Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 13, 2021

Hi @Gerda63! Jouw bericht is toegevoegd aan dit topic over de levering van de iPhone: zo houden we het overzichtelijker. Ja hoor, je ontvangt zeker een mail als het toestel naar je onderweg is.


  • Nieuwkomer
  • January 15, 2021

Voor de Iphone 12 Pro Silver 128 staat op de site <Leverbaar vanaf half januari>. Is er al iets meer bekend wanneer er voorraad komt?


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 15, 2021

@Ar_jan, ik heb even gekeken. Zoals het nu lijkt vanaf week 3 weer. 


  • Topper
  • January 15, 2021

Ik zit helaas al sinds november te wachten op een iPhone 12 Pro Max 512GB Graphite (ik was nummer 30 in de wachtrij). Kan hier wellicht een prognose over worden gegeven? Ik wacht geduldig, het wachten duurt nu toch een beetje lang dus een update zou ik zeker waarderen!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 15, 2021

Deze komt zoals het nu lijkt ergens in februari @Micvdz. Dat is dan ook de eerste levering vanuit Apple die we krijgen van dit toestel als ik dat zo goed zie. Nog even afwachten.


  • Topper
  • January 15, 2021

Deze komt zoals het nu lijkt ergens in februari @Micvdz. Dat is dan ook de eerste levering vanuit Apple die we krijgen van dit toestel als ik dat zo goed zie. Nog even afwachten.

Thanks voor je reactie Bart, helaas is de situatie niet anders. Dan heb ik ruim 3 maanden moeten wachten.


  • Nieuwkomer
  • January 17, 2021

Alweer spontaan verdwenen:

Ik had sinds 25 oktober een bestelling uitstaan voor een iPhone 12 Pro Pacific Blue 128GB, inclusief KPN abonnement bij een andere partij. Op 4 december was ik #4 op de lijst, maar afgelopen maandag nog nummer 2. Toen zag ik dat KPN zelf de graphite variant op voorraad heeft en heb ik mijn bestelling geannuleerd en rechtstreeks bij KPN een bestelling geplaatst (nieuw contract). Weliswaar iets duurder en niet de kleur die ik graag wilde, maar ik was het wachten beu.

Proces verliep voorspoedig en gisteren stond de koerier van Reviva voor de deur. De koerier controleerde mijn bankpas en identiteitsbewijs en momelde dat er iets niet goed was. In het systeem van Reviva waren mijn initialen niet bekend, waardoor de telefoon NIET afgeleverd werd! Ik moest maar contact opnemen met KPN. Dat heb ik direct gedaan, maar zij konden niets doen. Ik krijg binnen 14 dagen mijn geld terug en moet dan maar een nieuwe bestelling plaatsen. Er wordt GEEN contact gezocht met de koerier; er wordt GEEN nieuwe bestelling aangemaakt waarbij de betaling wordt omgehangen; helemaal niets. Complete bestelling inclusief abonnement wordt geannuleerd. Als ik mijn telefoon snel wil hebben, dan moet ik nog maar een keer >€1000,- overmaken. Als ik vervolgens aangeef dat ik dat niet heel klantvriendelijk vindt, wordt de helpdesk geïrriteerd en wordt er geschermd met dat KPN topservice levert en dat hij klantexpert is en anders niet bij KPN zou werken. Tot zo ver klantvriendelijkheid….

Naar mijn idee is een expert iemand die op een bepaald vlak veel verstand van zaken heeft. Volgens mij hoef je geen klantexpert te zijn om te begrijpen dat dit geen topservice is. Topservice is dezelfde dag een nieuwe koerier sturen om het probleem op te lossen. Een normale/acceptabele oplossing is zorgen dat er de volgende dag een nieuwe poging gedaan wordt.

Dat er ergens wat mis kan gaan in een proces is logisch, maar dat er dan GEEN ENKELE manier is om hierop in te grijpen is volstrekt belachelijk! Vandaag krijg ik dan doodleuk een mailtje dat de bestelling geannuleerd is omdat zij 2x geprobeerd hebben af te leveren, maar dat dat niet gelukt is :( 

Wees dus niet al te blij als je een SMS krijgt voor aflevering, want het kan alsnog tegenvallen! !!!

Ik ga nog even bedenken of ik nog wel een abonnement bij KPN wil, want als dit de manier is waarop KPN klanten behandelt dan ben ik wellicht beter af als niet-klant.

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 17, 2021

Hallo @goochelaar. Dat meen je niet, wat een rot situatie. Hoe is het mogelijk dat er geen initialen bekend zijn:disappointed_relieved:.  De meeste mensen hebben op z'n minst één voornaam, dus één letter. We zetten deze feedback door, want dit is voor iedereen (vooral jou) frustrerend. Excuses dat het zo gelopen is. Ik begrijp de overweging. Als wij iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag. 


Saschaxo
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 17, 2021

Hey ik heb afgelopen weekend een iPhone 12 Max pro 128 gb in de kleur goud besteld is er al wat meer bekend over de leveringsverwachting omdat er op de site half januari staat


  • Nieuwkomer
  • January 17, 2021

Hoi Lisa, dat kun je wel zeggen. Fijn dat jij wel de moeite neemt om op mijn bericht te reageren. Hopelijk verandert er wat in de procedures, zodat in dit soort situaties een voortaan klantvriendelijkere benadering mogelijk is.


  • Topper
  • January 17, 2021

Hoi Lisa, dat kun je wel zeggen. Fijn dat jij wel de moeite neemt om op mijn bericht te reageren. Hopelijk verandert er wat in de procedures, zodat in dit soort situaties een voortaan klantvriendelijkere benadering mogelijk is.

Wat naar! Persoonlijk wacht ik ook al een tijdje en het wachten wordt inderdaad erg frustrerend. 
 

Hoop binnenkort mijn iPhone te kunnen ontvangen. Moet de persoon voor wie de telefoon bedoeld is zich legitimeren of mag het ook iemand anders zijn die thuis is? 


Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 17, 2021

Hey ik heb afgelopen weekend een iPhone 12 Max pro 128 gb in de kleur goud besteld is er al wat meer bekend over de leveringsverwachting omdat er op de site half januari staat

Ik heb 25 november precies dezelfde toestel besteld, as woensdag precies 8 weken geleden.. 😕

Ik hoop dat het deze week wel geleverd word 😪


  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Hoi, 

Ik krijg nu een sms na mijn bestelling dat de iPhone 12 Max pro gold niet op voorraad is. Is er enig idee hoe lang dit gaat duren en wanneer en wel voorraad hiervan is?

 

groetjes,

lisanne

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hey ik heb afgelopen weekend een iPhone 12 Max pro 128 gb in de kleur goud besteld is er al wat meer bekend over de leveringsverwachting omdat er op de site half januari staat

Ha @Saschaxo en @ZZKPN, ik zie dat toestel momenteel niet meer op onze lijst staan. Zou betekenen dat deze wél weer voorradig is! Hopelijk krijgen jullie 'm binnen enkele dagen! 

 

Hoi Lisa, dat kun je wel zeggen. Fijn dat jij wel de moeite neemt om op mijn bericht te reageren. Hopelijk verandert er wat in de procedures, zodat in dit soort situaties een voortaan klantvriendelijkere benadering mogelijk is.

Wat naar! Persoonlijk wacht ik ook al een tijdje en het wachten wordt inderdaad erg frustrerend. 
 

Hoop binnenkort mijn iPhone te kunnen ontvangen. Moet de persoon voor wie de telefoon bedoeld is zich legitimeren of mag het ook iemand anders zijn die thuis is? 

Gaat het om een nieuw abonnement of een verlenging, @Ivy2? Bij een nieuw abonnement moet de contractant aanwezig zijn, bij verlenging mag iedereen in het huishouden het pakketje aannemen!


Saschaxo
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 18, 2021

Hey ik heb afgelopen weekend een iPhone 12 Max pro 128 gb in de kleur goud besteld is er al wat meer bekend over de leveringsverwachting omdat er op de site half januari staat

Ik heb 25 november precies dezelfde toestel besteld, as woensdag precies 8 weken geleden.. 😕

Ik hoop dat het deze week wel geleverd word 😪

Het is toch te bizar voor woorden hoe lang je moet wachten op een telefoon ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt 


  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Hoe kun je op de site zien wat de verwachte leverdatum is? Ik kan niks vinden


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoe kun je op de site zien wat de verwachte leverdatum is? Ik kan niks vinden

Hi Lisanne, als je op onze site de iPhone van jouw keuze aanklikt, kan je vervolgens de gewenste kleur en geheugen selecteren. Daarna zie je rechtsonder, vlak boven ‘doorgaan met bestellen’ de verwachte levertijd staan. 


  • Topper
  • January 18, 2021

Wat is de stand van zaken over de levertijd van de iPhone 12 pro Pacific blue 128GB. Had vernomen dat hij week 3 binnenkwam? nu nog steeds zo?

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Ivy2, we verwachten week 4 een nieuwe levering met deze toestellen. Zodra jouw toestel bij ons ontvangen is krijg jij hier ook direct bericht over. Tot die tijd krijg je elke week een update 


  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Goedenavond. 
 

Ik heb anderhalve week geleden de iPhone 12 Pro Silver besteld. Die stond toen op levering half januari. Naar mijn mening is het al half januari geweest en ik ben benieuwd wanneer ik de telefoon kan verwachten, aangezien hij in andere webshops wel leverbaar is. 
 

Groet Tjitske 

*admin: verplaatst naar verzameltopic


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @TjitskeVi, afhankelijk van je plaats in de wachtrij kan het helaas toch even duren voordat je dit toestel gaat krijgen. Op dit moment verwachten we van de 128GB versie van dit toestel in week 6 een nieuwe zending. Als jouw toestel daar ook bij zit krijg je bericht zodra hij jouw kant op komt. 


  • Nieuwkomer
  • January 19, 2021

En hoe weet ik wat mijn plek in de wachtrij is? En hoe kan het dat die levertijden steeds veranderen? Half januari of week 6 is een verschil van 4 weken.. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 19, 2021

Hoi @TjitskeVi! Ik begrijp dat je je toestel graag snel in handen wil hebben. Je hebt 'm niet voor niets besteld natuurlijk:hugging: . Helaas geld voor jou hetzelfde als we in dit topic al meerdere keren hebben aangegeven. We zijn afhankelijk van de leveringen van Apple. Wij weten niet hoeveel toestellen we geleverd krijgen per levering en kunnen dus geen indicatie geven hoe lang het gaat duren. Zodra we jouw toestel in handen hebbe, krijg je bericht van ons. 


  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Hi, 

 

Iphone Pro 12 256GB Silver niet op voorraad.

Enig idee wanneer deze wel weer op voorraad zijn? Na het bestellen kreeg ik een smsje & mail dat men niet weet wanneer deze weer op voorraad komen. Ik zou graag wel een indicatie willen, iets met verwachtingsmanagement 🙂

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Saschaxo
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Hey mijn bestelling info is van niet op voorraad naar bedankt voor uw verlenging wat houd dit precies in?