Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Alleen aan website of ook in het XL winkel in Breda bijvoorbeeld?


@Andreea88 ik heb even gekeken. Ik zie nu zo geen voorraad helaas. 


Ik heb vandaag een iPhone 12 pro Max pacific blue  pasbesteld alleen staat er dat ze niet op voorraad zijn. 
 

mijn vraag is dus waneer komen deze weer op voorraad en wanneer kan ik de telefoon verwachten? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


@Romywiemelink, ik heb even gekeken. De 128GB versie komt rond week 25 weer. Dan zal deze ook weer uitgeleverd worden. 


Vlak na m’n bestelling van de Iphone 12 Red kreeg ik de melding dat het toestel niet op voorraad is. Is er meer informatie over de levertijd? Ik ga 14 juli op vakantie, en ik zou het toestal natuurlijk graag voor die tijd willen ontvangen. 
Ik hoor het graag, alvast bedankt!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


@Lian19, ik heb even gekeken. Ik zie dat de 128GB versie rond week 27 weer uitgeleverd gaat worden.


Hallo, 

Ik heb afgelopen woensdag de Apple iPhone 12 5G 128GB, Purple besteld. 
Nu heb ik een dag later een bericht gekregen dat deze niet op voorraad is.
Hoelang verwachten jullie dat dit gaat duren? Mijn oude abbonement stopt namelijk binnenkort. 

Ik hoor het graag. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Ik ben in blijde verwachting van een red iPhone 12 maar ik kan bij de status niets vinden en ik hoor ook niets van Kpn

Ben wel echt heel benieuwd wanneer ik hem kan ontvangen 


@Aniek van de Kuilen Welkom op het forum. Ik zie dat het toestel dat je gekozen hebt deze week weer binnen komt. Je ontvangt het toestel zo snel mogelijk van ons! 

@PattyvdBurg Dit geldt ook voor jouw toestel, deze week wordt hij verwacht en zodra hij binnen is komt hij zo snel mogelijk jouw kant op!


Vorige week heb ik bij jullie bij abonnement verlengd en een iPhone 12 mini white 128 GB besteld. Er werd vermeld dat de iPhone de volgende dag geleverd zou worden. Echter kreeg ik daarna direct een mail dat de telefoon niet op voorraad is en dat onduidelijk is wanneer de telefoon wel geleverd wordt.

 

Hoe zit dit? Allereerst nogal slechte zaak dat nergens op jullie site staat dat deze telefoon niet leverbaar is, daarnaast baal ik ervan dat niet duidelijk is wanneer de telefoon dan wel komt. Hoelang gaat dit duren? Dagen, weken maanden?

 

Ik wil hier graag duidelijkheid over, anders annuleer ik mijn bestelling en bestel ik de telefoon liever bij een provider die hem wel gelijk kan leveren.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Frank143, ik kan me voorstellen dat je jouw toestel graag wilt hebben! Op dit moment is nog niet bekend wanneer we een nieuwe levering van dit specifieke model verwachten. Op het moment dat we 'm kunnen leveren krijg je daar een bericht over. Ook kan je zelf de status volgen via Mijn bestelling, dat wordt bijgewerkt zodra er meer bekend is.


Hoi @Frank143, ik kan me voorstellen dat je jouw toestel graag wilt hebben! Op dit moment is nog niet bekend wanneer we een nieuwe levering van dit specifieke model verwachten. Op het moment dat we 'm kunnen leveren krijg je daar een bericht over. Ook kan je zelf de status volgen via Mijn bestelling, dat wordt bijgewerkt zodra er meer bekend is.

 

Hoi Jasper, ja dit stond ook in de mail, maar daar kan ik natuurlijk niets mee. Jullie hebben vast wel een indicatie of de leverbaarheid van deze telefoon nog dagen, weken of maanden gaat duren. Ik hoor graag waar ik rekening mee moet houden.


Helaas hebben we die op dit moment niet voor dit toestel @Frank143 


Goedemiddag, ik heb een iPhone 12 pro gold bij jullie besteld en ik kreeg een bericht dat hij op dit moment niet op voorraad is. 
Eigenlijk heb ik vandaag of morgen een nieuwe telefoon nodig, ik vroeg me af of jullie hem dan weer op voorraad hebben, anders wil ik graag mijn bestelling annuleren.

mvg,

Noa

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


@Noa van den Berg Helaas is die nu op en we weten (nog) niet wanneer er nieuwe voorraad is. Ik vrees dus dat annuleren de beste optie is.

Je kan via 0800 0402 naar de afdeling annuleren vragen. 


Goedemorgen! Ik heb maandag een iPhone 12 black 64gb besteld. Deze is niet op voorraad, hebben jullie een indicatie over hoelang dit gaat duren? 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thom


Hallo,

Ik heb vandaag mijn abbo verlengd met de nieuwe iphone 12 nu is die op dit moment niet leverbaar hebben jullie een inschatting wanneer hij wel leverbaar gaat zijn?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Goedemorgen,

Gisteren (1-9) heb ik telefonisch een iphone 12 mini zwart 128 gb besteld en deze bestelling is bevestigd door KPN. Op moment van bestellen wat toestel voorradig en volgens website ook. Nu krijg ik bericht (mail+sms) dat toestel niet voorradig is maar als ik nog eens website check, dan geldt nog steeds voor 23.59 besteld, volgende dag in huis.

Waar kan ik nu vanuit gaan?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Goedemorgen! Ik heb maandag een iPhone 12 black 64gb besteld. Deze is niet op voorraad, hebben jullie een indicatie over hoelang dit gaat duren? 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thom

@ThomO Ik hoop dat dit deze of volgende week geleverd gaat worden. 

 

Hallo,

Ik heb vandaag mijn abbo verlengd met de nieuwe iphone 12 nu is die op dit moment niet leverbaar hebben jullie een inschatting wanneer hij wel leverbaar gaat zijn?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@Angel83 Het hangt er vanaf welk type precies je hebt besteld. Welke is dat? 

 

Goedemorgen,

Gisteren (1-9) heb ik telefonisch een iphone 12 mini zwart 128 gb besteld en deze bestelling is bevestigd door KPN. Op moment van bestellen wat toestel voorradig en volgens website ook. Nu krijg ik bericht (mail+sms) dat toestel niet voorradig is maar als ik nog eens website check, dan geldt nog steeds voor 23.59 besteld, volgende dag in huis.

Waar kan ik nu vanuit gaan?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik hoop dat de nieuwe voorraad zo snel mogelijk geleverd wordt, daar is helaas nu het wachten even op.  


 


Ik heb de  Apple iPhone 12 5G 64GB, Black besteld vanmorgen.


Ik heb de  Apple iPhone 12 5G 64GB, Black besteld vanmorgen.

 

Dan geld voor u hetzelfde antwoord als die ik heb gekregen.


Goedemiddag,

 

is er al meer bekent over de levering van de iphone 12 zwart 64 gb?

op de site staat nu half september, maar heb nog geen bericht gehad aangezien het nu half september is

groeten Patricia 


Hey @Ploed! We verwachten volgende week weer een batch, maar zijn volledig afhankelijk van het aantal dat geleverd wordt door Apple. We kunnen dus niet zeggen of jouw toestel daar bij zit. Zodra wij jouw toestel in handen hebben, laten we dit aan je weten :blush:


Goedemorgen,

Ik heb gister (15-09) heb ik de Apple iPhone 12 5G 128GB, Blue besteld. Ik zie staan dat jullie volgende week een batch ontvangen, heeft dit ook betrekking op deze uitvoering? Is er daarnaast een indicatie te geven hoe lang het maximaal kan gaan duren als mijn telefoon niet bij deze batch zit? 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Maurice


Ha @Maurice93, welkom op het forum!

Ik ben meteen even voor je gaan kijken en we verwachten inderdaad in de loop van volgende week ook de iPhone 12 5G 128 GB Blue weer op voorraad te krijgen. Maar zoals je hierboven leest; ik moet wel een slag om de arm houden. We zijn afhankelijk van Apple wat betreft de voorraden, dus het kan nog wijzigen. Je krijgt bericht zodra jouw telefoon onderweg is!


Reageer