je merkt handig om zoveel mogelijk informatie te geven :slight_smile:

Dit toestel is inderdaad via ons besteld, op de bestelstatus kan je inloggen met dat ordernummer en je postcode. Wanneer de toestellen precies kunnen worden geleverd is afhankelijk van welk model het is, hoeveel bestellingen daarvan gedaan zijn en hoeveel we krijgen in de nieuwe levering. Als iemand een ander model heeft gekozen kan het voorkomen dat die eerder wordt geleverd. Zodra er bekend is wanneer jouw toestel geleverd kan worden zal de bestelstatus worden bijgewerkt en krijg je er bericht over. Het is niet te zien wanneer wie aan de beurt is.


  • Helper
  • January 8, 2021

Met alleen de adresgegevens kan het lastig zijn om het juiste abonnement te pakken, daarom is het zoals je merkt handig om zoveel mogelijk informatie te geven :slight_smile:

Dit toestel is inderdaad via ons besteld, op de bestelstatus kan je inloggen met dat ordernummer en je postcode. Wanneer de toestellen precies kunnen worden geleverd is afhankelijk van welk model het is, hoeveel bestellingen daarvan gedaan zijn en hoeveel we krijgen in de nieuwe levering. Als iemand een ander model heeft gekozen kan het voorkomen dat die eerder wordt geleverd. Zodra er bekend is wanneer jouw toestel geleverd kan worden zal de bestelstatus worden bijgewerkt en krijg je er bericht over. Het is niet te zien wanneer wie aan de beurt is.

Beste @Jasper dit is weer een antwoord waar ik niets mee kan!!!! Als je je had ingelezen in de eerdere comments, kon je zien dat ik hetzelfde toestel (kleur, variant en geheugen) heb besteld zoals de 2 personen die ik genoemd heb. Die hebben de bestelling geplaatst op 11-12 en 14-12. Volgens mijn kalender zijn deze data na mijn datum (27-11) Als eerste besteld, als eerste thuis klopt dus niet. Dat zou uitgezocht worden. Jij verwijst me naar mijn bestelstatus, daar zie ik al 6 weken lang de melding “niet op voorraad!”. Daarnaast is mijn nieuwe abo nog niet ingegaan, betaal nu een hoger abo dan nodig. Dus jullie rekken ook nog eens de periode van klant zijn. Tenslotte, de abo die ik afgesloten heb, is momenteel ook nog eens 5 euro goedkoper geworden. Ik zie alleen maar nadelen aan mijn kant! Dus ik wil graag weten hoe andere mensen, die ik het gewoon gun, eerder hetzelfde toestel kunnen ontvangen? Wat gaan jullie aan mijn abo doen? Wanneer ontvang ik mijn toestel????


Jasper van KPN
Moderator

Wanneer je het toestel precies krijgt kunnen we zoals gezegd dus niet zien, daar kunnen we niets aan veranderen. De bestelstatus wordt bijgewerkt zodra er meer bekend is, vandaar dat ik je die optie gaf.


  • Helper
  • January 8, 2021

Wanneer je het toestel precies krijgt kunnen we zoals gezegd dus niet zien, daar kunnen we niets aan veranderen. De bestelstatus wordt bijgewerkt zodra er meer bekend is, vandaar dat ik je die optie gaf.

En de overige vragen?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 9, 2021

Hi Memoli, ik neem het even over. Het goede is dat ik zie dat we dit model vanaf week 2 á 3 verwachten, wat ik niet kan zien is hoeveel er binnen zullen komen. Daar hebben we vaker last van met leveringen van Apple.

Over de levering van de toestellen durf ik het niet te zeggen, ik heb geen gegevens van die 2 genoemde personen en kan dat dus niet vergelijken. Zij hebben hun profiel niet ingevuld. 


  • Topper
  • January 9, 2021

Hi Memoli, ik neem het even over. Het goede is dat ik zie dat we dit model vanaf week 2 á 3 verwachten, wat ik niet kan zien is hoeveel er binnen zullen komen. Daar hebben we vaker last van met leveringen van Apple.

Over de levering van de toestellen durf ik het niet te zeggen, ik heb geen gegevens van die 2 genoemde personen en kan dat dus niet vergelijken. Zij hebben hun profiel niet ingevuld. 

Ten eerste heb ik het toestel ook nog niet…. ten tweede werd er gisteren via de telefoon tegen me gezegd dat de levering van dit toestel uiterlijk volgende week is! Hoe kan dit in eens uiterlijk week 3 zijn?! Geduld raakt op + jullie maken foute beloftes die je niet nakomt...


  • Helper
  • January 9, 2021

Hi Memoli, ik neem het even over. Het goede is dat ik zie dat we dit model vanaf week 2 á 3 verwachten, wat ik niet kan zien is hoeveel er binnen zullen komen. Daar hebben we vaker last van met leveringen van Apple.

Over de levering van de toestellen durf ik het niet te zeggen, ik heb geen gegevens van die 2 genoemde personen en kan dat dus niet vergelijken. Zij hebben hun profiel niet ingevuld. 

Ten eerste heb ik het toestel ook nog niet…. ten tweede werd er gisteren via de telefoon tegen me gezegd dat de levering van dit toestel uiterlijk volgende week is! Hoe kan dit in eens uiterlijk week 3 zijn?! Geduld raakt op + jullie maken foute beloftes die je niet nakomt...

@Kpn de moderators kunnen er persoonlijk niets aan doen, dat begrijp ik, maar beantwoord dan al mijn vragen. Dat Apple ze niet allemaal kan leveren begrijp ik ook, maar iemand die een bestelling na mij plaatst, heeft hem al ontvangen, abo is goedkoper geworden en op deze manier blijf ik langer klant, mijn oude duurdere abo loopt nog, ik zou in 11-21 weer contractvrij zijn, maar nu wordt het 01-22(als het toestel deze maand geleverd wordt. De airpods actie is ook bijna voorbij, aanmelden zonder toestel kan niet. Bij mijn andere nummer heb ik de airpods al betaald, maar ook niet ontvangen. Incasseren kunnen jullie wel, maar de ontevredenheid bij de klant weghalen, kunnen jullie nog veel leren. We hebben als 1 huishouden 4 mobiele abo’s en thuis is ook van KPN. De wifi problemen veroorzaakt door jullie, heb ik zelf tegen betaling met de superwifi’s opgelost. Wij als klant kunnen het gezeik oplossen. Goodwill vanaf Kpn kan je lang naar zoeken. Dit ben ik niet gewend van @Kpn Had ik maar direct bij Apple besteld!!!! Hoe kan ik de order en mijn contractverlenging thuis annuleren????


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 9, 2021

@Memoli40 Balen dat het zo loopt! Ik begrijp de frustratie volkomen (ook van jou @Ivy2). Jij zou het toestel eerder moeten ontvangen dan iemand die het toestel later besteld. Waarom dit zo is uitgeleverd, weet ik niet. We hebben helaas geen invloed op de volgorde van uitleveren. Ik weet niet wat de reden is dat de één het toestel eerder ontvangt dan de ander. Als je wilt annuleren, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen door te bellen naar 0800-0402. De collega die ja dan te pakken krijgt verbindt je door met de afdeling opzeggingen. Zal ik een notitie voor je achterlaten zodat de collega weet waarvoor je belt? 

@Ivy2 Wij houden een ruimere uitleverdatum aan hier, want we weten niet hoeveel toestellen we ontvangen per keer. Het komt vaker voor dat wanneer wij 100 toestellen nodig hebben om uit te leveren, we er bijvoorbeeld 80 ontvangen. 

 


  • Topper
  • January 9, 2021

@Memoli40 Balen dat het zo loopt! Ik begrijp de frustratie volkomen (ook van jou @Ivy2). Jij zou het toestel eerder moeten ontvangen dan iemand die het toestel laster besteld. Waarom dit zo is uitgeleverd weet ik niet. We hebben er helaas geen invloed op de volgorde van uitleveren. Ik weet niet wat de reden is dat de een het toestel eerder ontvangt dan de ander. Als je wilt annuleren, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen door te bellen naar 0800-0402. De collega die ja dan te pakken krijgt verbindt je dan door met de afdeling opzeggingen. Zal ik een notitie voor je achterlaten zodat de collega weet waarvoor je belt? 

@Ivy2 Wij houden een ruimere uitleverdatum aan hier, want we weten niet hoeveel toestellen we ontvangen per keer. Het komt vaker voor dat wanneer wij 100 toestellen nodig hebben om uit te leveren, we er bijvoorbeeld 80 ontvangen. 

 

Heel erg bedankt voor je toelichting! Ik was sowieso niet van plan om op te zeggen. Ben al jaren trouwe klant van KPN. Bovendien om eerlijk te zeggen snap ik hoe stom/frustrerend de gehele situatie is voor ons als klant maar uiteraard ook voor jullie. Misschien dat @Memoli40 nog wil annuleren. Ik blijf in ieder geval wachten. Wel knap dat jullie nog rustig kunnen blijven met klanten zoals ik haha


Caroline1969
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2021

@Kpn  Is er al iets bekend over wanneer de 12 pro 128gb pacific blue op voorraad is? 27-11 is het besteld.

Ik heb even voor je gekeken. We verwachten in de loop van deze maand deze iPhone weer te ontvangen, dan komt het toestel zo snel mogelijk jouw kant op.

@Caroline1969 We verwachten de meeste types in de loop van deze maand te ontvangen. Als je nog aangeeft welke iPhone je precies bestelt hebt, kunnen we voor je kijken of we een specifiekere indicatie kunnen geven.

@ZZKPN Ik snap dat je 'm graag zo snel mogelijk wilt hebben. Het lijkt erop dat we dit type iPhone vanaf 5 januari weer binnen krijgen! Je krijgt een mailtje zo gauw je toestel jouw kant op komt.

@kpn het toestel welke ik heb besteld is de 12 pro, pacific blue, 128gb. Vandaag weer een mail ontvangen met dat deze nog steeds niet op voorraad is. Terwijl zoals ik dat nu lees mensen die na mij besteld hebben deze wel geleverd krijgen. Ik heb deze op 8-12 besteld via KPN winkel. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Caroline1969 we verwachten deze week nog een nieuwe levering van deze toestellen. Zodra hij verzonden is krijg je daar bericht over. Als je op 8-12 besteld hebt is de kans goed aanwezig dat de jouwe er ook tussen zit maar helaas hebben wij geen zicht op welke plek je hebt in de wachtrij dus kan ik daar niet heel concreet in zijn. Zodra wij weten dat je toestel onderweg is krijg jij daar ook direct bericht over.


  • Nieuwkomer
  • January 13, 2021

Als sinds november krijg ik berichtjes mails dat de iPhone pro Max die ik heb besteld bij verlenging tel abonnement ( en aanbetaald)tijdelijk niet op voorraad is.

is een mailtje wanneer hij wel komt ook mogelijk?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic