Skip to main content

Na twee keer telefonisch contact gehad te hebben, een keer op 27 januari en een keer op 5 februari, heb ik nog steeds niet het teveel betaalde abonnementsgeld retour gekregen. Ik heb zeker één jaar niet de vijf euro korting gekregen waar ik recht op heb omdat we meerdere dingen afnemen bij jullie. Het gaat over mijn mobiele abonnement waar ik 14,70 voor moet betalen maar het is steeds in de twintig euro geweest, behalve januari, toen was het 9,88. Bij het eerste telefonisch contact zou ik over een jaar het teveel betaalde terugkrijgen, en mijn abonnement mogen veranderen in een 1 gig abonnement in plaats van 2 gig, omdat ik heel weinig gebruik. Er gebeurde niks na de vijf dagen dat het geld terug zou worden gestort. Bij het tweede telefonische gesprek zou ik alleen 3 maanden het teveel betaalde terugkrijgen, ook niet gekregen. En papil 405 dat was haar naam, zei dat 1 gig niet bestond. Waarom twee heel verschillende dingen die worden gezegd en dat ook nog niet worden gedaan. (...)

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Welkom op het forum @Kroneman. Ik zie dat ondertussen het bedrag van 15 euro is vergoed op de factuur van deze maand. Het klopt overigens inderdaad dat het niet mogelijk is je abonnement te veranderen naar een abonnement met 1GB. We hebben een kids-sim abonnement. Deze is echter bedoeld als instap abonnement voor kinderen. We kunnen dus niet een “volwassen” abonnement terugzetten naar dit abonnement. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag, maar de vergoeding is gelukkig dus al in orde! :relaxed: