Skip to main content
News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

• October 12, 2020
  • 1034 reacties
  • 37283 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1034 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • January 19, 2021

Hoi @Saschaxo. Dan is jouw bestelling waarschijnlijk op backorder, jij ontvangt jouw toestel wanneer deze weer voorradig is.

Henri80
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 20, 2021

Hey mijn bestelling info is van niet op voorraad naar bedankt voor uw verlenging wat houd dit precies in?

Bij mij betekende dat, dat ze de order verder aan het behandelen waren (dus dat de telefoon op voorraad was, paar dagen later stond de bezorger voor de deur)

YMMV

Saschaxo
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 20, 2021

Hey mijn bestelling info is van niet op voorraad naar bedankt voor uw verlenging wat houd dit precies in?

Bij mij betekende dat, dat ze de order verder aan het behandelen waren (dus dat de telefoon op voorraad was, paar dagen later stond de bezorger voor de deur)

YMMV

Ja ik heb net gezien dat ze hem zsm gaan verzenden!

• Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Beste,

ik heb op 14-12 -2021 een iphone 12 pro besteld maar die is nog steeds niet geleverd. Er werd tegen mij gezegd dat de telefoon begin januari uitgeleverd zou worden. Wanneer word de telefoon nou uitgeleverd. Mvg christian 

admin: reactie verplaatst naar verzameltopic 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Christian79, welke variant heb je precies besteld? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij ook je ordernummer bij je persoonlijke opmerkingen willen vermelden?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 22, 2021

YMMV

Ja ik heb net gezien dat ze hem zsm gaan verzenden!

Ohh echt! Dat is wel fijn. 

vraagje aan KPN: ik heb mijn bestelling via mobiel.nl besteld. Via hun kreeg ik de terugkoppeling dat KPN toestellen moet leveren aan samenwerkende partners. Worden de bestellingen van partners dan niet meegenomen met “wie eerst besteld, als eerst thuis”? Ik had namelijk op 25 november 2020 mijn bestelling geplaatst. Nu heeft Sascha haar mobiel (dezelfde toestel, kleur en gb) eerder dan ik terwijl ze pas een paar dagen geleden haar bestelling heeft geplaatst en ik al 8,5 week geleden.. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@ZZKPN Hoe het zit met de levering van toestellen via mobiel.nl durf ik niet te zeggen. Op het moment dat je daar je abonnement afsluit dan kun je met vragen over het abonnement terecht bij KPN. 

Op het moment dat er iets met je toestel aan de hand is dan verloopt dit via mobiel.nl. 

Ctb122
Topper
  • Topper
  • January 22, 2021

Ik wacht momenteel sinds 8 november al op mijn iphone 12 pro goud 256gb. Ik kan niks vinden over wanneer er weer nieuwe leveringen binnenkomen..

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Ctb122 Wat vervelend dat je al zolang wacht, op dit moment is de verwachting dat het toestel medio februari weer op voorraad komt. 

Een exacter tijdsbestek kan op dit moment helaas niet noemen. 

• Topper
  • January 22, 2021

@Ctb122 Wat vervelend dat je al zolang wacht, op dit moment is de verwachting dat het toestel medio februari weer op voorraad komt. 

Een exacter tijdsbestek kan op dit moment helaas niet noemen. 

Beste kpn,

is er al iets meer bekend van de iPhone 12 pro pacific blue 128GB?

Jasper van KPN
Moderator

Beste kpn,

@Ivy2 Voor dit model verwachten we later deze maand nog een levering. Het lijkt een van de populairste modellen te zijn, dus of we met de nieuwe levering genoeg toestellen krijgen om alle bestellingen te leveren is voor ons ook afwachten.. 

• Topper
  • January 22, 2021

Beste kpn,

@Ivy2 Voor dit model verwachten we later deze maand nog een levering. Het lijkt een van de populairste modellen te zijn, dus of we met de nieuwe levering genoeg toestellen krijgen om alle bestellingen te leveren is voor ons ook afwachten.. 

Hoi Jasper,

Bedankt voor je antwoord. Mijn orderstatus is in de tussentijd wel veranderd, van niet op voorraad naar we gaan je gegevens controleren. Hopelijk is dit veelbelovend!

• Nieuwkomer
  • January 24, 2021

Wanneer is de iPhone 12 pro pacific blue weer op voorraad? 

• Topper
  • January 24, 2021

Hoihoi,

Net iPhone 12 pro binnengekregen! bedankt KPN! Na 7 bijna 8 weken wachten eindelijk!,

groetjes

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 24, 2021

Hoi @Unicia Afhankelijk van de opslagruimte die je wilt komt er morgen en in februari weer een lading binnen. Zoals vaker aangegeven in dit topic, weten we op voorhand (helaas) niet hoeveel toestellen we ontvangen. 
Het kan zijn dat we onvoldoende toestellen ontvangen om iedereen die besteld heeft te voorzien. 

@Ivy2 Hopelijk was het het wachten waard! Enjoy je nieuwe toestel:tada:

• Nieuwkomer
  • January 26, 2021

Ik had zondag avond de iPhone 12 pro max 128 graphite besteld wanneer kan ik die ongeveer verwachten want hij is momenteel niet op voorraad 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Dimo Welkom op het forum. 

Voor nu wordt je toestel in week 5 verwacht. In de loop van volgende week dus! 

• Deelnemer
  • January 26, 2021

@Lisa  heb je een idee wanneer een levering Iphone 12 Pro silver 256gb wordt verwacht?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Saesje, we verwachten deze in week 5 weer binnen te hebben!

• Nieuwkomer
  • January 28, 2021

Goedemorgen,

Ik heb gister de Iphone 12 pro Gold besteld, maar nu zie ik in mijn overzicht dat hij tijdelijk niet leverbaar is.

Hoe lang is tijdelijk? Het is een verjaardagscadeau, dus ik hoop hem op tijd binnen te hebben.

Mvg

Cindy Vliegenthart

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 28, 2021

Goedemorgen @Cindyvlieg! Ik heb jouw topic even verplaatst naar het verzameltopic over de iPhone 12. Welke iPhone 12 Pro Gold heb je precies besteld? De uitvoering met 128GB, 256GB of 512GB? Dan kunnen we de verwachte levertijd voor je checken.

• Nieuwkomer
  • January 28, 2021

Hoi @Jose_ 

Dank je voor je bericht. Ik heb de 128GB besteld

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Cindyvlieg, die verwachten we medio februari weer uit te kunnen leveren!

• Nieuwkomer
  • January 28, 2021

@Marcia_ jammer dan is hij helaas niet op tijd voor mijn verjaardag

• Nieuwkomer
  • January 31, 2021

Ik krijg bericht dat de iphone die ik heb besteld niet direct leverbaar is. Wat mij niet duidelijk ik wat voor wachttijd ik rekening mee kan houden? En is de iphone 12 pro max wel in andere kleuren leverbaar. Kan deze dan niet in een andere kleur gestuurd worden? Zolang het niet de roze versie is!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic