Skip to main content

Goed nieuws voor alle Applefans: ook dit najaar onthulde Apple zijn nieuwste generatie smartphones: iPhone 12. In dit topic lees je meer over de pre-order, features en verschillen tussen de iPhone 12 iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, hoe je de nieuwste iPhone bij KPN kunt bestellen en de levertijd

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties


Wees er snel bij: als eerste besteld = als eerste in huis

Op 16 oktober is de voorverkoop van start gegaan voor de iPhone 12 & iPhone 12 ProAls eerste besteld = als eerste in huis!
Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

Levertijd iPhone 12

iPhone 12 levertijden: 

iPhone 12               → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*
iPhone 12 Pro        → direct leverbaar tot ~ 2 tot 3 weken*

iPhone 12 mini        → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*
iPhone 12 Pro Max  → direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken*

De nieuwe iPhone 12 en 12 Pro zijn sinds 16 oktober in de voorverkoop gegaan. De aller vroegste bestellers die de nieuwste iPhone vooruitbestelt hebben kunnen hem vanaf 23 oktober verwachten. 

*Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn populair waardoor de levertijd langer duurt.

Niet geleverd? Door een tekort aan toestellen bij Apple is de levertijd wat langer, hierboven vermelden wij  per uitvoering de actuele verwachtte levertermijn. We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Meer informatie over de levertijd vind je onderaan in de FAQ levertijd iPhone 12!

Apple iPhone 12 & iPhone 12 Mini


Apple iPhone 12
De gloednieuwe iPhone 12 heeft een 6,1-inch Super Retina XDR display. Daarnaast zijn alle toestelschermen voorzien van Apple's nieuwste techniek: Ceramic Shield, deze is 4 keer sterker en kan dus tegen een stootje Een van de grootste verschillen met de iPhone 11, is dat de iPhone 12 Apple nu voor het eerst een smartphone uitbrengt die geschikt is voor 5G. Op het 5G-netwerk van KPN kun je sneller, betrouwbaarder en veiliger internetten.
De iPhone 12 heeft 3 camera's: een groothoekcamera, ultragroothoekcamera en een selfiecamera. Een nieuwe A14 Bionic Chip zorgt voor uitmuntende prestaties. De iPhone 12 is te krijgen in verschillende kekke kleuren. Natuurlijk zijn er de klassieke zwarte, witte, groene en rode iPhones. Je kunt daarnaast kun je nu ook kiezen voor blauw! Loop jij binnenkort te shinen met een iPhone 12 zwart 256 GB? De nieuwe iPhone 12 wordt uitgevoerd met opslagruimtes van 128GB en 256GB. Een mooie upgrade in vergelijking met voorganger iPhone 11.

Apple iPhone 12 Mini
De iPhone 12 Mini lijkt veel op de iPhone 12. Zoals de naam al verklapt, is het toestel iets kleiner van formaat. Het iPhone 12 Mini beeldscherm is 5,4-inch en heeft hetzelfde Super Retina Oled display als het iPhone 12 display. Omdat de iPhone 12 Mini ook een A14 Bionic chip heeft, hoef je je over prestaties en batterijduur niet druk te maken! De Apple iPhone 12 Mini kleuren zijn hetzelfde als de kleuren van de iPhone 12. 

Apple iPhone 12 Pro & iPhone 12 Pro Max


De Apple iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn de nieuwe krachtpatsers van Apple. Het strakke, rechthoekige ontwerp maakt ook van deze toestellen echte design toppers. Over goede camera's ook niets te klagen. De iPhone Pro en iPhone Pro Max camera's zijn met recht high end te noemen. Hoogtepunt is de unieke LiDAR scanner. Deze herkent diepte en maakt je foto's nóg realistischer. Apple heeft de iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max uitgerust met de kraakheldere Retina XDR displays. De iPhone 12 Pro heeft een 6,1 inch OLED-scherm. Liever een maatje meer? Ga dan voor de iPhone 12 Pro Max met een 6,7 inch OLED-scherm.

FAQ levertijd iPhone 12

 

Hoe kan het dat de leverdatum toch nog verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Tijdens het plaatsen van je bestellingen is het mogelijk dat meerdere hetzelfde toestel in hun winkelmandje hebben zitten en net de bestelling eerder hebben afgerond. Hierdoor kan het zijn dat je toestel onverwachts toch een langere levertijd heeft. Geen zorgen, jouw iPhone komt eraan! Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk gereed te maken.

Waarom is het ene model iPhone 12 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Sommige modellen in combinatie met een bepaalde kleur en geheugencapaciteit zijn favoriet. Daardoor kan het voorkomen dat (bijvoorbeeld) een andere kleur die minder populair is wel binnen een dag geleverd wordt. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit door het tekort aan toestellen wereldwijd. Wij ontvangen de iPhone 12 niet allemaal in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Voor elke levering is niet precies bekend hoeveel toestellen, welke kleuren & geheugencapaciteit wij in ons magazijn binnenkrijgen. Uiteraard krijg je van ons een update via mail en sms zodra we meer informatie hebben over jouw bestelling

Kan de KPN klantenservice op basis van mijn ordernummer een leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. Door een tekort aan iPhone 12 toestellen wereldwijd worden wij elke week door Apple bevoorraad. We weten niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij de levering van Apple ontvangen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Zodra jouw iPhone 12 bij ons binnen is, krijg je van ons direct een melding via sms en mail dat je toestel eraan komt! :tada:

Wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Hierin geldt: als eerste besteld = als eerste in huis. Via e-mail en sms houden we je op de hoogte over je bestelling! Of raadpleeg: mijn bestelling mobiel

Iemand in mijn omgeving heeft de nieuwste iPhone 12 al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Als eerste besteld = als eerste in huis! Daar houden we ons aan. Maar stel dat een bepaalde kleur en/of geheugencapaciteit enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je 'm hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Let op: je bestelling komt wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Ook interessant om te lezen: 

 

Ik wacht nog even tot vanavond, hopelijk krijgen we vanavond een mailtje met een T&T. Als het niet zo is dan bel ik ze morgen gewoon weer want dit kan echt niet! Zeker niet als je het al op de eerste dag hebt gereserveerd (eerste minuten)!

Nee precies! ik ga morgen ook weer bellen want er komt ook geen verandering in de controleren status. 

Ben benieuwd of je ooit een eerlijk antwoord gaat krijgen 🙂.


Tot hoe laat kun je een T&T krijgen? Ikzelf heb binnen minuten na 14:00 de bestelling geplaatst en de klantenservice van KPN gaf gister aan de komende weken mijn mail in de gaten te houden. Ik ga er dus niet vanuit dat een T&T binnenkort komt.
 

Krijg bijna spijt dat ik met twee jaar heb verlengd, met name door het gebrek aan communicatie en de manier waarop KPN nu met klanten omgaat. Merkloyaliteit brengt je nergens meer. 

De jongen die ik net alsnog sprak gaf me het idee dat het nog wel weken kan duren en zei dat ik maandag maar weer terug moest bellen omdat ze dan misschien meer weten. En ook hij schoof natuurlijk weer alles op Apple en hoe snel zij bijleveren. 

Te belachelijk voor worden, is gewoon misleiden van je klanten dit… hoe kan het dat een bedrijf als kpn dit niet weer… het slaat echt nergens op, zodra de telefoon ergens los te koop is ga ik dat gelijk doen en annuleer ik alles bij KPN, wat een service… oftewel geen service...


Ik wacht nog even tot vanavond, hopelijk krijgen we vanavond een mailtje met een T&T. Als het niet zo is dan bel ik ze morgen gewoon weer want dit kan echt niet! Zeker niet als je het al op de eerste dag hebt gereserveerd (eerste minuten)!

Nee precies! ik ga morgen ook weer bellen want er komt ook geen verandering in de controleren status. 

Ben benieuwd of je ooit een eerlijk antwoord gaat krijgen 🙂.


Tot hoe laat kun je een T&T krijgen? Ikzelf heb binnen minuten na 14:00 de bestelling geplaatst en de klantenservice van KPN gaf gister aan de komende weken mijn mail in de gaten te houden. Ik ga er dus niet vanuit dat een T&T binnenkort komt.
 

Krijg bijna spijt dat ik met twee jaar heb verlengd, met name door het gebrek aan communicatie en de manier waarop KPN nu met klanten omgaat. Merkloyaliteit brengt je nergens meer. 

De jongen die ik net alsnog sprak gaf me het idee dat het nog wel weken kan duren en zei dat ik maandag maar weer terug moest bellen omdat ze dan misschien meer weten. En ook hij schoof natuurlijk weer alles op Apple en hoe snel zij bijleveren. 

Te belachelijk voor worden, is gewoon misleiden van je klanten dit… hoe kan het dat een bedrijf als kpn dit niet weer… het slaat echt nergens op, zodra de telefoon ergens los te koop is ga ik dat gelijk doen en annuleer ik alles bij KPN, wat een service… oftewel geen service...

Je verwacht gewoon dat deze vandaag allemaal had moeten binnen komen. Bij coolblue wisten ze toch ook direct wanneer ze uitverkocht waren, hoe kan dat bij KPN dan niet? 


Kan iemand bij KPN uitleg geven over hoe het kan dat elke variant van de iPhone 12 een levertijd van 2 - 3 weken heeft? Dit ligt echt niet aan Apple hoor. Het lijkt er op dat KPN te weinig heeft besteld.

Bij Coolblue, T-Mobile en Vodafone zijn een hoop varianten gewoon op voorraad en kan je per model zien wat de levertijd zal zijn, zoals het hoort. Niet best dit..


Hallo allemaal, er is een grote instroom aan iPhone 12 topics. Deze hebben we allemaal samengevoegd met dit topic. 

Wat betreft voorraad en levering enzo: wij krijgen toestellen geleverd vanuit Apple, maar we weten niet van te voren welke modellen en hoeveel daarvan we gaan krijgen. Dit omdat dit afhangt van de voorraad van Apple zelf en de verdeling die zij daarin hanteren tussen al hun verkopende partijen. Daardoor kan het zijn dat je dus net gisteravond pas een mail hebt ontvangen dat jouw toestel er nog niet is. Daar kunnen wij niets aan doen. 

Als je een van degenen bent die nog geen leverbevestiging heeft, deze gaat nog komen. Wanneer kan ik niet met zekerheid zeggen, je krijgt bericht zodra dit bekend is. 

Ik kan weinig anders doen dan het antwoord van mijn collega @Erik_  hier nog eens quoten. Ik snap dat jullie met smart op je nieuwe toestel zitten te wachten maar wij hebben daar geen enkele invloed op en het advies is dus om af te wachten.


Kan iemand bij KPN uitleg geven over hoe het kan dat elke variant van de iPhone 12 een levertijd van 2 - 3 weken heeft? Dit ligt echt niet aan Apple hoor. Het lijkt er op dat KPN te weinig heeft besteld.

Bij Coolblue, T-Mobile en Vodafone zijn een hoop varianten gewoon op voorraad en kan je per model zien wat de levertijd zal zijn, zoals het hoort. Niet best dit..

Dit alles heeft te maken met Apple. De shops (providers) die jij hier noemt hebben allemaal dezelfde problemen.Ook als er staat dat ze morgen leveren klopt dat niet voor iPhone pro

Succes! 


Kan iemand bij KPN uitleg geven over hoe het kan dat elke variant van de iPhone 12 een levertijd van 2 - 3 weken heeft? Dit ligt echt niet aan Apple hoor. Het lijkt er op dat KPN te weinig heeft besteld.

Bij Coolblue, T-Mobile en Vodafone zijn een hoop varianten gewoon op voorraad en kan je per model zien wat de levertijd zal zijn, zoals het hoort. Niet best dit..

Dit alles heeft te maken met Apple. De shops (providers) die jij hier noemt hebben allemaal dezelfde problemen.

Succes! 

Niet waar. Ik wil de 128gb iPhone 12 in het blauw of zwart. Momenteel is de zwarte gewoon op voorraad bij Coolblue en Vodafone, en bij T-Mobile zijn beide kleuren op voorraad.


Hey hallo,

 

ik kreeg gisteren een mailtje dat er niet genoeg voorraad is van de iphone 12 pro welke ik besteld heb. Dat kan gebeuren natuurlijk met zo’n populair toestel.

ik vroeg me alleen of of er enige indicatie is qua lever tijd? Zoals velen zit ik er natuurlijk wel op te wachten en t zou fijn zijn als ik een beetje een idee heb wanneer!

 

ik hoor het graag!


@RobvanRensch : ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Ik vrees dat het definitieve antwoord op jouw vraag hier niet te vinden is.


Vind het nog steeds ontzettend belachelijk dat je een iphone 12 pro in de pre-order besteld en dat je hem niet geleverd krijgt, terwijl ze wel in alle mediamarkt winkels liggen in de ochtend! Wees duidelijk tegen je klanten! Want ik krijg verdomme de 21ste een mailtje dat die er bijna is en dat jullie niet kunnen wachten tot jullie hem bij mijn kunnen leveren! Allemaal schijn! Wees duidelijk en neem hier een voorbeeld aan! Als ik de andere sites moet geloven duurt dit geintje dus nog 4 WEKEN! Terwijl ik hem eigenlijk al kon hebben verdomme!  

 


Vandaag over gestapt naar kpn… Abbo afgesloten, iPhone 12 pro besteld EN GELIJK BETAALD! Link via sms met bestelling update; en de link geeft aan dat ik niet betaald heb en bij aflevering moet betalen? Whaaat? Hoe kan dit dan?


Vind het nog steeds ontzettend belachelijk dat je een iphone 12 pro in de pre-order besteld en dat je hem niet geleverd krijgt, terwijl ze wel in alle mediamarkt winkels liggen in de ochtend! Wees duidelijk tegen je klanten! Want ik krijg verdomme de 21ste een mailtje dat die er bijna is en dat jullie niet kunnen wachten tot jullie hem bij mijn kunnen leveren! Allemaal schijn! Wees duidelijk en neem hier een voorbeeld aan! Als ik de andere sites moet geloven duurt dit geintje dus nog 4 WEKEN! Terwijl ik hem eigenlijk al kon hebben verdomme!  

 

In Utrecht bij de MediaMarkt The Wall en Amac in ieder geval geen voorraad. 
Al de providers hebben problemen met leveren. De verkoper van Apple bij de MM zei dat ze er maar een paar extra hadden gehad vanmorgen (vrijdag) maar die waren binnen een kwartier weg. Daar hebben ze nooit in de winkel gelegen dus. 

Veel succes! 
 


Vind het nog steeds ontzettend belachelijk dat je een iphone 12 pro in de pre-order besteld en dat je hem niet geleverd krijgt, terwijl ze wel in alle mediamarkt winkels liggen in de ochtend! Wees duidelijk tegen je klanten! Want ik krijg verdomme de 21ste een mailtje dat die er bijna is en dat jullie niet kunnen wachten tot jullie hem bij mijn kunnen leveren! Allemaal schijn! Wees duidelijk en neem hier een voorbeeld aan! Als ik de andere sites moet geloven duurt dit geintje dus nog 4 WEKEN! Terwijl ik hem eigenlijk al kon hebben verdomme!  

 

In Utrecht bij de MediaMarkt The Wall en Amac in ieder geval geen voorraad. 
Al de providers hebben problemen met leveren. 
Veel succes! 
 

Vanochtend was er bij de BCC, MediaMarkt en Coolblue volop voorraad. Het gaat om de mis informatie die KPN geeft aan iedereen, het is onzin dat KPN 0,0 weet. Indien dat wel het geval is moeten ze het niet beloven. Zowel de datum als het ‘eerste besteld eerste in huis’ worden totaal niet waargemaakt. Dat er dan enige vertraging is (paar dagen) oké, maar het is vrij duidelijk dat dit nog weken gaat duren, dat kan je gewoonweg niet maken!


Raar maar waar...
Voor wie interesse heeft in een pro model:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-iphone-12-pro-128-gb-grafiet-5g-1676576.html
 

Bij Coolblue ook een flink aantal telefoons op voorraad, enkele morgen af te halen:

https://www.coolblue.nl/mobiele-telefoons/smartphones/apple/apple-iphone-12?redirect=iphone%2012&pagina=3


Ik heb zojuist de iPhone 12 pro gold 128GB los besteld bij Apple zelf, kan hem maandag ophalen in de store

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-12-pro/6,1%E2%80%91inch-display-128gb-goud


Ik heb zojuist de iPhone 12 pro gold 128GB los besteld bij Apple zelf, kan hem maandag ophalen in de store

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-12-pro/6,1%E2%80%91inch-display-128gb-goud

Klopt in alle Apple winkels is het mogelijk!


Ik heb zojuist de iPhone 12 pro gold 128GB los besteld bij Apple zelf, kan hem maandag ophalen in de store

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-12-pro/6,1%E2%80%91inch-display-128gb-goud

Klopt in alle Apple winkels is het mogelijk!

Ja veel beter geregeld, lekker maandag daar ophalen, en annuleer bij KPN, voordat je hem daar ontvangt… of überhaupt info krijgt


Ik heb zojuist de iPhone 12 pro gold 128GB los besteld bij Apple zelf, kan hem maandag ophalen in de store

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-12-pro/6,1%E2%80%91inch-display-128gb-goud

Klopt in alle Apple winkels is het mogelijk!

Ja veel beter geregeld, lekker maandag daar ophalen, en annuleer bij KPN, voordat je hem daar ontvangt… of überhaupt info krijgt

Gelijk heb je! Ik wacht nog even af of er vandaag meer info gaat komen anders ga ik hetzelfde doen. 


Ik heb zojuist de iPhone 12 pro gold 128GB los besteld bij Apple zelf, kan hem maandag ophalen in de store

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-12-pro/6,1%E2%80%91inch-display-128gb-goud

Klopt in alle Apple winkels is het mogelijk!

Ja veel beter geregeld, lekker maandag daar ophalen, en annuleer bij KPN, voordat je hem daar ontvangt… of überhaupt info krijgt

Gelijk heb je! Ik wacht nog even af of er vandaag meer info gaat komen anders ga ik hetzelfde doen. 

Ik duim voor je! Voor de rest ook natuurlijk! 


Ik heb zojuist de iPhone 12 pro gold 128GB los besteld bij Apple zelf, kan hem maandag ophalen in de store

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-12-pro/6,1%E2%80%91inch-display-128gb-goud

Klopt in alle Apple winkels is het mogelijk!

Het model dat ik in de preorder heb besteld is helaas niet beschikbaar bij de Apple store (maar een verwachte leverdatum wordt wel keurig weergegeven), iets langer wachten heb ik geen problemen mee. Wat ik wel uiterst vervelend en zeer klantonvriendelijk vind is dat mensen in mijn omgeving hetzelfde model uren later hebben besteld en hem inmiddels al in huis hebben. Mijn bestelling staat nog steeds op status controleren en KPN kan of wilt geen update geven. KPN belooft natuurlijk niet dat je hem gegarandeerd op de releasedag krijgt, maar belooft wel “als eerste besteld = als eerste in huis”. Uit berichten uit mijn omgeving en dit topic blijkt dat dit niet het geval is en het feit dat de klantenservice je hierover niet te woord wilt staan en de verbinding verbreekt overschaduwt het langer moeten wachten dan gehoopt.


Raar maar waar...
Voor wie interesse heeft in een pro model:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-iphone-12-pro-128-gb-grafiet-5g-1676576.html
 

Bij Coolblue ook een flink aantal telefoons op voorraad, enkele morgen af te halen:

https://www.coolblue.nl/mobiele-telefoons/smartphones/apple/apple-iphone-12?redirect=iphone%2012&pagina=3

Veel succes! En vooral proberen. Verder dan je mandje kom je namelijk niet.


Raar maar waar...
Voor wie interesse heeft in een pro model:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-iphone-12-pro-128-gb-grafiet-5g-1676576.html
 

Bij Coolblue ook een flink aantal telefoons op voorraad, enkele morgen af te halen:

https://www.coolblue.nl/mobiele-telefoons/smartphones/apple/apple-iphone-12?redirect=iphone%2012&pagina=3

Veel succes! En vooral proberen. Verder dan je mandje kom je namelijk niet.

Haha ik heb hem inmiddels besteld bij Apple en kan hem maandag ophalen :) 


Raar maar waar...
Voor wie interesse heeft in een pro model:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-iphone-12-pro-128-gb-grafiet-5g-1676576.html
 

Bij Coolblue ook een flink aantal telefoons op voorraad, enkele morgen af te halen:

https://www.coolblue.nl/mobiele-telefoons/smartphones/apple/apple-iphone-12?redirect=iphone%2012&pagina=3

Veel succes! En vooral proberen. Verder dan je mandje kom je namelijk niet.

De pro was overigens vanochtend beperkt beschikbaar, inmiddels weer uitverkocht inderdaad ;)


Raar maar waar...
Voor wie interesse heeft in een pro model:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-iphone-12-pro-128-gb-grafiet-5g-1676576.html
 

Bij Coolblue ook een flink aantal telefoons op voorraad, enkele morgen af te halen:

https://www.coolblue.nl/mobiele-telefoons/smartphones/apple/apple-iphone-12?redirect=iphone%2012&pagina=3

Veel succes! En vooral proberen. Verder dan je mandje kom je namelijk niet.

De pro was overigens vanochtend beperkt beschikbaar, inmiddels weer uitverkocht inderdaad ;)

Veel plezier dan, want ook bij Apple hebben ze geen voorraad en kan je hem niet ophalen eerder dan rond 15 Nov.  Zelfs in Center O niet.  Of je hebt een gouden kleur? De blauwe zijn uitverkocht 


Tip: De iPhone 12 Pro 128 gb Zwart is momenteel op voorraad bij mobiel.nl, en ze doen aan zondaglevering. Bovendien is het toestel 24 euro goedkoper daar.

 

Ik heb zojuist mijn order voor de niet-pro variant geannuleerd bij KPN en het daar besteld (ook met verlenging bij KPN). Wordt morgen geleverd.


Raar maar waar...
Voor wie interesse heeft in een pro model:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_apple-iphone-12-pro-128-gb-grafiet-5g-1676576.html
 

Bij Coolblue ook een flink aantal telefoons op voorraad, enkele morgen af te halen:

https://www.coolblue.nl/mobiele-telefoons/smartphones/apple/apple-iphone-12?redirect=iphone%2012&pagina=3

Veel succes! En vooral proberen. Verder dan je mandje kom je namelijk niet.

De pro was overigens vanochtend beperkt beschikbaar, inmiddels weer uitverkocht inderdaad ;)

Veel plezier dan, want ook bij Apple hebben ze geen voorraad en kan je hem niet ophalen eerder dan rond 15 Nov.  Zelfs in Center O niet.  Of je hebt een gouden kleur? De blauwe zijn uitverkocht 

iPhone 12 gold pro 128GB inderdaad, eentje die KPN bijv nog vrijwel geen van heeft uitgegeven. Mijn pa heeft gister de iPhone 12 pro blauw 128GB ontvangen via KPN (14:42 besteld), genoeg mensen voor hem die hem niet ontvangen hebben...


Reageer